.: AUDI KLUB POLSKA :.

Forum Audi Klub Polska
Teraz jest 26.lis.2024 13:40:47

Strefa czasowa: UTC + 1




Utwórz nowy wątek Odpowiedz w wątku  [ Posty: 62 ]  Przejdź na stronę Poprzednia strona  1, 2, 3, 4  Następna strona
Autor Wiadomość
 Tytuł:
PostNapisane: 20.kwi.2009 10:58:14 
Moderator
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 06.lis.2006 09:18:37
Posty: 8134
Lokalizacja: W-wa/Końskie
Auto: Audi S4
Niewierni Tomasze... :):

spanky napisał(a):
do takich wartosci z AFN'a i zeby to troszke pojezdzilo to trzeba :

pompa 11 mm
wtryski 230-tki
turbo BRD
kolektor AWX
wywalic EGR
FMIC
nowe sprzeglo + jednomas
chlodnica oleju
sprawdzic stan glowicy i kanalow
dobry program


Hmm ile to kasy - nie lepiej kupic S4 ? :):

_________________
Diagnostyka czyni cuda
"The force is with you young Skywalker but you are not a Jedi yet."

S4 B5 Avant quattro ..AGB.. szybka czarnulka

Była : B5 Avant quattro ..APU..
Była : B3 Limo ..SB..
Była : C4 TDi Avant quattro ..AEL..
Była : B5 TDi Avant quattro ..AFN..
Była : B3 Limo ..SF..
Była : B5 TDi Avant ..AFN..
Była : B5 TDi Limo ..AFN..
Była : B4 TDi Avant ..1Z..


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 20.kwi.2009 11:13:21 
Użytkownik
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 16.lut.2008 19:09:29
Posty: 884
przemik napisał(a):
Niewierni Tomasze... :):

spanky napisał(a):
do takich wartosci z AFN'a i zeby to troszke pojezdzilo to trzeba :

pompa 11 mm
wtryski 230-tki
turbo BRD
kolektor AWX
wywalic EGR
FMIC
nowe sprzeglo + jednomas
chlodnica oleju
sprawdzic stan glowicy i kanalow
dobry program


Hmm ile to kasy - nie lepiej kupic S4 ? :):


za bardzo sie zżyłem z moja c5 :)

mozecie zapodac tego linka z rezania drogiego icka w c5 ??
bo szukam i znalesc nei umie

_________________
A6 1.9 TDI
185PS i 401Nm
ObrazekObrazek
tyle ze w 2 autach seicento 900 + a6 1.9TDi :)


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 20.kwi.2009 11:45:21 
Użytkownik
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 09.sie.2003 22:57:31
Posty: 8869
Lokalizacja: Otwock
Auto: Renata
przemik napisał(a):
- nie lepiej kupic S4 ? :):


lepiej,lepiej .... :):

_________________
1.9 DCI :D by edc-tuning.pl


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 20.kwi.2009 13:11:49 
Użytkownik
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 16.lut.2008 19:09:29
Posty: 884
spanky napisał(a):
przemik napisał(a):
- nie lepiej kupic S4 ? :):


lepiej,lepiej .... :):


4 za mala :diabel: i bynajmniej nie wynika to z moich kompleksow :peace:

jak juz to a6 c6 3.0TDI oczywiscie "po wizycie" :peace:
http://moto.allegro.pl/item612800856_au ... 2006r.html

ewentualnie a8 d3 :)
http://moto.allegro.pl/item607066143_a8 ... jestr.html

ale nie stac mnie :):


wracajac do tematu
ile mniejwiecej podskoczy temp w dolocie jak zalozyl bym 216 + soft na jakies 150ps i okolo 350Nm ?? jest na to jakas regola ?? moze seryjny icek narazie to zniesie ??

_________________
A6 1.9 TDI
185PS i 401Nm
ObrazekObrazek
tyle ze w 2 autach seicento 900 + a6 1.9TDi :)


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 23.kwi.2009 20:36:53 
Użytkownik

Dołączył(a): 31.gru.2006 12:40:54
Posty: 117
Lokalizacja: 3miasto
Niie tak wazne sa KM a doladowanie ktore ustawiasz....na wydajnych 216 mozesz na 1.3 bara miec kolo 150KM i w takim wypadku IC jeszcze bedzie jakos radzic sobie. Ale zapomnij w upaly ze bedzie trzymac moc. Napewno spuchnie. Ja bym zalozyl chinola na przod. Tanio a zawsze 2x lepiej niz org

_________________
....nic nie mozna napisac


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 04.maja.2009 10:31:03 
Użytkownik
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 16.lut.2008 19:09:29
Posty: 884
ok jestem po wizycie u rogala :peace: polecam polecam i jeszcze raz polecam :!!:
zadowolony jestem jak... :diabel:

poggoglowalem troche i tak:

nie ma sensu celowac w moc 180ps bo koszty byly by niesamowite:
wymiana pompy na 11
wymiana turbo od brd + kolektor + rezanie orurowania
wymiana ecu
wymiana wtryskow
fmic i milion innych przerobek z tym zwiazanych zeby ecu dzialalo jak powinno
jednomas + sprzeglo od VRS6
wymiana pompy oleju
zalozenie chlodnicy oleju
ect , ect i ect :):
poprostu odpuscilem sobie.
ale jezeli ktos chce osiagniecie 200PS i ponad 400Nm jest to jak najbardziej realne w AFN-ie :peace:

fajna granica dla tego silnika znajduje sie pomiedzy 150 a 160 ps i okolo 340 do 380 Nm
(pompa ma tutaj najwieksze znaczenie)
znalazlem dawce na moje klocki do zetora :peace:

jak tylko bede mial cos kasy
sprzedaje wtryski + turbo

kupuje u cowboya wtryski 216 a moze 230 zobaczymy(nowki boscha tylko ze w starych korpusach :diabel: )

turbo tylko nie wiem czy od AWX bedzie ok ??
da rade pompowac 1,5bara bez zadnego problemu ??
jesli tak to ma ktos jakies namiary na sprawdzonych sprzedawcow ??
uzywane , nowe ??
zauwazylem tez ze zaczely pojawiac sie turbiny firmy KKK ma ktos o nich jakies zdanie ??
i czy polecacie karambol ?? jesli tak to jaka dokladnie od nich turbinke ??

pozdro

_________________
A6 1.9 TDI
185PS i 401Nm
ObrazekObrazek
tyle ze w 2 autach seicento 900 + a6 1.9TDi :)


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 04.maja.2009 18:54:20 
Moderator
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 06.lis.2006 09:18:37
Posty: 8134
Lokalizacja: W-wa/Końskie
Auto: Audi S4
Turbo od AWX/AVF - daje rade na 1,5 bara albo KKK od "stosiedemdziesiatki" - spokojnie.

Pozdr

IMO - w zyciu nie wpakowalbym tyle kasy w starego turbokibla :): - ale zycze powodzenia i wysokich mocy. :peace:

_________________
Diagnostyka czyni cuda
"The force is with you young Skywalker but you are not a Jedi yet."

S4 B5 Avant quattro ..AGB.. szybka czarnulka

Była : B5 Avant quattro ..APU..
Była : B3 Limo ..SB..
Była : C4 TDi Avant quattro ..AEL..
Była : B5 TDi Avant quattro ..AFN..
Była : B3 Limo ..SF..
Była : B5 TDi Avant ..AFN..
Była : B5 TDi Limo ..AFN..
Była : B4 TDi Avant ..1Z..


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 04.maja.2009 20:53:28 
Użytkownik
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 15.lut.2007 19:24:44
Posty: 1674
Lokalizacja: białystok
alukard napisał(a):

nie ma sensu celowac w moc 180ps bo koszty byly by niesamowite:
wymiana pompy na 11
wymiana turbo od brd + kolektor + rezanie orurowania
wymiana ecu
wymiana wtryskow
fmic i milion innych przerobek z tym zwiazanych zeby ecu dzialalo jak powinno
jednomas + sprzeglo od VRS6
wymiana pompy oleju
zalozenie chlodnicy oleju
ect , ect i ect :):

pozdro


Silnie długa ta lista:)

Wymiana turbo tak, ale nie koniecznie na te od brd.
Czemu wymiana ecu w AFN, który lata na 16 bitowcy z mapem do 1.5 bara ?
Wtryski i pompa to wiadomo.
Przerobi związane z tym, żeby ecu działało jak trzeba tego nie rozumiem za bardzo.
Sprzęgło by sie przydało, tyle, że prawdopodobnie od vr6 nie podejdzie bo vr były poprzecznie.
Wymiana pompy oleju do raczej dla Twojego spokoju, niż dla uzyskania jakiegokolwiek wyniku, ponieważ w tych silnikach pompy ponoć lubią czasem pokazać kto tu rządzi co nie ma nic wspólnego z dłubaniem auta, zatem ten punkt można by zepchnąć raczej do rangi jako takiej czynności serwisowej.


Jednym słowem wszystko zalezy co za ile i od kogo kupisz. Ceny sa przeróżne, czasem można kupić fajne graty za rozsądne pieniądze. Tak czy siak trzeba wydać dużo gotówki.

_________________
80 B4 TDI 1Z+wtryski AHF+sterownik 16 bit+hybryda+soft powered by ZAPRZAL
100 C4 2.8 AAH QUATTRO - Akcja Reanimacja - ACK swap in progress
2.8 AAH NA CZĘŚCI

http://www.youtube.com/watch?v=v9InKS65Auw

Obrazek


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 04.maja.2009 21:03:15 
Użytkownik
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 09.sie.2003 22:57:31
Posty: 8869
Lokalizacja: Otwock
Auto: Renata
jesli chodzi o turbo AWX/AVF i doladowanie 1.5 bara to tak .. tylko jest jedno ale ... niem oze to być "rumunka" ... polecam "włoszke" ... ;) i najlepiej fabrycznie nową [ciężko dostać ]

_________________
1.9 DCI :D by edc-tuning.pl


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 14.maja.2009 09:38:33 
Użytkownik
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 16.lut.2008 19:09:29
Posty: 884
tutaj macie wykres na co narazie pozwolila pompa
mialem nadzieje ze bedzie to wina filtra paliwa ale neistety :(
Obrazek

nowa pompa zakupiona :) (jak bedzie chwile czasu montaz )
jak zaloze lece na jakas hamownie i zobacze czy udalo sie kupic lepsza :peace:

jezeli nie to zakladam wtryski 230 + turbo od awx
i lece do rogala :peace:

_________________
A6 1.9 TDI
185PS i 401Nm
ObrazekObrazek
tyle ze w 2 autach seicento 900 + a6 1.9TDi :)


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 14.maja.2009 11:19:29 
Moderator
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 06.lis.2006 09:18:37
Posty: 8134
Lokalizacja: W-wa/Końskie
Auto: Audi S4
Slabo widac... ale... ten MOD - hmm taki sobie... nie szkoda bylo kasy... trzeba bylo od razu turbawe klasc i wtedy robic moda...

_________________
Diagnostyka czyni cuda
"The force is with you young Skywalker but you are not a Jedi yet."

S4 B5 Avant quattro ..AGB.. szybka czarnulka

Była : B5 Avant quattro ..APU..
Była : B3 Limo ..SB..
Była : C4 TDi Avant quattro ..AEL..
Była : B5 TDi Avant quattro ..AFN..
Była : B3 Limo ..SF..
Była : B5 TDi Avant ..AFN..
Była : B5 TDi Limo ..AFN..
Była : B4 TDi Avant ..1Z..


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 14.maja.2009 11:43:42 
Użytkownik
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 09.sie.2003 22:57:31
Posty: 8869
Lokalizacja: Otwock
Auto: Renata
alukard napisał(a):
tutaj macie wykres na co narazie pozwolila pompa
mialem nadzieje ze bedzie to wina filtra paliwa ale neistety :(
Obrazek

nowa pompa zakupiona :) (jak bedzie chwile czasu montaz )
jak zaloze lece na jakas hamownie i zobacze czy udalo sie kupic lepsza :peace:

jezeli nie to zakladam wtryski 230 + turbo od awx
i lece do rogala :peace:



nowa pompa to 11-tka ... ?

_________________
1.9 DCI :D by edc-tuning.pl


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 14.maja.2009 15:06:49 
Użytkownik
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 16.lut.2008 19:09:29
Posty: 884
przemik napisał(a):
Slabo widac... ale... ten MOD - hmm taki sobie... nie szkoda bylo kasy... trzeba bylo od razu turbawe klasc i wtedy robic moda...


pisalem ze pompa wiecej gnoju nie puszcza liczylem na te min. 140Ps i 300Nm no ale niestety polak madry po szkodzie ...
a co by tu pomogla sama turbawka ?? :):

spanky napisał(a):
nowa pompa to 11-tka ... ?


od AFN-a za 40zl :) na allegro koles sprzedal ze swojego rozbitka ,pozatym
ciezko znalesc pompe z automata ... nie sztuka jest wydac 500-1000zl i nie wiedziec w jakiej jest kondycji ;/ a przerabianie na 11 od AFN-a tez sensu zbytniego nie ma bo jak naprawde by chciec zniej zrobic 11 to 1500zl nie styknie

jak zaloze tamta pompe podjade na hamownie (bo wiadomo soft napisany na duzo wiecej :peace: ) jak bedzie lepiej to ja zostawie wloze 230 FRATELLI BOSIO (ponoc duzo lepsze od 216 bosha ) + turbo od awx (znajomy przyjmuje moja i ja mu cos doplace za awx do tego kolektor wywalenie kata) i mysle ze te 160Ps i 350Nm powinno puscic lekkim hxxxx :peace:

_________________
A6 1.9 TDI
185PS i 401Nm
ObrazekObrazek
tyle ze w 2 autach seicento 900 + a6 1.9TDi :)


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 14.maja.2009 20:33:46 
Użytkownik
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 15.lut.2007 19:24:44
Posty: 1674
Lokalizacja: białystok
spanky napisał(a):
Bobo napisał(a):
150 ps na ori wtryskach afn? Pokażesz jakiś wykres ?



prosze :

[img width=150 height=109]http://img88.imageshack.us/img88/8923/avgawxczipsly5.th.jpg[/img]

:):

p.s. dokladnie jest to avg ale to to samo co afn ...


znasz to auto osobiście albo masz co do niego jakieś bliższe informacje ?
Nie podważam wykresu.

_________________
80 B4 TDI 1Z+wtryski AHF+sterownik 16 bit+hybryda+soft powered by ZAPRZAL
100 C4 2.8 AAH QUATTRO - Akcja Reanimacja - ACK swap in progress
2.8 AAH NA CZĘŚCI

http://www.youtube.com/watch?v=v9InKS65Auw

Obrazek


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 14.maja.2009 21:29:50 
Moderator
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 06.lis.2006 09:18:37
Posty: 8134
Lokalizacja: W-wa/Końskie
Auto: Audi S4
Bobo napisał(a):
znasz to auto osobiście albo masz co do niego jakieś bliższe informacje

Ja znam osobiscie i mam o nim bliskie informacje...,a kolega Spanky... On ma najblizsze z nas wszystkich :): :):

_________________
Diagnostyka czyni cuda
"The force is with you young Skywalker but you are not a Jedi yet."

S4 B5 Avant quattro ..AGB.. szybka czarnulka

Była : B5 Avant quattro ..APU..
Była : B3 Limo ..SB..
Była : C4 TDi Avant quattro ..AEL..
Była : B5 TDi Avant quattro ..AFN..
Była : B3 Limo ..SF..
Była : B5 TDi Avant ..AFN..
Była : B5 TDi Limo ..AFN..
Była : B4 TDi Avant ..1Z..


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 14.maja.2009 21:31:44 
Użytkownik
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 15.lut.2007 19:24:44
Posty: 1674
Lokalizacja: białystok
jupijajej ;)

Powiedzcie, tam wydech, dolot i ic to seria ?

_________________
80 B4 TDI 1Z+wtryski AHF+sterownik 16 bit+hybryda+soft powered by ZAPRZAL
100 C4 2.8 AAH QUATTRO - Akcja Reanimacja - ACK swap in progress
2.8 AAH NA CZĘŚCI

http://www.youtube.com/watch?v=v9InKS65Auw

Obrazek


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 14.maja.2009 21:32:11 
Użytkownik
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 09.sie.2003 22:57:31
Posty: 8869
Lokalizacja: Otwock
Auto: Renata
Bobo napisał(a):
spanky napisał(a):
Bobo napisał(a):
150 ps na ori wtryskach afn? Pokażesz jakiś wykres ?



prosze :

[img width=150 height=109]http://img88.imageshack.us/img88/8923/avgawxczipsly5.th.jpg[/img]

:):

p.s. dokladnie jest to avg ale to to samo co afn ...


znasz to auto osobiście albo masz co do niego jakieś bliższe informacje ?
Nie podważam wykresu.


znam ... nawet bardzo dobrze ... ;)
jakie bliższe informacje :?: chcesz kupic :?: :):

_________________
1.9 DCI :D by edc-tuning.pl


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 14.maja.2009 21:35:34 
Użytkownik
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 09.sie.2003 22:57:31
Posty: 8869
Lokalizacja: Otwock
Auto: Renata
Bobo napisał(a):
jupijajej ;)

Powiedzcie, tam wydech, dolot i ic to seria ?

brak kata ... nadkole od S4 ... ;)

p.s moge jeszcze powiedziec ze program nie jest mocny ... :):

_________________
1.9 DCI :D by edc-tuning.pl


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 14.maja.2009 21:37:44 
Użytkownik
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 15.lut.2007 19:24:44
Posty: 1674
Lokalizacja: białystok
Spanky nie pisz posta pod postem :):

Nie o zakupach na razie nie myślę;) Tak bardziej o to co zostało zrobione mi chodziło :) W każdym razie bardzo fajny wynik. Tylko pozazdrościć. Mało które afnowate tak ładnie wychodzą.

_________________
80 B4 TDI 1Z+wtryski AHF+sterownik 16 bit+hybryda+soft powered by ZAPRZAL
100 C4 2.8 AAH QUATTRO - Akcja Reanimacja - ACK swap in progress
2.8 AAH NA CZĘŚCI

http://www.youtube.com/watch?v=v9InKS65Auw

Obrazek


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 14.maja.2009 21:43:43 
Moderator
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 06.lis.2006 09:18:37
Posty: 8134
Lokalizacja: W-wa/Końskie
Auto: Audi S4
Wyszło tak jak mialo wyjsc i z tego co mi wiadomo za pierwszym razem... faktycznie Spanky wcale nie ma koksu dowalone...

OT
Przelotke do turbawy i pierscien juz mam... :):
Jak nie sprzedam pakuje "loche" od AVF lub BRD.
EOT

_________________
Diagnostyka czyni cuda
"The force is with you young Skywalker but you are not a Jedi yet."

S4 B5 Avant quattro ..AGB.. szybka czarnulka

Była : B5 Avant quattro ..APU..
Była : B3 Limo ..SB..
Była : C4 TDi Avant quattro ..AEL..
Była : B5 TDi Avant quattro ..AFN..
Była : B3 Limo ..SF..
Była : B5 TDi Avant ..AFN..
Była : B5 TDi Limo ..AFN..
Była : B4 TDi Avant ..1Z..


Góra
 Zobacz profil  
 
Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj wg  
Utwórz nowy wątek Odpowiedz w wątku  [ Posty: 62 ]  Przejdź na stronę Poprzednia strona  1, 2, 3, 4  Następna strona

Strefa czasowa: UTC + 1


Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 50 gości


Nie możesz rozpoczynać nowych wątków
Nie możesz odpowiadać w wątkach
Nie możesz edytować swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów

Szukaj:
Skocz do: