.: AUDI KLUB POLSKA :.

Forum Audi Klub Polska
Teraz jest 23.lis.2024 10:19:20

Strefa czasowa: UTC + 1




Utwórz nowy wątek Odpowiedz w wątku  [ Posty: 17 ] 
Autor Wiadomość
 Tytuł: Bi turbo do silnika AAH
PostNapisane: 25.sty.2009 13:44:23 
Użytkownik

Dołączył(a): 25.sty.2009 13:33:11
Posty: 2
Witam
Mam pytanko, otoz zdecydowalem sie wstawic do swojej C4 2.8 quattro wstawic dwie turbinki, niewielkie dmuchalyby tak max do 0.5 bara. Czy kiedykolwiek ktos o tym myslal badz wykonywal, niechodzi mi jednak o odradzanie... W calosci bede wykonywal to sam ze znajomym ktory juz uturbil pare autek. Czekam na sugestie....
Pozdrawiam


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 25.sty.2009 13:48:29 
Klubowicz
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 27.paź.2004 22:46:01
Posty: 1899
Lokalizacja: Wrocław
Na tym forum brak takich projektów.

_________________
Pozdrawiam,
Sebastian
A4 1.8T
A2 1.4


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 25.sty.2009 13:58:06 
Użytkownik
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 29.sie.2006 10:19:01
Posty: 1759
Lokalizacja: Biała Podlaska Ostrzeżen : tysiąc pięćset sto dziewięćset
Nie chodzi o odradzanie ale nie lepiej było by sprzedać AAH i kupić AAN ? odrazu będziesz miał 2.2T 230ps i wtedy się bawić dalej inwestować pieniądze i robić cos bardzo mocnego? co Ty na to?

_________________
100 C3 2.3 NF sedan '91 - Było
80 B4 2.0 ABT sedan '94 - Było
A6 C4 2.5 TDI AEL sedan '95 - Było
A6 C4 2.5 TDI AEL avant '95 - Było
S6 C4 4.2 AEC avant quattro '96 - Było
A6 C4 2.5 TDI AEL sedan quattro '97 - Było
A6 C4 2.8 AAH sedan quattro '94 - Było
100 C4 2.8 AAH avant quattro '93 - Było
BMW E61 530 M57N D30
BMW E39 520 M52 B20


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł: Re: Bi turbo do silnika AAH
PostNapisane: 25.sty.2009 14:00:41 
Użytkownik
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 09.gru.2003 15:35:15
Posty: 17274
Lokalizacja: Pabianice /EPLL/LCJ
Auto: AFN quattro,AVG quattro, CFHF 4x4
Thiderfreak napisał(a):
Witam
Mam pytanko, otoz zdecydowalem sie wstawic do swojej C4 2.8 quattro wstawic dwie turbinki, niewielkie dmuchalyby tak max do 0.5 bara. Czy kiedykolwiek ktos o tym myslal badz wykonywal, niechodzi mi jednak o odradzanie... W calosci bede wykonywal to sam ze znajomym ktory juz uturbil pare autek. Czekam na sugestie....
Pozdrawiam

Kilka spraw: samo turbo nie napędzi ci koni pod maskę. Pomyśl o zwiększeniu ilości paliwka, pomyśl o ochronie tłoków, korb i wału. Silniki turboładowane mają natrysk oleju na denko tłoka, wzmocnione wały i korbowody.
Jesli chcesz to robic na skróty pominąwszy to co napisałem , będzie to loteryjka.
Zgodnie z radą kolegów szukałbym czegoś rozwojowego, np motoru 2,7 biturbo lub w ostateczności 2,2 T.

_________________
A4 AFN quattro 134 KM @ 344 Nm
A4 AVG quattro - już nieseryjne.
Caddy Maxi CFHF 4 Motion 194 KM @ 437 Nm


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 25.sty.2009 14:05:46 
Użytkownik

Dołączył(a): 07.kwi.2008 19:47:37
Posty: 3345
Lokalizacja: Łódź
Ja też na twoim miejscu lepiej bym poszukał 2.7T, spora moc wyjściowa, a w razie czego zrobić z niego 400KM to nie problem (jedenym problemem może się okazać kieszeń :)).

Pozdrawiam

_________________
Obrazek

- Audi A6 Avant BES 2.7T manual + soft - ukradli :(
- BMW 528iA Touring 97r
- BMW 540i6 Touring technoviolett - 95r
- Lexus GS430


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 25.sty.2009 17:36:17 
Użytkownik
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 05.lis.2004 23:06:05
Posty: 5522
Lokalizacja: Kęty
Auto: Audi A8 D2 4.2E
na 0.5 to raczej za dużo na poczatek

_________________
Audi A8 ABZ - black widow

http://img513.imageshack.us/img513/2742/dscn1455.jpg

Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 25.sty.2009 18:55:45 
Użytkownik

Dołączył(a): 04.sie.2003 15:03:17
Posty: 1803
Lokalizacja: Gorzow wlkp.
Juz kilku bylo takich co mieli checi/wstawiali turbiny do 2.8 ...
I jak zawsze na gadaniu sie konczylo ;)

_________________
Obrazek

S6 C5 4.2 V8


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 25.sty.2009 19:15:51 
Klubowicz
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 27.sie.2003 20:48:56
Posty: 2300
Lokalizacja: CRACOVI
Jak mi padnie V6 to pomyśle o V8 :peace:
Ale jak jesteś zdecydowany to chyba coś już rozkminiłeś, dawaj na forum :!!:

_________________
Obrazek


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 25.sty.2009 19:37:50 
Użytkownik

Dołączył(a): 25.sty.2009 13:33:11
Posty: 2
Na początku chcialem podziękować za odpowiedzi, fajno że się odzywacie...
Otóż pomysł ten w mej głowie tkwi już od dawna, od razu powiem że niechcę zmieniać auta a kilku powodów, to jest sporo w niego włożyłem, wiem czym jeżdzę i chcę mieć coś innego niż seryjne. Macie sporo racji o tym że silnik wolnossący nieprzystosowany bez natrysku oleju na tłoki i niepodkuty. Doładowanie wspominałem 0.5 ale jest to maximum jakie bym chciał dać oczywiście zaczne od mniejszego ciśnienia i moze okazać się że docelowo będzie mniej niż wspomniana polówka. Jest to dla mnie cel który chciałbym osiągnąć wtryskiwacze i pompy także bedziemy chcieli wstawic silniejsze niewiem jeszcze jak bedzie ze sterowaniem. Początkowo elektroniki nie bede ruszał. Fajno ze sie interesujecie. Mam zamiar zacząć projekt w połowie lutego do polowy marca tak optymistycznie myslac skaczyć. Widząc zainteresowanie podziele sie fotkami z pracy i ewentualnymi sugestaimi kosztami itd... jeszcze raz dzieki i do usłyszenia


Ostatnio edytowano 25.sty.2009 19:56:40 przez Thiderfreak, łącznie edytowano 1 raz

Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 25.sty.2009 19:40:41 
Użytkownik
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 31.maja.2001 01:00:00
Posty: 12018
Lokalizacja: Poznań i okolice
Auto: Audi S2, Audi 80 Avant
powodzenia.

_________________
Audi Coupe S2 - 400 KM , 440 Nm
Garrett 3071R @1.7 bar, injectors 525ccm, 7A exhaust cam, custom IC, radiator, Bosch 040 fuel pump...

Obrazek

iiii nowa zabawka Suzuki V-Strom DL1000 :P


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 25.sty.2009 19:50:21 
Klubowicz

Dołączył(a): 23.lip.2003 18:25:03
Posty: 11650
Lokalizacja: Wrocław
Auto: Q7 4M
http://www.audiklub.org/phpBB2/viewtopi ... t=uturb%2A

_________________

jest:
Q7 4M 3,0 TFSI 419 PS/512 Nm
było:
SQ5 Plus
A7 C7 3,0 biTDI
A6 C7 3,0 biTDI
S4 B8 3,0 TFSI
V8 D11 4,2
A4 B6 1,8T q
S8 D2 4,2
S6 C4 4,2
A6 C4 2,5 TDI q
S6 C4 2,2T
A6 C4 2,5 TDI q
A80 B4 1,9 TDI


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 28.sty.2009 22:34:32 
Użytkownik

Dołączył(a): 19.maja.2006 09:34:24
Posty: 24
Lokalizacja: Legionowo
Witam,
sam tez sie przymierzalem do wzmocnienia (kompresor lub BiT) 2,8 AAH,
ale....
kompresor to pierwszy zamiar, mniej rezanka, wydawalo by sie proste - problemem okazuje sie elektronika i czujniki tego silnika, co SMT6 nie chce ogarnac, wiec ciezko bedzie nawet paliwka podlac. Poszukaj watkow napisanych przez kolege hukers - bedzies mial odp na temat wzmocnienia tego silnika za pomoca kompresora.
Z turbinami bedziesz mial podobnie - wiecej rezania - kolektory powinny podpasowac z 2,7 BiT, do tego zrobienie IC kupa rezania a efekt mizerny, vide problemy z ECU.

Ja osobiscie zarzucilem proby wzmocnienia tego silnika, teraz staram sie ogarnac mozliwosc wrzucenia zamiast 2,8 AAH jakiegos 2,7BiT
Mysle, ze to lepsza droga i bardziej rozwojowa na przyszlosc,
a wtedy napewno bedziesz mial nietypowe autko.

pozdrawiam,
Martti

_________________
Audi 80 cabrio 2,8 AAH


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 01.lut.2009 12:53:29 
Użytkownik
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 17.sty.2006 20:52:21
Posty: 1000
Lokalizacja: Warszawa
Auto: A6 C7 3.0 biTDI
Znajomy jakiś czas temu zrobił A6 2.8 AAH na Biturbo. VTG jakoś z tym się uporało. To że ma zająć Ci ten projekt miesiąc można raczej zapomnieć. Pół roku jest bardzo optymistyczną perspektywą. Czeka Cię masa problemów z wystrojeniem. Spalanie w tym A6 diametralnie różniło się od 2.7T. Paliła 20-25 L a miała tylko 250KM. Moje 2.7 dla przykładu spala 15 a mam 321KM.
Generalnie trudny temat, ale nie odradzam bo lubie kibicować takim projektom.
Powodzenia ;)

_________________
90 2.2 bylo
80 2.6 bylo
80 2.0 16v avant bylo
A4 2.8 bylo
A4 1.9 TDI avant baaardzo krótko było
A4 2.5 TDI avant Tip... :( było
S4 2.7 T 321KM 477Nm było minęło
RS4 2.7T 413KM 525Nm
S4 B8 475KM 550Nm
A6 C7 3.0 biTDI 397KM 795Nm obecnie


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 21.lut.2009 23:54:48 
Użytkownik

Dołączył(a): 01.lut.2009 14:50:51
Posty: 50
Lokalizacja: Warszawa
Wszystko mozna zrobic. Mielismy projekt opel corsa 1,2 wyjsciowo 60km po wsadzeniu turbo bez zadnych wiekszych przerobek bylo okolo 100 km.Pojezdzilo to pol roku i padło,powodem byla upalona elektroda od swiecy,itlok i gładz cylindra poszlyl sie jeb.... ale po zrobieniu i odprezeniu na seryjnych gratach ma to zmierzone na hamowni 121km i przelatało juz 6tys km. i jezdzi dalej.Wszystko zalezy co kto oczekuje po swojei furze :D


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 18.kwi.2009 15:01:17 
Użytkownik

Dołączył(a): 17.kwi.2009 23:03:04
Posty: 3
jak sobie z niemieckim radzisz, to mam tu cos:

1 . Link ma 12stron ale warte poczytac (wynik koncowy ok. 205 KM)
2. Link A4 z silnikiem AAH 2.8, + Kompressor. Ladan robota, koszt tego ok. 1000€ + robota

3 Link Wideo od tej A4 z kompessorem.

http://www.meckisforum.de/phpBB2/viewto ... c&&start=0

http://www.meckisforum.de/phpBB2/viewto ... +ladedruck

http://www.youtube.com/watch?v=8y1_k4SH ... annel_page

pozdrawiam
MArian


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 18.kwi.2009 18:23:57 
Klubowicz
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 16.lip.2003 13:18:26
Posty: 6615
Lokalizacja: Warszawa
Auto: S2 Coupe
30ps z kompresora.... przesada... :(

_________________
S2 Coupe, Coupe quattro, 200 Turbo quattro , Volvo V70 2.4D(5)

Piszę poprawnie po polsku


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 19.kwi.2009 22:17:02 
Użytkownik
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 02.mar.2007 10:01:15
Posty: 6217
Lokalizacja: Mogilno
Auto: 100/C4 2.0 16V ACE, D2 FL 3.7Q 40V AQG
1000 euro + robota i 30ps przybyło to lepiej ACK wrzucić


Góra
 Zobacz profil  
 
Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj wg  
Utwórz nowy wątek Odpowiedz w wątku  [ Posty: 17 ] 

Strefa czasowa: UTC + 1


Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 18 gości


Nie możesz rozpoczynać nowych wątków
Nie możesz odpowiadać w wątkach
Nie możesz edytować swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów

Szukaj:
Skocz do: