.: AUDI KLUB POLSKA :.

Forum Audi Klub Polska
Teraz jest 06.lut.2025 19:22:48

Strefa czasowa: UTC + 1




Utwórz nowy wątek Odpowiedz w wątku  [ Posty: 3 ] 
Autor Wiadomość
 Tytuł: [A6 C4 AAT] Statyczny kąt wtrysku a temperatura..
PostNapisane: 17.sty.2009 19:43:37 
Użytkownik
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 24.lip.2007 18:13:45
Posty: 83
Lokalizacja: Ełk
Auto: A6 C4 Avant
Witam!
Z jakieś pół roku temu (na pewno było w miarę ciepło :)) sprawdzałem sławną pozycję 2 w grupie 000 w Basic Settings i oscylowała w granicach 48-53, ale osatnio jakoś kiepskawo zaczęła Audiczka palić, tak "i bym chciała i się boję" :), jak się odpali to przez chwilę odrobinę "kuleje", nie mówiąc już o kłopotach i dłuugim kręceniem jak było -24 st. ... Spradziłem dziś kąt i o dziwo oscylował w granicach 30-35. Oba pomiary robiłem na całkowicie zimnym silniku, ale tym w przypadku to chyba nie powinno mieć znaczenia, nie dość że chodzi o mi o sprawdzenie wartości "komputerowo nieregulowanych", to nawet jeśli ma to znaczenie, to właśnie te wartości przy zimnym chciałbym sprawdzić... Poza wcześniej wykrytymi niedogodnościami, do których zdążyłem się przyzwyczaić i z nimi jakoś żyć (np. jeśli musiałem zakręcić nawet na ciepłym silniku ze 2-3 sekundy dłużej, to na bank wg woltomierza i obserwacji świateł przez jakieś 5-10 sekund po uruchomieniu nie będzie ładowanie) nic się nie działo, jak już odpali, jeździ normalnie.
Mam więc pytanie - skoro nic nie było ruszane, to zmiana temperatury może spowodować taką zmianę kąta - nie wiem w jaki sposób - czy może jest to normalny objaw przy testowaniu "na zimno" ?
Pozdrawiam

_________________
SaLMoN


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 17.sty.2009 20:16:18 
Użytkownik
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 25.lut.2005 10:13:11
Posty: 798
Lokalizacja: Białystok
żeby zmienic kat fizycznie pompą z 48-53 na 30-35 to trzeba ja tracić ok 2mm, wiec w twoim przypadku pasek pewni sie troche zużył ;). Żeby zrobic ideał sprawdzic rozrzad, naciagnac pasek/i i skontrolowac wzgledem vaga ;)

_________________
A80 B2 1.6 było
A90 B3 2.2 KV 132 KM i 182 Nm
A6 C5 2.7T AJK Quattro 360KM 550 Nm


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 17.sty.2009 20:32:16 
Użytkownik
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 24.lip.2007 18:13:45
Posty: 83
Lokalizacja: Ełk
Auto: A6 C4 Avant
Heh, myślałem, że to trochę większa różnica :) ale skoro tyle, to faktycznie, jak najbardzie prawdopodobne..Nic to, trzeba udać się na korektę.
Dzięki za odzew !

_________________
SaLMoN


Góra
 Zobacz profil  
 
Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj wg  
Utwórz nowy wątek Odpowiedz w wątku  [ Posty: 3 ] 

Strefa czasowa: UTC + 1


Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 51 gości


Nie możesz rozpoczynać nowych wątków
Nie możesz odpowiadać w wątkach
Nie możesz edytować swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów

Szukaj:
Skocz do: