Qba1971 napisał(a):
Pochwal się Paweł jak odpalić z popychu multi. I jeszcze jedno,czy adaptacja może byc błędnie zapisana?
Wiesz jakie to przeżycie pchać własne auto i wskakiwać z lewej strony, a tam nie dość, że kierownicy brak to jeszcze jakiś facet
![Wink ;)](./images/smilies/icon_wink.gif)
po prawej odpala wrzucając na D
To oczywiście było pół żartem, tzn. automatu nie odpala się z zapychu
![Wink ;)](./images/smilies/icon_wink.gif)
, chyba, że ma być to ostatnia jazda (i tak nie odpali)
![:spac: :spac:](./images/smilies/_sleep.gif)
Ten jak nie może
![Wink ;)](./images/smilies/icon_wink.gif)
to laweta. U mnie testowany był sterownik z nowego multi i powodował min. wyłączanie silnika po załączeniu drive (za duży prąd/ciśnienie). Jedyna możliwość aby jechać (po to by testować i próbować zmienić wartości) to załączenie D w momencie poruszania się do przodu. Przy pomocy VASa można zrobić bardzo dużo - jak ktoś się na tym oczywiście zna. A więc dla postronnego obserwatora wyraźnie było widać, że odpalałem automat z zapychu
![Wink ;)](./images/smilies/icon_wink.gif)
Czyli po części była to prawda
Qba adaptacja może być zapisana lub nie (nie ma opcji zapisania z błędem lub niewłaściwymi parametrami), a więc jak nie da się jej zapisać bo:
1. próba nie udana z różnych powodów (źle przeprowadzona, zbyt niska temp. oleju w skrzyni)
2. skrzynia jest nie sprawna i nie ma mowy, aby zapisać adaptację (np. zbyt niskie ciśnienie, niemożliwość osiągnięcia wymaganej temperatury, padnięty sterownik itd)
to zamiast komunikatu - zapisane, będzie info - nie zapisane (tak to brzmiało po niemiecku).
pozdr.
![n :peace:](./images/smilies/023.gif)