Krysti napisał(a):
Piotruś napisał(a):
1. Minimalnie za wysokie obroty biegu jałowego (tzn. dla VP44 tak jest nawet lepiej lecz ciekawi mnie przyczyna).
Oczywiście nie jest to powód do zmartwień !!
Tutaj nic nie bede robil z obrotami skoro VP44 sie czieszy
Też tak myslę
.
Krysti napisał(a):
Cytuj:
.2 Ciężko mi oceniać brakujące logi
(004 BS) ale w 004 statycznych już widać stanowczo za późny kąt wtrysku. Gorąco polecam przestawienie go na minus 1* przy temperaturze około 90C. Pod nogą tej regulacji raczej nie poczujesz ale silnik do spóły z pompą bardzo się ucieszą
.
Ewentualne dopieszczenie kąta wtrysku oczywiście będzie rzutowało na pracę silnika
w całym zakresie obrotów i właśnie dlatego warto to zrobić, IMHO ..
.
Czyli ATDC 2,6* w pozycji Late w basic setting mam zmienic na ADTC -1* - jeśli źle zrozumialem to prosze mnie poprawic
Zrozumiałeś dokładnie tak jak chciałem
.
Dopieszczenie kąta wtrysku wykonaj przy temperaturze roboczej silnika ale nie katuj go przed tym zabiegiem. Poprostu pojeździj trochę - spokojnie/normalnie i poczekaj na własciwą temperaturę. Potem minimalny obrót kołem regulacyjnym w lewo i będzie gitara
.
Jeżeli można coś podpowiedzieć - zanim zaczniesz rozgrzewać silniczek - zdemontuj osłonę paska zębatego, bo potem będzie za gorąco ...
... /ale komu ja to mówię ...
/.
Krysti napisał(a):
Cytuj:
3. Fajne BAU
Pkt 3 bardzo mnie cieszy
Bo jest naprawde fajnie/typowo jak na zdrowe BAU. Nic tylko dbać o regularne wymiany oleju i jeździc, jeździć, jeździć ...
PS: Widać, że turbinka to zdrowiutka "S"-ka ... . Do pozazdroszczenia ...
. Kilkorgu z nas bardzo by się taka przydała ...
.