.: AUDI KLUB POLSKA :.

Forum Audi Klub Polska
Teraz jest 07.lut.2025 09:57:44

Strefa czasowa: UTC + 1




Utwórz nowy wątek Odpowiedz w wątku  [ Posty: 22 ]  Przejdź na stronę 1, 2  Następna strona
Autor Wiadomość
 Tytuł: [A6 C5 2,5TDI AYM 2002r.] Słaby i muli na maxa, logi
PostNapisane: 06.kwi.2009 17:00:45 
Użytkownik

Dołączył(a): 02.paź.2007 15:19:04
Posty: 220
Lokalizacja: Trójmiasto
Auto: A6 C7
Panowie, bardzo proszę o wszelkie podpowiedzi i komentarze.
Będę wdzięczny za każdą pomoc ;)
Auto to A6 C5 2,5TDI z silnikiem AYM z roku 2002
Przebieg 297tyś. skrzynia manualna
Problem polega na tym że autko muli na maxa, ciężko wkręca się na obroty, bez problemu moje AFB go objeżdża.
Zakres obrotów można osiągnąć pełny.
- auto serwisowane na zasadzie "gdzie popadnie" :/
- VP 44 nigdy nie robiona
- hydraulika nie ruszana (nawet niewiadomo co się tam dzieje), lekko ją słychać
- nie kopci, pali od strzała
- w międzyczasie wymieniony wtrysk sterujący (na używkę i żeby było ciekawiej od Passata, brak bliższych danych - taki mechanik :/ )
- spalanie w okolicach 9,5l

Logi:
Normalne
nor000
Obrazek

nor001
Obrazek

nor003
Obrazek

nor004
Obrazek

nor007
Obrazek

nor013
Obrazek

nor014
Obrazek

nor018
Obrazek

Basic Settings
bs000
Obrazek

bs003
Obrazek

bs004
Obrazek

bs011
Obrazek

Dynamiczne
dyn000
Obrazek

dyn001
Obrazek

dyn003
Obrazek

dyn004
Obrazek

dyn008
Obrazek

dyn010
Obrazek

dyn011
Obrazek

Z góry dziękuje za wszelkie podpowiedzi i komentarze.
Oczywiście jeśli będzie potrzeba to uzupełnie post o nowe informacje.


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 06.kwi.2009 18:33:36 
Użytkownik
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 19.wrz.2004 22:11:37
Posty: 5122
Lokalizacja: Łódź / Warszawa
nie ma przypadkiem w ECU zapisanego 00575 08-10?

_________________
Diagnostyka TDI
Czyszczenie przepływomierza masowego Bosch stosowanego w silnikach AFB/AKN
Problematyka wibracji biegu jałowego silników 2.5TDI - dokumentacja serwisowa

Anthem Advanced 1

:P(|)


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 06.kwi.2009 18:49:25 
Użytkownik

Dołączył(a): 02.paź.2007 15:19:04
Posty: 220
Lokalizacja: Trójmiasto
Auto: A6 C7
upsss Meszrumie :D zapomniałem napisać że w ECU brak jakiegokolwiek błędu.


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 06.kwi.2009 18:54:20 
Użytkownik
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 19.wrz.2004 22:11:37
Posty: 5122
Lokalizacja: Łódź / Warszawa
pompa na stół*.


gdyby to był mój samochód i rzeczywiście byłby słaby, to właśnie podejrzewałbym VP44.



*to kosztuje i może nie przynieść spodziewanych efektów - pamiętaj o tym.

_________________
Diagnostyka TDI
Czyszczenie przepływomierza masowego Bosch stosowanego w silnikach AFB/AKN
Problematyka wibracji biegu jałowego silników 2.5TDI - dokumentacja serwisowa

Anthem Advanced 1

:P(|)


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 07.kwi.2009 09:18:38 
Klubowicz
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 31.paź.2005 00:05:45
Posty: 2821
Lokalizacja: Beskid Śląski
Zróbcie porządek z turbiną i zadbajcie o higienę podciśnienia sterujacego pracą N75 (a przy okazji N18 i zawora EGR również).

Turbina "leży i kwiczy" o naprawę !!!

Z mojej strony EOT, ponieważ problem ze sprężarką widać jak na dłoni i narazie nie ma się nad czym więcej rozczulać.

Co do pompy wtryskowej - żaden log nie wskazuje na niesprawność tego podzespołu lecz rzeczywistą kondycję VP44 możemy poznać dopiero po naprawie turbiny (i/lub wykonaniu pomiarów na stole probierczym Boscha ale nie sądzę aby to było konieczne).

_________________
Obrazek
Z cyklu złotych myśli:: Chipować może każdy ... lecz nie każdy powinien ... .
Obrazek


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 07.kwi.2009 12:14:46 
Użytkownik

Dołączył(a): 02.paź.2007 15:19:04
Posty: 220
Lokalizacja: Trójmiasto
Auto: A6 C7
Bardzo dziękuje za opinie i podpowiedzi...
Co tu dużo gadać, ruszam do roboty :)
Dam znać o rezultatach...


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 07.kwi.2009 12:28:41 
Użytkownik
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 19.wrz.2004 22:11:37
Posty: 5122
Lokalizacja: Łódź / Warszawa
T nie ma najmniejszego wpływu na dynamikę samochodu w tym przypadku. T miałaby wpływ, gdyby występował 00575, co zresztą podejrzewałem.

problem z układem wtryskowym jest [raczej VP44], co widać w 001 - jedynie trzeba wiedzieć gdzie patrzeć :): .

_________________
Diagnostyka TDI
Czyszczenie przepływomierza masowego Bosch stosowanego w silnikach AFB/AKN
Problematyka wibracji biegu jałowego silników 2.5TDI - dokumentacja serwisowa

Anthem Advanced 1

:P(|)


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 07.kwi.2009 12:37:01 
Użytkownik
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 09.sie.2003 22:57:31
Posty: 8869
Lokalizacja: Otwock
Auto: Renata
hmmm ... chyba turbo jest tutaj najmniejszym problemem ...

moc w dizlu bierze sie z gnoju a nie z powietrza ... ;)

_________________
1.9 DCI :D by edc-tuning.pl


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 07.kwi.2009 12:59:26 
Klubowicz
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 31.paź.2005 00:05:45
Posty: 2821
Lokalizacja: Beskid Śląski
Silnik pracuje w stanie serwisowym przez co wpływa zarówno na mniejsze dawkowanie jak i czas wtrysku. Analiza logów nie wskazuje żadnej innej patologii oprócz turbiny, która już dawno zapomniała co to jest stan wolnossący (dlatego uzdrowienie podciśnienia nic tutaj nie pomoże ...).
Taka moja opinia chociaż tradycji nie stałoby się zadość, gdyby ktoś jej nie zanegował dla zasady na zasadzie "bo tak" - za to bez uzasadnienia merytorycznego :/ .
Jest mi zupełnie obojętne z czyjej pomocy zechce skorzystać Boner i ewentualnie inni userzy, który bedą w przyszłości porównywać własne logi do aktualnie analizowanych. Ubolewam jedynie nad faktem, ze najprostsza sytuacja jak zwykle została zaciemniona z powodów, o których już mi siię nawet nie chce gadać ... .
Tyle tytułem uzupełnienia poprzedniej wypowiedzi ... .

_________________
Obrazek
Z cyklu złotych myśli:: Chipować może każdy ... lecz nie każdy powinien ... .
Obrazek


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 07.kwi.2009 13:06:04 
Klubowicz

Dołączył(a): 23.lip.2003 18:25:03
Posty: 11651
Lokalizacja: Wrocław
czy praca w trybie serwisowym nie pozostawilaby po sobie sladu w pamieci ECU pod postacia jakiegos bledu?

_________________

było:
Q7 4M 3,0 TFSI
SQ5 Plus
A7 C7 3,0 biTDI
A6 C7 3,0 biTDI
S4 B8 3,0 TFSI
V8 D11 4,2
A4 B6 1,8T q
S8 D2 4,2
S6 C4 4,2
A6 C4 2,5 TDI q
S6 C4 2,2T
A6 C4 2,5 TDI q
A80 B4 1,9 TDI


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 07.kwi.2009 13:14:36 
Klubowicz
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 31.paź.2005 00:05:45
Posty: 2821
Lokalizacja: Beskid Śląski
BiLu napisał(a):
czy praca w trybie serwisowym nie pozostawilaby po sobie sladu w pamieci ECU pod postacia jakiegos bledu?


Właśnie o to chodzi, że nie musi być aż tak źle żeby zapisał się błąd. ECU widząc patologię (ew. początek patologii) dobiera sobie odpowiedni stan serwisowy wg. priorytetów.

Dla przykładu - mocno naciągając fakty można powiedzieć, że wydłużona zmiana biegów tip-a zanim osiągnie prawidłową temperaturę pracy też stanowi swoisty rodzaj stanu serwisowego.

_________________
Obrazek
Z cyklu złotych myśli:: Chipować może każdy ... lecz nie każdy powinien ... .
Obrazek


Ostatnio edytowano 07.kwi.2009 13:17:31 przez Piotruś, łącznie edytowano 1 raz

Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 07.kwi.2009 13:14:43 
Użytkownik
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 09.sie.2003 22:57:31
Posty: 8869
Lokalizacja: Otwock
Auto: Renata
Piotruś napisał(a):
Silnik pracuje w stanie serwisowym przez co wpływa zarówno na mniejsze dawkowanie jak i czas wtrysku. Analiza logów nie wskazuje żadnej innej patologii oprócz turbiny, która już dawno zapomniała co to jest stan wolnossący (dlatego uzdrowienie podciśnienia nic tutaj nie pomoże ...).


czy ja moge prosic o wyjasnienie terminu "stan serwisowy" ... bo naprawde staram sie dojrzec to w logach ale jakos nie widze ...

_________________
1.9 DCI :D by edc-tuning.pl


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 07.kwi.2009 13:23:24 
Klubowicz
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 31.paź.2005 00:05:45
Posty: 2821
Lokalizacja: Beskid Śląski
spanky napisał(a):
czy ja moge prosic o wyjasnienie terminu "stan serwisowy" ... bo naprawde staram sie dojrzec to w logach ale jakos nie widze ...


Stan serwisowy wcale nie musi być widoczny w tzw. logach (przynajmniej tych widocznych z poziomu VAGa).
Niemniej - w tym konkretnym przypadku coś tam widać nawet w podstawowych logach ... .
Popatrz sobie na trzecią kolumnę statycznego 001 oraz wielkość dawki dynamicznego 001 (pomimo braku "potwierdzenia" w 008) .

_________________
Obrazek
Z cyklu złotych myśli:: Chipować może każdy ... lecz nie każdy powinien ... .
Obrazek


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 07.kwi.2009 13:23:33 
Użytkownik
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 19.wrz.2004 22:11:37
Posty: 5122
Lokalizacja: Łódź / Warszawa
spanky napisał(a):
Piotruś napisał(a):
Silnik pracuje w stanie serwisowym przez co wpływa zarówno na mniejsze dawkowanie jak i czas wtrysku. Analiza logów nie wskazuje żadnej innej patologii oprócz turbiny, która już dawno zapomniała co to jest stan wolnossący (dlatego uzdrowienie podciśnienia nic tutaj nie pomoże ...).


czy ja moge prosic o wyjasnienie terminu "stan serwisowy" ... bo naprawde staram sie dojrzec to w logach ale jakos nie widze ...



ja też bym bardzo prosił.
EDC15 jest tak stary i prosty, że działa zerojedynkowo - jeżeli nie ma notlaufu, to są normalne mapy oraz jeżeli urządzenie X generuje niewłaściwe dane [np. lmm], to podstawiamy wartość stałą.

tutaj nie ma stanów pośrednich.

tak jak napisałem: samochód nie jedzie, bo nie dostaje paliwa.
wszak, jak zauważył spanky - diesel gnojem stoi.



[+]

Piotruś napisał(a):
Popatrz sobie na trzecią kolumnę statycznego 001 oraz wielkość dawki dynamicznego 001 (pomimo braku "potwierdzenia" w 008) .


001.1 jest wynikową 008.3 oraz 008.4 [w zależności od tego czy ogr. momentu jest wyższe od dymienia, czy odwrotnie].
:):

_________________
Diagnostyka TDI
Czyszczenie przepływomierza masowego Bosch stosowanego w silnikach AFB/AKN
Problematyka wibracji biegu jałowego silników 2.5TDI - dokumentacja serwisowa

Anthem Advanced 1

:P(|)


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 07.kwi.2009 13:35:57 
Klubowicz
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 31.paź.2005 00:05:45
Posty: 2821
Lokalizacja: Beskid Śląski
meszrum napisał(a):
Piotruś napisał(a):
Popatrz sobie na trzecią kolumnę statycznego 001 oraz wielkość dawki dynamicznego 001 (pomimo braku "potwierdzenia" w 008) .


001.1 jest wynikową 008.3 oraz 008.4 [w zależności od tego czy ogr. momentu jest wyższe od dymienia, czy odwrotnie].
:):


Tak, to jest prawda. Mam jednak nadzieję, że zdecydowana większość zrozumiała bezproblemowo co chciałem powiedzieć - pomimo zwykłego skrótu myślowego ... .

EDIT:

I.
Propozycja dla Autora tematu:

Boner - nie naprawiaj turbiny tylko wyp.....l ją w diabły, skoro według internautów jest zbędnym gadżetem - pozostającym bez związku z dynamiką samochodu.
Co do tego, że sprężarka w omawianym AYM nie pracuje odpowiednio - nikt nie zgłasza sprzeciwu - wiec po co taki popsuty złom w silniku TDi zaciemniający tylko źródło prawdziwej awarii ?? Mówię Ci - wywal to w cholerę, bo skoro na AKP mówią, że turbina do niczego się nie przydaje - to pewnie coś w tym jest ... .

II.
ZAŚ O TYM JAK SŁABE JEST OBECNIE AKP, NIECH ŚWIADCZY TEN POST usera meszrum:

http://www.audiklub.org/phpBB2/viewtopi ... ny#1261574

meszrum napisał(a):
LuckyMe napisał(a):
Dokładnie dzieje się tak jak napisał Meszrum. Samochód przyspiesza dobrze z dołu potem jest dołek od około 2000 obr i zaczyna przyspieszać dopiero jak odpuszcze gaz i znowu go dodam ale nie na maxa.


masz zatem notlauf samej turbiny. jak dla mnie - auto nie nadaje się do użytkowania, gdyż można się zabić podczas wyprzedzania.

notlauf ten różni się od klasycznego trybu awaryjnego [również zwanego notlaufem] tym, że ustaje po odpuszczeniu pedału gazu. klasyczny notlauf dopiero po wyłączeniu silnika.
notlauf turbiny nie zawsze zapisze się w pamięci jako 00575.


Dedykuję go szczególnie Admnistracji AKP, wciąż udającej że problem nie istnieje ... .
To oczywiście w nawiązaniu do :

meszrum napisał(a):
ja też bym bardzo prosił.
EDC15 jest tak stary i prosty, że działa zerojedynkowo - jeżeli nie ma notlaufu, to są normalne mapy oraz jeżeli urządzenie X generuje niewłaściwe dane [np. lmm], to podstawiamy wartość stałą.

tutaj nie ma stanów pośrednich.


Na wszelki wypadek aby nie powtórzyć sytuacji sprzed tygodnia (kiedy to inny zacytowany post został bezzwłocznie przeredagowany) - zrobiłem sobie skrina ... :
Obrazek

_________________
Obrazek
Z cyklu złotych myśli:: Chipować może każdy ... lecz nie każdy powinien ... .
Obrazek


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 07.kwi.2009 15:11:02 
Użytkownik

Dołączył(a): 02.paź.2007 15:19:04
Posty: 220
Lokalizacja: Trójmiasto
Auto: A6 C7
Panowie, dokładam dwie informacje...i z góry przepraszam że nie zamieściłem ich w pierwszym poście.
- pierwsza...słychać dziwne dzwięki z turbiny w trakcie przyspieszania i bulgot przy odpuszczaniu,
- druga zaś tyczy się błędów w ECU. Auto trafiło do mnie kilka dni po wizycie u "pseudo" mechanika, tak jak mówiłem błędów nie było zapisanych aboslutnie żadnych, ale ...i tutaj sobie gdybam... błędy mogły być wcześniej, natomiast "pseudo" mechanik usunął je...i zanim auto trafiło do mnie, nie pojawiły się ponownie... Ale podkreslam..to są tylko moje przypuszczenia.
Stan faktyczny na teraz to brak błędów w ECU.
Tak czy siak stawiam na turbo ;)


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 07.kwi.2009 15:16:03 
Klubowicz
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 31.paź.2005 00:05:45
Posty: 2821
Lokalizacja: Beskid Śląski
Jako, że mamy do czynienia z produkcją od RM2002 - proponuję (oprócz naprawy/regeneracji turbiny) - bardzo skrupulatnie sprawdzić kolektory wydechowe.

Praca domowa na dzisiaj : Odszukaj sobie posty Kolegi Bociek i poczytaj przed spaniem ... :-) .

_________________
Obrazek
Z cyklu złotych myśli:: Chipować może każdy ... lecz nie każdy powinien ... .
Obrazek


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 07.kwi.2009 15:18:49 
Moderator

Dołączył(a): 03.lip.2006 10:06:41
Posty: 8317
Lokalizacja: Mińsk Mazowiecki/Hordzież
Auto: Audi A8 D2 4.2 quattro
OT_mode: ON
OT (bo cożbym mógł dodac w temacie na którym się nie znam zupełnie)
Każdy temat o logach i 2.5TDI to jedna wielka żenada popisów, złośliwości i wymądrzania się. jakies screeny, jakieś zarzuty, newiele z tego co piszecie rozumiem ale z zewnątrz czytając pobieznie (bez szczegółów technicznych) wygląda to na bagno - chłopaki darujcie sobie...... przedszkole żeby tak sobie wytykać każde słówko itd. Tym bardziej że niektórzy wytykają rózne rzeczy nawet nie wiedząc jak bardzo sa w błedzie ...
Poza tym gdybyście chcieli faktycznie bezinteresowmnie pomóc to byście nie walczyli tak zajadle o to kto ma rację czy o drobne szczegóły, a teraz wygląda to jak walka dwóch marketingowców o klienta na zasadzie ja wiem więcej przyjedź do mnie i mi zapłać za moją wielką fachową wiedzę
koniec OT
OT_mode: OFF

_________________
Audi A8 D2 4.2 quattro tiptronic '94 [ABZ/CML] [05.2007-teraz] V8
BMW E38 750iL '01 [M73B54TU/5HP30] [10.2017-09.2024] V12
Mercedes C200 4matic 9G-tronic '18 [12.2019-teraz] I4T
Honda NC750S DCT '2019 [09.2019-teraz] R2
Email: lukaszgryglicki@o2.pl, tel: 693582014
Морготх
Leśny Dziadek


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 07.kwi.2009 15:30:02 
Użytkownik
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 19.wrz.2004 22:11:37
Posty: 5122
Lokalizacja: Łódź / Warszawa
Piotruś napisał(a):
meszrum napisał(a):
Piotruś napisał(a):
Popatrz sobie na trzecią kolumnę statycznego 001 oraz wielkość dawki dynamicznego 001 (pomimo braku "potwierdzenia" w 008) .


001.1 jest wynikową 008.3 oraz 008.4 [w zależności od tego czy ogr. momentu jest wyższe od dymienia, czy odwrotnie].
:):


Tak, to jest prawda. Mam jednak nadzieję, że zdecydowana większość zrozumiała bezproblemowo co chciałem powiedzieć - pomimo zwykłego skrótu myślowego ... .

EDIT:

I.
Propozycja dla Autora tematu:

Boner - nie naprawiaj turbiny tylko wyp.....l ją w diabły, skoro według internautów jest zbędnym gadżetem - pozostającym bez związku z dynamiką samochodu.
Co do tego, że sprężarka w omawianym AYM nie pracuje odpowiednio - nikt nie zgłasza sprzeciwu - wiec po co taki popsuty złom w silniku TDi zaciemniający tylko źródło prawdziwej awarii ?? Mówię Ci - wywal to w cholerę, bo skoro na AKP mówią, że turbina do niczego się nie przydaje - to pewnie coś w tym jest ... .

II.
ZAŚ O TYM JAK SŁABE JEST OBECNIE AKP, NIECH ŚWIADCZY TEN POST usera meszrum:

http://www.audiklub.org/phpBB2/viewtopi ... ny#1261574

meszrum napisał(a):
LuckyMe napisał(a):
Dokładnie dzieje się tak jak napisał Meszrum. Samochód przyspiesza dobrze z dołu potem jest dołek od około 2000 obr i zaczyna przyspieszać dopiero jak odpuszcze gaz i znowu go dodam ale nie na maxa.


masz zatem notlauf samej turbiny. jak dla mnie - auto nie nadaje się do użytkowania, gdyż można się zabić podczas wyprzedzania.

notlauf ten różni się od klasycznego trybu awaryjnego [również zwanego notlaufem] tym, że ustaje po odpuszczeniu pedału gazu. klasyczny notlauf dopiero po wyłączeniu silnika.
notlauf turbiny nie zawsze zapisze się w pamięci jako 00575.


Dedykuję go szczególnie Admnistracji AKP, wciąż udającej że problem nie istnieje ... .
To oczywiście w nawiązaniu do :

meszrum napisał(a):
ja też bym bardzo prosił.
EDC15 jest tak stary i prosty, że działa zerojedynkowo - jeżeli nie ma notlaufu, to są normalne mapy oraz jeżeli urządzenie X generuje niewłaściwe dane [np. lmm], to podstawiamy wartość stałą.

tutaj nie ma stanów pośrednich.


Na wszelki wypadek aby nie powtórzyć sytuacji sprzed tygodnia (kiedy to inny zacytowany post został bezzwłocznie przeredagowany) - zrobiłem sobie skrina ... :
Obrazek




notluaf T widoczny jest w logach.
nie zawsze zapisuje się jako 00575, choć najczęściej pozostawia ten ślad. notlauf T nie jest notluafem ECU, ani żadnym stanem serwisowym [ :): ] - jest zjawiskiem fizycznym.
wygląda w ten sposób, że samochód przestaje przyspieszać, a po odpuszczeniu pedału samochód zaczyna przyspieszać ponownie.

w przedmiotowym przypadku nie występuje notluaf T - a przynajmiej nie w trakcie prób - wówczas samochód nie uzyskałby nawet 3000 rpm.

_______________________________________________

oczywiście, że ja jestem nowotworem, lecz niech użytkownicy przeczytają jak celowo - w imię solidarności warsztatowej - wprowadzasz w błąd innych: http://a6klub.pl/c5-25tdi-aym-38tyskmod ... 28833b55b8
_______________________________________________


nawet jeżeli wsadzimy do tego auta nową T, to nie będzie bulgotu, lecz nie będzie choćby o 1PS mocniejsza.

_________________
Diagnostyka TDI
Czyszczenie przepływomierza masowego Bosch stosowanego w silnikach AFB/AKN
Problematyka wibracji biegu jałowego silników 2.5TDI - dokumentacja serwisowa

Anthem Advanced 1

:P(|)


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 08.kwi.2009 06:51:04 
Użytkownik

Dołączył(a): 02.paź.2007 15:19:04
Posty: 220
Lokalizacja: Trójmiasto
Auto: A6 C7
Może być tak jak mówisz Meszrumie, natomiast na pierwszy ogień pójdzie kontrola podciśnień oraz Turbo do regeneracji, z uwagi choćby na fakt że w najgorszym przypadku uszkodzeniu T może towarzyszyć generalny remont motoru, rozumiecie co mam na myśli? A jeśli padnie samo VP44 to ból będzie napewno mniejszy.
Zobaczymy co z tego wyjdzie.
Będę informował na bieżąco. :)


Góra
 Zobacz profil  
 
Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj wg  
Utwórz nowy wątek Odpowiedz w wątku  [ Posty: 22 ]  Przejdź na stronę 1, 2  Następna strona

Strefa czasowa: UTC + 1


Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 30 gości


Nie możesz rozpoczynać nowych wątków
Nie możesz odpowiadać w wątkach
Nie możesz edytować swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów

Szukaj:
Skocz do: