.: AUDI KLUB POLSKA :.

Forum Audi Klub Polska
Teraz jest 25.lut.2025 08:57:51

Strefa czasowa: UTC + 1




Dział zablokowany Ten wątek jest zablokowany. Nie możesz w nim pisać ani edytować postów.  [ Posty: 20 ] 
Autor Wiadomość
 Tytuł: Co za mikser do lpg ?
PostNapisane: 15.kwi.2005 17:05:27 
Użytkownik

Dołączył(a): 18.paź.2004 18:05:50
Posty: 144
Lokalizacja: slask
Auto: Audi A6 4F ALLROAD 3.2 FSI
Witam.
od roku posiadam AUDI 100 C4 2,3 .Po zalozeniu gazu autko stracilo wigor i zaczely sie same problemy . Robiono przy tej instalacji juz z 6 razy ,wymieniono 2 reduktory ,ten ostatni dali do 200 koni i wciaz jest do dupy.Autko przy cieplym silniku traci obroty (zaczynaja falowac) a powyzej 170 km/h traci moc. zZ tego co mi muwil znajomy powinienem wymienic mikser gazu bo goscie od lpg co mi zakladali nie zmienili go.Jestem tak zly na tych ciuli ze juz tam nie pojade na wlasna reke chce wymienic ten mikser tylko nie wiem na jaki , jak on sie nazywa i ile kosztuje .

AUDI 100 C4 2,3 5 CYL 1992 r

prosze o pomoc.

_________________
audi 100 c4 avant 1992 2.3 + lpg BLOS 5 cyl
S6 plus 4200 330km w 2004 - skasowany :)
AUDI A6 C6 ALLROAD 3.2 FSI


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 15.kwi.2005 18:28:06 
Użytkownik
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 09.paź.2004 08:30:29
Posty: 10350
Lokalizacja: Siedlce
Auto: A4 B7 cabrio 2,0 Tfsi quattro. 200KM.
Ojojoj ten silnik kiepsko sie gazuje na tradycyjnej instalacji, czyba będzie trzeba odwiedzic poprawnego gazownika, ale zadowolony nigdy nie badziesz, na pewno zmiana samego miksera nic nie da a tak wydajny parownik jest absolutnie zbędny ,a nawet niewskazany.

_________________
Było dwanaście OOOO w tym siedem quattro, zostało cabrio B7 2,0TFSi quattro do zabawy+ Coupe quattro 8B 2.6 V6 syna.


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 15.kwi.2005 18:49:35 
Użytkownik

Dołączył(a): 13.wrz.2003 15:45:43
Posty: 1063
Lokalizacja: Jauer
witam

jezeli nie masz instal gaz chociaz 2 gen
to jestes katem tego silnika

polecam wydac 2000 pln i zalozyc wtrysk 3 gen

-zaoszczedzisz 100-200 ZL za mikser
-na kazde 100km przejechanych zaoszczedzisz na gazie bo mniej pali NA WTRYSKU
-zaoszczedzisz czas
-zaoszczedzisz ZDROWIE !!!!!!!
-bedzeisz mial lepszy humor bo bedizesz mogl przycisnac nie bojac sie o swoj silnik
-bezpieczenstwo wyprzdzania i ruszania w naglych wypadkach
-pozostawisz po sobie czystrze srodowisko :P


a teraz do rzeczy

trafiles na silnik ktory tak narpawde nie jezdzi na gazie
on poprostu sie dusi !!!!

albo chcesz zeby on toczyl i palil normalnie
albo robisz tak zeby palil 17 i jezdzil normalnie

co do miksera to prawda jezeli masz bez przyslonki grzybka czy jak to zwal to bedzie zle smigal !!!

jeszcze jedna sprawa
ten silnik ma bardzo delikatny uklad zaplonowy
a mianowisice nawet na bezynie jezdzac na zuzytych kablach WN autko jest slabe

czy autko ci dobrze jezdzi na benzynie ???
jakie masz swiece ? kiedy wymieniales???
jak reszta ukl zaplonowego palec kopolka kable WN ???

ten silnik jest slaby do tego autka wiec powyzej 170 pewnie ze bedzie juz slabiutko przyspieszal

srednia otworu w mikserze jest troszke wieksza niz
srednica mniejszej klapki w przepustnicy :P
to tak samo jak byc biegl oddychajac przez 1 dziorke w nosie

wnioski wycigniesz sam

pozdro

_________________
---------------------


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 15.kwi.2005 18:57:11 
Użytkownik

Dołączył(a): 18.paź.2004 18:05:50
Posty: 144
Lokalizacja: slask
Auto: Audi A6 4F ALLROAD 3.2 FSI
wielkie dzieki za pomoc w poniedzialek pojade postawie go do jakiegos szamana niech sprawdzi swiece , kable itp, kupie ten mikser jak to nie pomoze to go sprzedam za jakies ochlapy zebym go juz nie musial ogladac i sie denerwowac .. :(:

_________________
audi 100 c4 avant 1992 2.3 + lpg BLOS 5 cyl
S6 plus 4200 330km w 2004 - skasowany :)
AUDI A6 C6 ALLROAD 3.2 FSI


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 16.kwi.2005 00:02:36 
Użytkownik

Dołączył(a): 13.wrz.2003 15:45:43
Posty: 1063
Lokalizacja: Jauer
witaj

sluchaj jezeli masz troche pojecaic jak to wszystko dziala albo masz duzo czasu i silnej woli sam mozesz rozkminic i poszukac cos na temat tego

http://forum.audiklub.org/viewtopic.php?t=16020
taki reduktor tez duzo daje

naprawde w sieci jest duzo na temat gazu do k-jet i 5 cyl
http://obd2.pl/forum/index.php

polecam

pozdro

_________________
---------------------


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 16.kwi.2005 23:57:17 
Użytkownik

Dołączył(a): 28.paź.2003 23:51:20
Posty: 869
Lokalizacja: Łomża
Auto: A6 2,7T
Niewiem na jaki chciałbyś wymieniać mikser ? Tam masz tylko jeden rodzaj włąściwie. Parownik najlepiej mieć dobrany do mocy auta, dlatego ze ważna jest jego charakterystyka, na podciśnienie.
Myśle ze poprostu masz nieodpowiednio wyregulowaną mieszankę. Zazwyczaj w parowniku masz 2 śruby regulujące, gdzie jedna jest własnei od tzw wolnych obrotów czyli wydatku gazu przy na luzie, drugą od wydatku na zwiększające sie podciśnienie.
Najlepiej byłoby abyś ustawił to u kogoś kto wziołby pod uwagę skład mieszanki i charakterystykę parownika,

_________________
A4 1,8 T quattro -
A6 2,7 T 2010-
A4 1,9 TDi 2006-2010
Coupe 2,3 10V 2002-2006


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 17.kwi.2005 17:10:56 
Użytkownik

Dołączył(a): 24.mar.2004 22:33:12
Posty: 1207
zwróć uwagę żę tam masz zastosowany mikser jajko do k-jetronić o ile w silnikach do 2.0 l jego wytajność i przekrój jest wystarczająca i nie następuje drastyczny spadek mocy to w 2.3 moc spada drastycznie rozwiązaniem było by przebudowanie dolotu na przepustnicę elastyczny łącznik firmy jacky pasuje idealnie. potem mikser okrągły z dopasowaną średnićą wew. na to orginalną gumę do klapy przepływomierza tylko nie wiem czy to się tam by zmieściło ale sądzę żę tak .najwyrzej coś wyrzeżbić. zostaje jeszcze sprawa kompensacji reduktora ale to pryszcz no i regulacja. wtedy spadek mocy nie powinien przekroczyć 5-10 procent .żastrzegam iż nie sprawdzałem tego osobiście ale na mojego czuja to musi chodzić.ew drugie rozwiązanie to experymenty z orginalnym

_________________
A6 c5 2.8 quattro limo


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 17.kwi.2005 18:35:53 
Użytkownik

Dołączył(a): 13.wrz.2003 15:45:43
Posty: 1063
Lokalizacja: Jauer
witam

5% spaden mocy to masz na wytrysku !!!
a nie na takiej instalacji

po za tym w silniku 5 cyl to nie chodzi tylko to ze mikser zmniejsza drastycznie doplyw powietrza
chodzi o konstrukcje dolotu
bylo to walkowane 300 tys razy

jezli masz 5 cyl chcesz zapier**** to nie bedzie palił malo !!! i jezdzilo dobrze na gazie !!!!

mozna jeszcze zatosowac mikser ktory ma aktywny przekroj czy cos
bylo o tym na forum po za tym forum ktore podalem wyzej specjalizuje sie w tym

do k-jet sa 2 albo 3 rodzaje miksera
z przesłonka i bez jest to wazne
z przesłonka podobno lepiej wyciga gaz i lepiej sie miesza z powietrzem

pozdro

_________________
---------------------


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 17.kwi.2005 19:09:22 
Użytkownik

Dołączył(a): 24.mar.2004 22:33:12
Posty: 1207
hamowałeś kiedyś silnik z gazem ja miałem okazje moc spada niewiele za to moment drastycznie leci w dół a to przyznasz szalona różnica a co do mixerów od k-jet to dopiero 3 z kolei dawał się zestroić prawidłowo 2 pierwsze nadawały się do kosza (ale gazownik ich nie wyrzuci) co do czasu wymieszania to zdąży spoko i już jest wymieszany zaraz za przepustnicą co do dolotu to jaki kosmiczny wynalazek tam siedzi żę różni się tak diamentarnie od dolotu rzędowej 4? co do przesłonek to pomagają tyle ile magnetyzer czyli nic ZWIĘKSZAJĄ PODCIŚNIENIE I ZMIEJSZAJĄ PRZEKRÓJ DOLOTU


.a teraz z drugiej strony: nie wiem skąd tyle jest niewiary i zawiści żę komuś udało się opanować temat a ktoś 2- gi musiał wydać 5000zł na sekwencje .nie ja go opanowałem i nie czuje się jakimś guru po prostu piszę jak ja to rozwiązałem a koszty na pewno przekroczyły wartość sekwencji. nauka kosztuje sam laptop i interface kosztował więcej.zastrzegłem w poprzednim poście żę nie próbowałem osobiście z rzędową 5 ale nie widzę jakiś powodów aby to nie jeżdziło poprawnie POWTARZAM JESZCZE RAZ NIE NEGUJĘ WYŻSZOŚCI INST 2 GEN NAD SEKWENCJĄ PO PROSTU JESTEM DOCIEKLIWY DLLACZEGO NIE JEŻDZI I STRZELA A NIE POWINNO

_________________
A6 c5 2.8 quattro limo


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 18.kwi.2005 16:17:17 
Użytkownik

Dołączył(a): 08.maja.2004 17:29:04
Posty: 99
Lokalizacja: warmińsko - mazurskie
Witam!MIałem taki sam silnik i była lipa z wkręcaniem.Założyłem po czasie mixer od turbo i muszę przyznać że sie znacznie poprawiło ale i tak nie był to szczyt marzeń :diabel: Pozdrawiam

_________________
Audi A4 TDi 110 KM 98 z wirusem-
to były czasy:)
0-100 km/h 8,74s :)


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 18.kwi.2005 17:35:58 
Użytkownik

Dołączył(a): 13.wrz.2003 15:45:43
Posty: 1063
Lokalizacja: Jauer
enduro7777 napisał(a):
hamowałeś kiedyś silnik z gazem ja miałem okazje moc spada niewiele za to moment drastycznie leci w dół a to przyznasz szalona różnica a co do mixerów od k-jet to dopiero 3 z kolei dawał się zestroić prawidłowo 2 pierwsze nadawały się do kosza (ale gazownik ich nie wyrzuci) co do czasu wymieszania to zdąży spoko i już jest wymieszany zaraz za przepustnicą co do dolotu to jaki kosmiczny wynalazek tam siedzi żę różni się tak diamentarnie od dolotu rzędowej 4? co do przesłonek to pomagają tyle ile magnetyzer czyli nic ZWIĘKSZAJĄ PODCIŚNIENIE I ZMIEJSZAJĄ PRZEKRÓJ DOLOTU


.a teraz z drugiej strony: nie wiem skąd tyle jest niewiary i zawiści żę komuś udało się opanować temat a ktoś 2- gi musiał wydać 5000zł na sekwencje .nie ja go opanowałem i nie czuje się jakimś guru po prostu piszę jak ja to rozwiązałem a koszty na pewno przekroczyły wartość sekwencji. nauka kosztuje sam laptop i interface kosztował więcej.zastrzegłem w poprzednim poście żę nie próbowałem osobiście z rzędową 5 ale nie widzę jakiś powodów aby to nie jeżdziło poprawnie POWTARZAM JESZCZE RAZ NIE NEGUJĘ WYŻSZOŚCI INST 2 GEN NAD SEKWENCJĄ PO PROSTU JESTEM DOCIEKLIWY DLLACZEGO NIE JEŻDZI I STRZELA A NIE POWINNO


nie rozumeim troche tego z hamowaniem
ale jezeli samochod jest wyposazony w instal gaz to walsnie moc leci w dol a moment jest zmnijeszany mniej
a to dlatego ze mikser hamuje doplyw powietrza

przypuszczalnie w 2,2 moc jest przy 5,5 obrotow
a moment w okolicach chyba 3,5
przeplyw powietrza jest wystarczajacy do utrzmania przy 3,5 tys max momentu
przy 5,5 wydajnosc miksera jest nie wystarczajaca


co do mieszania gazu to wlasnie stosuje sie miksery z przesłonka po to zeby lepiej sie mieszal gaz i powstawalo lepsze podcisnienie w miejscach gdzie sa dysza gazowe w mikserze
w rezultacie czego sa lepsze proporcje gaz powietrze

w 5 cyl w kolektorze dolotowym podcisnienie na 1 a na 5 cylindrze nie jest sobie rowne
zawartosc mieszanki w 1 i 5 moze sie drastycznie roznic
w tych silnikach nawet na bezynie
te tloki(1 i 5) zawsze strasznie sie roznily
jeden mial nadpalone gniazada 5(za duzo powietrza)
a 1 (mial nagar)
wystepowalo to przy duzych przebiegach

gdy zasilamy gazem takie autko te roznice sa jeszcze bardziej widoczne
z tad nie stabilna praca tego silnika na gazie

jezeli wogle ten posty byl odpowiedzial na mojego to nie rozumeim drugiej czesci twojej wypowiedzi

wiem ze to sie nie udaje zrobic "DOBRZE" (na zwyklym mikserze i zwyklym reduktorze bez odatkowego podcisnienia)
poprostu wiem ile ten silnik stac gdy autko jest w dobrym stanie
po zalozeniu gazu to juz nie jest ten sam silnik !!!

"dobrze" -zeby nie zmieniac ch-stki silnika a tego sie nie da zrobic stosujac ukl zasilnania gazem z mikserem (chyba ze ma zmienną wydajnosc)

pozdrawiam

_________________
---------------------


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 18.kwi.2005 21:33:44 
Użytkownik

Dołączył(a): 24.mar.2004 22:33:12
Posty: 1207
czyli uważasz iż napełnianie cylindrów 1-5 jest różne w takim razie na benzynie też jest różne bo właściwości powietrza i mieszanki powietrza z lpg są zbliżone i to jest gazem i to też gaz.(więc problem napełniania czy to gazem czy powietrzem mamy z głowy bo na benz.chodzi to ok)co do momentu i mocy jeśli nie masz dostępu do hamowni proponuję małe doświadczenie podepnij dobrze załadowaną przyczepę znajdz wzniesienie dośc spore rozpędz max auto na najwyższym biegu na benzynie załużmy iż to będzie 140 km/h i wiecej nie idzie przełącz na gaz i jeśli jest dobrze zestyojony to prędkość nie będzie spadać . za to zjawisko odpowiedzialna jest MOC teraz sprawdz przyspieszenie na gazie i benz za przyspieszenie odpowiedzialny jest MOMENT oczywiście obie te wartości są od siebie zależne.jeśli chodzi o miksery z przesłonką to też kombinowałem i powiem jedno (radosna jest twórczość gazowników i niektórych konstruktorów )opinia moja jak i mojego gazownika który wprowadził mnie w te klimaty .twojej teori z obrotami mocą i momentem i przepływem powietrza nie będę komentował bo troszkę racji masz ale nie do końca . nie rozumiem też dlaczego mikser ma blokować dopływ powietrza czy dlatego żę gazownicy zakładają generalnie miejsze miksery bo wtedy nie mają problemów z regulacją inst (moc i moment im wisi oni tym nie jeżdzą) załóż o max srednicy która zapewni ciągłość podciśnienia gazu pobaw się z regulacją . dolotem i olej gazowników

_________________
A6 c5 2.8 quattro limo


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 18.kwi.2005 22:24:11 
Użytkownik

Dołączył(a): 13.wrz.2003 15:45:43
Posty: 1063
Lokalizacja: Jauer
witam

prosze uzywaj chociaz ENTERA do odzielania watkow wypowiedzi :D

nasz rozmowa ma doprowadzic do konstoktywnych faktow popratych naszym doswiadczeniem wiec nie odczytuj prosze moich wypowiedzi jako atakowania twoich doswiadczen
co 2 glowy to nie jedna :D:D

owszem uwazam dalej ze napelniania cylindroff 1 i 5 jest rozne
mozesz to zauwazyc rozbierajac silnik 5 cyl po przebiegu 500 kkm albo wiecej i zauwazysz na bezynie jest to znikoma roznica
najprostrzym ekperymentem jest zalozenie kolektora dolotowego od wersji gaznikowej autko inaczej sie wkreca na niskich obrotach

http://www.chojnacki.com.pl/wykresy/82.doc
http://www.chojnacki.com.pl/wykresy/92.doc
http://www.chojnacki.com.pl/wykresy/135.doc
http://www.chojnacki.com.pl/wykresy/133.doc

mi chodzi o to ze przez samo zamontowanie miksera autko ma spadek mocy !!!!
w porownaniu do jazdy bez miksera

a to czy lepiej dziala na benzynie czy na gazie po zamontowaniu miksera
to moze byc roznie ze wzgledu na stan ukl paliwowego i regulacje dawki gazu


Cytuj:
nie rozumiem też dlaczego mikser ma blokować dopływ powietrza czy dlatego żę gazownicy zakładają generalnie miejsze miksery bo wtedy nie mają problemów z regulacją inst (moc i moment im wisi oni tym nie jeżdzą) załóż o max srednicy która zapewni ciągłość podciśnienia gazu pobaw się z regulacją . dolotem i olej gazowników


wybacz ale tej wypowiedzi nie moge jednoznacznie zrozumiec

tak mikser blokuj przeplyw powietrza !!
wiem takze ze mikser musi wytwarzac podcisnienie zeby byl zasysany gaz
ale zmierz sobie jakie jest pole powierzchni mikserow w k-jet do audi
a jakie jest polo powierzchni odejmujac nawet na maxa otwarte przepustnice

czy juz widzisz o co mi chodzi ???
oto ze te silnik 5 cyl sa strasznie zamulane !!!
to tak samo jak do silnik 2 L wlozysz mikser od 1L
bedzie pasowal jak bedzie jezdzil ???
dobrze

Cytuj:
właściwości powietrza i mieszanki powietrza z lpg są zbliżone i to jest gazem i to też gaz.

moze i sa zblizone ale napewno nie dla tego ze to i to jest gaz
a najprostsze porownanie hel jesy lzejszy od powietrza

po za tym mowiesz o mieszance ale mieszanka musi miec swoje proporcje i wlasnie w tym ma pomgac przeslonka w mikserach
i w tym przeszkadza nie symetryczny kolektor dolotowy

pozdro

_________________
---------------------


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 19.kwi.2005 20:40:10 
Użytkownik

Dołączył(a): 24.mar.2004 22:33:12
Posty: 1207
skład mieszanki nie regulujesz przesłonką w mixerze ta przesłonka ma na celu wytworzenie większego podciśnienia ale jednocześnie zwęża dolot czyli można ją pominąć i zastosować miejszą srednicę mixera jej minus(przesłonki) to duże opory dolotu
mikser blokuje dopływ .szczególnie mikser jajko do k-jetronic to wiemy dlatego pisałem wcześniej aby zastosować okrągły mikser o max srednicy która jeszcze zapewnia podciśnienie dla gazu .(poprzednie posty w tym temacie)
dla przykładu powiem żę gazownicy do 2.8 stosują mixer k-jet bo po prostu pasuje go założc na przepustnicę (zgroza).
nie rozumiem co do proporcji mieszanki gazowej (stosunku)ma kształt kolektora jeśli proporcje te ustalane są na poziomie mixera który jest przed kolektorem.
u siebie w 2.8 mam mixer okrągłu o wielkiej średnicy (doświadczalnie roztaczany3 sztuki powędrowały do kosza). i czy on jest czy go zdemontuje na benz.nie ma różnicy seryjnie 8 s do setki kręci na gazie 9.5s mm tak żę jak dobierzesz max srednicę nie musi ci blokować na benz .
tak żę cały temat gazu to tylko dobór odpowiedniego mixera i konstrukcja dolotu.zakładająć żę reduktor ma odpowiednią wydajnosc a krok jak najbliżej miksera. to daje się dobrze zestroić i i pali nie dużo

_________________
A6 c5 2.8 quattro limo


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 20.kwi.2005 08:25:40 
Użytkownik
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 07.sie.2003 12:16:47
Posty: 4194
Lokalizacja: Łomża
juzioo napisał:
Cytuj:
jezeli samochod jest wyposazony w instal gaz to walsnie moc leci w dol a moment jest zmnijeszany mniej
a to dlatego ze mikser hamuje doplyw powietrza

Dokładnie tak jest, moment spada nieznacznie, za to moc leci na łeb. Sprawdzone na hamowni :P

enduro7777 napisał:
Cytuj:
u siebie w 2.8 mam mixer okrągłu o wielkiej średnicy (doświadczalnie roztaczany3 sztuki powędrowały do kosza). i czy on jest czy go zdemontuje na benz.nie ma różnicy seryjnie 8 s do setki kręci na gazie 9.5s mm tak żę jak dobierzesz max srednicę nie musi ci blokować na benz .

Te czasy to chyba stoperem mierzone z ogromnym błędem pomiarowym. Jaki mikser bys nie założył i tak na PB nie bedzie trzymał swojej mocy. Te pomiary, uwierz mi mozesz sobie darować. Mi przez mieszalnik 30PS uciekło, a na stoperze za wielkiej różnicy nie było. Więc sie tym nie sugeruj tylko jedź na hamownie.


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 20.kwi.2005 09:24:39 
Użytkownik

Dołączył(a): 13.wrz.2003 15:45:43
Posty: 1063
Lokalizacja: Jauer
witam

enduro777
napisal
Cytuj:
skład mieszanki nie regulujesz przesłonką w mixerze ta przesłonka ma na celu wytworzenie większego podciśnienia ale jednocześnie zwęża dolot czyli można ją pominąć i zastosować miejszą srednicę mixera jej minus(przesłonki) to duże opory dolotu


no jasne ze mozna ja pominac ale dziwne jest to ze z przeslonka autko lepiej smiga !!! na gazie

wiedze ze twoje doswiadczenie to tylko 4 cyl i teraz 6
5 cyl to calkiem inna bajka na gazie !!!!

sproboj pojezdzic jakims c4 jak przyejdzie z nimiec na ich paliwie
a pozniej zalozysz gaz i sie przejedz na gazie
to autko nie jedzie wtedy prawie !!!

po przez zastosowanie miksera
zaweza sie pole obortow uzytecznych na gazie
na niskich nie smiga tak dobrze jak na bezynie
a na wysokich zaczyna brakowac mu powietrza

Cytuj:
nie rozumiem co do proporcji mieszanki gazowej (stosunku)ma kształt kolektora jeśli proporcje te ustalane są na poziomie mixera który jest przed kolektorem.


tez nie wiem hehe :P
moze jakeis zawirowania
moze szybkosc przeplywu powietrza powoduje np zle mieszanie sie tego powietrza z gazem w kazdym badz raz

chodzi o to ze przy napelnianiu sie cylindrof jest w srodku nich jakies podcisneinie im wieksze tym mniej mieszanki w srodku na 1 cyl bedzie najwieksze KONIEC NA TEN TEMAT NIE DYSKUTUJE TAK JEST

Cytuj:
tak żę cały temat gazu to tylko dobór odpowiedniego mixera i konstrukcja dolotu.zakładająć żę reduktor ma odpowiednią wydajnosc a krok jak najbliżej miksera. to daje się dobrze zestroić i i pali nie dużo


no tak konstrukcja dolotu ale komu bedzie sie chcailo przerabiac kolektor w 5 cyl na symetryczny zeby dobrze chodzil gaz ??? to juz lepiej kupic wtrysk go 5 cyl

pozdro

_________________
---------------------


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 20.kwi.2005 15:47:28 
Użytkownik

Dołączył(a): 13.wrz.2003 15:45:43
Posty: 1063
Lokalizacja: Jauer
witam

http://www.autogas.pl/modules/Mikser/mix/00030001.gif

oto mikser do audi 2,2 L 5 cyl pierwszy raz taki widze

po za tym sdo silników 1,8 z k-jet stosuje sie te same miksery co do 2,2
a chyba nie trzeba tlumaczyc ze 1,8 potrzebuje mniej powietrza nic 2,2

pozdr

_________________
---------------------


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 21.kwi.2005 07:40:43 
Użytkownik
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 07.sie.2003 12:16:47
Posty: 4194
Lokalizacja: Łomża
Hmm wyglądają ciekawie. Ciekawe jak z ich wydajnością? Osobny mikser na każdą przepustnicę, tylko że problem przewężenia dolotu pozostaje nadal.


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 21.kwi.2005 21:40:02 
Użytkownik

Dołączył(a): 24.mar.2004 22:33:12
Posty: 1207
faktem jest że mam doświadczenie w 4 i 6 a 5 nie miałem osobiście i żałuję dyskutowałem na ten temat z moim gazownikiem jak wiadomo jajko ma pełny przelot tylko na 1 przepustnicę i 1.8 to wystarcza on w 5 -cylindrowych zakłada jajko przerobione: są dwa przeloty chciałem to obejrzeć ale nie miał przerobionego miksera podobno 30 min przeróbka i śmiga całkiem znośnie.chociaż jak mówi lepszy efekt daje duży okrągły mikser . facet tym zajmuje się od początku histori gazu w polsce.
co do napełnienia dolotu to skoro napełnia równo powietrzem to nie ma bata musi napełnić równo mieszanką powietrza i lpg tylko nie można mu zakłócić dolotu jakimiś dziwnymi mixerami z przesłonkami lub innymi wynalazkami.
co do paliwa wystarczy porównać polskie i niemieckie szczególnie osiągi i zużycie ale na to wpływu nie mamy tak samo jest z gazem co stacja to inaczej ja tankuje na jednej na 7 lat mieli tylko 4 wpadki.
nie można też zapomnieć żę gaz jest paliwem alternatwnym i osiągi nigdy nie będą takie same .praw fizyki nie przeskooczymy chodzi o to by tą różnicę zminimalizować i do tego dążę .
co do mocy :to 230km/h na gazie ( obwodnica gdańska op 205/60 r15)wg zegarów .nie śądzę i nie czuję aby( MÓJ) mikser zabrał 30 koni .
te które widziałem zainstalowane np jajko z pojedyńczym przelotem w v-6 mogły zabrać i z połowę mocy.
sądzę że klubowiczowi któremu brakowało te 30 kM nie zabardzo spasowano mixer i dolot

_________________
A6 c5 2.8 quattro limo


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 09.lip.2006 23:30:49 
Użytkownik

Dołączył(a): 28.sie.2005 09:53:51
Posty: 489
Lokalizacja: Krosno/Jasło
Tylko BLOS, mam C4 AARa, mialem mikser i byla kiszka straszna jak jazda polonezem, zalozylem blosa i wydajniejszy reduktor i auto jezdzi jak na benzynie...
Jest NATYCHMIASTOWA reakcja na kick-down, autko chce jechac i mozna sie cieszyc tania dynamiczna jazda
POLECAM !!

PS. Furka MUSI idealnie chodzi na benzynie - dopiero pozniej bierzcie sie za gazzz

_________________
100 C4 2.3 AAR + BLOS BRC
Octavia 2 FL


Góra
 Zobacz profil  
 
Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj wg  
Dział zablokowany Ten wątek jest zablokowany. Nie możesz w nim pisać ani edytować postów.  [ Posty: 20 ] 

Strefa czasowa: UTC + 1


Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 10 gości


Nie możesz rozpoczynać nowych wątków
Nie możesz odpowiadać w wątkach
Nie możesz edytować swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów

Szukaj:
Skocz do: