.: AUDI KLUB POLSKA :.

Forum Audi Klub Polska
Teraz jest 25.lis.2024 22:17:57

Strefa czasowa: UTC + 1




Utwórz nowy wątek Odpowiedz w wątku  [ Posty: 173 ]  Przejdź na stronę Poprzednia strona  1, 2, 3, 4, 5, 6, 7 ... 9  Następna strona
Autor Wiadomość
 Tytuł:
PostNapisane: 03.lut.2009 17:58:32 
Klubowicz
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 29.gru.2003 01:13:03
Posty: 5214
Lokalizacja: Jastrzębie Zdrój
Auto: Audi 200 20V Avant V8 4,2, A8 D2 4,2
BiLu napisał(a):
jak juz bedziecie tworzyc watki "jak zagazowac silnik X" to poprosze tez watek poswiecony V8 :peace:


Jestem za ;)

_________________
rodzynek
Piszę poprawnie po polsku.

Obrazekklik na zdjęcie
200 20V Avant 4,2


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 03.lut.2009 18:27:46 
Użytkownik
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 15.lut.2007 19:24:44
Posty: 1674
Lokalizacja: białystok
A ja 2.3 aar/ng

_________________
80 B4 TDI 1Z+wtryski AHF+sterownik 16 bit+hybryda+soft powered by ZAPRZAL
100 C4 2.8 AAH QUATTRO - Akcja Reanimacja - ACK swap in progress
2.8 AAH NA CZĘŚCI

http://www.youtube.com/watch?v=v9InKS65Auw

Obrazek


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 03.lut.2009 19:34:44 
Klubowicz
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 29.gru.2003 01:13:03
Posty: 5214
Lokalizacja: Jastrzębie Zdrój
Auto: Audi 200 20V Avant V8 4,2, A8 D2 4,2
Bobo napisał(a):
A ja 2.3 aar/ng



Blos i parownik. Załatwione.

_________________
rodzynek
Piszę poprawnie po polsku.

Obrazekklik na zdjęcie
200 20V Avant 4,2


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 03.lut.2009 20:13:53 
Użytkownik
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 14.lis.2006 13:27:37
Posty: 2158
Lokalizacja: k/Łukowa
rodzynek napisał(a):
Bobo napisał(a):
A ja 2.3 aar/ng



Blos i parownik. Załatwione.


Co do blosa, to ja rozwiązałem to tak:

http://www.audi80.pl/viewtopic.php?t=6701&start=0

Możliwe, że znajdzie się jakieś uchybienie popełnione z mojej strony, ale na efekt działania nie narzekałem:

http://www.youtube.com/watch?v=Q5MlwVV-9U4


i na wyniki z analizatora także więc byłem zadowolony.

Jakie błędy mogłem popełnić to pewnie zaraz się dowiem, w końcu po to jest forum :peace:

_________________
Obrazek
Star 1142- 150KM- 410Nm
Audi 80 B4 2.0 ABT- 90KM- 148Nm
Audi 100 C4 2.8 AAH Quattro- 174KM- 245Nm

W sumie 414KM i 803Nm szkoda, że nie pod jedną maską :):


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 03.lut.2009 21:14:41 
Użytkownik
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 05.lis.2004 23:06:05
Posty: 5522
Lokalizacja: Kęty
Auto: Audi A8 D2 4.2E
widać brak miejsca na lepsze ogarnięcie wizualne uroki NGb4 i AAR'a ale jedna rzecz, spróbuj podpiac kompensacje przed blosa bo śmiem twierdzić że na analizatorze ustawisz dobrze lambde a przy jakimkolwiek obciążeniu będziesz miał mega bogato.

@SebastianS jesli piszesz o tym forum z linka to niestety nie mam loginu i hasła chętnie pożycze od ciebie :D
A co do lamerstwa, noob'ostwa majstry z inglostadt itp hmmm to po trzeciej fotce widać jaki z ciebie drutmajster :/
po drugie tak wybiórczo to po co chesz cokolowiek rzeźbić w wielozaworze jak reszte chcesz kłaść na 6mm bzdura. Dałem przykład zastosowania 2 dosyć mocnych i sprawnych reduktorów przy których na 6mm można by się troche zdziwić przy mocnym deptaniu.
Reszty ju mi się nie chce komentować (bagaznik coupe do wożenia ..kartofli) ani czytać... bo to ma być z założenia topic jednego króla bez korony :peace:

_________________
Audi A8 ABZ - black widow

http://img513.imageshack.us/img513/2742/dscn1455.jpg

Ostatnio edytowano 03.lut.2009 23:05:16 przez Mauzer, łącznie edytowano 2 razy

Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 03.lut.2009 21:19:13 
Użytkownik
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 02.mar.2007 10:01:15
Posty: 6217
Lokalizacja: Mogilno
Auto: 100/C4 2.0 16V ACE, D2 FL 3.7Q 40V AQG
brakuje tylko czegoś o II generacji z mikserem i III generacji wtrysku ciągłego i będzie ABC LPG :)


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 03.lut.2009 22:20:52 
Użytkownik
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 14.lis.2006 13:27:37
Posty: 2158
Lokalizacja: k/Łukowa
Mauzer napisał(a):
widać brak miejsca na lepsze ogarnięcie wizualne uroki NGb4 i AAR'a ale jedna rzecz, spróbuj podpiac kompensacje przed blosa bo śmiem twierdzić że na analizatorze ustawisz dobrze lambde a przy jakimkolwiek obciążeniu będziesz miał mega bogato. :peace:



Kompensacja była podpięta na samym początku, ale zaraz po odpaleniu samochód od razu gasł.

Wolałem, żeby było bogato niż ma być ubogo, spalanie w trasie przy prędkościach do 140km/h około 12,3 l więc dla mnie nie wygórowane, zwłaszcza na kółkach 17'' oponki 225/45/17.

Samochód już sprzedałem, człowiek który go kupił był bardzo zaskoczony jak to może tak mało spalić, bo jemu wyszło 9,8l i jak może się tak zbierać, przyjechali do mnie również 2.3 i powiedział, że tamta nie ma w ogóle startu do mojej byłej :)

_________________
Obrazek
Star 1142- 150KM- 410Nm
Audi 80 B4 2.0 ABT- 90KM- 148Nm
Audi 100 C4 2.8 AAH Quattro- 174KM- 245Nm

W sumie 414KM i 803Nm szkoda, że nie pod jedną maską :):


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 03.lut.2009 22:26:49 
Użytkownik
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 05.lis.2004 23:06:05
Posty: 5522
Lokalizacja: Kęty
Auto: Audi A8 D2 4.2E
KorNoLio napisał(a):
Kompensacja była podpięta na samym początku, ale zaraz po odpaleniu samochód od razu gasł.

w który punkt była podpięta? :)

_________________
Audi A8 ABZ - black widow

http://img513.imageshack.us/img513/2742/dscn1455.jpg

Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 04.lut.2009 09:19:01 
Użytkownik
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 14.lis.2006 13:27:37
Posty: 2158
Lokalizacja: k/Łukowa
Mauzer napisał(a):
KorNoLio napisał(a):
Kompensacja była podpięta na samym początku, ale zaraz po odpaleniu samochód od razu gasł.

w który punkt była podpięta? :)


W blosa, na fotkach widać zaślepione miejsce między blosem a przepustnicą.

_________________
Obrazek
Star 1142- 150KM- 410Nm
Audi 80 B4 2.0 ABT- 90KM- 148Nm
Audi 100 C4 2.8 AAH Quattro- 174KM- 245Nm

W sumie 414KM i 803Nm szkoda, że nie pod jedną maską :):


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 04.lut.2009 09:20:50 
Użytkownik
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 06.paź.2003 17:09:27
Posty: 4593
Lokalizacja: Białystok
Auto: przeważnie starsze Audi
tą stronę można wyciąć z tego wątku i zrobic nowy.

jesli chodzi o kompensacje przy blosie i mikserach szczegolnie przy k-jet to uwazam, ze nalezy ją wpinać. dzięki temu uodparniamy dozowanie gazu na zmiany podcisnienia wywołane zatykającym się filtrem powietrza oraz różnym tłumieniem przepływu przez klape przepływomierza. kompesację wpiąć między przepływkę a blosa. blos ma w sobie na wlocie takie miejsce na króciec.

_________________
200 10V turbo quattro, Pastuch "quattro" 2,8


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 04.lut.2009 17:44:41 
Użytkownik
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 05.lis.2004 23:06:05
Posty: 5522
Lokalizacja: Kęty
Auto: Audi A8 D2 4.2E
To już widzisz kornolio dlaczego ci to nie chodziło.

_________________
Audi A8 ABZ - black widow

http://img513.imageshack.us/img513/2742/dscn1455.jpg

Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 04.lut.2009 18:04:29 
Użytkownik
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 14.lis.2006 13:27:37
Posty: 2158
Lokalizacja: k/Łukowa
Mauzer napisał(a):
To już widzisz kornolio dlaczego ci to nie chodziło.


No ja miałem między blosa a przepustnicę, a Lukasik mówi, że między przepływkę a blosa. Tylko wydaję mi się, że wartość podciśnienia za blosem i przed blosem jest taka sama, wąż od krokowca także miałem wpięty między blosa a przepustnicę.

Samochód na wolnych obrotach pracował, ale jak tylko dotknęło się lekko pedał gazu to gasł, próbowałem zwiększyć dawkę na reduktorze ale nie wpływało to w ogóle na poprawę. Wypiąłem kompensację zobaczyłem, że działa. Tak jak to było opisywane w wątku na tym forum o blosie. No i zaczęło pracować dobrze, dlatego nigdzie już jej nie wpinałem.

Chyba rzeczywiście trzeba kilka naszych postów przenieść do wątku o blosie, bo zrobiliśmy znowu offtopa :/

_________________
Obrazek
Star 1142- 150KM- 410Nm
Audi 80 B4 2.0 ABT- 90KM- 148Nm
Audi 100 C4 2.8 AAH Quattro- 174KM- 245Nm

W sumie 414KM i 803Nm szkoda, że nie pod jedną maską :):


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 04.lut.2009 18:41:21 
Użytkownik
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 05.lis.2004 23:06:05
Posty: 5522
Lokalizacja: Kęty
Auto: Audi A8 D2 4.2E
KorNoLio napisał(a):
Mauzer napisał(a):
To już widzisz kornolio dlaczego ci to nie chodziło.


No ja miałem między blosa a przepustnicę, a Lukasik mówi, że między przepływkę a blosa. Tylko wydaję mi się, że wartość podciśnienia za blosem i przed blosem jest taka sama, wąż od krokowca także miałem wpięty między blosa a przepustnicę.

kol. Łukasik wie co mówi i pisze.
przykład na moim cygarze:
Obrazek
przy takim podłączeniu kompensacji jak miałeś - przed przepustnice (silniczek krokowy miałeś dobrze) przy jakimkolwiek otwarciu przepustnicy membrana w reduktorze pozostaje praktycznie unieruchomiona i nie otwiera zaworka wypływu gazu.

_________________
Audi A8 ABZ - black widow

http://img513.imageshack.us/img513/2742/dscn1455.jpg

Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 04.lut.2009 18:57:58 
Użytkownik

Dołączył(a): 03.sie.2005 10:55:28
Posty: 691
Lokalizacja: Gliwice
BiLu napisał(a):
i o takie "myki" chodzi w tym watku, (...) jak juz bedziecie tworzyc watki "jak zagazowac silnik X" to poprosze tez watek poswiecony V8 :peace:

Się robi.
Musze zrzucić i przewymiarować fotki - ostatnio dokonałem głębokiej, gruntownej modyfikacji (niemal od nowa) w audi S8. Jeśli wykarmiłem 360 KM, wykarmię każde audikowe V8, łącznie z RS6 4.2 V8 BiT.

Co do 2.2T 20V na LPG - tak, jak wskazałem - czy to seria czy modyfikacja - odpowiednio skonfigurowana instalacja i myślący gazownik zapewnią pełną satysfakcję z jeżdżenia na LPG.
Wielu drobnych szczegółów przesądzających o sukcesie instalacji nie napisałem świadomie - wybaczcie, ale każdy ma swoje patenty i z nich żyje, więc...


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 04.lut.2009 21:40:50 
Użytkownik
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 05.sty.2008 13:55:30
Posty: 1324
Lokalizacja: lubelskie
Mauzer napisał(a):
KorNoLio napisał(a):
Mauzer napisał(a):
To już widzisz kornolio dlaczego ci to nie chodziło.


No ja miałem między blosa a przepustnicę, a Lukasik mówi, że między przepływkę a blosa. Tylko wydaję mi się, że wartość podciśnienia za blosem i przed blosem jest taka sama, wąż od krokowca także miałem wpięty między blosa a przepustnicę.

kol. Łukasik wie co mówi i pisze.
przykład na moim cygarze:
Obrazek
przy takim podłączeniu kompensacji jak miałeś - przed przepustnice (silniczek krokowy miałeś dobrze) przy jakimkolwiek otwarciu przepustnicy membrana w reduktorze pozostaje praktycznie unieruchomiona i nie otwiera zaworka wypływu gazu.


Fajny silnik 2.2T 20V z gazem :peace:
Bez komentarza :/

_________________
Obrazek Piszę poprawnie po polsku
(staram się)
A6 C6 Allroad 3.0TDI Q+TIP 2009r 239KM - jest :) :) :)
A3 8L 1.9TDI 130KM 02r. 5D - jest
Peugeot 307 2.0HDI 90KM 03r. - jest
Peugeot Partner Multispace 1.6Pb 05r. - jest
Peugeot Partner Multispace 1.6Pb 03r - jest
Obrazek

Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 04.lut.2009 22:07:51 
Klubowicz
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 29.gru.2003 01:13:03
Posty: 5214
Lokalizacja: Jastrzębie Zdrój
Auto: Audi 200 20V Avant V8 4,2, A8 D2 4,2
lucas3512 napisał(a):
Fajny silnik 2.2T 20V z gazem :peace:
Bez komentarza :/


A możesz dojść do pierwotnego tematu, dla którego teraz Mauzer dał takie zdjęcie?

Oczywiście, od kilku postów i tak jest to OT ;)


Zresztą, nie wiem dlaczego wszyscy uczepili się 2,2 20V. Przecież temat mówi o 2,2 turbo, czyli 2,2 10V turbo też. Poniekąd temat 2,3 rozwiązuje ten problem.

_________________
rodzynek
Piszę poprawnie po polsku.

Obrazekklik na zdjęcie
200 20V Avant 4,2


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 05.lut.2009 15:00:12 
Użytkownik
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 14.lis.2006 13:27:37
Posty: 2158
Lokalizacja: k/Łukowa
SebastianS napisał(a):
BiLu napisał(a):
i o takie "myki" chodzi w tym watku, (...) jak juz bedziecie tworzyc watki "jak zagazowac silnik X" to poprosze tez watek poswiecony V8 :peace:

Się robi.
Musze zrzucić i przewymiarować fotki - ostatnio dokonałem głębokiej, gruntownej modyfikacji (niemal od nowa) w audi S8. Jeśli wykarmiłem 360 KM, wykarmię każde audikowe V8, łącznie z RS6 4.2 V8 BiT.


SebastianS czy to jest ta eSka która miała wpięty reduktor w wąż od zbiorniczka, czy coś mi się myli, z niecierpliwością czekam na te foty, bo jestem strasznie ciekawy, nie ukrywam.

Dobrze Mauzer mówisz jednak przyznaję rację :peace:

_________________
Obrazek
Star 1142- 150KM- 410Nm
Audi 80 B4 2.0 ABT- 90KM- 148Nm
Audi 100 C4 2.8 AAH Quattro- 174KM- 245Nm

W sumie 414KM i 803Nm szkoda, że nie pod jedną maską :):


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 05.lut.2009 22:06:49 
Użytkownik
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 05.sty.2008 13:55:30
Posty: 1324
Lokalizacja: lubelskie
rodzynek napisał(a):
lucas3512 napisał(a):
Fajny silnik 2.2T 20V z gazem :peace:
Bez komentarza :/


A możesz dojść do pierwotnego tematu, dla którego teraz Mauzer dał takie zdjęcie?

Oczywiście, od kilku postów i tak jest to OT ;)


Zresztą, nie wiem dlaczego wszyscy uczepili się 2,2 20V. Przecież temat mówi o 2,2 turbo, czyli 2,2 10V turbo też. Poniekąd temat 2,3 rozwiązuje ten problem.


Tak, tylko od Blosa i temu podobnych to mamy tu temat rzekę:
http://www.audiklub.org/phpBB2/viewtopic.php?t=27393

A dlaczego wszyscy się uczepili tego silnika :?: Przecież ten silnik nie będzie jeździł dobrze na gazie :):

Czemuś ten wątek miał służyć i nie chodziło o 2.2T 10V lub 2.3 - wystarczy przeczytać pierwszy post autora :peace:

Pozdro ;)

_________________
Obrazek Piszę poprawnie po polsku
(staram się)
A6 C6 Allroad 3.0TDI Q+TIP 2009r 239KM - jest :) :) :)
A3 8L 1.9TDI 130KM 02r. 5D - jest
Peugeot 307 2.0HDI 90KM 03r. - jest
Peugeot Partner Multispace 1.6Pb 05r. - jest
Peugeot Partner Multispace 1.6Pb 03r - jest
Obrazek

Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 05.lut.2009 22:11:27 
Klubowicz
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 29.gru.2003 01:13:03
Posty: 5214
Lokalizacja: Jastrzębie Zdrój
Auto: Audi 200 20V Avant V8 4,2, A8 D2 4,2
lucas3512 napisał(a):
A dlaczego wszyscy się uczepili tego silnika :?: Przecież ten silnik nie będzie jeździł dobrze na gazie :):


I temu właśnie się uczepili, żeby jeździł możliwie najlepiej na gazie.

_________________
rodzynek
Piszę poprawnie po polsku.

Obrazekklik na zdjęcie
200 20V Avant 4,2


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 05.lut.2009 22:17:28 
Użytkownik
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 02.mar.2007 10:01:15
Posty: 6217
Lokalizacja: Mogilno
Auto: 100/C4 2.0 16V ACE, D2 FL 3.7Q 40V AQG
dokładnie, autor postu chce przełamać stereotyp i pokzać, że 2.2T AAN będzie jeździł dobrze na LPG


Góra
 Zobacz profil  
 
Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj wg  
Utwórz nowy wątek Odpowiedz w wątku  [ Posty: 173 ]  Przejdź na stronę Poprzednia strona  1, 2, 3, 4, 5, 6, 7 ... 9  Następna strona

Strefa czasowa: UTC + 1


Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 11 gości


Nie możesz rozpoczynać nowych wątków
Nie możesz odpowiadać w wątkach
Nie możesz edytować swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów

Szukaj:
Skocz do: