.: AUDI KLUB POLSKA :.

Forum Audi Klub Polska
Teraz jest 07.lut.2025 23:14:36

Strefa czasowa: UTC + 1




Utwórz nowy wątek Odpowiedz w wątku  [ Posty: 55 ]  Przejdź na stronę Poprzednia strona  1, 2, 3  Następna strona
Autor Wiadomość
 Tytuł:
PostNapisane: 08.lut.2009 16:48:23 
Użytkownik
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 22.maja.2007 12:00:48
Posty: 1583
Lokalizacja: Konstancin jeziorna
Auto: Toyota 3ZR-FAE
Przy rozbiorce sie okarze, ale faktycznie jezeli byl 15kkm temu + rolki to nie. Tez nie wiadomo czy pompa wody zebys nie rozpinal przodu 2x za nastepne niedalekie kkm.

_________________
Forester MY15 2.0 XT
Mk5 1.9 BKC+++


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 08.lut.2009 19:25:42 
Użytkownik

Dołączył(a): 28.gru.2008 13:39:23
Posty: 101
Dokładnie to zależy od stanu rolek i pasków mechanik powinien sprawdzic i ci powiedziec ale też musisz uwzględnic takie wydatki. :)


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 08.lut.2009 20:29:20 
Użytkownik

Dołączył(a): 18.lis.2008 21:39:59
Posty: 162
Przysłuchałem sie dzisiaj lepiej, i dzwięk ten dochodzi dokładnie z prawej strony- stojąc przodem do maski z pod pokrywy na której umieszczony jest korek wlewu oleju i napis 5v - gdzies mniej wiecej zprzodu tej pokrywy


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 08.lut.2009 23:12:16 
Użytkownik

Dołączył(a): 18.lis.2008 21:39:59
Posty: 162
co mogłoby ewentualnie wydawac taki dzwiek po prawej stronie silnika?


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 08.lut.2009 23:56:17 
Użytkownik
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 07.maja.2006 22:04:35
Posty: 584
Lokalizacja: Zgierz
Auto: A6 C6 2.0 TDI CAHA
Kolego to co tak puka może być też łańcuszek rozrządu lub jego napinacz (nie wpadło mi to wcześniej do głowy) , a to może być to na 80%. Oprócz paska rozrządu który napędza pierwszy wałek w głowicy masz w środku drugi łańcuszek który napędza 2-gi wałek , i ten odgłos to na 89% napinacz tego łańcuszka który masz właśnie z przodu głowicy pod tą 5V.

Obrazek


Obrazek

_________________
A6 1.8T AEB
A4 1.8 ADR(było)
c4 2.0 e 115KM (było)


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 09.lut.2009 11:59:45 
Użytkownik
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 22.maja.2007 12:00:48
Posty: 1583
Lokalizacja: Konstancin jeziorna
Auto: Toyota 3ZR-FAE
moze byc i tak, wszystko zalezy od tego co wymienial rozrzad czesto na sprzedaz wymieniaja pasek i 2 rolki, a napinaczy lub "ramienia" juz nie.

tanich napraw.

_________________
Forester MY15 2.0 XT
Mk5 1.9 BKC+++


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 09.lut.2009 12:50:16 
Użytkownik

Dołączył(a): 18.lis.2008 21:39:59
Posty: 162
ok dziekuje za wskazówki, dzisiaj zawiozłem auto do mechanika, zobaczymy co powie


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 09.lut.2009 13:43:04 
Użytkownik
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 07.maja.2006 22:04:35
Posty: 584
Lokalizacja: Zgierz
Auto: A6 C6 2.0 TDI CAHA
Napisz co powie mechanior również jestem ciekaw.

_________________
A6 1.8T AEB
A4 1.8 ADR(było)
c4 2.0 e 115KM (było)


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 09.lut.2009 16:08:37 
Użytkownik

Dołączył(a): 18.lis.2008 21:39:59
Posty: 162
Odebrałem auto od mechanika i zapisałem sie na piątek na "rozbieranie" do innego zakładu mech. bo ten u którego pierwsze byłem oprócz "obsłuchania" silnika nic nie zrobił - stwierdził ze taki dzwiek - według niego to wałki rozrządu. Dosłownie wróżenie z fusów....


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 10.lut.2009 00:49:58 
Użytkownik
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 07.maja.2006 22:04:35
Posty: 584
Lokalizacja: Zgierz
Auto: A6 C6 2.0 TDI CAHA
Hehe gościu sam jest wałek :), na 80% łańcuszek lub napinacz w głowicy nie pasek tylko łańcuszek.Musi zdjąć pokrywę zaworów żeby to stwierdzić.Skąd jesteś kolego może Ci kogoś polecić.
Pozdrawiam.

_________________
A6 1.8T AEB
A4 1.8 ADR(było)
c4 2.0 e 115KM (było)


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 10.lut.2009 16:38:22 
Użytkownik

Dołączył(a): 18.lis.2008 21:39:59
Posty: 162
Jestem z podkarpacia - Krosno, dzisiaj słyszałem druga wersje ze to wałek jest wyrobiony(są luzy) w miejscach wktórych jest przytwierdzony- gosc wziął słuchawki lekarskie i słuchał.
Trzecia wersja to znowu teoria innego mechanika(tez ze słuchawkami) ze ponoc koło albo na napinacz paska od pompy wspomagania i sama pompa ponoc tez mu sie nie podoba..- chce rozebrac przód i ogladac rolki i paski oraz pompe


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 10.lut.2009 17:15:30 
Użytkownik

Dołączył(a): 28.gru.2008 13:39:23
Posty: 101
Jak już będziesz robił cokolwiek to nie daj się zrobic w ciula tak jak ja pytaj czy możesz byc przy naprawie jeżeli nie to szukaj takiego warsztatu gdzie ci pozwolą byc przy naprawie. Ja swoje auto zostawiłem i to był błąd mieli ustawic początek tłoczenia paliwa w pompie przy okazji narazili mnie na koszta1500zł i stwierdzili że to nie oni.


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 10.lut.2009 18:34:50 
Użytkownik
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 07.maja.2006 22:04:35
Posty: 584
Lokalizacja: Zgierz
Auto: A6 C6 2.0 TDI CAHA
To może jak podjedziesz to powiedz żeby ci kolo sprawdził łańcuszek rozrządu w głowicy , nie pasek jak powie , że nie masz łańcuszka to nawet z nim nie rozmawiaj. Będę się powtarzał ale to na 80% napinacz łańcuszka.Ja jestem z okolic łodzi także nie pomogę z tym mechanikiem.


Tu masz link do podobnego problemu:
http://www.audiklub.org/phpBB2/viewtopi ... u&start=40

Koniec z końcem winny był napinacz łańcuszka.

_________________
A6 1.8T AEB
A4 1.8 ADR(było)
c4 2.0 e 115KM (było)


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 10.lut.2009 20:52:09 
Użytkownik

Dołączył(a): 18.lis.2008 21:39:59
Posty: 162
ok, na pewno powiem mechanikowi aby sprawdził tez łańcuszek i napinacz, przypadek do którego podałes mi link jest identyczny ale mam problem z odsłuchaniem nagrania - wchodze na podane linki i tyle ,otwiera sie strona i nic..


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 11.lut.2009 11:58:50 
Użytkownik

Dołączył(a): 18.lis.2008 21:39:59
Posty: 162
A czy przy wymianie napinacza łańcuszka rozrządu trzeba rozbierac cały rozrząd, i jeszcze jedno pytanie co ile trzeba wymieniac łańcuszek rozrządu - i czy trzeba??


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 11.lut.2009 23:15:47 
Użytkownik

Dołączył(a): 18.lis.2008 21:39:59
Posty: 162
A czy moze ktos orientuje sie ile kosztuje taki napinacz łańcuszka rozrządu do Audi A6 2.4 v6 ?


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 12.lut.2009 00:57:02 
Użytkownik
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 07.maja.2006 22:04:35
Posty: 584
Lokalizacja: Zgierz
Auto: A6 C6 2.0 TDI CAHA
Łańcuszek to koszt od 116-170zł a uszczelka napinacza ok 35zł . Napinacza nie widzę w częściach zamiennych . Pewnie wymienisz uszczelkę łańcuszek i już. Ale to już powie mechanik :).

_________________
A6 1.8T AEB
A4 1.8 ADR(było)
c4 2.0 e 115KM (było)


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 12.lut.2009 08:38:03 
Użytkownik

Dołączył(a): 28.gru.2008 13:39:23
Posty: 101
Wymiana rozrządu w dizlach co 90 tyś a w benzyniakach 120 tyś Ale o czym my tu piszemy albo wymieniasz łańcuch i napinacz albo nic :peace: Sama wymiana napinacza nic nie da bo to łańcuch tak klekocze jest po prostu rozciągnięty. :peace: A jeśli wymieniasz łańcuch to trzeba rozebrac rozrząd.


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 12.lut.2009 12:47:21 
Użytkownik
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 07.maja.2006 22:04:35
Posty: 584
Lokalizacja: Zgierz
Auto: A6 C6 2.0 TDI CAHA
Cytuj:
Wymiana rozrządu w dizlach co 90 tyś a w benzyniakach 120 tyś Ale o czym my tu piszemy albo wymieniasz łańcuch i napinacz albo nic n Sama wymiana napinacza nic nie da bo to łańcuch tak klekocze jest po prostu rozciągnięty. n A jeśli wymieniasz łańcuch to trzeba rozebrac rozrząd.


Kolego wiesz na pewno że trzeba wymienić napinacz ??

Sam napinacz to koszt 281 euro .

A w częściach zamiennych jest do kupna tylko łańcuszek , i komplet uszczelek , napinacz hydrauliczny tak szybko się nie kończy .W silnikach 1.8 ADR wymienia się na bank napinacz i jest on w częściach zamiennych a od 2.4nie ma . Dlatego napisałem że musi to ocenić mechanik

A jak chcesz wymieniać pasek rozrządu co 120.000km w aucie które np przejechało 400.000km to gratuluje , pierwsza wymiana co 120.000 a potem max 4 lata albo 80tys w benzynie , u mnie po 70.000km już była kupa .
Poydrawiam.

_________________
A6 1.8T AEB
A4 1.8 ADR(było)
c4 2.0 e 115KM (było)


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 12.lut.2009 16:40:23 
Użytkownik

Dołączył(a): 18.lis.2008 21:39:59
Posty: 162
Dzisiaj byłem u mechanika ale juz na pewno do niego nie pojade - stwierrdził ze nie ma zadnego łancuszka rozrządu w silniku 2.4 v6 - pokazywał mi jakies schematy ale nie chciałem uciekłem szybciej niz przyjechałem. Trace juz nadzieje czy znajde jakiegos normalnego mechanika. Dowiedziałem sie dzisiaj ile kosztuje napinacz łancuszka rozrządu w tym silniku - są ponoc dwa -lewy i prawy - dostepne tylko w serwisie -cena zaporowa!!!!! - 1830zł!!!!!!!!! szok!!!!


Góra
 Zobacz profil  
 
Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj wg  
Utwórz nowy wątek Odpowiedz w wątku  [ Posty: 55 ]  Przejdź na stronę Poprzednia strona  1, 2, 3  Następna strona

Strefa czasowa: UTC + 1


Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Google [Bot], Majestic-12 [Bot] i 42 gości


Nie możesz rozpoczynać nowych wątków
Nie możesz odpowiadać w wątkach
Nie możesz edytować swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów

Szukaj:
Skocz do: