.: AUDI KLUB POLSKA :.

Forum Audi Klub Polska
Teraz jest 25.lut.2025 00:49:53

Strefa czasowa: UTC + 1




Utwórz nowy wątek Odpowiedz w wątku  [ Posty: 66 ]  Przejdź na stronę 1, 2, 3, 4  Następna strona
Autor Wiadomość
 Tytuł: 12 tyś. do wydania: 80 B4 2,0 LPg vs A4 1,6 LPG ?
PostNapisane: 10.mar.2009 20:24:35 
Użytkownik

Dołączył(a): 25.mar.2008 22:23:58
Posty: 40
Jka w temacie, mam taka kase do wydania. POmozcie bo nie wiem na co sie zdecydowac... Wiem ze w A4 1,6 motor to porazka , ale z 2 strony 1,8 takie A4 sa drozsze conajmniej 2 tyś.


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 10.mar.2009 21:45:00 
Użytkownik

Dołączył(a): 26.lis.2007 22:50:49
Posty: 275
Lokalizacja: Białystok
Wolałbym autobusem jeździć niż kupić B4 za 12 koła :diabel:

_________________
WWW.AUDIPODLASIE.PL
Obrazek


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 10.mar.2009 21:53:32 
Użytkownik
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 23.paź.2008 18:46:44
Posty: 326
Lokalizacja: Szczepki
ja bym wolał jeździć zadbaną b4 z 95 roku niz a4 za 12 tys da rade kupić dobrą? i te a4 starsze są brzydkie dopiero po liftingu są fajne przed światła tragedia :D


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 10.mar.2009 22:27:26 
Użytkownik

Dołączył(a): 07.kwi.2008 19:47:37
Posty: 3345
Lokalizacja: Łódź
Jeżeli A4 jest brzydkie to B4 80 to tragedia na kołach :). Teraz na temat. Za 12tyś nie kupisz A4 zadbanej, poszukaj np. Audi 100 lub 80 B4.

_________________
Obrazek

- Audi A6 Avant BES 2.7T manual + soft - ukradli :(
- BMW 528iA Touring 97r
- BMW 540i6 Touring technoviolett - 95r
- Lexus GS430


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 10.mar.2009 22:44:32 
Klubowicz

Dołączył(a): 23.lip.2003 18:25:03
Posty: 11651
Lokalizacja: Wrocław
zdecydowanie zadbane B4 :peace:
k1991 napisał(a):
Wolałbym autobusem jeździć niż kupić B4 za 12 koła :diabel:

pewnie kupilbys A8 z sekwencja i jezdzil autobusem ;)

_________________

było:
Q7 4M 3,0 TFSI
SQ5 Plus
A7 C7 3,0 biTDI
A6 C7 3,0 biTDI
S4 B8 3,0 TFSI
V8 D11 4,2
A4 B6 1,8T q
S8 D2 4,2
S6 C4 4,2
A6 C4 2,5 TDI q
S6 C4 2,2T
A6 C4 2,5 TDI q
A80 B4 1,9 TDI


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 10.mar.2009 22:45:10 
Użytkownik

Dołączył(a): 25.mar.2008 22:23:58
Posty: 40
setka odpada ze wzgledu na spalanie silnikow wiekszych niz 2,0. MOim zdaniem silnik 2,0 w 100 to nieporozumienie.


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 10.mar.2009 22:45:57 
Użytkownik
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 29.sie.2006 10:19:01
Posty: 1759
Lokalizacja: Biała Podlaska Ostrzeżen : tysiąc pięćset sto dziewięćset
12.000zl to dobra Cena by szukac przystępnej i zadbanej B4.

A4 B5 narazie sobie odpuśc za mało siana na upartego kupisz ale po co kupywac padlo poszukać zadbanego w miare B4 i ciesz się jazda

_________________
100 C3 2.3 NF sedan '91 - Było
80 B4 2.0 ABT sedan '94 - Było
A6 C4 2.5 TDI AEL sedan '95 - Było
A6 C4 2.5 TDI AEL avant '95 - Było
S6 C4 4.2 AEC avant quattro '96 - Było
A6 C4 2.5 TDI AEL sedan quattro '97 - Było
A6 C4 2.8 AAH sedan quattro '94 - Było
100 C4 2.8 AAH avant quattro '93 - Było
BMW E61 530 M57N D30
BMW E39 520 M52 B20


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 10.mar.2009 22:46:23 
Użytkownik
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 02.mar.2007 10:01:15
Posty: 6217
Lokalizacja: Mogilno
Auto: 100/C4 2.0 16V ACE, D2 FL 3.7Q 40V AQG
też proponuje 100tke kupić i nie tylko dlatego, że też mam, ale jest dużo wygodniejsza i większa znacznie od B4, środek jest duużo większy, a A4 z silnikiem 1.8 to też szału nie ma, dużo chla jak na swoje osiągi


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 10.mar.2009 22:46:31 
Użytkownik
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 29.sie.2006 10:19:01
Posty: 1759
Lokalizacja: Biała Podlaska Ostrzeżen : tysiąc pięćset sto dziewięćset
hellrider napisał(a):
setka odpada ze wzgledu na spalanie silnikow wiekszych niz 2,0. MOim zdaniem silnik 2,0 w 100 to nieporozumienie.


W B4 tak samo :peace:

_________________
100 C3 2.3 NF sedan '91 - Było
80 B4 2.0 ABT sedan '94 - Było
A6 C4 2.5 TDI AEL sedan '95 - Było
A6 C4 2.5 TDI AEL avant '95 - Było
S6 C4 4.2 AEC avant quattro '96 - Było
A6 C4 2.5 TDI AEL sedan quattro '97 - Było
A6 C4 2.8 AAH sedan quattro '94 - Było
100 C4 2.8 AAH avant quattro '93 - Było
BMW E61 530 M57N D30
BMW E39 520 M52 B20


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 10.mar.2009 22:47:52 
Użytkownik
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 02.mar.2007 10:01:15
Posty: 6217
Lokalizacja: Mogilno
Auto: 100/C4 2.0 16V ACE, D2 FL 3.7Q 40V AQG
TymoOon napisał(a):
hellrider napisał(a):
setka odpada ze wzgledu na spalanie silnikow wiekszych niz 2,0. MOim zdaniem silnik 2,0 w 100 to nieporozumienie.


W B4 tak samo :peace:


z 2.0 16V nie jest źle, na pewno lepiej niż a4 1.6


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 10.mar.2009 22:52:24 
Użytkownik

Dołączył(a): 25.mar.2008 22:23:58
Posty: 40
coraz bardziej zastanawiam sie nad B4 avancikiem 2,0 ABK ktorego w moich okolicach niestety cholernie ciezko dostac :/ PS> jaka jest roznica w gk, miedzy sedanem a avantem ? (80)


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 10.mar.2009 22:58:09 
Klubowicz

Dołączył(a): 23.lip.2003 18:25:03
Posty: 11651
Lokalizacja: Wrocław
hellrider napisał(a):
setka odpada ze wzgledu na spalanie silnikow wiekszych niz 2,0. MOim zdaniem silnik 2,0 w 100 to nieporozumienie.

jesli tak bardzo zalezy ci na kosztach paliwa to dlaczego nie silnik, ktory jezdzi o kropelce 1,9 tdi (1Z; najlepiej modelowy '94 z pierburgiem)?

_________________

było:
Q7 4M 3,0 TFSI
SQ5 Plus
A7 C7 3,0 biTDI
A6 C7 3,0 biTDI
S4 B8 3,0 TFSI
V8 D11 4,2
A4 B6 1,8T q
S8 D2 4,2
S6 C4 4,2
A6 C4 2,5 TDI q
S6 C4 2,2T
A6 C4 2,5 TDI q
A80 B4 1,9 TDI


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 10.mar.2009 23:04:29 
Użytkownik
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 02.mar.2007 10:01:15
Posty: 6217
Lokalizacja: Mogilno
Auto: 100/C4 2.0 16V ACE, D2 FL 3.7Q 40V AQG
bo jak sie kupuje samochód to trzeba wiedzieć czego się chce :P


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 10.mar.2009 23:09:02 
Użytkownik

Dołączył(a): 25.mar.2008 22:23:58
Posty: 40
A wiesz kolego po ile bedzie ropa za jakis czas ? Mi sie wydaje ze Gaz bedzie zawsze tanszy od ropy i bedzie jazda wychodzila taniej porownujac benzyne i diesla mniej wiecej w tym samy m przedziale pojemnosci i mocy.. Wiadomo ze 2,8 LPG motor wyjdzie drozej jazda niz 1,9 TDI. Ja mowie tutaj o 2,0 i 1,9 :) Tak wiem, nie duza roznica. A co moze bys za np. za rok, dwa ? Dla mnie LPG i wlasnie w B4 2,0 jest najlepszym wyjsciem. Duza roznica jest miedzy ABK a ABT jesli chodzi o jazde ?


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 10.mar.2009 23:16:58 
Użytkownik
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 02.mar.2007 10:01:15
Posty: 6217
Lokalizacja: Mogilno
Auto: 100/C4 2.0 16V ACE, D2 FL 3.7Q 40V AQG
hellrider napisał(a):
A wiesz kolego po ile bedzie ropa za jakis czas ? Mi sie wydaje ze Gaz bedzie zawsze tanszy od ropy i bedzie jazda wychodzila taniej porownujac benzyne i diesla mniej wiecej w tym samy m przedziale pojemnosci i mocy.. Wiadomo ze 2,8 LPG motor wyjdzie drozej jazda niz 1,9 TDI. Ja mowie tutaj o 2,0 i 1,9 :) Tak wiem, nie duza roznica. A co moze bys za np. za rok, dwa ? Dla mnie LPG i wlasnie w B4 2,0 jest najlepszym wyjsciem. Duza roznica jest miedzy ABK a ABT jesli chodzi o jazde ?

ja też jeżdże samochodem z LPG i z tymi oszcządnościami to różnie bywa, bo waidomo, że odpalać powinno się na Pb, czasami troche pojeździć też trzeba na tej benzynie, reduktor wieczny tez nie jest i trzeba go wymieniać, co jakieś 60 000km, można co prawda zestaw naprawczy kupić ale to różnie bywa, można też jeździć na "zmęczonym" parowniku ale wtedy wzrasta spalanie, do tego mały "bum" może narobić bałaganu, wymiana filterków od gazu, droższy przegląd, butle co 10lat trzeba zmieniać, złotówka do złotówki i jednak lepiej wychodzi diesel w przypadku 2.0 i 1.9tdi, chyba, że kupujesz od 2,8 w góre to wtedy można o dobrej LPG myśleć,


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 10.mar.2009 23:34:43 
Użytkownik
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 29.sie.2006 10:19:01
Posty: 1759
Lokalizacja: Biała Podlaska Ostrzeżen : tysiąc pięćset sto dziewięćset
hellrider napisał(a):
A wiesz kolego po ile bedzie ropa za jakis czas ? Mi sie wydaje ze Gaz bedzie zawsze tanszy od ropy i bedzie jazda wychodzila taniej porownujac benzyne i diesla mniej wiecej w tym samy m przedziale pojemnosci i mocy.. Wiadomo ze 2,8 LPG motor wyjdzie drozej jazda niz 1,9 TDI. Ja mowie tutaj o 2,0 i 1,9 :) Tak wiem, nie duza roznica. A co moze bys za np. za rok, dwa ? Dla mnie LPG i wlasnie w B4 2,0 jest najlepszym wyjsciem. Duza roznica jest miedzy ABK a ABT jesli chodzi o jazde ?


Ja Ci powiem tam jak chcesz samochód który chociaz troche będzie jechal omijaj ABT wiem co mówie bo miałem i miałem bez LPG

_________________
100 C3 2.3 NF sedan '91 - Było
80 B4 2.0 ABT sedan '94 - Było
A6 C4 2.5 TDI AEL sedan '95 - Było
A6 C4 2.5 TDI AEL avant '95 - Było
S6 C4 4.2 AEC avant quattro '96 - Było
A6 C4 2.5 TDI AEL sedan quattro '97 - Było
A6 C4 2.8 AAH sedan quattro '94 - Było
100 C4 2.8 AAH avant quattro '93 - Było
BMW E61 530 M57N D30
BMW E39 520 M52 B20


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 11.mar.2009 07:42:31 
Użytkownik

Dołączył(a): 25.mar.2008 22:23:58
Posty: 40
rozumiema wasze opinie na temat, diesla itd. Ale ja rocznie robie okolo 10-15 tyś. Moim zdaniem lepiej bedzie oplacalo sie LPG.


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 11.mar.2009 07:45:32 
Moderator

Dołączył(a): 03.lip.2006 10:06:41
Posty: 8326
Lokalizacja: Mińsk Mazowiecki/Hordzież
Auto: Audi A8 D2 4.2 quattro
OT: wolałbym jeździć B4 80 niż B5 A4...
jak widać kwesta gustów

_________________
Audi A8 D2 4.2 quattro tiptronic '94 [ABZ/CML] [05.2007-teraz] V8
BMW E38 750iL '01 [M73B54TU/5HP30] [10.2017-09.2024] V12
Mercedes C200 4matic 9G-tronic '18 [12.2019-teraz] I4T
Honda NC750S DCT '2019 [09.2019-teraz] R2
Email: lukaszgryglicki@o2.pl, tel: 693582014
Морготх
Leśny Dziadek


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 11.mar.2009 08:42:33 
Użytkownik

Dołączył(a): 26.lis.2007 22:50:49
Posty: 275
Lokalizacja: Białystok
Cytuj:
k1991 napisał:
Wolałbym autobusem jeździć niż kupić B4 za 12 koła n

pewnie kupilbys A8 z sekwencja i jezdzil autobusem Wink



Tego też bym nie kupił. Nie tak dawno wszycy mówili że nie da się kupić ładnego B4 1.9 TDi poniżej 12k( Zresztą dalej tak mówią:diabel: :diabel:). Mineło pół roku i ktoś za b4 2.0 chce dać 12k i wszyscy krzyczą, że za ta sume to świetny wybór - oczywiście jego sprawa, to nie moja kasa. Ale ja za taki samochód na pewno tyle bym nie dał. Ktoś ostatnio pisał o przepaści technologicznej po przesiadce z B4 do A4. Przecież można kupić troche zaniedbaną sztuke i powoli doprowadzać ją do ładu, lub też dozbierać kasy i cieszyć się wiekszym komfortem.

_________________
WWW.AUDIPODLASIE.PL
Obrazek


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 11.mar.2009 08:57:49 
Użytkownik

Dołączył(a): 23.cze.2004 23:16:44
Posty: 2694
Lokalizacja: Trzebnica
mówisz ze C4 nie chcesz bo B4 mniej spala... ale ja miałem B4 mam C4 i nie widziałem różnicy w spalaniu :/

100 kupić w idealnym stanie to nie lada wyzywanie :D

_________________
Obrazek
było: B3,B4,B4,C4,C4q,C4q,A4q,A6q,A6C5q,A6C5,VW Bora 4Motion.A4 B6q,Bmw x5 4,4, BMW X5 3,0 , A6 C6 2,4q
jest: A8 D3 4.2 q


Góra
 Zobacz profil  
 
Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj wg  
Utwórz nowy wątek Odpowiedz w wątku  [ Posty: 66 ]  Przejdź na stronę 1, 2, 3, 4  Następna strona

Strefa czasowa: UTC + 1


Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 62 gości


Nie możesz rozpoczynać nowych wątków
Nie możesz odpowiadać w wątkach
Nie możesz edytować swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów

Szukaj:
Skocz do: