.: AUDI KLUB POLSKA :.

Forum Audi Klub Polska
Teraz jest 26.lis.2024 06:01:51

Strefa czasowa: UTC + 1




Utwórz nowy wątek Odpowiedz w wątku  [ Posty: 6 ] 
Autor Wiadomość
 Tytuł: [A6 C5 2,8 ACK] Gazownik z ok Częstochowy
PostNapisane: 06.kwi.2009 21:56:00 
Użytkownik

Dołączył(a): 28.paź.2003 13:29:32
Posty: 76
Lokalizacja: Częstochowa
Witam

Chcę założyć instalację gazowa do A6 C5 Quattro 2,8 ACK szukam dobrego gazownika z Częstochowy lub okolic.

_________________
Audi 100 C3 1,8 było
Audi 100 C3 2,2 było
Audi C4 2,3 AAR było
Audi C4 2,6 V6 ABC było
Audi A6 C5 2,8 V6 QUATTRO jest


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 07.kwi.2009 06:04:06 
Użytkownik
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 13.sty.2005 20:31:38
Posty: 463
Lokalizacja: Częstochowa
Nie ma takiego :D


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 07.kwi.2009 07:22:27 
Użytkownik

Dołączył(a): 28.paź.2003 13:29:32
Posty: 76
Lokalizacja: Częstochowa
To moze gdzies dalej byle bylo dobrze

_________________
Audi 100 C3 1,8 było
Audi 100 C3 2,2 było
Audi C4 2,3 AAR było
Audi C4 2,6 V6 ABC było
Audi A6 C5 2,8 V6 QUATTRO jest


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 08.kwi.2009 14:22:36 
Użytkownik

Dołączył(a): 11.lis.2008 19:50:51
Posty: 10
Zbrosławice blisko Tarnowskich Gór.
Ja zakładałem tam do 2.8 ACK.
Jak chcesz podam Ci na priv namiary

_________________
--
A6 C5 2.8 Q


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 08.kwi.2009 15:17:07 
Użytkownik

Dołączył(a): 28.paź.2003 13:29:32
Posty: 76
Lokalizacja: Częstochowa
Witam

Zadowolony jestes?

Jak tak to z chęcią skorzystam

_________________
Audi 100 C3 1,8 było
Audi 100 C3 2,2 było
Audi C4 2,3 AAR było
Audi C4 2,6 V6 ABC było
Audi A6 C5 2,8 V6 QUATTRO jest


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 10.kwi.2009 00:06:25 
Moderator

Dołączył(a): 31.lip.2006 12:05:41
Posty: 5398
Lokalizacja: mazowieckie
Auto: S6 C4
W Zbrosławicach instalki zakłada kolega klubowy SebastianS. Co do ACK to wystrzegaj się partaczy jak tylko możesz. Nie jest to wcale taki łatwy silnik do ogarnięcia na LPG. Dzieli go wiele różnic ze starym 2.8 AAH. Sam doświadczyłem tego na własnej skórze. ACK ma krótkie czasy wtrysku (w porównaniu do np. V8 4.2 w Audi, czy AAH) i jest wrażliwy jeśli chodzi o dobór gratów. Polecam do tego silnika sterownik Stag-300, wtryski lepiej założyć w miarę szybkie (Matrix'y albo Magic Jet'y - te drugie podobno są bardziej wrażliwe na syfiasty gaz i trzeba co jakiś czas je przeczyścić), reduktor EG-200. Lepiej jak kilka stówek dołożysz i będziesz miał spokój. Wystrzegaj się sterownika Zenit, ja po 20 kkm zmieniłem na Staga i widzę znaczącą różnicę na plus... Odezwij się do kolegi SebastianS albo Kornel z forum, oni Ci wytłumaczą co nieco ;)

_________________
S6+Avant 4.2 V8 AHK quattro Gmbh LZ5M Nogaro Blau - jeeest
S6 C4 limo 4.2 V8 AEC quattro manual LZ5U - jest
A4 B7 Avant 1.8T BFB LPG quattro - jest...

+
CFFB


Góra
 Zobacz profil  
 
Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj wg  
Utwórz nowy wątek Odpowiedz w wątku  [ Posty: 6 ] 

Strefa czasowa: UTC + 1


Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 20 gości


Nie możesz rozpoczynać nowych wątków
Nie możesz odpowiadać w wątkach
Nie możesz edytować swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów

Szukaj:
Skocz do: