.: AUDI KLUB POLSKA :.

Forum Audi Klub Polska
Teraz jest 07.lut.2025 07:08:51

Strefa czasowa: UTC + 1




Utwórz nowy wątek Odpowiedz w wątku  [ Posty: 20 ] 
Autor Wiadomość
 Tytuł: [2.5 TDI AKE] logi... tragiczne korekcje, dziwny kąt wtrysku
PostNapisane: 03.kwi.2009 21:09:08 
Wulkanizator

Dołączył(a): 31.paź.2005 15:35:35
Posty: 1950
Lokalizacja: Orzesze
natknąłem się dziś na ciekawy przypadek. Pacjent to tak jak w temacie - AKE, przebieg ponad 260 tys (czy prawdziwy nie wiem), zachipowany w jednej ze znanych na południu Polski firm delikatnie (oczywiście bez wykresu - q + tip), świeżo po regeneracji pompy wtryskowej (nie wiem kto robił)
Co ja zobaczyłem:
- straszne korekcje
- dziwne rzeczy z kątem wtrysku - nie ma 100% w BS i ustawiony aż na 4 ATDC; w statycznym logu waha się w okolicach 0 stopni... Podejrzewam że pan Kaziu który robił pompe nie poradził sobie z jej powtórnym zamontowaniem...
- EGR wyłączony "programowo" (w BS chodzi)
Co wy widzicie?

Poniżej zestaw logów:

statyczne

000 001 003; 004 007; 013 014 018

ObrazekObrazek Obrazek

BS 000; 003; 004; 011

Obrazek Obrazek Obrazek Obrazek

dynamiczne

000 001; 003 004; 008 010; 011

Obrazek Obrazek Obrazek Obrazek

_________________
dawniej:
A100 C2 2,0 D 2000-2001 RIP
A100 C3 2,3 B+G 2001-2004
A80 B3 1,8 JN B+G 2004-2005
w AKP:
S4 AVANT 2,2T + LPG 2005-2008 (sprzedana :( )
A90q B3 2,3 NG/ABH 2008-2013
A6 C5 2,8 B+G avant q tip 2008 -


Ostatnio edytowano 04.kwi.2009 17:19:54 przez arthurr, łącznie edytowano 2 razy

Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 03.kwi.2009 21:50:42 
Użytkownik
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 19.wrz.2004 22:11:37
Posty: 5122
Lokalizacja: Łódź / Warszawa
o żesz... ale drut :): .

megadruciarski soft zaimplementowany do niesprawnego silnika.
pompa na stół - prawdopodobnie jest niesprawna [przy 4.2-4.4*ATDC i tak powinno być 100%].
EGR być może został tak wysterowany, gdyż silnik w chwili logowania statycznego nie był w pełni nagrzany.
...za to mapę doładowania robili chyba Żwirek i Muchomorek po zgrzewce Dębowego Mocnego.




przepraszam, lecz podaj proszę nazwę serwisu*, który robił program ku przestrodze osób nie władających Vagiem / nie mających pojęcia o silnikach. stan tego auta / programu ociera o skandal.

_________________
Diagnostyka TDI
Czyszczenie przepływomierza masowego Bosch stosowanego w silnikach AFB/AKN
Problematyka wibracji biegu jałowego silników 2.5TDI - dokumentacja serwisowa

Anthem Advanced 1

:P(|)


Ostatnio edytowano 03.kwi.2009 22:00:59 przez meszrum, łącznie edytowano 1 raz

Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 03.kwi.2009 21:59:57 
Wulkanizator

Dołączył(a): 31.paź.2005 15:35:35
Posty: 1950
Lokalizacja: Orzesze
meszrumie... pompa była na stole...przedwczoraj :!!: Wczoraj auto wyjechało z "warsztatu"

tuning robił compsport....

możesz dokładniej opisać gdzie i co ten silnik boli?

P.S. Silnik przy robieniu logów statycznych miał 93,5 stopnia...

_________________
dawniej:
A100 C2 2,0 D 2000-2001 RIP
A100 C3 2,3 B+G 2001-2004
A80 B3 1,8 JN B+G 2004-2005
w AKP:
S4 AVANT 2,2T + LPG 2005-2008 (sprzedana :( )
A90q B3 2,3 NG/ABH 2008-2013
A6 C5 2,8 B+G avant q tip 2008 -


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 03.kwi.2009 22:07:26 
Użytkownik
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 19.wrz.2004 22:11:37
Posty: 5122
Lokalizacja: Łódź / Warszawa
edytowałem swój post, w chwili, gdy Ty pisałeś swój.
[w pierwszej chwili podejrzewałem ss, lecz zmienność dawek w 008 raczej to wykluczała]


co boli ten samochód?
- niesprawny jest układ wtryskowy [pompa i prawdopodobnie wtryskiwacze]. jak wiadomo, to esencjonalna sekcja każdego silnika spalinowego - nie można modyfikować auta, które jest niesprawne.

przy takim przebiegu korekcje powinny nie przekraczać 1mg [góra na 1 wtryskiwaczu 1.4mg].
pompa powinna umożliwiać wysterowanie nastawnika na 100%.
i jedno, i drugie nie ma miejsca - tuner podjął się modyfkacji auta niesprawnego. druciarstwo.
[zakładam oczywiście, że auto było w takim stanie w chwili modyfikacji]

dodatkowo, doładowanie przekracza 2520mbar, co jest wartością graniczną notlaufu. tym samochodem podczas wyprzedzania można się zabić.

lmm mierzy słabo, jak na Hitachi, przy takich wiatrach.



miałem o CS dobre zdanie. czas chyba podejść z rezerwą do wszystkich warsztatów.

_________________
Diagnostyka TDI
Czyszczenie przepływomierza masowego Bosch stosowanego w silnikach AFB/AKN
Problematyka wibracji biegu jałowego silników 2.5TDI - dokumentacja serwisowa

Anthem Advanced 1

:P(|)


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 03.kwi.2009 22:13:49 
Wulkanizator

Dołączył(a): 31.paź.2005 15:35:35
Posty: 1950
Lokalizacja: Orzesze
sumując to co piszesz z informacjami które uzyskałem od własciciela zaryzykuję twierdzenie, że pompa została naprawiona przez kowala... chip był robiony jakiś czas temu, pompa wys..ała się w tym tygodniu.
Jak zobaczyłem korekcje to zgłupiałem i wysunąłem absurdalny wniosek że to może właśnie efekt chipa - właściciel przy mnie zadzwonił do CS i usłyszał że chip nie ma wpływu na korekcje - powinny pokazywać ok. Dla mnie może to znaczyć tyle ze silnik w momencie chipowania mógł być w miarę ok, a pompiarz - amator narobił syfu...

_________________
dawniej:
A100 C2 2,0 D 2000-2001 RIP
A100 C3 2,3 B+G 2001-2004
A80 B3 1,8 JN B+G 2004-2005
w AKP:
S4 AVANT 2,2T + LPG 2005-2008 (sprzedana :( )
A90q B3 2,3 NG/ABH 2008-2013
A6 C5 2,8 B+G avant q tip 2008 -


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 03.kwi.2009 22:28:40 
Użytkownik
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 09.gru.2003 15:35:15
Posty: 17274
Lokalizacja: Pabianice /EPLL/LCJ
Auto: AFN quattro,AVG quattro, CFHF 4x4
Chip nie ma wpływu na korekcje. Szukaj dziury w całym gdzie indziej.
Mechanizm korekcji działa do 1500 rpm ...
Co do CS: opinię mam wyrobioną od dawna: gotowce wklepywane ad hoc.

_________________
A4 AFN quattro 134 KM @ 344 Nm
A4 AVG quattro - już nieseryjne.
Caddy Maxi CFHF 4 Motion 194 KM @ 437 Nm


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 03.kwi.2009 22:37:27 
Użytkownik
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 19.wrz.2004 22:11:37
Posty: 5122
Lokalizacja: Łódź / Warszawa
słaba pompa nie powinna mieć wpływu na korekcje.


w tym AKE należałoby wrócić do serii [300 PLN], wrobić porządek z pompą [2500 PLN], sprawdzić wtryskiwacze [3000 PLN] oraz lmm [700 PLN].
oczywiście, jeżeli nie ma pewności co do przebiegu, to należałoby również zajrzeć pod dekle.


[w nawiasach podałem kwoty z czarnego scenariusza]

_________________
Diagnostyka TDI
Czyszczenie przepływomierza masowego Bosch stosowanego w silnikach AFB/AKN
Problematyka wibracji biegu jałowego silników 2.5TDI - dokumentacja serwisowa

Anthem Advanced 1

:P(|)


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 03.kwi.2009 22:44:30 
Użytkownik
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 09.gru.2003 15:35:15
Posty: 17274
Lokalizacja: Pabianice /EPLL/LCJ
Auto: AFN quattro,AVG quattro, CFHF 4x4
meszrum napisał(a):
słaba pompa nie powinna mieć wpływu na korekcje.


w tym AKE należałoby wrócić do serii [300 PLN], wrobić porządek z pompą [2500 PLN], sprawdzić wtryskiwacze [3000 PLN] oraz lmm [700 PLN].
oczywiście, jeżeli nie ma pewności co do przebiegu, to należałoby również zajrzeć pod dekle.


[w nawiasach podałem kwoty z czarnego scenariusza]

Słaba pompa ma wpływ na korekcje dear sir ;)
Sprawdzone wielokrotnie - zarówno słabe VP37/44 czy szpryce mają wpływ na 013/014 ... niestety.
Słaba pompa może generować syf zarówno na wolnych obrotach jak i na wysokich: na wolnych syfi w 013/014 - na wysokich ma wpływ na osiągi ... czyli na efektywną wartość KM przy xxx rpm ;)
Abstrahuję od słabej VP44, czyli standardu ... ścierwa, które może się wysypać po porannej mszy ...
:D

_________________
A4 AFN quattro 134 KM @ 344 Nm
A4 AVG quattro - już nieseryjne.
Caddy Maxi CFHF 4 Motion 194 KM @ 437 Nm


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 03.kwi.2009 23:07:26 
Użytkownik
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 19.wrz.2004 22:11:37
Posty: 5122
Lokalizacja: Łódź / Warszawa
Baskecior napisał(a):
meszrum napisał(a):
słaba pompa nie powinna mieć wpływu na korekcje.


w tym AKE należałoby wrócić do serii [300 PLN], wrobić porządek z pompą [2500 PLN], sprawdzić wtryskiwacze [3000 PLN] oraz lmm [700 PLN].
oczywiście, jeżeli nie ma pewności co do przebiegu, to należałoby również zajrzeć pod dekle.


[w nawiasach podałem kwoty z czarnego scenariusza]

Słaba pompa ma wpływ na korekcje dear sir ;)
Sprawdzone wielokrotnie - zarówno słabe VP37/44 czy szpryce mają wpływ na 013/014 ... niestety.
Słaba pompa może generować syf zarówno na wolnych obrotach jak i na wysokich: na wolnych syfi w 013/014 - na wysokich ma wpływ na osiągi ... czyli na efektywną wartość KM przy xxx rpm ;)
Abstrahuję od słabej VP44, czyli standardu ... ścierwa, które może się wysypać po porannej mszy ...
:D



ok, Padre.
jaki byłby zatem wpływ słabej [mała dawka w 001.1] VP44 na korekcje? czy obrałby konkretny kierunek, czy też zwyczajnie zwiększyłby/zmniejszyłby dawki stosunkowo do normalnych korekcji?

tego AKE powyższe nie tyczy, gdyż tutaj problem sprawia raczej nastawnik - 001.1 wygląda OK.

_________________
Diagnostyka TDI
Czyszczenie przepływomierza masowego Bosch stosowanego w silnikach AFB/AKN
Problematyka wibracji biegu jałowego silników 2.5TDI - dokumentacja serwisowa

Anthem Advanced 1

:P(|)


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 03.kwi.2009 23:20:45 
Użytkownik
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 09.gru.2003 15:35:15
Posty: 17274
Lokalizacja: Pabianice /EPLL/LCJ
Auto: AFN quattro,AVG quattro, CFHF 4x4
meszrum napisał(a):
Baskecior napisał(a):
meszrum napisał(a):
słaba pompa nie powinna mieć wpływu na korekcje.


w tym AKE należałoby wrócić do serii [300 PLN], wrobić porządek z pompą [2500 PLN], sprawdzić wtryskiwacze [3000 PLN] oraz lmm [700 PLN].
oczywiście, jeżeli nie ma pewności co do przebiegu, to należałoby również zajrzeć pod dekle.


[w nawiasach podałem kwoty z czarnego scenariusza]

Słaba pompa ma wpływ na korekcje dear sir ;)
Sprawdzone wielokrotnie - zarówno słabe VP37/44 czy szpryce mają wpływ na 013/014 ... niestety.
Słaba pompa może generować syf zarówno na wolnych obrotach jak i na wysokich: na wolnych syfi w 013/014 - na wysokich ma wpływ na osiągi ... czyli na efektywną wartość KM przy xxx rpm ;)
Abstrahuję od słabej VP44, czyli standardu ... ścierwa, które może się wysypać po porannej mszy ...
:D



ok, Padre.
jaki byłby zatem wpływ słabej [mała dawka w 001.1] VP44 na korekcje? czy obrałby konkretny kierunek, czy też zwyczajnie zwiększyłby/zmniejszyłby dawki stosunkowo do normalnych korekcji?

tego AKE powyższe nie tyczy, gdyż tutaj problem sprawia raczej nastawnik - 001.1 wygląda OK.

Uogólniłem nieco ...
Słabe VPxx męczy się w całym zakresie obrotów ... stąd namacalnie zdechłe wskazania w odpowiednio 013 i 014.
Moja wypowiedź to próba skierowania podejrzenia na w/w , nie zaś tendencja ;)

_________________
A4 AFN quattro 134 KM @ 344 Nm
A4 AVG quattro - już nieseryjne.
Caddy Maxi CFHF 4 Motion 194 KM @ 437 Nm


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 03.kwi.2009 23:21:17 
Klubowicz
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 31.paź.2005 00:05:45
Posty: 2821
Lokalizacja: Beskid Śląski
arthurr napisał(a):
sumując to co piszesz z informacjami które uzyskałem od własciciela zaryzykuję twierdzenie, że pompa została naprawiona przez kowala...


Na jakiej podstawie tak twierdzisz ? Moim zdaniem o VP44 nie da się powiedzieć niczego złego, skoro pomimo tak fatalnie ustawionego kąta wtrysku pompa utrzymuje w ryzach dawki paliwa, pozwala uruchomić silnik, itd. ... .
Brak odczytu bieżącego kąta wtrysku przed osiągnięciem ok. 80*C jest czymś absolutnie typowym dla VP44 zabudowanych do np. AKE przed 2003 rokiem ... .
Korekcje lewej głowicy są wysokie ale różnice miedzy poszczególnymi cylindrami niewielkie, co daje upoważnienie do hipotezy, że rozrząd (fazy rozrządu) jest rozjechany i należy go przywrócić na blokadach - a dopiero potem ewentualnie martwić się o korekcje ... . Zaznaczam, ze rozrząd to zupełnie co innego niż nastawy kąta wtrysku ... .

arthurr napisał(a):
chip był robiony jakiś czas temu, pompa wys..ała się w tym tygodniu.
Jak zobaczyłem korekcje to zgłupiałem i wysunąłem absurdalny wniosek że to może właśnie efekt chipa - właściciel przy mnie zadzwonił do CS i usłyszał że chip nie ma wpływu na korekcje - powinny pokazywać ok. Dla mnie może to znaczyć tyle ze silnik w momencie chipowania mógł być w miarę ok, a pompiarz - amator narobił syfu...


Co zrobił pompiarz poprostu nie wiadomo. Wiadomo natomiast ponad wszelką wątpliwość, że pompa została ustawiona megatragicznie i jak narazie - wraz z rozjechanymi fazami rozrządu - są to jedyne pewniki dotyczące omawianego AKE.

Oczywistością również jest fakt, że ocena map doładowania jest bezsensowna w sytuacji kiedy silnik pracuje w tak głębokim stanie serwisowym ... .

OT: Jakby nie patrzeć - dla niektórych cel został osiągnięty, gdyż forum AKP ponownie stało się areną, na której kolejny dobrze znany auto-serwis został bezpodstawnie obrzucony błotem przez zupełnie bezkarnych bo anonimowych internautów ... . Żenua do kwadratu ... .

_________________
Obrazek
Z cyklu złotych myśli:: Chipować może każdy ... lecz nie każdy powinien ... .
Obrazek


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 04.kwi.2009 00:39:56 
Użytkownik
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 19.wrz.2004 22:11:37
Posty: 5122
Lokalizacja: Łódź / Warszawa
Piotruś napisał(a):
(...)
Oczywistością również jest fakt, że ocena map doładowania jest bezsensowna w sytuacji kiedy silnik pracuje w tak głębokim stanie serwisowym ... .



:):
a to ci dopiero...

mapa doładowania, to innymi słowy pewien algorytm w oparciu o który ustalane jest ciśnienie doładowania w związku z obrotami i wychyleniem pedału gazu. w tym przypadku oglądamy pełną krasę pracę artysty tunera, łącznie z brakiem jego wyobraźni.

ponadto, ten samochód porusza się obecnie na normalnych mapach [nie awaryjnych], co przedstawiam zaznaczone szarym prostokątem:
Obrazek

_________________
Diagnostyka TDI
Czyszczenie przepływomierza masowego Bosch stosowanego w silnikach AFB/AKN
Problematyka wibracji biegu jałowego silników 2.5TDI - dokumentacja serwisowa

Anthem Advanced 1

:P(|)


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 04.kwi.2009 10:54:57 
Wulkanizator

Dołączył(a): 31.paź.2005 15:35:35
Posty: 1950
Lokalizacja: Orzesze
Piotruś napisał(a):
arthurr napisał(a):
sumując to co piszesz z informacjami które uzyskałem od własciciela zaryzykuję twierdzenie, że pompa została naprawiona przez kowala...


Na jakiej podstawie tak twierdzisz ?


Piotrze - tu już zastosowałem skrót myslowy - w pierwszym poście napisałem że ten co naprawiał pompe nie postarał się przy jej ponownym montażu - czyli tutaj nasze wnioski są podobne
Możliwe także że kto inny zajmował się montazem/ demontażem, a kto inny samą regeneracją - tego nawet właściciel nie wie

arthurr napisał(a):
chip był robiony jakiś czas temu, pompa wys..ała się w tym tygodniu.
Jak zobaczyłem korekcje to zgłupiałem i wysunąłem absurdalny wniosek że to może właśnie efekt chipa - właściciel przy mnie zadzwonił do CS i usłyszał że chip nie ma wpływu na korekcje - powinny pokazywać ok. Dla mnie może to znaczyć tyle ze silnik w momencie chipowania mógł być w miarę ok, a pompiarz - amator narobił syfu...


Piotruś napisał(a):
Co zrobił pompiarz poprostu nie wiadomo. Wiadomo natomiast ponad wszelką wątpliwość, że pompa została ustawiona megatragicznie i jak narazie - wraz z rozjechanymi fazami rozrządu - są to jedyne pewniki dotyczące omawianego AKE.

Oczywistością również jest fakt, że ocena map doładowania jest bezsensowna w sytuacji kiedy silnik pracuje w tak głębokim stanie serwisowym ... .

OT: Jakby nie patrzeć - dla niektórych cel został osiągnięty, gdyż forum AKP ponownie stało się areną, na której kolejny dobrze znany auto-serwis został bezpodstawnie obrzucony błotem przez zupełnie bezkarnych bo anonimowych internautów ... . Żenua do kwadratu ... .


nazwę serwisu zdecydowałem się podac ponieważ o ile mnie pamięć nie myli w ogłoszeniu tego auta widnieje ta informacja. Z racji braku doświadczenia nie mnie oceniać jak to jest zrobione. Suche fakty są takie - chip był robiony jakiś rok temu, pompa umarła tydzień temu.

P.S. czemu uważacie że silnik był w logowaniu niedogrzany? coś przegapiłem?[/quote]

_________________
dawniej:
A100 C2 2,0 D 2000-2001 RIP
A100 C3 2,3 B+G 2001-2004
A80 B3 1,8 JN B+G 2004-2005
w AKP:
S4 AVANT 2,2T + LPG 2005-2008 (sprzedana :( )
A90q B3 2,3 NG/ABH 2008-2013
A6 C5 2,8 B+G avant q tip 2008 -


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 04.kwi.2009 11:17:40 
Użytkownik
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 19.wrz.2004 22:11:37
Posty: 5122
Lokalizacja: Łódź / Warszawa
grupa 007.4 - 68*C.
zdecydowanie niedogrzany.

;)

_________________
Diagnostyka TDI
Czyszczenie przepływomierza masowego Bosch stosowanego w silnikach AFB/AKN
Problematyka wibracji biegu jałowego silników 2.5TDI - dokumentacja serwisowa

Anthem Advanced 1

:P(|)


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 04.kwi.2009 16:55:11 
Wulkanizator

Dołączył(a): 31.paź.2005 15:35:35
Posty: 1950
Lokalizacja: Orzesze
szit... to co za temperatura jest w 001.4 :?:

_________________
dawniej:
A100 C2 2,0 D 2000-2001 RIP
A100 C3 2,3 B+G 2001-2004
A80 B3 1,8 JN B+G 2004-2005
w AKP:
S4 AVANT 2,2T + LPG 2005-2008 (sprzedana :( )
A90q B3 2,3 NG/ABH 2008-2013
A6 C5 2,8 B+G avant q tip 2008 -


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 04.kwi.2009 17:04:44 
Użytkownik
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 19.wrz.2004 22:11:37
Posty: 5122
Lokalizacja: Łódź / Warszawa
arthurr napisał(a):
szit... to co za temperatura jest w 001.4 :?:



ta sama.
log 007 pochodzi z innego samochodu [data/godzina/ECU].

_________________
Diagnostyka TDI
Czyszczenie przepływomierza masowego Bosch stosowanego w silnikach AFB/AKN
Problematyka wibracji biegu jałowego silników 2.5TDI - dokumentacja serwisowa

Anthem Advanced 1

:P(|)


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 04.kwi.2009 17:21:02 
Wulkanizator

Dołączył(a): 31.paź.2005 15:35:35
Posty: 1950
Lokalizacja: Orzesze
przepraszam was... już poprawione... nie wiem jak mogłem tak namieszać

_________________
dawniej:
A100 C2 2,0 D 2000-2001 RIP
A100 C3 2,3 B+G 2001-2004
A80 B3 1,8 JN B+G 2004-2005
w AKP:
S4 AVANT 2,2T + LPG 2005-2008 (sprzedana :( )
A90q B3 2,3 NG/ABH 2008-2013
A6 C5 2,8 B+G avant q tip 2008 -


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 04.kwi.2009 20:20:44 
Użytkownik

Dołączył(a): 25.sty.2008 22:17:06
Posty: 1164
Lokalizacja: Łódź
Ja myślę tak i sam bym tak zrobił oceniając stan tego silnika. Wykonałbym pomiar ciśnienia sprężania tego silnika na wszystkich czterech cylindrach. Tyle że podstawa to wiarygodny sprzęt. !!!

Interesuje nas ciśnienie oraz różnice pomiędzy cylindrami. Od tego zależeć będzie co dalej. Moim zdaniem na chwilę obecną nie ma podstaw by czepiać się pompy lub wtryskiwaczy czy nawet komputera.

Zrób więc drogi kolego pomiar ciśnienia sprężania i napisz jakie są wyniki. Tylko pomiar nie sprzętem z wymiennymi karteczkami czy chińskim zegarkiem. Myślę że w ASO zmierzą za nie duże pieniądze .

Później napisz jakie są odczyty. Do logowania wrócimy później.


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 05.kwi.2009 21:15:34 
Użytkownik

Dołączył(a): 25.gru.2006 15:23:22
Posty: 408
Lokalizacja: małopolska
Lotus napisał(a):
Ja myślę tak i sam bym tak zrobił oceniając stan tego silnika. Wykonałbym pomiar ciśnienia sprężania tego silnika na wszystkich czterech cylindrach.


:583:

_________________
A6 avant 1.9 TDI (AVG) 99' -było ....
Allroad 05' BCZ manual


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 06.kwi.2009 00:18:14 
Użytkownik

Dołączył(a): 25.sty.2008 22:17:06
Posty: 1164
Lokalizacja: Łódź
No tak :) Na tych dwóch pozostałych też ...


Góra
 Zobacz profil  
 
Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj wg  
Utwórz nowy wątek Odpowiedz w wątku  [ Posty: 20 ] 

Strefa czasowa: UTC + 1


Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 32 gości


Nie możesz rozpoczynać nowych wątków
Nie możesz odpowiadać w wątkach
Nie możesz edytować swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów

Szukaj:
Skocz do:  
cron