Witam,
pisze w imieniu kolegi, ktory buja sie z tym swoim tdi od magika do magika.
Najpierw moze wypisze co bylo podmieniane z normalnie jezdzacych samochodów: dwie pompy łacznie z nastawnikami
![n :):](./images/smilies/052.gif)
,WS
![n :):](./images/smilies/052.gif)
, przepływka
![n :):](./images/smilies/052.gif)
, dwa potencjometry pedały gazu
![n :):](./images/smilies/052.gif)
, sterownik silnika
![n :peace:](./images/smilies/023.gif)
, sprawdzona wiazka pedał gazu
![n ->](./images/smilies/013.gif)
Ecu
![n :):](./images/smilies/052.gif)
.
Ecu caly czas wywala błedy:
2 Faults Found:
00553 - Mass Air Flow Sensor (G70)
27-10 - Implausible Signal - Intermittent
00777 - Accelerator Position Sensor (G79)
27-10 - Implausible Signal - Intermittent
logi zrobione i wygaladaja ok.
Objawy sa takie ze czasami ni z tego i z owego silnik wkreca sie na max lub faluje w zakresie 0-3000r.p.m i widac na kompie w bloku 002 poz. 2 100%
![n :):](./images/smilies/052.gif)
bez tycania pedału noga . Czyli wychodzi na to ze silnik reaguje dobrze na zadawane sygnały tylko skad mu sie bierze te 100 % jak "pedały gazu " wymienioine juz były dwa i powymieniane wszysko co sie dało łacznie ze sprawdzeniem wiazki, a objawy nie znikły
wszelkie podpowiedzi mile widziane, albo samochod dokona swego żywotu
![n :619:](./images/smilies/619.gif)