powtórzę raz jeszcze, kąt wtrysku jest nieprawidłowo ustawiony [prócz tego cały układ rozrządu może być źle ustawiony].
nie ma możliwości, by po prawidłowym ustawieniu kąta początku wtrysku, w 004 można byłoby zobaczyć cokolwiek takiego [w ramce]:
wartości w 004, w pozycji 2 i 3, mają być jak najbadziej do siebie zbliżone, a wartość w pozycji 4 poniżej 100%.
co ciekawe, w 004 nie widzimy przecież kąta początku, a jedynie wartość żądaną przez ECU [004.2] i rzeczywistą [004.3]. twierdzenie, jakoby "szybszy kąt..." jest zupełnie pozbawione sensu/logiki/wiedzy, gdyż w 004 widzimy zupełnie co innego [grupa ta ma inną funkcję] - ale to, jak widać, trzeba wiedzieć [zanim usiądzie się do klawiatury i zaszkodzi osobie szukającej pomocy].
w 004 widzimy, że u Ciebie na skutek źle ustawionego kąta, nastawnik osiąga maksymalne wysterowanie [004.4] - 100%, a tym samym uniemożliwia mu to ustawienie się zgodnie z żądaniem ECU.
na potwierdzenie powyższego - spójrz, tak winien wyglądać log 004 przy poprawnie ustawionym kącie:
lysy072,
zaloguj 004BS [Basic Settings] i zobaczysz jaki masz kąt.
zresztą, skąd wiedziałbym, że występuje problem z rozruchem, gdyby były to bzdury?