Next update.
Sierpień 2009
Dokupienie kolejnych przewodów hamulcowych hamulcowych metalowym oplocie. Na tylni zacisk.
Odebranie polakierowanych zwrotnic, piast oraz osłonki na sworzeń ori Audi Rs2. Podziękowanie dla Darka.
Poszukiwania nad przegubami do piast Rs2. Ori z B4 2.0 nie pasowały, za mała ilość ząbków.
Odbiór kółek od wulkanizatora, kłopot był z wentylem do felg Porsche. Podmieniliśmy na motocyklowe.
Wymiana sworzni, dlaczego? Dowiecie się później.
Audi w powietrzu, montowanie gratów z RS`ki
Fitingowanie przewodów hamulcowych
Wymiana akumulatora na żelowy 26Ah 685A, podziękowanie dla Tomsona.
Do tego lekka klatka Alu, waga 600 gram.
Kabelki 50qmm do akumulatora, do tego specjalny oplot, końcówki pozłacane. Podziękowanie dla dziadka przy lutowaniu.
Wybebeszenie środka, montaż akumulatora.
Montaż big zestawu, 323mm, 4 tłoczki, piasty, zwrotnice, osłonki, adaptery, zaciski, tarcze, klocki, kierownice powietrza, przeguby by skręcić łożyska.
Jedynie, co nie pasowało, to kierownice powietrza, które są pod kute wahacze, trzeba było troszku porezać.
Montaż tyłu… tutaj już nic nie pasowało, customowa zwrotnica na piaste z RS`ki. Fotki brak.
Pozostałe fotki
Napotkane problemy:
Półoski
Nieszczelne servo
Za słaba pompa hamulcowa? Do konca nie jestem pewny.
Next?
Pewnie zawieszenie wahaczowe….
Pozdrówka
Krzysiek