przemekM109R napisał(a):
chyba mam mozliwosc odpalenia na gazie bo kolega mi powiedzial ze jak przytrzymasz ten guzik przelanczania benz\gaz i trzymajac guzik krecisz w jednym momencie rozrusznikiem powinien zapalic oczywiscie przy malych mrozach bo przy duzych ciazko bedzie odpalic ale slyszalem ze jest to bardzo niezdrowe takie palenie wiec sam tego nie probowalem zaczne od tego czujnika a jescze jedno ten czujnik temperatury odpowiedzialny za ten sklad mieszanki co jest za lewa glowica czy on ma jakis kontakt z plynem chlodniczym czy tylko wkrecony jest w glowice i odbiera cieplo z nagrzania jej pozd
pytalem tylko tak z ciekawosci, w mojej wlasnie tak mozna odpalic jak opisales (sprawdzone), to tak na wypadek jakby sie pompa paliwowa sypnela.
G62? Nie wiem jak w 4,2 ale w mojej jest on umiejscowiony za lewa glowica w przewodzie od plynu chodniczego. Ma on kontakt z plynem i aby go wymienic pamietaj.
1. jest to czujnik 4 pinowy o kolorze niebieskim albo zielonym, slyszalem ze sa tez czarne ale sobiscie ich nie widzialem
2.Spuscic plyn, przynajmniej do poziomu takiego aby po wyciagnieciu czujnika nie wylatywal
3. nie rob tego na goracym silniku chyba ze lubisz jak ktos ciebie dokarmia bo mozesz nie byc w stanie utrzymac lyzki w oparzonych dloniach.
wszystkie jakie spotkalem sa latwe do wymiany, zadnych srub ani odkrecania. Jest tam taka wsowka w ksztalcie litery U i aby ja wyciagnac przydatny jest srubokret plaski, aby wlozyc? sprawne palce.
A tak na przyszlosc uzywajac opcji szukaj mozna znalezc sporo informacji.