.: AUDI KLUB POLSKA :.

Forum Audi Klub Polska
Teraz jest 07.lut.2025 03:42:10

Strefa czasowa: UTC + 1




Utwórz nowy wątek Odpowiedz w wątku  [ Posty: 12 ] 
Autor Wiadomość
 Tytuł: [S3 `01 , AMK ] Szarpie po wymianie głowicy
PostNapisane: 13.mar.2009 11:27:46 
Użytkownik

Dołączył(a): 28.maja.2007 11:38:09
Posty: 41
Lokalizacja: Poznań
Witam

Pacjant po wymianie głowicy ; silnik amk, głowica ( wymieniona ) AGU .

szczelna, splanowana, nowka uszczelka pod głowicą .

przy spokojnej jedzie wszystko gra, przy 3/4 gazu, jakby czkawka paliwowa, szarpie i przerywa ..

Przepływka nówka, pompa paliwa sprawna, paliwo ok ...

gdzie szukac ?

_________________
Power is nothing without control...


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 13.mar.2009 11:32:09 
Klubowicz

Dołączył(a): 23.lip.2003 18:25:03
Posty: 11651
Lokalizacja: Wrocław
VAG cos wykazal?

_________________

było:
Q7 4M 3,0 TFSI
SQ5 Plus
A7 C7 3,0 biTDI
A6 C7 3,0 biTDI
S4 B8 3,0 TFSI
V8 D11 4,2
A4 B6 1,8T q
S8 D2 4,2
S6 C4 4,2
A6 C4 2,5 TDI q
S6 C4 2,2T
A6 C4 2,5 TDI q
A80 B4 1,9 TDI


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 14.mar.2009 18:15:22 
Klubowicz
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 06.sty.2006 22:15:16
Posty: 3775
Lokalizacja: okolice Strzyżowa
Zwiększone ciśnienie w cylindrze powoduje wypadanie zapłonów.
Nie radzą sobie cewki lub świece.
Sprawdź, cz świece są czarne i okopcone od niespalonego paliwa.

_________________
S4 3.0T CGXC S-tronic '13 srebrne 08.2021
A4 1.8T BEX '04 w srebrnym avancie [było 11.2015 - 11.2020]
A4 1.8T AEB '95 czerwień isis-metalic [było09.2008 - 09.2021]
80 '93 ABK + LPG [było: 04.2006 - 12.2008]
aha jest też ecoboost 1.0T.
Jest też TQT


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 14.mar.2009 23:36:52 
Klubowicz
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 16.lip.2003 13:18:26
Posty: 6614
Lokalizacja: Warszawa
Auto: S2 Coupe
Na moje oko to ktoś coś źle poskładał ;)

_________________
S2 Coupe, Coupe quattro, 200 Turbo quattro , Volvo V70 2.4D(5)

Piszę poprawnie po polsku


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 15.mar.2009 11:20:36 
Użytkownik
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 02.lut.2004 08:38:37
Posty: 3695
Lokalizacja: Bydgoszcz
cały czas walka jak widzę
daj cynka na GG

_________________
Pozdrawiam
Buba
_________________
Bestia 2,2 T 20 V Q pod kołderką w garażu


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 15.mar.2009 20:04:05 
Użytkownik

Dołączył(a): 28.maja.2007 11:38:09
Posty: 41
Lokalizacja: Poznań
Jeszcze trochę i rozpisze konkurs na zrobione wozu ...

nawet nagrodę wyznaczę...

_________________
Power is nothing without control...


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 15.mar.2009 20:05:56 
Użytkownik

Dołączył(a): 25.sty.2008 22:17:06
Posty: 1164
Lokalizacja: Łódź
To pomyśl o nagrodzie :)


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 15.mar.2009 20:09:14 
Użytkownik

Dołączył(a): 28.maja.2007 11:38:09
Posty: 41
Lokalizacja: Poznań
Uwazaj :)

Nie wiesz, co moze Cię spotkac ;)

_________________
Power is nothing without control...


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 16.mar.2009 00:17:44 
Użytkownik

Dołączył(a): 25.sty.2008 22:17:06
Posty: 1164
Lokalizacja: Łódź
Próbuje sobie wyobrazić jak to wykombinowałeś. Są to na swój sposób różnej generacji silniki.

AGU nie ma zmiennej geometrii faz rozrządu którą ma znów AMK.

Są różne wałki rozrządu , trzeba by jeszcze sprawdzić na ile różnią się czasy otwarcia zaworów bo tego nie sprawdzałem.

Z jakim to teraz pracuje sterownikiem czy od AMK czy AGU..

I w końcu co tak naprawdę z tego AMK zostało..

Słowem namieszałeś i trzeba zobaczyć jak bardzo..


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 16.mar.2009 08:08:13 
Użytkownik

Dołączył(a): 28.maja.2007 11:38:09
Posty: 41
Lokalizacja: Poznań
Silnik typu AGU
Średnica cylindra 81 mm
Skok tłoka 86,4 mm
Pojemność skokowa 1781 cm3
Stopień sprężania 9,5
Ciśnienie sprężania
- nominalne 1,0...1,4 MPa
- minimalne 0,75 MPa
Moc maksymalna 110 kW (150 KM)
Prędkość obrotowa mocy maksymalnej 5700 obr/min
Moment maksymalny 210 N×m
Prędkość obrotowa momentu maksymalnego 1750 obr/min

Układ rozrządu / dwa wałki rozrządu w głowicy, podparte na sześciu łożyskach każdy, z wałkiem rozrządu zaworów wydechowych napędzanym paskiem zębatym i wałkiem rozrządu zaworów ssących napędzanym od tylnej końcówki wałka rozrządu zaworów wydechowych łańcuchem jednorzędowym, napinacz paska zębatego samoczynny (hydrauliczny), dwadzieścia zaworów w głowicy (12 ssących i 8 wydechowych), o zmiennych fazach rozrządu zaworów ssących regulowanych zmianą położenia hydraulicznego napinacza łańcucha napędu wałka rozrządu zaworów ssących za pośrednictwem zaworu elektromagnetycznego sterowanego przez elektroniczne urządzenie sterujące w zależności od prędkości obrotowej silnika...

http://www.volkswagen-golf.pl/dane-tech ... olf-iv-18/

_________________
Power is nothing without control...


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 16.mar.2009 10:46:06 
Użytkownik

Dołączył(a): 25.sty.2008 22:17:06
Posty: 1164
Lokalizacja: Łódź
Nie nie o to chodzi :)

Głowica którą założyłeś ma napinacz łańcucha bez sterownia.

Jak w tej chwili jest to rozwiązane ?


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 16.mar.2009 11:21:20 
Użytkownik
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 02.mar.2007 10:01:15
Posty: 6217
Lokalizacja: Mogilno
Auto: 100/C4 2.0 16V ACE, D2 FL 3.7Q 40V AQG
kolega miał ostatnio identyczne objawy w S3 i po wymianie świec jak ręką odjął, szarpała, przerywała i nie chciała się kręcić powyżej 4000obr z tym, świece po wykręceniu nie wyglądały na uszkodzone a jednak coś nie tak było


Góra
 Zobacz profil  
 
Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj wg  
Utwórz nowy wątek Odpowiedz w wątku  [ Posty: 12 ] 

Strefa czasowa: UTC + 1


Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 20 gości


Nie możesz rozpoczynać nowych wątków
Nie możesz odpowiadać w wątkach
Nie możesz edytować swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów

Szukaj:
Skocz do: