co do logowania.. zauwaz, ze pedal gazu ma w koncowce jakby wiekszy opor. Prawdopodobnie zlogowales przy takim niedocisnietym i cala tajemnica
jeszcze jedna ciekawa rzecz
W kwietniu 2008 pisales
http://www.audiklub.org/phpBB2/viewtopi ... t=#1179559
"Dzisiaj wymienili mi końcówki (nazywają to sety) wtryskiwaczy (ktoś z obsługi się pierd.... i zamiast 4 dali 6)...handlowy umysł pozwolił mi wytargować cenę za 4 szt. Silnik pracuje dużooo ciszej,"
Po tej akcji byles zadowolony (olej przestal "przybierac" i auto ciszej pracowalo)
Znaczy, ze masz wtryski sprawne, masz nowa hydraulike i walki po regeneracji a korekcje masz nadal nienajlepsze - ciekawe co jest tego zrodlem (ale nie wiazalbym zachowania auta na wolnych obrotach z posiadanym chipem)
Co do dalszej analizy logow: logowac sie nauczyles - postudiuj troche "diagnostyke" by temat ogarnac samemu (to zadne czary mary - poradzisz sobie z interpretacja paru kolumienek)
Zacznij od podpietego watku o diagnostyce, poogladaj watki typue "prosze o ocene logow", dasz rade
Na przyszlosc loguj tez 004 dynamicznie (kat wtrysku)
Krzysztof1967 napisał(a):
Co w takim razie zrobić, żeby parametry silnika były ok
![Question :?:](./images/smilies/icon_question.gif)
ja na Twoim miejscu zaprzestalbym grzebac przy aucie bo auto jest jakie jest, nie ma chyba widocznej usterki/niedomagania *), ktore wymagaloby ingerencji natychmiastowej
*)
U mnie wskaznik temp po rozgrzaniu stoi rowno (deska) na 90st (a nawet bardziej po lewej niz po prawej stronie) - w vagu okolo 86-88stopni i jeszcze nigdy nie zauwazylem (nawet latem) zeby ponad kreske 90st wyszedl - Zloguj kiedys temperature po 20-30 min normalnej eksploatacji w miescie, jezeli bedzie over90 to moze znaczyc, ze masz ciagle cos nie tak z ukladem chlodzenia
Pozdrawiam,
Przemek