.: AUDI KLUB POLSKA :.

Forum Audi Klub Polska
Teraz jest 07.lut.2025 07:36:13

Strefa czasowa: UTC + 1




Utwórz nowy wątek Odpowiedz w wątku  [ Posty: 15 ] 
Autor Wiadomość
 Tytuł: [AKN] Czujnik wałka rozrządu
PostNapisane: 20.mar.2009 20:11:19 
Użytkownik

Dołączył(a): 28.gru.2008 13:39:23
Posty: 101
Witam gdzie się znajduje czujnik wałka rozrządu audi 2,5 tdi AKN 1998rok.


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł: Re: Czujnik wałka rozrządu AKN 2,5 tdi
PostNapisane: 20.mar.2009 20:13:18 
Klubowicz
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 31.paź.2005 00:05:45
Posty: 2821
Lokalizacja: Beskid Śląski
dawid7721 napisał(a):
Witam gdzie się znajduje czujnik wałka rozrządu audi 2,5 tdi AKN 1998rok.


Nie istnieje taka część ani nic podobnego/zbliżonego. Skąd pytanie ?

_________________
Obrazek
Z cyklu złotych myśli:: Chipować może każdy ... lecz nie każdy powinien ... .
Obrazek


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 20.mar.2009 20:29:21 
Użytkownik

Dołączył(a): 28.gru.2008 13:39:23
Posty: 101
To dziwne że nie istnieje bo po sprawdzeniu błędów elektronik stwierdził że to czujnik wałka rozrządu, to nie wiem kto tu się gówno zna :?:

na grzecznie postawione pytanie nalezaloby udzielic grzecznej odpowiedzi.
ostrzezenie numero uno.
BiLu


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 20.mar.2009 20:42:22 
Użytkownik

Dołączył(a): 28.gru.2008 13:39:23
Posty: 101
Sory za wyrażenie ale nikt nie jest mi w stanie odpowiedziec.


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 20.mar.2009 20:44:17 
Klubowicz
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 02.maja.2004 12:12:29
Posty: 4399
Lokalizacja: Wrocław
Zmień tego "speca".

_________________
Obrazek

Audi, a owszem, posiadam.

... Rympel 666 ...


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 20.mar.2009 20:46:22 
Użytkownik
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 01.sie.2003 00:34:44
Posty: 8535
Lokalizacja: Random
dawid7721 napisał(a):
Sory za wyrażenie ale nikt nie jest mi w stanie odpowiedziec.

Podaj numer/kod błędu albo opis jaki był w kompie.

_________________
Pozdro Mirek :peace:


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 20.mar.2009 21:46:57 
Użytkownik
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 19.wrz.2004 22:11:37
Posty: 5122
Lokalizacja: Łódź / Warszawa
...a elektronik nie wie skoro to zdiagnozował?

:):

_________________
Diagnostyka TDI
Czyszczenie przepływomierza masowego Bosch stosowanego w silnikach AFB/AKN
Problematyka wibracji biegu jałowego silników 2.5TDI - dokumentacja serwisowa

Anthem Advanced 1

:P(|)


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 20.mar.2009 22:03:38 
Użytkownik

Dołączył(a): 01.gru.2003 18:23:22
Posty: 5629
Lokalizacja: Olesnica
Auto: T&C 3.8
dawid7721 napisał(a):
Sory za wyrażenie ale nikt nie jest mi w stanie odpowiedziec.


chyba nikt nie jest w stanie pojąć odpowiedzi.

Piotr udzielił Ci odpowiedzi a koledzy poduneli Ci myśl. Zmień mechanika zanim wymyśli inne brednie.


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 20.mar.2009 23:09:32 
Klubowicz

Dołączył(a): 13.kwi.2005 18:43:43
Posty: 950
Lokalizacja: Warszawa
a może chodzi o czujnik halla ???

_________________
1. Coupe 2.3 NG ośka - 2005/2007
2. V8 4.2 2007/tej daty nie będzie :D
taki dźwięk mam na co dzień :)-> http://www.youtube.com/watch?v=AI8lSIEjnQs
Obrazek


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 20.mar.2009 23:29:07 
Klubowicz
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 31.paź.2005 00:05:45
Posty: 2821
Lokalizacja: Beskid Śląski
Losiak napisał(a):
a może chodzi o czujnik halla ???


Żaden (z 4 dostępnych :): ) wałek rozrządu nie jest monitorowany czujnikiem halotronowym (ani żadnym innym). Bieżąca wartość kąta wtrysku jest wyliczana na podstawie sygnałów od czujników halotronowych monitorujacych wałek napędu pompy wtryskowej oraz wał korbowy silnika. W większości silników V6 "w doprecyzowaniu" dynamicznych nastaw kąta wtrysku kapitalną funkcję spełniają sygnały od wtryskiwacza sterującego G80.

_________________
Obrazek
Z cyklu złotych myśli:: Chipować może każdy ... lecz nie każdy powinien ... .
Obrazek


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 21.mar.2009 08:55:53 
Użytkownik

Dołączył(a): 28.gru.2008 13:39:23
Posty: 101
Ten gośc widocznie się nie zna z tego co tu piszecie. Wczoraj zapaliła się ponownie ta sama kontrolka od świec żarowych i pod czas jazdy miga a jak odpalę auto po nocy to niema siły jechac a jak już złapie 90 stopni auto chodzi wtedy bez problemu. Piotruś jeszcze raz przepraszam ale myślałem że on coś się jednak zna widocznie myliłem się.Piotruś mógł byś mi powiedziec czy to ten przewód co wychodzi z wtryskiwacza przez dekiel wałków zaworowych prawej głowicy i czy się go wymienia? To jego strona http://www.diag-max.pl/index.php?go=oferta

Edit by Baskecior: Kolego, zmień nieco swój styl wypowiedzi. Łamiesz ewidentnie par 2 pkt 1 RF ...


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 22.mar.2009 22:23:48 
Klubowicz
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 31.paź.2005 00:05:45
Posty: 2821
Lokalizacja: Beskid Śląski
dawid7721 napisał(a):
Piotruś mógł byś mi powiedziec czy to ten przewód co wychodzi z wtryskiwacza przez dekiel wałków zaworowych prawej głowicy i czy się go wymienia?


Tak - przewód wychodzący z prawej głowicy pochodzi od wtryskiwacza sterującego. Przyznam jednak szczerze, że nie pamiętam takiej sytuacji, w której wadliwy okazałby się sam kabel - po prostu zawsze kiedy trafiałem na błąd od G80 - kończyło się wymianą całego wtryskiwacza sterującego ... .
I zapewniam - nie dlatego, że nie mamy w zwyczaju tego sprawdzać - wręcz odwrotnie - zazwyczaj proszę o potwierdzenie naszej diagnozy fachowca, który wie na ten temat więcej niż wszystko ... :): :) .
Tak więc - reasumujac - raczej bym nie liczył, że wystarczy przelutować sam przewód ... . No ale sprawdzić trzeba zawsze, bo w życiu jak to w życiu - zawsze jest ten pierwszy raz ... :-) :D .
Wracając jednak do korzeni zacznijmy od podstaw ... . Pytanie brzmi, czy omawiany problem na pewno dotyczy błędu 00542 ?

_________________
Obrazek
Z cyklu złotych myśli:: Chipować może każdy ... lecz nie każdy powinien ... .
Obrazek


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 23.mar.2009 17:40:11 
Użytkownik

Dołączył(a): 28.gru.2008 13:39:23
Posty: 101
Szczerze to nie jestem w stanie ci dpowiedziec, a dlaczego? Ponieważ ten magik niby elektronik tak mi powiedział, jednak nie powiedział nawet jaki numer tego błędu. Piotruś ja może jutro urwę się z pracy i pojadę do normalnego elektronika podłączyc auto pod kompa i wtedy ci napiszę co i jak. A objawy są takie że jak silnik odpalam rano to po chwili zapala się lampka od świec żarowych i cały czas mryga, pod górę nie ma siły jechac, gdyby góra była bardziej stroma to musiał bym te auto pchac, a jak już złapie 90 stopni to ta górka jak by nie istniała auto ma takiego kopa że aż sam jestem pod wrażeniem :-)


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 24.mar.2009 18:42:43 
Użytkownik

Dołączył(a): 28.gru.2008 13:39:23
Posty: 101
Panowie napiszę kąkretnie dopiero w przyszłą środę jestem umówiony w serwisie. nie chcę już jeździc do podwórkowych znawców ;)


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 03.kwi.2009 18:46:20 
Użytkownik

Dołączył(a): 28.gru.2008 13:39:23
Posty: 101
Witam Sprawa ma się następująco wyjaśniłem o co mi chodzi i kto mi powiedział o tym czujniku trochę się śmiali z mistrza elektronika w serwisie. Było 6 błędów 1 początek tłoczenia paliwa 2 wtryskiwacz sterujący 3 czujnik temperatury 4 brak zasilania razy trzy. Największy problem to wtryskiwacz a dla tego że sporo kosztował :( Ale teraz to mogę powiedziec jedno maszyna gwizda :peace: Piotruś miałeś rację z tym wtryskiwaczem on narobił tyle zamieszania wszystko mi wyjaśnili zatem przepraszam wszystkich których obraziłem wcześniej i dzięki za pomoc :peace:


Góra
 Zobacz profil  
 
Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj wg  
Utwórz nowy wątek Odpowiedz w wątku  [ Posty: 15 ] 

Strefa czasowa: UTC + 1


Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 28 gości


Nie możesz rozpoczynać nowych wątków
Nie możesz odpowiadać w wątkach
Nie możesz edytować swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów

Szukaj:
Skocz do: