Piotruś napisał(a):
meszrum napisał(a):
Piotruś napisał(a):
Popatrz sobie na trzecią kolumnę statycznego 001 oraz wielkość dawki dynamicznego 001 (pomimo braku "potwierdzenia" w 008) .
001.1 jest wynikową 008.3 oraz 008.4 [w zależności od tego czy ogr. momentu jest wyższe od dymienia, czy odwrotnie].
![n :):](./images/smilies/052.gif)
Tak, to jest prawda. Mam jednak nadzieję, że zdecydowana większość zrozumiała bezproblemowo co chciałem powiedzieć - pomimo zwykłego skrótu myślowego ... .
EDIT:
I.
Propozycja dla Autora tematu:
Boner - nie naprawiaj turbiny tylko wyp.....l ją w diabły, skoro według internautów jest zbędnym gadżetem - pozostającym bez związku z dynamiką samochodu.
Co do tego, że sprężarka w omawianym AYM nie pracuje odpowiednio - nikt nie zgłasza sprzeciwu - wiec po co taki popsuty złom w silniku TDi zaciemniający tylko źródło prawdziwej awarii ?? Mówię Ci - wywal to w cholerę, bo skoro na AKP mówią, że turbina do niczego się nie przydaje - to pewnie coś w tym jest ... .
II.
ZAŚ O TYM JAK SŁABE JEST OBECNIE AKP, NIECH ŚWIADCZY TEN POST usera meszrum:
http://www.audiklub.org/phpBB2/viewtopi ... ny#1261574meszrum napisał(a):
LuckyMe napisał(a):
Dokładnie dzieje się tak jak napisał Meszrum. Samochód przyspiesza dobrze z dołu potem jest dołek od około 2000 obr i zaczyna przyspieszać dopiero jak odpuszcze gaz i znowu go dodam ale nie na maxa.
masz zatem notlauf samej turbiny. jak dla mnie - auto nie nadaje się do użytkowania, gdyż można się zabić podczas wyprzedzania.
notlauf ten różni się od klasycznego trybu awaryjnego [również zwanego notlaufem] tym, że ustaje po odpuszczeniu pedału gazu. klasyczny notlauf dopiero po wyłączeniu silnika.
notlauf turbiny nie zawsze zapisze się w pamięci jako 00575.
Dedykuję go szczególnie
Admnistracji AKP, wciąż udającej że problem nie istnieje ... .
To oczywiście w nawiązaniu do :
meszrum napisał(a):
ja też bym bardzo prosił.
EDC15 jest tak stary i prosty, że działa zerojedynkowo - jeżeli nie ma notlaufu, to są normalne mapy oraz jeżeli urządzenie X generuje niewłaściwe dane [np. lmm], to podstawiamy wartość stałą.
tutaj nie ma stanów pośrednich.
Na wszelki wypadek aby nie powtórzyć sytuacji sprzed tygodnia (
kiedy to inny zacytowany post został bezzwłocznie przeredagowany) - zrobiłem sobie skrina ... :
![Obrazek](http://images49.fotosik.pl/99/11aa312bf9f3c895m.jpg)
notluaf T widoczny jest w logach.
nie zawsze zapisuje się jako 00575, choć najczęściej pozostawia ten ślad. notlauf T nie jest notluafem ECU, ani żadnym stanem serwisowym [
![n :):](./images/smilies/052.gif)
] - jest zjawiskiem fizycznym.
wygląda w ten sposób, że samochód przestaje przyspieszać, a po odpuszczeniu pedału samochód zaczyna przyspieszać ponownie.
w przedmiotowym przypadku nie występuje notluaf T - a przynajmiej nie w trakcie prób - wówczas samochód nie uzyskałby nawet 3000 rpm.
_______________________________________________
oczywiście, że ja jestem nowotworem, lecz niech użytkownicy przeczytają jak celowo - w imię solidarności warsztatowej - wprowadzasz w błąd innych:
http://a6klub.pl/c5-25tdi-aym-38tyskmod ... 28833b55b8
_______________________________________________
nawet jeżeli wsadzimy do tego auta nową T, to nie będzie bulgotu, lecz nie będzie choćby o 1PS mocniejsza.