.: AUDI KLUB POLSKA :.

Forum Audi Klub Polska
Teraz jest 07.lut.2025 00:47:46

Strefa czasowa: UTC + 1




Utwórz nowy wątek Odpowiedz w wątku  [ Posty: 44 ]  Przejdź na stronę Poprzednia strona  1, 2, 3  Następna strona
Autor Wiadomość
 Tytuł:
PostNapisane: 20.sty.2009 21:21:21 
Użytkownik
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 22.sty.2005 13:44:57
Posty: 2391
Lokalizacja: Milanówek/Warszawa
Auto: 8QB31.8T Coupe 7A automatic
maridnm napisał(a):
"myszon90"
Hmm... Zaczynam powoli wątpić w moją i tak znikomą wiedze na temat samochodów! No przecież chyba bym rozpoznał 16V ;) Normalnie są 4gary i jeden wałek więc to chyba nie będzie 16V? Mam rację czy nie bo już sam nie wiem w co wierzyć? Ale masz rację że nie jestem pewien czy to K-jet czy KE-jet... Ktoś kto widział auto powiedział że to K-jet więc tego się trzymam;) Niestety nie mam za bardzo możliwości pokazać Wam auto bo to było by najlepsze rozwiązanie... Co do temp silnika... Wentylator się włącza i nawet temp. na wskaźnikach dobija do do tych 90st więc jakby się naprawiło albo w warsztacie coś zrobili że działa i nie powiedzieli o tym...
A co do wyświetlacza... Nie widzę by cokolwiek wyświetlał... Więc tak jak piszesz albo nie podpięty albo zmienione zegary...
Dzięki i pozdrawiam.

Mech wtrysk (k-jet, ke-jet itd) łatwo poznać, mianowicie znad filtra powietrza, znad obudowy wychodzi rozdzielacz wtrysków, i z niego idą metalowe wężyki do głowicy, jeśli ich nie ma tzn że masz elektroniczny wtrysk czyli tak jak chłopaki pisali: Digifant...
Co do skrzyni biegów: może wystarczy zmienić olej :?: :?:

_________________
wino, kobiety, śpiew.....
C5 FL AFN 160KM 370NM of spanky Coupe 7A automatic
R5 - rules,


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 20.sty.2009 21:53:02 
Moderator
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 18.lis.2003 22:48:52
Posty: 6184
Lokalizacja: Gdańsk
Auto: V70
A jaką sondę wsadziłeś, bo jak zamiennik "włoszczyznę" to się nie dziwię, że kopci na czarno (moja zdechła też szybko).
B3 paliło mi z uwaloną sondą 20l/100km i kopciło, śmierdziało nie spalonym paliwem.

_________________
było: B2 coupe, B3, B4, B5, C3 i 2x C4, S3 8L


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 21.sty.2009 14:06:21 
Użytkownik

Dołączył(a): 23.wrz.2007 13:29:57
Posty: 123
Lokalizacja: Bydgoszcz
Witam!
Ktoś wspominał żeby wrzucić zdjęcie silnika... Zdjęcia nie mam ale znalazłem na Allegro identyczny silniczek;) Poniżej link do tego ogłoszenia:

http://moto.allegro.pl/item525154921_au ... 4_b_g.html

Może teraz się wyjaśni cóz to za wtrysk;) No i chyba nie dowiem się zaraz że to 16V ;)


"emge"
Sondę wstawiłem "Bosala"
Pozdrawiam.

_________________
Było: Audi 80 B2 09.1986r.
Było: Audi 80 B4 1992r.
Było: Audi 100 2,0TD 1989r.
Było: VW Passat B3 1,9TD Variant 1991r.
Było: Audi V8 4.2 Quattro automat 1989r.
Było: Audi 80 B4 2.0 115KM 1993r.
Było: Peugeot 307 2.0 16V 2001r.
Jest: Audi 100 C4 2.6 Quattro 1993r.
Jest: Honda Pilot 3,5 V6 243KM 2007r.
Jest: BMW E46 1.9 105KM 2000r.


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 21.sty.2009 14:54:12 
Użytkownik

Dołączył(a): 03.sie.2005 10:55:28
Posty: 691
Lokalizacja: Gliwice
Wtrysk elektroniczny


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 21.sty.2009 16:45:51 
Klubowicz
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 27.paź.2004 22:46:01
Posty: 1899
Lokalizacja: Wrocław
Silnik abk.

_________________
Pozdrawiam,
Sebastian
A4 1.8T
A2 1.4


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 21.sty.2009 19:04:40 
Użytkownik
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 26.lip.2003 02:15:46
Posty: 538
Lokalizacja: Kołobrzeg
Auto: Audi A8 4.2q
maridnm napisał(a):

Sondę wstawiłem "Bosala"
Pozdrawiam.


Co do sondy Bosala jest ok, miałem taka założoną w swojej poprzedniej Audi i sprawowała się wyśmienicie. Trzeba wspomnieć , że firma Bosal dostarczała tłumiki na pierwszy montaż do Audi ( nie wiem jak jest teraz)

_________________
Audi 100 2.3E 01.01.2008 -> 06.01.2009
Audi 100 2.3E quattro USA+ LPG BLOS 04.08.2008 ->28.02.2010
Audi A8 4.2 quattro 14.03.2010->??

Życie jest zbyt krótkie żeby jeżdzić dieslem! :)


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 22.sty.2009 13:05:58 
Użytkownik

Dołączył(a): 23.wrz.2007 13:29:57
Posty: 123
Lokalizacja: Bydgoszcz
"SebastianS"
Tak w sumie myślałem od początku choć pewności 100%-owej nie miałem choć po wszelkich odmiennych podpowiedziach zwątpiłem ;) A teraz już jestem pewien ;)
Dzięki i pozdrawiam.


"sebolec"
W końcu wiem co to za symbol silnika ;) Wielkie dzięki!
Pozdrawiam.


"SzOpEn"
No kupując tą sondę byłem przekonany że będzie OK i jakoś nie chce mi się za bardzo wierzyć żeby sonda była do .... jak to ktoś zasugerował... Choć wiadomo że nie można tego wykluczyć... Ale kupić kolejną sondę? A jak nie przyniesie to żadnego efektu? Poza tym kupiłem "Bosala" bo nie chciałem ryzykować z innymi firmami "krzakami"!
Pozdrawiam.



Dziś rano kumpel odstawił auto do warsztatu znajomego... Dopiero teraz bo takie ma terminy! Więc raczej jest dobry ;) Zobaczymy czy on coś wypłodzi. Obecnie kopci przy wyższych obrotach na czarno (np przy wyprzedzaniu), spaliny są takie jakieś "ostre" , duszące... Może rzeczywiście katalizator... Nie mam powoli pomysłów. No i nie wkręca się na obroty jak trzeba...

Dzięki wszystkim i pozdrawiam.

_________________
Było: Audi 80 B2 09.1986r.
Było: Audi 80 B4 1992r.
Było: Audi 100 2,0TD 1989r.
Było: VW Passat B3 1,9TD Variant 1991r.
Było: Audi V8 4.2 Quattro automat 1989r.
Było: Audi 80 B4 2.0 115KM 1993r.
Było: Peugeot 307 2.0 16V 2001r.
Jest: Audi 100 C4 2.6 Quattro 1993r.
Jest: Honda Pilot 3,5 V6 243KM 2007r.
Jest: BMW E46 1.9 105KM 2000r.


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 23.sty.2009 14:39:28 
Użytkownik

Dołączył(a): 23.wrz.2007 13:29:57
Posty: 123
Lokalizacja: Bydgoszcz
Odebrałem auto z warsztatu... Stwierdzili że jest uszkodzony jakiś czujnik pod przepustnicą, w przepustnicy czy cos takiego... Ma ktoś pomysł o co dokładnie może chodzić? Podjąć zrobienia się nie chcieli bo uczciwie stwierdzili że nigdy tego nie robili, nie chcą tego skopać i nie maja czasu na experymenty bo mają za dużo pracy...

Pozdrawiam.

_________________
Było: Audi 80 B2 09.1986r.
Było: Audi 80 B4 1992r.
Było: Audi 100 2,0TD 1989r.
Było: VW Passat B3 1,9TD Variant 1991r.
Było: Audi V8 4.2 Quattro automat 1989r.
Było: Audi 80 B4 2.0 115KM 1993r.
Było: Peugeot 307 2.0 16V 2001r.
Jest: Audi 100 C4 2.6 Quattro 1993r.
Jest: Honda Pilot 3,5 V6 243KM 2007r.
Jest: BMW E46 1.9 105KM 2000r.


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 23.sty.2009 17:42:38 
Użytkownik
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 22.sty.2005 13:44:57
Posty: 2391
Lokalizacja: Milanówek/Warszawa
Auto: 8QB31.8T Coupe 7A automatic
Chyba chodzi o czujnik położenia przepustnicy, a tego się nie naprawia tylko wymienia....ale nie jestem pewny.....

_________________
wino, kobiety, śpiew.....
C5 FL AFN 160KM 370NM of spanky Coupe 7A automatic
R5 - rules,


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 23.sty.2009 20:17:21 
Użytkownik

Dołączył(a): 03.sie.2005 10:55:28
Posty: 691
Lokalizacja: Gliwice
Sam czujnik położenia przepustnicy raczej nie wywołałby takiego dużego spalania i kopcenia na czarno. Wątpię szczerze, choć z drugiej strony to digifant, więc głowy nie dam... Tam poza czujnikiem położenia przepustnicy niewiele steruje dawką :D
To wersja z przepływką, czy bez?

Po mojemu do sprawdzenia kolejno: sonda lambda, czujnik temperatury silnika, regulator ciśnienia paliwa.


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 28.sty.2009 20:46:09 
Użytkownik
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 05.lis.2004 23:06:05
Posty: 5522
Lokalizacja: Kęty
Auto: Audi A8 D2 4.2E
stawiam na przekaźnik nr 30 (zasilanie ECU) :)

_________________
Audi A8 ABZ - black widow

http://img513.imageshack.us/img513/2742/dscn1455.jpg

Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 30.sty.2009 09:14:35 
Użytkownik

Dołączył(a): 23.wrz.2007 13:29:57
Posty: 123
Lokalizacja: Bydgoszcz
Witam Wszystkich!

Przepraszam że tak długo się nie odzywałem ale na prawdę nie miałem kiedy... Z góry wielkie dzięki wszystkim za pomoc! Jak zwykle można na Was liczyć! Niestety ale teraz szukam coś w temacie "sprzedam" i poszukuje silnika :( Ten wyciągnął kopyta! Nie mam pojęcia co mu się stało ale w czasie jazdy zaczeły sobie rytmicznie terkotać zaworki a już po kilkunastu metrach wyzionął ducha i przestała w nim grać muzyka ;( Tak na marginesie... W drodze z warsztatu... Obecnie prowadzę wojnę z warsztatem...
Słowa jednego z dwóch szefów brzmiały: "no chyba nie liczysz na to że odkupimy Ci silnik" później śmiech i rozłączenie rozmowy. Ale chłopaki nie wiedzą o tym że poniosą ciężką kare za swoje zachowanie (np. wyśmiewanie i nie odbieranbie telefonów) a przede wszystkim za zatrzymanie pracy serca mojej niuni!
Także o to się wogóle nie martwie bo oddadzą kase za silnik albo nawet będą musieli go wstawić ale nie wiem czy chciałbym im dać choćby koło do napompowania. Jeszcze tylko muszę podziękować koledze który tak bardzo ich polecał...

Teraz zastanawiam się jaki silnik tam wrzucić żeby nie było (albo było jak najmniej) komplikacji... Ale to wrzuce chyba w osobny temat...


Smutny koniec ciekawego początku!

Jeszcze raz dzięki wszystkim zainteresowanym i pozdrawiam.

_________________
Było: Audi 80 B2 09.1986r.
Było: Audi 80 B4 1992r.
Było: Audi 100 2,0TD 1989r.
Było: VW Passat B3 1,9TD Variant 1991r.
Było: Audi V8 4.2 Quattro automat 1989r.
Było: Audi 80 B4 2.0 115KM 1993r.
Było: Peugeot 307 2.0 16V 2001r.
Jest: Audi 100 C4 2.6 Quattro 1993r.
Jest: Honda Pilot 3,5 V6 243KM 2007r.
Jest: BMW E46 1.9 105KM 2000r.


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 30.sty.2009 10:35:26 
Klubowicz
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 29.gru.2003 01:13:03
Posty: 5214
Lokalizacja: Jastrzębie Zdrój
Auto: Audi 200 20V Avant V8 4,2, A8 D2 4,2
maridnm napisał(a):
Nie mam pojęcia co mu się stało ale w czasie jazdy zaczeły sobie rytmicznie terkotać zaworki a już po kilkunastu metrach wyzionął ducha i przestała w nim grać muzyka ;


Czyżby brak smarowania? Wygląda na pad pompy olejowej. Co te mechaniki mieli robić w silniku?

_________________
rodzynek
Piszę poprawnie po polsku.

Obrazekklik na zdjęcie
200 20V Avant 4,2


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 30.sty.2009 18:23:52 
Użytkownik
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 05.lis.2004 23:06:05
Posty: 5522
Lokalizacja: Kęty
Auto: Audi A8 D2 4.2E
rodzynek napisał(a):
maridnm napisał(a):
Nie mam pojęcia co mu się stało ale w czasie jazdy zaczeły sobie rytmicznie terkotać zaworki a już po kilkunastu metrach wyzionął ducha i przestała w nim grać muzyka ;


Czyżby brak smarowania? Wygląda na pad pompy olejowej.


albo kupa benzyny w oleju :/

_________________
Audi A8 ABZ - black widow

http://img513.imageshack.us/img513/2742/dscn1455.jpg

Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 30.sty.2009 23:53:37 
Użytkownik
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 22.sty.2005 13:44:57
Posty: 2391
Lokalizacja: Milanówek/Warszawa
Auto: 8QB31.8T Coupe 7A automatic
Kolego, jedyne na razie co jest pewne, to to, że masz tam silnik ABK czyli 2.0 na pełnym wtrysku.....
Nie wiem, kto go wcześniej użytkował, i nie wiem co z nim robił, ale jedyne w tej chwili rozsądne wyjście to kupić zdrowy silnik i przełożyć go do swojego auta....
Najlepiej poszukać w jakichś rozbitkach czy anglikach, żeby móc go zapalić i posłuchać jak chodzi i ewentualnie włożyć do swojego auta.....
Generalnie te auta z tymi silnikami w automacie, są uznawane za nieśmiertelne, ale jak widać nie do końca jest to prawda....

_________________
wino, kobiety, śpiew.....
C5 FL AFN 160KM 370NM of spanky Coupe 7A automatic
R5 - rules,


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 31.sty.2009 03:46:27 
Użytkownik
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 07.maja.2006 22:04:35
Posty: 584
Lokalizacja: Zgierz
Auto: A6 C6 2.0 TDI CAHA
Kolego kup silnik i go wymień. Ja ze 3 dni temu również kupowałem ABK z rozbitego kombi. Na allegro masz ze 3 angliki w dobrym stanie z tym silnikiem.
Cena to około 1200-1300. Z mechanikami to ciężka sprawa, ciężko coś im udowodnić bo tak naprawdę masz około 12 -15letnie auto a tu już w każdej chwili coś się może stać i nie udowodnisz tu winy.Podam mój przykład i jaki miałem fart. Robiłem u znajomego mechanika uszczelkę pod głowicą , i ten przy składaniu stwierdził ze już mam słaby pasek rozrządu, więc stwierdziłem wymienić od razu. Po miesiącu jeszcze musiałem zrobić panewki (niskie ciśnienie oleju) , po złożeniu i odpaleniu silnika okazało się że pasek zgubił zęby i zawory uderzyły w tłok, wywaliło dziurę w głowicy. Miałem na tyle szczęścia że wymieniłem wcześniej pasek , bo mechanior nie przyznaje się do złego ustawienia paska .Dzieki bogu mam darmową wymianę silnika :). Jeżeli wcześniej nie wymienił bym paska byłbym po prostu w czarnej d...pie, a kolo zwalił by na stary pasek.A to czy Ty będziesz dzwonił czy się wyśmiewał nie obraź się ale nie robi to na nich większego znaczenia.

A tak na marginesie , ciekawe co było przyczyną zgubienia ciśnienia oleju ?
Jak usłyszałeś terkotanie w głowicy po co jechałeś dalej żadna kontrolka od oleju Ci sie nie zaświeciła ??

_________________
A6 1.8T AEB
A4 1.8 ADR(było)
c4 2.0 e 115KM (było)


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 31.sty.2009 15:19:46 
Użytkownik

Dołączył(a): 03.sie.2005 10:55:28
Posty: 691
Lokalizacja: Gliwice
Obawiam się, że warsztat może nie być winny zdarzeniu, co nie zmienia faktu, że podejście do rozmowy, odkładanie słuchawki to chamstwo i rzucenie na siebie podejrzeń.
Neiwykluczone że trafiłeś kolego na minę - auto wypchnięte z powodu złego stanu, a tylko połatane do sprzedaży.

Ja niedawno zaliczyłem przykrą historię, klient podstawił dopiero co nabyte auto (za podejrzanie niską cenę - ok 40% rynkowej) na zagazowanie, ale z palącym się check enginem. Odpaliłem chwasta, chodził w zasadzie prawidłowo. Postanowiłem podjechać do kolegi który ma interfejs do alfy (bo to alfa 156) i przy okazji zobaczyć, jak silnik się zachowuje. Udało mi się przejechać mniej więcej 5 km i zablokował się silnik - obróciło panewkę. Oczywiście nie miało to żadnego związku z faktem, że auto wylądowało u mnie w warsztacie, ale klient naturalnie się wściekł i miałem nieprzyjemną rozmowę. Z jednej strony go rozumiem, bo przejechał autem blisko 2000 km od kupna - no cóż, padło na mnie akurat. Z tym, że ja nie unikałem gadki z nim, wręcz odwrotnie, zaraz sam zadzwoniłem jaka sytuacja.
I cóż - kochać mnie facet pewnie nie będzie już nigdy, bo niby rozumie, że to się mogło zdarzyć i jemu - 5 minut przed przyjazdem do mnie, albo 5 minut po wyjeździe ode mnie, ale zapewne swoje myśli - bo każdy szuka winnego poza sobą. A tu winę ponosi sprzedający, który ewidentnie kombinował z silnikiem (miska ściągana na bank, bo silikon wyłazi) i pewnie uszykował auto do sprzedaży na zasadzie wlania 10 motodoktorów, i poniekąd - kupujacy, że nie sprawdził porządnie auta. Cóż - połaszczył się na niską cenę. Ja się winny nie czuję w najmniejszym stopniu, ale jestem w tym poglądzie, że tak powiem - odosobniony :)

Tak więc - nie zarzekaj się że na pewno będziesz zmuszał warsztat do oddania kasy za silnik, bo z tego przynajmniej co piszesz - nie zrobili wokół niego nic, co mogłoby mieć wpływ na jego zgon. Zastanawia mnie natomiast postawa kolesia, który rzucił słuchawką. Tak zachowują się kolesie mający coś na sumieniu. Sprawdź dokładnie, czy to wrodzone chamstwo, czy tupet winnego.


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 05.lut.2009 15:01:44 
Użytkownik

Dołączył(a): 23.wrz.2007 13:29:57
Posty: 123
Lokalizacja: Bydgoszcz
"rodzynek"

Nie mam pojęcia czy to pompa czy co ale jest to całkiem możliwe tylko że teraz już nie ma co płakać "nad rozlanym mlekiem" A co mieli robić przy silniku...? Nie mam pojęcia... Po prostu mieli to naprawić... Nie chcą nic mówić co robili więc albo nie robili nic albo coś spartaczyli...



"Mauzer"

Całkiem możliwe i to... Od tamtego czasu stoi bo nie mam za bardzo czasu i kasy żeby odstawić gdzieś do warsztatu... Poza tym do jakiego warsztatu ;) Mój limit zaufania chyba się skończył.



"myszon90"

Też właśnie nie mam pojęcia co się z tym silnikiem wcześniej działo... No w sumie to też myślałem wstawić taki sam silnik bo najmniej kombinacji by było ale szczerze powiedziawszy przeraża mnie troche ten wtrysk... Zobaczymy...



"rookie"

Wiesz... Cena takowego silnika jest trochę wysoka bo 1200-1300zł to nie mało a do tego należy doliczyć jeszcze koszt przełożenia i jakoś się martwię że później może być problem z zestrojeniem tego wszystkiego żeby działało jak trzeba. A że stare auto to wiem dlatego kombinuje żeby za dużo w niego nie ładować ;) Dużo a nawet bardzo dużo kasy wpompowałem w B2 którym teraz jeżdżę i cały czas jest coś jeszcze do podciągnięcia ;)
Co do ostatniegop Twojego wersu... Na wolnych obrotach zapalało się ciśnienie oleju. Ale miałem nadzieję dojechać do domu bo auto odbierałem po ich godzinach pracy po prostu z placu... A jak już zaczeło terkotać to nawet na chodnik nie zdążyłem zjechać! Także to był moment...
Pozdrawiam.



"SebastianS"

Co do samochodu miny... Wydaje mi się a wręcz jestem pewien że właśnie tak było... No mi też się wydaje że dużo nie robili w tym silniku ale chyba jednak coś musieli porobić... Sam nie wiem... Bóg kazał wybaczać i dlatego to robie ale łatwiej by mi było gdyby kolesie (dwóch braci) mieli jakieś lepsze podejście do całej sprawy... Chwilowo sprawa przycichła bo nie mam czasu ale kolega był już tam coś z nikmmi wyjaśniać i stwierdził że to załatwi... Mówie tu o normalnym dorosłym załatwieniu sprawy a nie o jakiś szczeniackich "mordobiciach" ;) Może da się z nimi ugadać żeby chociaż silnik wymienili jak im dowioze bo w sumie tak jak przemyślałem wszystko na spokojnie to rzeczywiście możliwym jest to że jakaś "bomba" tykała w tym silniku od początku tylko akurat im wybuchła... Choć strasznie drażniące jest ich zachowanie... Ale zobaczymy jak się wszystko potoczy... Póki co zakładam nowy temat ;)


Dzięki po raz kolejny wszystkim za zainteresowanie i pomoc!
Pozdrowionka!

_________________
Było: Audi 80 B2 09.1986r.
Było: Audi 80 B4 1992r.
Było: Audi 100 2,0TD 1989r.
Było: VW Passat B3 1,9TD Variant 1991r.
Było: Audi V8 4.2 Quattro automat 1989r.
Było: Audi 80 B4 2.0 115KM 1993r.
Było: Peugeot 307 2.0 16V 2001r.
Jest: Audi 100 C4 2.6 Quattro 1993r.
Jest: Honda Pilot 3,5 V6 243KM 2007r.
Jest: BMW E46 1.9 105KM 2000r.


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 05.lut.2009 17:39:21 
Użytkownik
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 02.mar.2007 10:01:15
Posty: 6217
Lokalizacja: Mogilno
Auto: 100/C4 2.0 16V ACE, D2 FL 3.7Q 40V AQG
maridnm napisał(a):
Więc tak: Auto wczoraj odebrałem z warsztatu... Spalanie odrazu lepsze bo wskazówka paliwa nie spada co kilometr... ;) Ale najobiektywniejsze będzie zalanie do pełna itd... Mechanicy stwierdzili że zrobili zapłon. Po badaniu na analizatorze spalin niby wyszło im wszytsko ok ale... Jest znowu kilka ale... Nie bardzo chcieli powiedzieć co robili (poza zapłonem), pali wyraźnie mniej, niestety kopci nadal na czarno, nie wkręca się jeszcze na obroty tak jak myślę że powinien no i ma troszke mułka :/ Za podleczenie auta (nie można mówić tu o wyleczeniu) skasowali 100zł. Niby ok ale nie dokońca mnie to satysfakcjonuje... Choć cieszę się że nie trzeba co chwila tankować żeby przejechać 20 km;)

"SzOpEn"
No dzięki za informacje. Przejże na spokojnie. Tak jakoś kolega podpowiadał że może coś z czujnikiem temp. ;) Spróbuje pójść tym tropem;) Będę próbował albo wstawie do warsztatu gdzie mają większe pojęcie o tym;)
Pozdrawiam.


"myszon90"
Hmm... Zaczynam powoli wątpić w moją i tak znikomą wiedze na temat samochodów! No przecież chyba bym rozpoznał 16V ;) Normalnie są 4gary i jeden wałek więc to chyba nie będzie 16V? Mam rację czy nie bo już sam nie wiem w co wierzyć? Ale masz rację że nie jestem pewien czy to K-jet czy KE-jet... Ktoś kto widział auto powiedział że to K-jet więc tego się trzymam;) Niestety nie mam za bardzo możliwości pokazać Wam auto bo to było by najlepsze rozwiązanie... Co do temp silnika... Wentylator się włącza i nawet temp. na wskaźnikach dobija do do tych 90st więc jakby się naprawiło albo w warsztacie coś zrobili że działa i nie powiedzieli o tym...
A co do wyświetlacza... Nie widzę by cokolwiek wyświetlał... Więc tak jak piszesz albo nie podpięty albo zmienione zegary...
Dzięki i pozdrawiam.


Teraz kiedy spalanie się zmniejszyło (w miare) zaczyna mnie drażnić skrzynia która nie bardzo chce przeżucać biegi... :( Np żeby przeżuciła z 1 na 2 trzeba go kręcić do prawie 4tyś albo szybko włączyć i wyłączyć funkcję "SPORT" wtedy odrazu po wył. tej funkcji wrzuca 2-ójkę. Ale z 2 na 3 już to nie pomaga... Zastanawia mnie gdzie tkwi przyczyna... Aha ale jak auto się nagrzeje to zmienia jakby ładniej i płynniej choć i tak szarpie co oznacza jak sądzę krzyżyk dla skrzyni ;)

Dzięki i pozdrawiam.

a skąd wiesz, że ma jeden wałek rozrządu? widziałeś ściągniętą pokrywe? Jak patrzysz na ACE wydaje się z przodu, że ma jeden wałek :)


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 06.lut.2009 00:49:50 
Użytkownik
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 07.maja.2006 22:04:35
Posty: 584
Lokalizacja: Zgierz
Auto: A6 C6 2.0 TDI CAHA
maridnm napisał:
Cytuj:
Wiesz... Cena takowego silnika jest trochę wysoka bo 1200-1300zł to nie mało a do tego należy doliczyć jeszcze koszt przełożenia i jakoś się martwię że później może być problem z zestrojeniem tego wszystkiego żeby działało jak trzeba. A że stare auto to wiem dlatego kombinuje żeby za dużo w niego nie ładować Wink Dużo a nawet bardzo dużo kasy wpompowałem w B2 którym teraz jeżdżę i cały czas jest coś jeszcze do podciągnięcia Wink
Co do ostatniegop Twojego wersu... Na wolnych obrotach zapalało się ciśnienie oleju. Ale miałem nadzieję dojechać do domu bo auto odbierałem po ich godzinach pracy po prostu z placu... A jak już zaczeło terkotać to nawet na chodnik nie zdążyłem zjechać! Także to był moment...
Pozdrawiam.


Cena silnika w porównaniu z remontem generalnym nie jest aż taka wysoka.
Wymiana panewek szlif wału to koszt ok 1000zł z robocizną , a nie wiadomo czy pierścienie i tuleje są całe , nic nie wspominam o głowicy.Ja na twoim miejscu poszukał bym motoru z takim samym oznaczeniem i wtedy kłopot tzw"strojenia" masz z głowy.Napisz kolego co zdecydowałeś i jakie dalsze losy autka.

_________________
A6 1.8T AEB
A4 1.8 ADR(było)
c4 2.0 e 115KM (było)


Góra
 Zobacz profil  
 
Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj wg  
Utwórz nowy wątek Odpowiedz w wątku  [ Posty: 44 ]  Przejdź na stronę Poprzednia strona  1, 2, 3  Następna strona

Strefa czasowa: UTC + 1


Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 43 gości


Nie możesz rozpoczynać nowych wątków
Nie możesz odpowiadać w wątkach
Nie możesz edytować swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów

Szukaj:
Skocz do: