Witam; zamieszczam logi do oceny; wykonałem je zgodnie z podaną na naszym forum procedurą. Logi statyczne i dynamiczne zapisane są w jednym pliku, tzn. po zrobieniu logów statycznych, wykonałem dynamiczne; komputer dodał wyniki dynamiczne do utworzonych wcześniej statycznych. Mam nadzieję, że tak może zostać.
Auto traci moc na wyższych obrotach i pod obciążeniem. Na biegu jałowym bez problemu robi 4500 obr, natomiast na biegu szarpie i raczej trudno uzyskać 3800 czasem.
W styczniu wymieniany był pompowtryskiwacz trzeci.
To widac na odczytach...
Miesiąc później czyściłem kostki pompowtrysków, bo szarpał.
Po włączeniu silnika słychac charakterystyczne pstrykanie elementu o oznaczeniu: 028 906 283 FAPF - zawór magentyczny (?).
Zaznaczam, że owe szarpanie różni się od tego sprzed wymiany pompowtryskiwacza. Wcześniej auto jeździło na dwóch cylindrach;
Teraz ewidentnie brakuje mu mocy na wyższych obrotach i pod obciążeniem.
Przed czyszczeniem kostek pompowtrysków pojawiły się błędy:
18075 - Valve for Pump-Jet: Cylinder 2 (N241): Electrical Malfunction
P1667 - 35-10 - - - Intermittent
17964 - Charge Pressure Control: Negative Deviation
P1556 - 35-10 - - - Intermittent
00668 - Supply Voltage Terminal 30
002 - Lower Limit Exceeded - Intermittent
Obecnie żadnych błędów nie ma.
Pomocy. Pozdrawiam.