.: AUDI KLUB POLSKA :.

Forum Audi Klub Polska
Teraz jest 26.lis.2024 05:57:15

Strefa czasowa: UTC + 1




Utwórz nowy wątek Odpowiedz w wątku  [ Posty: 12 ] 
Autor Wiadomość
 Tytuł: A8 D2 instalacja BRC - opinie
PostNapisane: 29.kwi.2009 20:47:28 
Użytkownik

Dołączył(a): 14.kwi.2009 16:44:34
Posty: 34
Lokalizacja: Mazowsze
Ma ktoś może instalację BRC sekwencyjną w Audi A8 D2 3.7 i może podzielić się opinią o tym sprzęcie?

Wiem tyle, że instalacja to sekwencja i była zamówiona u producenta rok temu pod ten konkretny samochód, przyszła razem ze wszystkim (wtryskiwacze itp) w pudełku od producenta jako komplet i jako komplet była założona, nie znam niestety modelu.

Autko po lifcie jeśli więc więcej zaworów jeśli to ma jakieś znaczenie i aktualnie zrobiono na tej instalacji 40 tyś km bezawaryjnie ...


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 29.kwi.2009 21:53:57 
Użytkownik
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 02.mar.2007 10:01:15
Posty: 6217
Lokalizacja: Mogilno
Auto: 100/C4 2.0 16V ACE, D2 FL 3.7Q 40V AQG
z tego co widze w podpisie to Bilu ma w S6 4.2 sequent 56 więc może uderz do niego


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 30.kwi.2009 06:47:04 
Klubowicz

Dołączył(a): 23.lip.2003 18:25:03
Posty: 11650
Lokalizacja: Wrocław
Auto: Q7 4M
o tym, ze mam gaz przekonuje sie jedynie przy dystrybutorze na stacji.
spadkow mocy nie odczulem.

_________________

jest:
Q7 4M 3,0 TFSI 419 PS/512 Nm
było:
SQ5 Plus
A7 C7 3,0 biTDI
A6 C7 3,0 biTDI
S4 B8 3,0 TFSI
V8 D11 4,2
A4 B6 1,8T q
S8 D2 4,2
S6 C4 4,2
A6 C4 2,5 TDI q
S6 C4 2,2T
A6 C4 2,5 TDI q
A80 B4 1,9 TDI


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 30.kwi.2009 08:17:13 
Użytkownik

Dołączył(a): 14.kwi.2009 16:44:34
Posty: 34
Lokalizacja: Mazowsze
A jak z vmax - bez problemów osiągasz na gazie ?

I jak ze świecami i przewodami, nie zużywają się szybciej ?


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 30.kwi.2009 08:32:05 
Klubowicz

Dołączył(a): 23.lip.2003 18:25:03
Posty: 11650
Lokalizacja: Wrocław
Auto: Q7 4M
Vmaxa nie testowalem ani przed ani po zalozeniu LPG.
Zmiany dynamiki nie odczulem.
Swiece zmienialem przy kompleksowej wymianie elementow eksploatacyjnych i tez nie wiem czy szybciej sie zuzywaja.
Zalozylem gaz i po prostu jezdze kosztami paliwa zblizonymi do 1,9 tdi ;)

_________________

jest:
Q7 4M 3,0 TFSI 419 PS/512 Nm
było:
SQ5 Plus
A7 C7 3,0 biTDI
A6 C7 3,0 biTDI
S4 B8 3,0 TFSI
V8 D11 4,2
A4 B6 1,8T q
S8 D2 4,2
S6 C4 4,2
A6 C4 2,5 TDI q
S6 C4 2,2T
A6 C4 2,5 TDI q
A80 B4 1,9 TDI


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 30.kwi.2009 12:18:16 
Użytkownik

Dołączył(a): 14.kwi.2009 16:44:34
Posty: 34
Lokalizacja: Mazowsze
Ok dzięki za pomoc.

Rzecz wygląda tak, że mam do kupienia takie autko z taką instalacją za śmieszne pieniądze i się zastanawiam jak to się sprawuje.

Ale jak mówisz że spadku mocy nie ma i świece się normalnie zachowują to myślę, że daje radę ta instalacja.

Nie kupuje tego do wyścigów itp ale czasem dobrze mieć możliwość przycisnąć do 200 bez zająknięcia.


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 30.kwi.2009 16:39:31 
Klubowicz

Dołączył(a): 10.gru.2005 18:28:36
Posty: 478
Lokalizacja: Kielce
nigdy nie bylem zwolennikiem gazu w aucie, ale chyba trzeba bedzie sie przestawic...

BiLu nie masz naprawde zadnych problemow ? jakies regulacje robisz w trakcie uzytkowania czy trzyma pierwsze nastawy ? co tam zalozyles jesli to nie tajemnica ?

_________________
90 NG, 90 NG, c4 AAH, a4 AVF, coupe ABC, s6 AEC, B4 ABC q, A4 ADR, Allroad AKE, A8 AQF

Błogoslawiony człowiek, ktory nie majac nic do powiedzenia powstrzymuje się od ubrania tego faktu w słowa


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 30.kwi.2009 22:11:12 
Klubowicz

Dołączył(a): 23.lip.2003 18:25:03
Posty: 11650
Lokalizacja: Wrocław
Auto: Q7 4M
regulacja byla jedna - po okolo 1 tys km.
przez kolejne 20 tys zero ingerencji w instalacje i zero problemow.
instalacja taka jak w podpisie zalozona przez osobe, ktora nie robila tego pierwszy raz ;)

_________________

jest:
Q7 4M 3,0 TFSI 419 PS/512 Nm
było:
SQ5 Plus
A7 C7 3,0 biTDI
A6 C7 3,0 biTDI
S4 B8 3,0 TFSI
V8 D11 4,2
A4 B6 1,8T q
S8 D2 4,2
S6 C4 4,2
A6 C4 2,5 TDI q
S6 C4 2,2T
A6 C4 2,5 TDI q
A80 B4 1,9 TDI


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 02.maja.2009 20:58:01 
Użytkownik
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 02.mar.2007 10:01:15
Posty: 6217
Lokalizacja: Mogilno
Auto: 100/C4 2.0 16V ACE, D2 FL 3.7Q 40V AQG
jak założą Ci dobrze i dobrą sekwencje to tak jak Bilu pisze nie wiesz, że masz gaz, nie wiesz kiedy sie przełącza na gaz, skończy Ci się gaz przerzuca na PB i w większości sygnał dźwiękowy Cie informuje, że trzeba tankować, przy sekwencji nie przewiduje się regulacji jak w zwykłym gazie, dlaczego przewody miałyby się szybciej zużywać? przewody zużywają się tak samo z tym, że przy zasialniu LPG najszybciej widać jak już mają dosyć, świece najlepiej jak nie mają za dużo elektrod, nawet jak producent zaleca 3 albo 4 elektrodowe, lepiej jest dać jednoelektrodówki,

P.S.
Raczej do 200km/h nie będzie problemu maiał 3.7 na eLPGie :)


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 03.maja.2009 23:48:15 
Użytkownik

Dołączył(a): 07.lut.2007 17:58:24
Posty: 807
Lokalizacja: ŁÓDZ
Jeśli chodzi o gaz to mimo, że go posiadam za bardzo nie jestem tego świadomy.
Małe sprostowanie, jestem świadomy, tak jak Bilu napisał, jeśli chodzi o porównywalne koszty do 1.9TDI.
Przełącza 1 wtrysk/sek i nie mam pojęcia na czym jadę i kiedy się to stało.
Z dynamiką trzeba naprawdę dobrego wyczucia żeby zauważyć różnicę, ale ona zawsze będzie. Taka konstrukcja każdego gazu.
Zrobiłem już ponad stówkę i byłem raz na wymianie listwy i dwa razy na filtrach.
Jechałem na gazie nieco ponad 250km/godz no ale trzeba wziąć pod uwagę zawyżoną wartość na blacie.
Polecam :)

_________________
S6 4,2 AEC 1995 black-violet :) jest
Ducato 2,5 D :) było niestety ale cel nadrzędny
100 2,2T MC avant 1989 była [znowu jest :) ] Ukradli złodzieje :(
200 2,2T 1984 była


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 04.maja.2009 00:13:11 
Użytkownik

Dołączył(a): 14.kwi.2009 16:44:34
Posty: 34
Lokalizacja: Mazowsze
Dziś się w końcu tym przejechałem. Ponad 200 bez problemu. Gdybym nie wiedział to bym nie zorientował się jakie to paliwo.


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 04.maja.2009 11:13:40 
Użytkownik

Dołączył(a): 07.lut.2007 17:58:24
Posty: 807
Lokalizacja: ŁÓDZ
quidy napisał(a):
Dziś się w końcu tym przejechałem. Ponad 200 bez problemu. Gdybym nie wiedział to bym nie zorientował się jakie to paliwo.


No widzisz. A to na poparcie tezy
http://www.youtube.com/watch?v=_ODh_fikXCA

_________________
S6 4,2 AEC 1995 black-violet :) jest
Ducato 2,5 D :) było niestety ale cel nadrzędny
100 2,2T MC avant 1989 była [znowu jest :) ] Ukradli złodzieje :(
200 2,2T 1984 była


Góra
 Zobacz profil  
 
Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj wg  
Utwórz nowy wątek Odpowiedz w wątku  [ Posty: 12 ] 

Strefa czasowa: UTC + 1


Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 14 gości


Nie możesz rozpoczynać nowych wątków
Nie możesz odpowiadać w wątkach
Nie możesz edytować swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów

Szukaj:
Skocz do: