.: AUDI KLUB POLSKA :.

Forum Audi Klub Polska
Teraz jest 25.lut.2025 20:29:22

Strefa czasowa: UTC + 1




Utwórz nowy wątek Odpowiedz w wątku  [ Posty: 78 ]  Przejdź na stronę Poprzednia strona  1, 2, 3, 4
Autor Wiadomość
 Tytuł:
PostNapisane: 03.kwi.2009 11:42:10 
Użytkownik
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 15.sie.2006 21:43:49
Posty: 1467
Lokalizacja: Těšin
Auto: S8 D2 MTM Optikpaket Schwarz
Będą, bo nie ma szans by wszystko zebrało :).

_________________
Sex, drugs and ROTFL & LOL... Black Cars Matters


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 03.kwi.2009 11:59:30 
Użytkownik

Dołączył(a): 11.lut.2009 15:12:42
Posty: 71
Lokalizacja: ŁÓDŹ
Witam. Tak jak pisalem dzis rano meczylem samochod czy beda biegi skakly. Jezdzilem i jezdzilem i wszystko bylo O.K. Temperatura na zewnatrz byla w granicach 5stopni wiec zimno nie bylo. Moze jak sie mocno zagrzeje to mi tak biegi skacza? Sprawdze dzisiaj w drodze do pracy i napisze.

_________________
A8 D2 ABZ '95 jest :) stukniete:(
Audi 100 C4 2.6 '91 bylo
Honda Accord Aerodeck '88 bylo
Mazda 323F '92 bylo
Ford Mondeo '97 bylo
Bog nie istnieje :(


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 03.kwi.2009 20:53:38 
Użytkownik

Dołączył(a): 11.lut.2009 15:12:42
Posty: 71
Lokalizacja: ŁÓDŹ
No i przewiozlem sie do pracy. Tak jak wczesniej pisalem skacza biegi przy czym zauwazylem, ze jadac na 4ym biegu 80km//h bylo lekko z gorki i puscilem gaz to tez zaczely biegi skakac. Przezucilem na tiptronic i przycisnalem mu troche i spowrotem na D i bylo dobrze ale za chwile znowu zaczely biegi skakac. Dziwne to wszystko ale mam nadzieje, ze to nie wina skrzyni. Moze ktos pomoze?
P.S. Lotus umowilem sie na srode na godzine 10.30 :peace:

_________________
A8 D2 ABZ '95 jest :) stukniete:(
Audi 100 C4 2.6 '91 bylo
Honda Accord Aerodeck '88 bylo
Mazda 323F '92 bylo
Ford Mondeo '97 bylo
Bog nie istnieje :(


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 03.kwi.2009 22:28:27 
Użytkownik

Dołączył(a): 01.gru.2003 18:23:22
Posty: 5629
Lokalizacja: Olesnica
Auto: T&C 3.8
Lotus napisał(a):

A ten kto zaleca wymianę oleju co 50 000 km jest jedynie egoistą szukającym szybkich pieniędzy.

To tyle w obronie ASO ....


Chrysler zaleca wymianę co 20 tyś w trybie użytkowania STOP & GO.
Mowa o A604 czyli najczulszej ASB jaką znam.

W 5HP 24 najczęściej leci pompa oleju.Ona jest odpowiedzialna za 90 % awarii. Tak z mojego doświadczenia.

A czy szybsza zmiana oliwy przedłuży żywotność ? TAK. Ale tylko wtedy gdy traktujemy ASB jako sportową skrzynię (zmiana biegów przy maxymalnym zakresie obr .silnika etc) .
Przy zwykłym bujaniu się po trasie i mieście wystarczy zmiana co 100 tyś i ewentualny przegląd co 30 tyś .


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 04.kwi.2009 10:45:24 
Użytkownik

Dołączył(a): 03.lis.2008 20:37:41
Posty: 62
Lokalizacja: z Wrocka
Lotus napisał(a):


Po trzecie moja wypowiedź odnosiła się do 4 procentowej różnicy wielkości kół przy czym większość aut przewidziane jest do pracy z kołami 16 i 17 calowymi a to różnica jednogo cala, Zapewniam Cię więc że rozważani na temat wielkości kół nie mają sensu.
.

Jeżeli zmniejszasz rozmiar felgi to zwiększasz profil opony, wiec ten argument jest nietrafiony. Średnica CAŁEGO koła jest zawsze taka sama, albo inaczej- w granicach 2% tolerancji powinna być.

_________________
C4 2,5 tdi > e39 530dA > A8 D3 & e39>???


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 04.kwi.2009 20:49:20 
Użytkownik

Dołączył(a): 25.sty.2008 22:17:06
Posty: 1164
Lokalizacja: Łódź
ADAM 12 napisał(a):
Lotus napisał(a):

A ten kto zaleca wymianę oleju co 50 000 km jest jedynie egoistą szukającym szybkich pieniędzy.

To tyle w obronie ASO ....


Chrysler zaleca wymianę co 20 tyś w trybie użytkowania STOP & GO.
Mowa o A604 czyli najczulszej ASB jaką znam.

W 5HP 24 najczęściej leci pompa oleju.Ona jest odpowiedzialna za 90 % awarii. Tak z mojego doświadczenia.

A czy szybsza zmiana oliwy przedłuży żywotność ? TAK. Ale tylko wtedy gdy traktujemy ASB jako sportową skrzynię (zmiana biegów przy maxymalnym zakresie obr .silnika etc) .
Przy zwykłym bujaniu się po trasie i mieście wystarczy zmiana co 100 tyś i ewentualny przegląd co 30 tyś .


Prawdę mówiąc nie wiem co to jest A604 kojarzy mi się tylko z mercedesem ale to bez znaczenia. Nie znam skrzyni chryslera wiec szkoda czasu na wypowiedz w tym temacie.

5HP24 leci pompa powiadasz , czy potrafisz uzasadnić przyczny "latania" pompy w kontekscie 90% awari ?


Czy wymiana oleju wydłuży prace skrzyni.. No wydłuży o 2500 km jeśli to satysfakcjonuje to bardzo proszę :)

Żeby nie było że się ze wszystkim nie zgadzam, naturalnie szybka ostra jazda przyśpiesza proces spalenia oleju choćby z tego powodu że chłodnica nie da rady tego wychłodzić. To samo przyczepa na haku. Ale !!! Automatyczne skrzynie nie są do szybkiej i sportowej jazdy i nie powinny służyć jako koń pociągowy. :)

Naprawdę naprawdę naprawdę jestem za wymianą oleju w skrzyni bo na pewno na pewno to nie zaszkodzi !!! Tyle że nie co 50 000 km bo to bez sensu.

!!!!I POD WARUNKIEM ŻE BĘDZIE TO ZROBIONE JAK SIĘ NALEŻY !!!!

WIĘKSZOŚĆ WYMIAN JEST PRZEPROWADZONA ŹLE BARDZO ŹLE , OD ZŁEGO OLEJU PO ZŁY POZIOM PRZEZ NAWET STOSOWANIE TANDETNEGO SILIKONU POD MISKA ZAMIAST USZCZELKI.

WIEKSZOŚĆ SAMOCHODÓW PO TYCH WYMIANACH MA ZŁY OLEJ ALBO PRZYNAJMNIEJ ZŁY POZIOM. TO DOTYCZY CAŁEJ MASY AUT.

Tak więc mam prawo zalecać żeby nie robić tego wcale bo póki w skrzyni jest poziom oleju zachowany i jest w niej oryginalny jest szansa że dłużej pojeździ niż po tej wymianie.


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 04.kwi.2009 21:15:04 
Użytkownik

Dołączył(a): 03.lis.2008 20:37:41
Posty: 62
Lokalizacja: z Wrocka
To że większość robi źle (Twoim zdaniem tylko, masz jakieś na to dowody? Nie w sensie że mojego stryja wuja kolesia brat mówił...) to nie znaczy że oleju nie należy wymieniać i nie pomaga to w wydłużeniu eksploatacji bezawaryjnej ASB.
To że większość mężczyzn nie myję rąk po wyjściu z toalety (widziałem w toalecie w kinie) to znaczy że ja tez mam rąk nie myć???
Bez urazy of kors ;)

_________________
C4 2,5 tdi > e39 530dA > A8 D3 & e39>???


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 04.kwi.2009 21:26:18 
Użytkownik

Dołączył(a): 25.sty.2008 22:17:06
Posty: 1164
Lokalizacja: Łódź
DrOpsik napisał(a):
To że większość robi źle (Twoim zdaniem tylko, masz jakieś na to dowody? Nie w sensie że mojego stryja wuja kolesia brat mówił...) to nie znaczy że oleju nie należy wymieniać i nie pomaga to w wydłużeniu eksploatacji bezawaryjnej ASB.
To że większość mężczyzn nie myję rąk po wyjściu z toalety (widziałem w toalecie w kinie) to znaczy że ja tez mam rąk nie myć???
Bez urazy of kors ;)




Mhmmm...


Jeśli źle umyjesz ręce to w konsekwencji będą tylko źle umyte ale nie odpadną.
Ze skrzynią jest tak że jeśli olej zostanie wymieniony nieprawidłowo to będzie sporo gorzej niż przed wymianą. Martwię się jednak że nie wszyscy chcą pojąć że bierność bywa lepsza od nadgorliwości.

Czy mam dowody ? Aaaaa no mam bo co nowy klient się pojawi to trzeba sprzątać po poprzednikach.


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 04.kwi.2009 21:36:31 
Użytkownik

Dołączył(a): 11.lut.2009 15:12:42
Posty: 71
Lokalizacja: ŁÓDŹ
i nikt nic nie wie albo nikt mnie nie czyta :/

_________________
A8 D2 ABZ '95 jest :) stukniete:(
Audi 100 C4 2.6 '91 bylo
Honda Accord Aerodeck '88 bylo
Mazda 323F '92 bylo
Ford Mondeo '97 bylo
Bog nie istnieje :(


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 04.kwi.2009 21:47:27 
Użytkownik

Dołączył(a): 25.sty.2008 22:17:06
Posty: 1164
Lokalizacja: Łódź
Czytamy czytamy ;) To o czym piszesz wygląda na problemy ze sterowaniem skrzyni. Skrzynie automatyczne sterowane są płytami hydrauliczno elektrycznymi. Takie objawy jak opisujesz zwykle wynikają ze złej pracy zaworów elektrycznych lub zanieczyszczeń powstałych w wyniku zużycia lock up. :)

A tak naprawdę to się dopiero okaże ostatecznie bo gdybanie internetowe to jedno a fakty to drugie. Póki co o ile pamiętam trzeba Ci przywrócić sprawność magistrali diagnostycznej :)


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 04.kwi.2009 21:49:48 
Użytkownik

Dołączył(a): 11.lut.2009 15:12:42
Posty: 71
Lokalizacja: ŁÓDŹ
Tak jest . Mam nadzieje , ze zobaczymy sie w srode bo tak sie umowilem :P godzina 10.30

_________________
A8 D2 ABZ '95 jest :) stukniete:(
Audi 100 C4 2.6 '91 bylo
Honda Accord Aerodeck '88 bylo
Mazda 323F '92 bylo
Ford Mondeo '97 bylo
Bog nie istnieje :(


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 04.kwi.2009 21:53:34 
Użytkownik

Dołączył(a): 25.sty.2008 22:17:06
Posty: 1164
Lokalizacja: Łódź
Prawdę mówiąc dowiedziałem się dopiero tutaj o tej środzie bo menadżer nic nie wspominał. Myślę że będę w środę , ale gdyby coś się wydarzyło przypomij na miejscu że masz obiecane bezpłatne rozeznanie i ogólny przegląd.

Bo wiesz menadżer może być bezlitosny takie jego zadanie. W każdym razie przypomnij , a ja postaram się być :)


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 04.kwi.2009 21:59:28 
Użytkownik

Dołączył(a): 11.lut.2009 15:12:42
Posty: 71
Lokalizacja: ŁÓDŹ
ok. przypomne. Przy czym dzwomilem na numer, ktory mi podales na PW i mowilem, ze z forum jestem. Bede w srode to powtorze jeszcze raz :peace:

_________________
A8 D2 ABZ '95 jest :) stukniete:(
Audi 100 C4 2.6 '91 bylo
Honda Accord Aerodeck '88 bylo
Mazda 323F '92 bylo
Ford Mondeo '97 bylo
Bog nie istnieje :(


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 03.maja.2009 10:01:43 
Użytkownik

Dołączył(a): 14.kwi.2009 16:44:34
Posty: 34
Lokalizacja: Mazowsze
I jak tam z tą skrzynią założyciela wątku bo w końcu się nie dowiedzieliśmy.


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 03.maja.2009 11:38:17 
Użytkownik

Dołączył(a): 11.lut.2009 15:12:42
Posty: 71
Lokalizacja: ŁÓDŹ
Ja wiem co bylo u mnie. Skakanie biegow bylo spowodowane wyciekiem oleju ze skrzyni i jego zbyt niskim poziomem. Poprzedni mechanicy po prostu zle poskrecali weze do chlodnicy. Teraz jest juz ok.

_________________
A8 D2 ABZ '95 jest :) stukniete:(
Audi 100 C4 2.6 '91 bylo
Honda Accord Aerodeck '88 bylo
Mazda 323F '92 bylo
Ford Mondeo '97 bylo
Bog nie istnieje :(


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł: Re: [A8 4,2 97rok] problem z automatyczną skrzynią biegów
PostNapisane: 19.mar.2014 18:46:28 
Użytkownik

Dołączył(a): 13.sie.2011 08:57:15
Posty: 8
Lokalizacja: Ostrowiec
Auto: A8 D2 ABZ
Długo szukałem tego tematu.
Ciekaw jestem czy kolega rwyszomirski1 jeszcze żyje :)


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł: Re: [A8 4,2 97rok] problem z automatyczną skrzynią biegów
PostNapisane: 20.mar.2014 08:49:25 
Użytkownik

Dołączył(a): 07.sty.2005 10:02:49
Posty: 2719
Lokalizacja: Warszawa
Raczej nie ;), bo pewnie auto poszło na żyletki, z tego co wyczytałem z objawów - stawiam na pęknięty kosz FWD, więc sporo szpeju w skrzyni do wymiany :( Kosz, tarczki, przekładki, pewnie mechatron do regeneracji, konwerter też raczej śmietnik - myślę że 6-7 może nawet 8k zł.

_________________
Pozdrawiam
Zagór

RS3 [8V] Sportback '15
S3 [8L] Nogaroblue '01
BYŁO
S6 [C5] Avant 4.2 quattro '01
A4 [B5] Avant 1.8T quattro '97


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł: Re: [A8 4,2 97rok] problem z automatyczną skrzynią biegów
PostNapisane: 22.mar.2014 09:02:13 
Użytkownik
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 18.mar.2006 22:43:09
Posty: 1346
Lokalizacja: Września ....... Upomnień:12
A może wstawił manual i ściga się dalej i odnosi sukcesy? Bynajmniej ja bym tak zrobił. Kilka "ciekawych teorii" padło w tym wątku. Jedno jest faktem - 4,2 w automacie nie jedzie. :)

_________________
Audi80 '90 1.6 2EE (X2004 - IV2008)
AudiA4 '95 2.8 AAH quattro (IV2008 - VII2009)
530d avant (IX2009 - X2010
E38 740i (I 2011 - 2018)
Teraz: bmw E60; cbr1100xx


Góra
 Zobacz profil  
 
Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj wg  
Utwórz nowy wątek Odpowiedz w wątku  [ Posty: 78 ]  Przejdź na stronę Poprzednia strona  1, 2, 3, 4

Strefa czasowa: UTC + 1


Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 58 gości


Nie możesz rozpoczynać nowych wątków
Nie możesz odpowiadać w wątkach
Nie możesz edytować swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów

Szukaj:
Skocz do: