.: AUDI KLUB POLSKA :.

Forum Audi Klub Polska
Teraz jest 06.lut.2025 20:53:56

Strefa czasowa: UTC + 1




Utwórz nowy wątek Odpowiedz w wątku  [ Posty: 3 ] 
Autor Wiadomość
 Tytuł: [A6 Q C5 2.5 tdi 180KM AKE] nie można odpalić diesla !
PostNapisane: 20.sty.2009 17:07:44 
Użytkownik

Dołączył(a): 15.cze.2008 18:02:21
Posty: 6
Lokalizacja: WARSZAWA
Witam !
Mam taki temat.Wczoraj próbowałem odpalić samochód i na przekręconym kluczyku ( rozruszniku) silnik miał ochotę zapalić - tylko tak jak by nie mógł się wkręcić na obroty !
Tak próbowałem 2-3 razy i przestał w ogóle zaskakiwać aż rozładowałem akumulator.
Dzisiaj z naładowana baterią,rozrusznik kręci "jak szalony" a silnik nawet nie pryknie!
Przy próbie odpalenia z wydechów ulatnia się delikatny dymek.
Czy jest możliwość że go zalałem? Nie chce tak kręcić do bólu bo znów akumulator padnie.
Mam "Polskiego Vag-a" i na nim nie ma żadnych błędów !
Co mam zrobić proszę o pomoc !!! :-(


c.d.
Jezdził bez problemów.Palił zawsze.Jak były te wielkie mrozy ok. - 20 *C to rozgrzewałem go webasto i palił jak w lato. Fitr paliwa wymieniałem 2 miesiące temu jak robiłem rozrząd.
Tak jak już pisałem. Wróciłem wieczorem i wszystko było normalnie.A rano na początku próbował zapalić ale nie mógł się wkręcić na obroty,a potem już nic tylko rozrusznik kręci!
Raz na jakiś czas przy skanowaniu (Polski Vag 2.5) i przy teście silnika pokazał mi się błąd " 18057 nieznany kod błędu brak osprzętu/nie związany ze sprzętem"
Teraz przeskaowałem go jak nie chce zapalić i nie ma żadnego błędu!
W przewodach jest paliwo bo widac na tym co wychodzi z filtra.
Kontrolka od świec pokazuje prawidłowo.Dzisiaj jest +6 *C i dalej nie chce odpalić!
Pisali mi że może pompa padła,ale to chyba podstawowe błędy i komp powinien to pokazać nawet najgorszy Vag!
już nie mam pomysłów !!! :-x


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 20.sty.2009 17:17:28 
Klubowicz
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 31.paź.2005 00:05:45
Posty: 2821
Lokalizacja: Beskid Śląski
W trakcie kręcenia rozrusznikiem (konieczna jest druga osoba) niech ktoś poluzuje jedną nakrętkę na wtryskiwaczu. Powinno tego "ktosia" dosyć mocno popryskać, a wydostające się paliwo nie może lecieć na przemian z powietrzem.
Jeżeli zamiast "czystego paliwa" pojawią się bańki powietrza - będzie to znaczyło, że układ paliwowy jest zapowietrzony ("załapał" dziurkę).
Jeżeli jednak popłynie czyste paliwo (w relatywnie dużej ilości), lecz bez wielkiego ciśnienia - raczej pompa do regeneracji (ale tą decyzję zostawiłbym mechanikowi).
Brak paliwa podczas kręcenia rozrusznikiem to poprostu zwyczajne zapowietrzenie i "wystarczy" znaleźć "dziurkę" i porządnie odpowietrzyć.

PS: Obecność paliwa w przewodzie zasilającym przed pompą wtryskową wcale nie dowodzi tego, że układ się nie zapowietrzył. Serio ... .

_________________
Obrazek
Z cyklu złotych myśli:: Chipować może każdy ... lecz nie każdy powinien ... .
Obrazek


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 21.sty.2009 21:16:59 
Użytkownik
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 19.wrz.2006 22:26:47
Posty: 475
Lokalizacja: Łuków
Miałem identyczną sytuację u kolegi tylko że w passacie taki sam silnik. Okazał się być uszkodzony czujnik halla tj. czujnik obrotów dla pompy wtryskowej koszt 300zł. Często siadają z tego co wiem. Pozdrawiam

_________________
Fiat 126p 650 - był---17,7kw
Audi 80 B2 1.8 - było---66kw
Audi B3 Coupe 2.3 NG - było---98kw
Audi A6 C4 1.9 TDi- było---93kw


Góra
 Zobacz profil  
 
Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj wg  
Utwórz nowy wątek Odpowiedz w wątku  [ Posty: 3 ] 

Strefa czasowa: UTC + 1


Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 29 gości


Nie możesz rozpoczynać nowych wątków
Nie możesz odpowiadać w wątkach
Nie możesz edytować swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów

Szukaj:
Skocz do: