Lotus napisał(a):
No może tak.
Bezpieczniki S13 i S7 sprawdź czy nie są zaśniedziałe
Przewody od stycznika:
czerwono czarny ----> pomarańczowa kostka słupek A stron kierowcy
biało czerwony ----> szara kostka słupek A strona pasażera
Sprawdź jak wyglądają te kostki i czy nie są zaśniedziałe piny
Dalej te przewody idą do sterownika J104 znajdziesz go z przodu po stronie pasażera pod wycieraczką
czerwono czarny --> pin 48
biało czerwony --> pin 42
Sprawdź stan połączeń przy sterowniku
Sprawa jest jeszcze tego typu że jeżeli masz FIS ( komputer pokładowy ) to połączenie ze stycznika pedału hamulca prowadzi też do sterownika kontroli oświetlenia. Teoretycznie biorąc pod uwagę jeśli masz oryginalny FIS i oryginalny hak holowniczy to "lampen kontorl geraet" który wyświetla błędy na desce może przyczyniać się do takiej awarii. Tyle że zależy to od wariantu wyposażenia jak wspomniałem. W każdym razie gdyby okazało się że masz takie wyposażenie interesuje nas przewód czerwono czarny 5/54 i 7/54 sterownika kontroli oświetlenia. Jak chcesz żebym sprawdził wyposażenie podaj mi win na prv.
FIS-a brak , tak jak pisalem tylko maly FIS
Bezpieczniki S13 i S7 sprawdzone - nie są zaśniedziałe
Przewody od stycznika:
czerwono czarny ----> pomarańczowa kostka słupek A stron kierowcy
biało czerwony ----> szara kostka słupek A strona pasażera
te przewody reaguja na nacisniecie pedału hamulca
napiecie jest na jednym w stanie spoczynke, natomiast po nacisnieciu pojawia sie napiecie na drugim - i tak naprzemian.
czerwono czarny --> pin 48
biało czerwony --> pin 42
wszystko spryskalem contactem i nic nie wyglada na zasniedziale..
wyjazd na probe i po 10km 6bieg 100kmh i znow na prostym rownym odcinku zapala sie ponownie esp i abs, gasze auto ,odpalam systemy dzialaja prawidlowo , jednak po 3km ponownie sie zapalaja..
nadal prosze o pomoc.. help.. czy to jest do zrobienia?