.: AUDI KLUB POLSKA :.

Forum Audi Klub Polska
Teraz jest 07.lut.2025 09:53:04

Strefa czasowa: UTC + 1




Utwórz nowy wątek Odpowiedz w wątku  [ Posty: 7 ] 
Autor Wiadomość
 Tytuł: [A6 c4 2,6 LPG] Niskie obroty na zimnym silniku
PostNapisane: 23.kwi.2009 12:23:51 
Użytkownik

Dołączył(a): 09.sty.2009 11:26:03
Posty: 5
Lokalizacja: Legnica
W moim autku od dłuższego czasu nęka mnie jedna bolączka. Gdy odpalę auto(odpala "na dotyk" w aucie są strasznie niskie obroty, rzędu 400 przez około 2 minuty, później wskakuje na poprawne i tak trzyma. Po odpaleniu gdy wcisnę lekko gazu, silnik się męczy, obroty powoli rosną, chwilę zostają w miejscu jakim powinny być[np około 1500(jest wciśnięty gaz)] po czym spadają nawet do 200 i po chwili znowu do góry. Gdy wcisnę szybko gazu silnik się dusi. Obroty utrzymać na właściwym poziomie uzyskuje poprzez pompowanie delikatne gazu. Wtedy silnik się nie dusi. Dodam, że nie ma znaczenia czy krokowy jest podpięty czy nie, dlatego też on staje się głównym podejrzanym. Ktoś ma może jakieś rady?


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł: Re: [A6 c4 2,6 LPG] Niskie obroty na zimnym silniku
PostNapisane: 23.kwi.2009 15:17:25 
Użytkownik

Dołączył(a): 16.lip.2008 12:39:58
Posty: 37
Sprawdz 2-pinowy czujnik (sensor) temperatury.Jest z tyłu silnika po stronie kierowcy na metalowym przewodzie ulładu chłodzenia obok odpowietrznika .Pozdrowionka

_________________
Witam serdecznie Audi-fanów i nie tylko.


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 23.kwi.2009 16:21:44 
Użytkownik

Dołączył(a): 09.sty.2009 11:26:03
Posty: 5
Lokalizacja: Legnica
A Jak go sprawdzić?


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 23.kwi.2009 17:17:39 
Użytkownik

Dołączył(a): 16.lip.2008 12:39:58
Posty: 37
Mierzysz rezystancję omomierzem podłaczjąc go pod dwa styki w miarę wzrostu temp.cieczy rezystanca spada i podaje nowe parametry do sterownika motoru.Prawidłowa rezystancja to wg.katalogu - Temp wody 10* C - 3750 Omów , 20*C - 2500 omów , 40*C 1050 omów , 60*C-650 omów , 80*C -350 omów . Najlepiej jeśli podepniesz autko pod kompa powinno wyść jeśli czujnik jest padnięty.

_________________
Witam serdecznie Audi-fanów i nie tylko.


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 23.kwi.2009 18:02:38 
Użytkownik

Dołączył(a): 09.sty.2009 11:26:03
Posty: 5
Lokalizacja: Legnica
Auto podłączałem pod Vaga. Jedyny błąd to z sensorem temperatury zasysanego powietrza, i czasami pojawiał się krokowego.


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 23.kwi.2009 18:20:39 
Użytkownik

Dołączył(a): 16.lip.2008 12:39:58
Posty: 37
Sensor temp. powietrza jest wkręcony z kolei w kolektor ssący z tyłu silnika, po stronie pasażera ma czarną wtykę, blisko krokowca.A błąd krokowca może byc przyczyną bo przy nim Grzebałeś wczesniej.

_________________
Witam serdecznie Audi-fanów i nie tylko.


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 26.kwi.2009 23:19:14 
Użytkownik

Dołączył(a): 09.sty.2009 11:26:03
Posty: 5
Lokalizacja: Legnica
Czy ktoś by mógł cyknąć parę fotek swojego silnika, naprawdę by mi to pomogło, bo mam pare zagwostek do wyjaśnienia. Chodzi o silnik ABC 2,6 150 koni.
Pozdrawiam


Góra
 Zobacz profil  
 
Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj wg  
Utwórz nowy wątek Odpowiedz w wątku  [ Posty: 7 ] 

Strefa czasowa: UTC + 1


Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 29 gości


Nie możesz rozpoczynać nowych wątków
Nie możesz odpowiadać w wątkach
Nie możesz edytować swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów

Szukaj:
Skocz do: