enduro7777 napisał(a):
hamowałeś kiedyś silnik z gazem ja miałem okazje moc spada niewiele za to moment drastycznie leci w dół a to przyznasz szalona różnica a co do mixerów od k-jet to dopiero 3 z kolei dawał się zestroić prawidłowo 2 pierwsze nadawały się do kosza (ale gazownik ich nie wyrzuci) co do czasu wymieszania to zdąży spoko i już jest wymieszany zaraz za przepustnicą co do dolotu to jaki kosmiczny wynalazek tam siedzi żę różni się tak diamentarnie od dolotu rzędowej 4? co do przesłonek to pomagają tyle ile magnetyzer czyli nic ZWIĘKSZAJĄ PODCIŚNIENIE I ZMIEJSZAJĄ PRZEKRÓJ DOLOTU
.a teraz z drugiej strony: nie wiem skąd tyle jest niewiary i zawiści żę komuś udało się opanować temat a ktoś 2- gi musiał wydać 5000zł na sekwencje .nie ja go opanowałem i nie czuje się jakimś guru po prostu piszę jak ja to rozwiązałem a koszty na pewno przekroczyły wartość sekwencji. nauka kosztuje sam laptop i interface kosztował więcej.zastrzegłem w poprzednim poście żę nie próbowałem osobiście z rzędową 5 ale nie widzę jakiś powodów aby to nie jeżdziło poprawnie POWTARZAM JESZCZE RAZ NIE NEGUJĘ WYŻSZOŚCI INST 2 GEN NAD SEKWENCJĄ PO PROSTU JESTEM DOCIEKLIWY DLLACZEGO NIE JEŻDZI I STRZELA A NIE POWINNO
nie rozumeim troche tego z hamowaniem
ale jezeli samochod jest wyposazony w instal gaz to walsnie moc leci w dol a moment jest zmnijeszany mniej
a to dlatego ze mikser hamuje doplyw powietrza
przypuszczalnie w 2,2 moc jest przy 5,5 obrotow
a moment w okolicach chyba 3,5
przeplyw powietrza jest wystarczajacy do utrzmania przy 3,5 tys max momentu
przy 5,5 wydajnosc miksera jest nie wystarczajaca
co do mieszania gazu to wlasnie stosuje sie miksery z przesłonka po to zeby lepiej sie mieszal gaz i powstawalo lepsze podcisnienie w miejscach gdzie sa dysza gazowe w mikserze
w rezultacie czego sa lepsze proporcje gaz powietrze
w 5 cyl w kolektorze dolotowym podcisnienie na 1 a na 5 cylindrze nie jest sobie rowne
zawartosc mieszanki w 1 i 5 moze sie drastycznie roznic
w tych silnikach nawet na bezynie
te tloki(1 i 5) zawsze strasznie sie roznily
jeden mial nadpalone gniazada 5(za duzo powietrza)
a 1 (mial nagar)
wystepowalo to przy duzych przebiegach
gdy zasilamy gazem takie autko te roznice sa jeszcze bardziej widoczne
z tad nie stabilna praca tego silnika na gazie
jezeli wogle ten posty byl odpowiedzial na mojego to nie rozumeim drugiej czesci twojej wypowiedzi
wiem ze to sie nie udaje zrobic "DOBRZE" (na zwyklym mikserze i zwyklym reduktorze bez odatkowego podcisnienia)
poprostu wiem ile ten silnik stac gdy autko jest w dobrym stanie
po zalozeniu gazu to juz nie jest ten sam silnik !!!
"dobrze" -zeby nie zmieniac ch-stki silnika a tego sie nie da zrobic stosujac ukl zasilnania gazem z mikserem (chyba ze ma zmienną wydajnosc)
pozdrawiam