.: AUDI KLUB POLSKA :.

Forum Audi Klub Polska
Teraz jest 13.lut.2025 15:16:20

Strefa czasowa: UTC + 1




Utwórz nowy wątek Odpowiedz w wątku  [ Posty: 28 ]  Przejdź na stronę Poprzednia strona  1, 2
Autor Wiadomość
 Tytuł:
PostNapisane: 29.mar.2009 21:23:21 
Użytkownik
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 12.lis.2005 21:08:32
Posty: 754
Lokalizacja: Beskid Wyspowy
I tu jest "pies pogrzebany", Ty masz żadką wersję ABS+ESP, to jest tylko pompa z zaworami, sterownik jest gdzie indziej (chyba pod tylną kanapą). Świadczy to też o tym, że nie mogłeś sprawdzić przejścia pomiędzy wyłacznikiem stopu a sterownikiem, dlatego zrób to miałeś zrobić na samym początku - sprawdź połaczenie pomiędzy przełacznikiem stopu a sterownikiem ABS+ESP. :(:

_________________
AUDI A4 1.9 AVF limuzyna quattro(96KW + soft Goodhope, reszta moja)
AUDI A3 1.9 TDI (74KW + soft Goodhope, reszta moja)
AUDI A4 2.8 quattro - było
AUDI 80 2.0 - zapomniałem, że to tez było
< Jak mam dość Audi to biorę auto najmłodszego syna (Staś już ma prawie 4 lata).


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 30.mar.2009 05:20:06 
Użytkownik

Dołączył(a): 20.wrz.2007 20:03:42
Posty: 46
Lokalizacja: lubuskie - okolice Gorzowa
tak.. pedał sprawdzony .. czujnik osadzony prawidłowo.. zreszta w takim przypadku system padał by od razu przy uzyciu hamulca.. a tu zapala mi sie podczas jazdy... np 6 bieg spokojna jazda 110km/h..noga na pedale gazu.. prosty odcinek drogi i bez zadnego powodu zapala sie abs wraz z esp.. wyłaczalem system esp przyciskiem ale wtedy rowniez po kilku kilkunastu km..nie ma reguly na to.. ponownie zapala sie abs..

_________________
Audi 200 83r 2001-2002
Audi S8 98r 340KM Tip 2005-07
Audi A3 98r 1,6 Man 2005-07
Audi A6 00r Avant 2,5Tdi AKE Quatrro 6man 2007-2011.
SAAB 9-3 00r AERO 205KM 2009-?
AUDI A6 02r Avant AYM MULTITRONIC FSC :/ 2012-?


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 30.mar.2009 22:42:11 
Użytkownik

Dołączył(a): 25.sty.2008 22:17:06
Posty: 1164
Lokalizacja: Łódź
No może tak.

Bezpieczniki S13 i S7 sprawdź czy nie są zaśniedziałe


Przewody od stycznika:

czerwono czarny ----> pomarańczowa kostka słupek A stron kierowcy
biało czerwony ----> szara kostka słupek A strona pasażera

Sprawdź jak wyglądają te kostki i czy nie są zaśniedziałe piny

Dalej te przewody idą do sterownika J104 znajdziesz go z przodu po stronie pasażera pod wycieraczką

czerwono czarny --> pin 48
biało czerwony --> pin 42

Sprawdź stan połączeń przy sterowniku


Sprawa jest jeszcze tego typu że jeżeli masz FIS ( komputer pokładowy ) to połączenie ze stycznika pedału hamulca prowadzi też do sterownika kontroli oświetlenia. Teoretycznie biorąc pod uwagę jeśli masz oryginalny FIS i oryginalny hak holowniczy to "lampen kontorl geraet" który wyświetla błędy na desce może przyczyniać się do takiej awarii. Tyle że zależy to od wariantu wyposażenia jak wspomniałem. W każdym razie gdyby okazało się że masz takie wyposażenie interesuje nas przewód czerwono czarny 5/54 i 7/54 sterownika kontroli oświetlenia. Jak chcesz żebym sprawdził wyposażenie podaj mi win na prv.


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 30.mar.2009 23:52:54 
Użytkownik

Dołączył(a): 20.wrz.2007 20:03:42
Posty: 46
Lokalizacja: lubuskie - okolice Gorzowa
fis-a brak tylko 1/2 fis..

_________________
Audi 200 83r 2001-2002
Audi S8 98r 340KM Tip 2005-07
Audi A3 98r 1,6 Man 2005-07
Audi A6 00r Avant 2,5Tdi AKE Quatrro 6man 2007-2011.
SAAB 9-3 00r AERO 205KM 2009-?
AUDI A6 02r Avant AYM MULTITRONIC FSC :/ 2012-?


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 31.mar.2009 21:57:44 
Użytkownik

Dołączył(a): 20.wrz.2007 20:03:42
Posty: 46
Lokalizacja: lubuskie - okolice Gorzowa
Lotus napisał(a):
No może tak.

Bezpieczniki S13 i S7 sprawdź czy nie są zaśniedziałe


Przewody od stycznika:

czerwono czarny ----> pomarańczowa kostka słupek A stron kierowcy
biało czerwony ----> szara kostka słupek A strona pasażera

Sprawdź jak wyglądają te kostki i czy nie są zaśniedziałe piny

Dalej te przewody idą do sterownika J104 znajdziesz go z przodu po stronie pasażera pod wycieraczką

czerwono czarny --> pin 48
biało czerwony --> pin 42

Sprawdź stan połączeń przy sterowniku


Sprawa jest jeszcze tego typu że jeżeli masz FIS ( komputer pokładowy ) to połączenie ze stycznika pedału hamulca prowadzi też do sterownika kontroli oświetlenia. Teoretycznie biorąc pod uwagę jeśli masz oryginalny FIS i oryginalny hak holowniczy to "lampen kontorl geraet" który wyświetla błędy na desce może przyczyniać się do takiej awarii. Tyle że zależy to od wariantu wyposażenia jak wspomniałem. W każdym razie gdyby okazało się że masz takie wyposażenie interesuje nas przewód czerwono czarny 5/54 i 7/54 sterownika kontroli oświetlenia. Jak chcesz żebym sprawdził wyposażenie podaj mi win na prv.


FIS-a brak , tak jak pisalem tylko maly FIS

Bezpieczniki S13 i S7 sprawdzone - nie są zaśniedziałe


Przewody od stycznika:

czerwono czarny ----> pomarańczowa kostka słupek A stron kierowcy
biało czerwony ----> szara kostka słupek A strona pasażera

te przewody reaguja na nacisniecie pedału hamulca
napiecie jest na jednym w stanie spoczynke, natomiast po nacisnieciu pojawia sie napiecie na drugim - i tak naprzemian.

czerwono czarny --> pin 48
biało czerwony --> pin 42

wszystko spryskalem contactem i nic nie wyglada na zasniedziale..
wyjazd na probe i po 10km 6bieg 100kmh i znow na prostym rownym odcinku zapala sie ponownie esp i abs, gasze auto ,odpalam systemy dzialaja prawidlowo , jednak po 3km ponownie sie zapalaja..

nadal prosze o pomoc.. help.. czy to jest do zrobienia?

_________________
Audi 200 83r 2001-2002
Audi S8 98r 340KM Tip 2005-07
Audi A3 98r 1,6 Man 2005-07
Audi A6 00r Avant 2,5Tdi AKE Quatrro 6man 2007-2011.
SAAB 9-3 00r AERO 205KM 2009-?
AUDI A6 02r Avant AYM MULTITRONIC FSC :/ 2012-?


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 31.mar.2009 23:38:50 
Użytkownik

Dołączył(a): 25.sty.2008 22:17:06
Posty: 1164
Lokalizacja: Łódź
Jasne że jest do zrobienia tylko nie ma na to złotego środka. Mnie znów jest trudno poddawać Ci rady bo muszę sobie wyobrażać Twoje auto nie wiedząc nawet z jakiego jest roku modelowego nie mówiąc już o tym że wspominałem o przydatności numeru nadwozia bo dobra diagnoza zależy od tego co chcesz leczyć. Czyli dobrej identyfikacji pacjenta.

Być może rzecz jest nawet banalna a pominąłeś ją na samym początku.


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 31.mar.2009 23:58:56 
Użytkownik

Dołączył(a): 20.wrz.2007 20:03:42
Posty: 46
Lokalizacja: lubuskie - okolice Gorzowa
juz wysyłam vin... na priv..

_________________
Audi 200 83r 2001-2002
Audi S8 98r 340KM Tip 2005-07
Audi A3 98r 1,6 Man 2005-07
Audi A6 00r Avant 2,5Tdi AKE Quatrro 6man 2007-2011.
SAAB 9-3 00r AERO 205KM 2009-?
AUDI A6 02r Avant AYM MULTITRONIC FSC :/ 2012-?


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 27.lip.2009 14:43:01 
Użytkownik

Dołączył(a): 20.wrz.2007 20:03:42
Posty: 46
Lokalizacja: lubuskie - okolice Gorzowa
temat zamykam..abs zrobiony - mechanik sie wykazał..jesli ktos bedzie miał taki problem zapraszam na priv..

_________________
Audi 200 83r 2001-2002
Audi S8 98r 340KM Tip 2005-07
Audi A3 98r 1,6 Man 2005-07
Audi A6 00r Avant 2,5Tdi AKE Quatrro 6man 2007-2011.
SAAB 9-3 00r AERO 205KM 2009-?
AUDI A6 02r Avant AYM MULTITRONIC FSC :/ 2012-?


Góra
 Zobacz profil  
 
Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj wg  
Utwórz nowy wątek Odpowiedz w wątku  [ Posty: 28 ]  Przejdź na stronę Poprzednia strona  1, 2

Strefa czasowa: UTC + 1


Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 9 gości


Nie możesz rozpoczynać nowych wątków
Nie możesz odpowiadać w wątkach
Nie możesz edytować swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów

Szukaj:
Skocz do: