.: AUDI KLUB POLSKA :.

Forum Audi Klub Polska
Teraz jest 06.lut.2025 21:44:44

Strefa czasowa: UTC + 1




Utwórz nowy wątek Odpowiedz w wątku  [ Posty: 10 ] 
Autor Wiadomość
 Tytuł: [C5 BAU tip quattro ] Prosze o ocene logów uzupełnione 100%
PostNapisane: 09.lut.2009 00:38:24 
Użytkownik

Dołączył(a): 13.cze.2004 19:49:44
Posty: 1561
Lokalizacja: Zielona góra; Niemcom gratulujemy AUDI
Prosze o ocene logów
Jutro dorzuce dwa brakujace
Z gory dziekuje za pomoc
Dynamiczne 000 http://www.flickr.com/photos/78046631@N00/3264922426/
Dynamiczne 001 http://www.flickr.com/photos/78046631@N00/3264097259/
Dynamiczne 003 http://www.flickr.com/photos/78046631@N ... 1/sizes/o/
Dynamiczne 004 http://www.flickr.com/photos/78046631@N00/3264097623/
Dynamiczne 008 http://www.flickr.com/photos/78046631@N00/3264097517/
Dynamiczne 010 http://www.flickr.com/photos/78046631@N00/3264097163/
Dynamiczne 011 http://www.flickr.com/photos/78046631@N00/3264922712/

Basic setting 000 http://www.flickr.com/photos/78046631@N ... 1/sizes/o/
Basic setting 003 http://www.flickr.com/photos/78046631@N ... 7/sizes/l/
Basic setting 004 http://www.flickr.com/photos/78046631@N ... 5/sizes/l/
Basic setting 011 http://www.flickr.com/photos/78046631@N ... 7/sizes/l/

Statyczne 000 http://www.flickr.com/photos/78046631@N ... 1/sizes/l/
Statyczne 001 http://www.flickr.com/photos/78046631@N ... 0/sizes/l/
Statyczne 003 http://www.flickr.com/photos/78046631@N ... 2/sizes/l/
Statyczne 004 http://www.flickr.com/photos/78046631@N ... 6/sizes/l/
Statyczne 007 http://www.flickr.com/photos/78046631@N ... 4/sizes/o/
Statyczne 013 http://www.flickr.com/photos/78046631@N ... 9/sizes/l/
Statyczne 014 http://www.flickr.com/photos/78046631@N ... 3/sizes/l/
Statyczne 018 http://www.flickr.com/photos/78046631@N ... 0/sizes/o/

_________________
A6 2,0 ABK 115 95rok AVANT Było
A6 2,8 ALG 193 98rok SEDAN Było
A6 2,5tdi BAU 179 04rok AVANT Quattro Było
VW GOLf 1.9tdi AJM 115 00rok Było
A2 1.4tdi AMF jest
A6 C6 3.0tdi CDYA 239 2008 AVANT Jest i Quattro : )


Ostatnio edytowano 09.lut.2009 12:19:17 przez Krysti, łącznie edytowano 1 raz

Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 09.lut.2009 07:25:44 
Użytkownik
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 19.wrz.2004 22:11:37
Posty: 5122
Lokalizacja: Łódź / Warszawa
wszystko OK.

_________________
Diagnostyka TDI
Czyszczenie przepływomierza masowego Bosch stosowanego w silnikach AFB/AKN
Problematyka wibracji biegu jałowego silników 2.5TDI - dokumentacja serwisowa

Anthem Advanced 1

:P(|)


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 09.lut.2009 07:40:32 
Klubowicz
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 31.paź.2005 00:05:45
Posty: 2821
Lokalizacja: Beskid Śląski
1. Minimalnie za wysokie obroty biegu jałowego (tzn. dla VP44 tak jest nawet lepiej lecz ciekawi mnie przyczyna).
Oczywiście nie jest to powód do zmartwień !!
2. Ciężko mi oceniać brakujące logi :): (004 BS) ale w 004 statycznych już widać stanowczo za późny kąt wtrysku. Gorąco polecam przestawienie go na minus 1* przy temperaturze około 90C. Pod nogą tej regulacji raczej nie poczujesz ale silnik do spóły z pompą bardzo się ucieszą ;) .
Ewentualne dopieszczenie kąta wtrysku oczywiście będzie rzutowało na pracę silnika w całym zakresie obrotów i właśnie dlatego warto to zrobić, IMHO ... .
3. Fajne BAU :peace:

_________________
Obrazek
Z cyklu złotych myśli:: Chipować może każdy ... lecz nie każdy powinien ... .
Obrazek


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 09.lut.2009 12:28:01 
Użytkownik

Dołączył(a): 13.cze.2004 19:49:44
Posty: 1561
Lokalizacja: Zielona góra; Niemcom gratulujemy AUDI
Piotruś napisał(a):
1. Minimalnie za wysokie obroty biegu jałowego (tzn. dla VP44 tak jest nawet lepiej lecz ciekawi mnie przyczyna).
Oczywiście nie jest to powód do zmartwień !!

Tutaj nic nie bede robil z obrotami skoro VP44 sie czieszy :)
Cytuj:
.2 Ciężko mi oceniać brakujące logi :): (004 BS) ale w 004 statycznych już widać stanowczo za późny kąt wtrysku. Gorąco polecam przestawienie go na minus 1* przy temperaturze około 90C. Pod nogą tej regulacji raczej nie poczujesz ale silnik do spóły z pompą bardzo się ucieszą ;) .
Ewentualne dopieszczenie kąta wtrysku oczywiście będzie rzutowało na pracę silnika w całym zakresie obrotów i właśnie dlatego warto to zrobić, IMHO ..
.
Czyli ATDC 2,6* w pozycji Late w basic setting mam zmienic na ADTC -1* - jeśli źle zrozumialem to prosze mnie poprawic
Cytuj:
3. Fajne BAU :peace:

Pkt 3 bardzo mnie cieszy :D

_________________
A6 2,0 ABK 115 95rok AVANT Było
A6 2,8 ALG 193 98rok SEDAN Było
A6 2,5tdi BAU 179 04rok AVANT Quattro Było
VW GOLf 1.9tdi AJM 115 00rok Było
A2 1.4tdi AMF jest
A6 C6 3.0tdi CDYA 239 2008 AVANT Jest i Quattro : )


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 09.lut.2009 14:12:45 
Klubowicz
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 31.paź.2005 00:05:45
Posty: 2821
Lokalizacja: Beskid Śląski
Krysti napisał(a):
Piotruś napisał(a):
1. Minimalnie za wysokie obroty biegu jałowego (tzn. dla VP44 tak jest nawet lepiej lecz ciekawi mnie przyczyna).
Oczywiście nie jest to powód do zmartwień !!

Tutaj nic nie bede robil z obrotami skoro VP44 sie czieszy :)


Też tak myslę :) .

Krysti napisał(a):
Cytuj:
.2 Ciężko mi oceniać brakujące logi :): (004 BS) ale w 004 statycznych już widać stanowczo za późny kąt wtrysku. Gorąco polecam przestawienie go na minus 1* przy temperaturze około 90C. Pod nogą tej regulacji raczej nie poczujesz ale silnik do spóły z pompą bardzo się ucieszą ;) .
Ewentualne dopieszczenie kąta wtrysku oczywiście będzie rzutowało na pracę silnika w całym zakresie obrotów i właśnie dlatego warto to zrobić, IMHO ..
.
Czyli ATDC 2,6* w pozycji Late w basic setting mam zmienic na ADTC -1* - jeśli źle zrozumialem to prosze mnie poprawic


Zrozumiałeś dokładnie tak jak chciałem :d .
Dopieszczenie kąta wtrysku wykonaj przy temperaturze roboczej silnika ale nie katuj go przed tym zabiegiem. Poprostu pojeździj trochę - spokojnie/normalnie i poczekaj na własciwą temperaturę. Potem minimalny obrót kołem regulacyjnym w lewo i będzie gitara ;) .
Jeżeli można coś podpowiedzieć - zanim zaczniesz rozgrzewać silniczek - zdemontuj osłonę paska zębatego, bo potem będzie za gorąco ... :-) ... /ale komu ja to mówię ... :): /.

Krysti napisał(a):
Cytuj:
3. Fajne BAU :peace:

Pkt 3 bardzo mnie cieszy :D


Bo jest naprawde fajnie/typowo jak na zdrowe BAU. Nic tylko dbać o regularne wymiany oleju i jeździc, jeździć, jeździć ... :peace:

PS: Widać, że turbinka to zdrowiutka "S"-ka ... . Do pozazdroszczenia ... ;) . Kilkorgu z nas bardzo by się taka przydała ... :P :): .

_________________
Obrazek
Z cyklu złotych myśli:: Chipować może każdy ... lecz nie każdy powinien ... .
Obrazek


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 09.lut.2009 15:17:52 
Użytkownik

Dołączył(a): 13.cze.2004 19:49:44
Posty: 1561
Lokalizacja: Zielona góra; Niemcom gratulujemy AUDI
Piotruś napisał(a):
Krysti napisał(a):
Piotruś napisał(a):
1. Minimalnie za wysokie obroty biegu jałowego (tzn. dla VP44 tak jest nawet lepiej lecz ciekawi mnie przyczyna).
Oczywiście nie jest to powód do zmartwień !!

Tutaj nic nie bede robil z obrotami skoro VP44 sie czieszy :)


Też tak myslę :) .

Krysti napisał(a):
Cytuj:
.2 Ciężko mi oceniać brakujące logi :): (004 BS) ale w 004 statycznych już widać stanowczo za późny kąt wtrysku. Gorąco polecam przestawienie go na minus 1* przy temperaturze około 90C. Pod nogą tej regulacji raczej nie poczujesz ale silnik do spóły z pompą bardzo się ucieszą ;) .
Ewentualne dopieszczenie kąta wtrysku oczywiście będzie rzutowało na pracę silnika w całym zakresie obrotów i właśnie dlatego warto to zrobić, IMHO ..
.
Czyli ATDC 2,6* w pozycji Late w basic setting mam zmienic na ADTC -1* - jeśli źle zrozumialem to prosze mnie poprawic


Zrozumiałeś dokładnie tak jak chciałem :d .
Dopieszczenie kąta wtrysku wykonaj przy temperaturze roboczej silnika ale nie katuj go przed tym zabiegiem. Poprostu pojeździj trochę - spokojnie/normalnie i poczekaj na własciwą temperaturę. Potem minimalny obrót kołem regulacyjnym w lewo i będzie gitara ;) .
Jeżeli można coś podpowiedzieć - zanim zaczniesz rozgrzewać silniczek - zdemontuj osłonę paska zębatego, bo potem będzie za gorąco ... :-) ... /ale komu ja to mówię ... :): /.

Krysti napisał(a):
Cytuj:
3. Fajne BAU :peace:

Pkt 3 bardzo mnie cieszy :D


Bo jest naprawde fajnie/typowo jak na zdrowe BAU. Nic tylko dbać o regularne wymiany oleju i jeździc, jeździć, jeździć ... :peace:

PS: Widać, że turbinka to zdrowiutka "S"-ka ... . Do pozazdroszczenia ... ;) . Kilkorgu z nas bardzo by się taka przydała ... :P :): .


Na weekend wezme sie za kat wtrysku - bedzie znowu zabawa o picikłak : ). Ostatnio jak to robilem to troche czasu mi to zajeło.
To kamien z serca spadł po logach - a juz z ciekawosci patrzylem ile regenaracja turbo kosztuje :D

_________________
A6 2,0 ABK 115 95rok AVANT Było
A6 2,8 ALG 193 98rok SEDAN Było
A6 2,5tdi BAU 179 04rok AVANT Quattro Było
VW GOLf 1.9tdi AJM 115 00rok Było
A2 1.4tdi AMF jest
A6 C6 3.0tdi CDYA 239 2008 AVANT Jest i Quattro : )


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 09.lut.2009 16:07:55 
Użytkownik
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 22.sty.2008 21:13:24
Posty: 1195
Lokalizacja: Gorlice
Piotruś napisał(a):
do pozazdroszczenia ... ;) . Kilkorgu z nas bardzo by się taka przydała ... :P :): .

:p :diabel:
Po nocach chyba o takie tłurbo się modlić zacznę :peace:

_________________
Pozdro Sławek :peace:
CCCO Allroad AKE Tip by SSerwis - 230PS 440nm :smokingdevil:


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 09.lut.2009 17:28:37 
Użytkownik
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 19.wrz.2004 22:11:37
Posty: 5122
Lokalizacja: Łódź / Warszawa
Krysti napisał(a):
Piotruś napisał(a):
1. Minimalnie za wysokie obroty biegu jałowego (tzn. dla VP44 tak jest nawet lepiej lecz ciekawi mnie przyczyna).
Oczywiście nie jest to powód do zmartwień !!

Tutaj nic nie bede robil z obrotami skoro VP44 sie czieszy :)



każde logowane na AKP BAU odznacza się obrotami 766.
zatem, są to poprawne obroty.

_________________
Diagnostyka TDI
Czyszczenie przepływomierza masowego Bosch stosowanego w silnikach AFB/AKN
Problematyka wibracji biegu jałowego silników 2.5TDI - dokumentacja serwisowa

Anthem Advanced 1

:P(|)


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 10.lut.2009 14:31:49 
Użytkownik

Dołączył(a): 13.cze.2004 19:49:44
Posty: 1561
Lokalizacja: Zielona góra; Niemcom gratulujemy AUDI
meszrum napisał(a):
Krysti napisał(a):
Piotruś napisał(a):
1. Minimalnie za wysokie obroty biegu jałowego (tzn. dla VP44 tak jest nawet lepiej lecz ciekawi mnie przyczyna).
Oczywiście nie jest to powód do zmartwień !!

Tutaj nic nie bede robil z obrotami skoro VP44 sie czieszy :)



każde logowane na AKP BAU odznacza się obrotami 766.
zatem, są to poprawne obroty.

Z obrotami nie bede nic kombinował. Po czym poznac ze turbo jest zdrowe ktore parametry o tym swiadcza ??

_________________
A6 2,0 ABK 115 95rok AVANT Było
A6 2,8 ALG 193 98rok SEDAN Było
A6 2,5tdi BAU 179 04rok AVANT Quattro Było
VW GOLf 1.9tdi AJM 115 00rok Było
A2 1.4tdi AMF jest
A6 C6 3.0tdi CDYA 239 2008 AVANT Jest i Quattro : )


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 10.lut.2009 14:49:33 
Użytkownik
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 19.wrz.2004 22:11:37
Posty: 5122
Lokalizacja: Łódź / Warszawa
Krysti napisał(a):
meszrum napisał(a):
Krysti napisał(a):
Piotruś napisał(a):
1. Minimalnie za wysokie obroty biegu jałowego (tzn. dla VP44 tak jest nawet lepiej lecz ciekawi mnie przyczyna).
Oczywiście nie jest to powód do zmartwień !!

Tutaj nic nie bede robil z obrotami skoro VP44 sie czieszy :)



każde logowane na AKP BAU odznacza się obrotami 766.
zatem, są to poprawne obroty.

Z obrotami nie bede nic kombinował. Po czym poznac ze turbo jest zdrowe ktore parametry o tym swiadcza ??


sprawność T określa grupa 011 dynamiczna [i w bardzo niewielkim stopniu 011BS] - chodzi nie tylko o zbieżność ciśnienia wymaganego z rzeczywistym, lecz także o narastanie i rozkład ciśnienia w chwili bezwładności T bezpośrednio po OB [chwilowym przeładowaniu].

_________________
Diagnostyka TDI
Czyszczenie przepływomierza masowego Bosch stosowanego w silnikach AFB/AKN
Problematyka wibracji biegu jałowego silników 2.5TDI - dokumentacja serwisowa

Anthem Advanced 1

:P(|)


Góra
 Zobacz profil  
 
Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj wg  
Utwórz nowy wątek Odpowiedz w wątku  [ Posty: 10 ] 

Strefa czasowa: UTC + 1


Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 47 gości


Nie możesz rozpoczynać nowych wątków
Nie możesz odpowiadać w wątkach
Nie możesz edytować swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów

Szukaj:
Skocz do: