W Zbrosławicach instalki zakłada kolega klubowy SebastianS. Co do ACK to wystrzegaj się partaczy jak tylko możesz. Nie jest to wcale taki łatwy silnik do ogarnięcia na LPG. Dzieli go wiele różnic ze starym 2.8 AAH. Sam doświadczyłem tego na własnej skórze. ACK ma krótkie czasy wtrysku (w porównaniu do np. V8 4.2 w Audi, czy AAH) i jest wrażliwy jeśli chodzi o dobór gratów. Polecam do tego silnika sterownik Stag-300, wtryski lepiej założyć w miarę szybkie (Matrix'y albo Magic Jet'y - te drugie podobno są bardziej wrażliwe na syfiasty gaz i trzeba co jakiś czas je przeczyścić), reduktor EG-200. Lepiej jak kilka stówek dołożysz i będziesz miał spokój. Wystrzegaj się sterownika Zenit, ja po 20 kkm zmieniłem na Staga i widzę znaczącą różnicę na plus... Odezwij się do kolegi SebastianS albo Kornel z forum, oni Ci wytłumaczą co nieco