.: AUDI KLUB POLSKA :.

Forum Audi Klub Polska
Teraz jest 25.lut.2025 04:03:58

Strefa czasowa: UTC + 1




Utwórz nowy wątek Odpowiedz w wątku  [ Posty: 128 ]  Przejdź na stronę Poprzednia strona  1 ... 3, 4, 5, 6, 7  Następna strona
Autor Wiadomość
 Tytuł:
PostNapisane: 03.maja.2009 11:10:04 
Użytkownik

Dołączył(a): 05.kwi.2009 14:32:43
Posty: 260
Lokalizacja: Kraków
Fakt za samochody zadbane trzeba zapłacić. Zgadzam się w tym w 100%.Ale to nie zawsze się sprawdza o czym przekonał się mój kolega kupując Audi A4 od starszego pana , który przed emeryturą chciał zmienić samochód. Pojechał oglądnąć samochód był z polecenia , wszystko ok bezwypadkowy , serwisowany w ASO. Przebieg autentyczny 160tys. Środek piękny , pachnący , kierownica nie wytarta.Ogólnie mówiąc super stan. Cena nie mała bo po negocjacji zapłacił za autko 28500zl w lutym br.Ominę dalszych biegu dalszych wydarzeń, ale samochód nie miał tych 160tys. tylko grubo ponad 500tys ( według mechanika ok 650 tys.) Jak to się stało że taki przebieg był nawet w bazie ASO?? A no dlatego że gościu cofał licznik i co któryś przegląd odwiedzał ASO. Że w ASO się nie zorientowali bardzo dziwne, jedno co się zgadzało ,że bezwypadkowy( był do momentu gdy koledze na drodze nie wyrwało kierownicy i nie wjechał las i rozbił samochód) .Teraz kolega ma do wymiany z rzeczy mechanicznych silnik , skrzynie biegów itp. ale samochód perełka.
Poza tym ciekawe że za 150 tys. jestem w stanie kupić W12 w D3 .Wiem wiem zaraz mnie powiecie że D2 rządzi a D3 jest do...
Ja jednak uważam i pisze to z pełną odpowiedzialnością że za taka cenę dla mnie może miec przebieg max 40 tys.


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 03.maja.2009 12:24:10 
Użytkownik

Dołączył(a): 12.cze.2004 12:27:57
Posty: 2609
Lokalizacja: Warszawa
Auto: 80 Avant
No i właśnie od tego są tacy ludzie jak Dred, dzięki którym można uniknąć takiej przykrej "niespodzianki".

_________________
Golf 7 Variant 1.4 TSI DSG


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 03.maja.2009 13:16:44 
Użytkownik

Dołączył(a): 05.kwi.2009 14:32:43
Posty: 260
Lokalizacja: Kraków
Wiesz nie chce podważać kogoś umiejętność ale ten samochód zwiedził 2 serwisy , użyto VAGa, sprawdzono lakier .Facet pół roku kupował samochód i i tka się włożył. Ja mam pewną koncepcje że jak bardzo się chce i wie co robi i gra jest warta świeczki to wszystko ukryjesz.


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 03.maja.2009 13:58:08 
Użytkownik
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 16.maja.2005 22:55:49
Posty: 1361
Lokalizacja: Wołomin
Widział co kupuje - a to, ze miało 500tkm i jeszcze wziął - to tylko dobrze świadczy o autku ;) Wszedzie są szfindle, wiadomo...
W ASO mechanik patrzy na licznik - wbija przebieg przy przeglądzie w Else lub coś pododbego... Nikt za bardzo tego nie weryfikuje. Pytanie tylko czy historia nie została całkowicie sfabrykowana...

A po czym mechanik ustalił ze auto przejechało 650tkm?

Jakby kupował na skórach to nikomu nie udałoby się za bardzo ukryć tych 500tkm. No chyba, ze dziadek miałby bardzo miękki tyłek i jeździł w spodniach wypranych w cocolino :peace:

_________________
D11 ABH 4.2 6G
D2F AQF 4.2 AT

TRIUMPH Tiger 1050


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 03.maja.2009 14:28:52 
Użytkownik

Dołączył(a): 05.kwi.2009 14:32:43
Posty: 260
Lokalizacja: Kraków
Właśnie były skóry i to jest najlepsze. Po czym to wyszło?? Po tym jak silnik został rozkręcony i dokładnie przebadany po tym jak padł ( nie znam dokładnie czemu). Wiecie jak dla mnie chodzi samochód był przygotowywany pod sprzedaż miał wytrzymać kilka dni a potem to mogło się nim dziać co chciało. Kilka miesięcy temu był artykuł w AŚ jak naprawiać takie fotele żeby były nówki, więc z tym problemu nie było.Ale że się chłopu chciało tak wszystko markować to ja jestem pod wrażeniem. Jeździłem bo rożnych krajach widziałem rożne samochody ale tak dobrze przygotowanego nigdy. nie ja siebie nie uważam za żadnego fachowca ale moim zdaniem 90 % z forumowiczów wpadłoby w pułapkę faceta. Na pewno ( tak mnie się zdaje) nie robił tego sam tylko zlecił to komuś i to kogoś kto bardzo dobrze zna ten model Poznałbym chętnie tego gościa nie żeby mu wtłuc ale pogratulować smykały. Tak suma summarum to nie wiem czy on nie zapłacił za te wszystkie naprawy więcej niż to wszystko byłoby warte.


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 03.maja.2009 17:47:40 
Użytkownik

Dołączył(a): 21.kwi.2009 19:53:18
Posty: 2579
Lokalizacja: Limanowa/NS
michu napisał(a):
solaris napisał(a):

Michu jeszcze czeka Cię kilka przygód z BMW: jeż, moduł LCM, sprzęgło, drgania przy ruszniu i mokry lewy tył.

To s8 to jest za drogie. Nie stać mnie na taką.

Często przeglądam scouta i mobile i zauważyłem, że 4.2 nawet młodsze i z lepszym wyposażeniem jest tańsze od 2.8. I te dziwne duże przebiegi, chyba nasi handlarze posiadają cudowne lawety przebiego-cofające.


Hej,
no dzieki - lejesz mi muzyke w uszy...
a co to jest ten jeż? i moduł LCM? sprzęgło? Czemu?
drganie przy ruszaniu juz mam - ale wyczailem, ze to elektryka, nie?

mokry lewy tyl - to niedzialajacy reczny? To mialem w 520i (mialem ja 3 miesiace i juz zaczynala podrygi.. ) ;-)

s8 - nie jest drogie jak na takie auto. org. 100tys to gratka. tylko fakt, duzo kasy kosztuje. ale cos za cos.

a 4.2 jest tanie bo byly baaardzo popularne, 2.8 malo kto zamawial w a8 (koledzy juz o tym pisali). a w PL ma powodzenie, bo ludzie, ktorzy nie jezdzili audi kombinuja tak jak Ty - czyli malo pali, niskie koszty itd.
co nie jest prawda. ;-)

pzdr.


Michał tak więć po krótce
jeż - część elektroniczna(przypominająca jeża) odpowiedzialna za skalowość obrotów nawiewu, uszkodzony działa na maxx obrotów,
moduł LCM (komfortu) - odpowiedzialny za wszystkie śwatła., pierwszy objaw zużycia nie działający prawy drogowy(długi), może również świadczyć o grzebaniu w przebiegu,
sprzęgło ma zawór CDV i trzeba odpowietrzać
co do drgań - jeśli masz manuala to skrzynia, nie wyeliminujesz tego, pół BMW tak ma, jeśli automat to nie wiem,
mokry lewy tył - to wadliwy odpływ wody z drzwi, jak będziesz mył to pod dywanikiem będzie mokro,
ręczny to pestka, podkręcasz na gwiazdce


Panowie ale ten filmik gdzie te audi wyjechało najwyżej został osądzony jako fałszywy. To było podobno ustawione przez audi. Co Wy o tym myślicie???

_________________
A4 B6 1.9tdI
S85D


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 03.maja.2009 20:51:28 
Moderator

Dołączył(a): 22.sty.2002 01:00:00
Posty: 1397
Lokalizacja: czuje swad
Misiek1 napisał(a):
Właśnie były skóry i to jest najlepsze. Po czym to wyszło?? Po tym jak silnik został rozkręcony i dokładnie przebadany po tym jak padł ( nie znam dokładnie czemu). Wiecie jak dla mnie chodzi samochód był przygotowywany pod sprzedaż miał wytrzymać kilka dni a potem to mogło się nim dziać co chciało. Kilka miesięcy temu był artykuł w AŚ jak naprawiać takie fotele żeby były nówki, więc z tym problemu nie było.Ale że się chłopu chciało tak wszystko markować to ja jestem pod wrażeniem. Jeździłem bo rożnych krajach widziałem rożne samochody ale tak dobrze przygotowanego nigdy. nie ja siebie nie uważam za żadnego fachowca ale moim zdaniem 90 % z forumowiczów wpadłoby w pułapkę faceta. Na pewno ( tak mnie się zdaje) nie robił tego sam tylko zlecił to komuś i to kogoś kto bardzo dobrze zna ten model Poznałbym chętnie tego gościa nie żeby mu wtłuc ale pogratulować smykały. Tak suma summarum to nie wiem czy on nie zapłacił za te wszystkie naprawy więcej niż to wszystko byłoby warte.

wiesz,
jak czytam tekst, ze auto zamiast 150tys mialo 650 to droche jednak w to wątpię, a w sumie wątpię w to jak cholera.
chciałbym dowiedzieć się jakiż to spec mechanik rozebrał silnik i stwierdził rzeczywisty przebieg 650 tysięcy km?!??!?
qrde - 650 tys to juz np.
kiery nie masz
drzwi klepia jak w oborze - tego nie unikniesz w zaden sposob, chyba ze koles wlazl do auta i jechal... zaraz za forestem gump'em jak sobie chcial pobiegac
pedalow nie ma
lakier jest matowy - naturalna sprawa
zawiehy juz nie ma
itd, itd, itd
ok - mozna powiedziec klime i plastik zmienil, ale juz np. fotela nie oplaca sie zmieniac - a nie widzialem w zadnym modelu audi fotela jaki nie roznilby sie miedzy 150 a 200, a gdzie do 650 tysiecy km.
w tym przebiegu zuzycie postepuje juz bardzo szybko - tak jak spodnie - jak nowe to pierzesz i ladne, ale w pewnym momencie jak zaczna sie szmacic to sprawa leci szybciutko.
wiec - ja tam bym tego mechanika sprawdzil dosc dokladnie.

michu

_________________
s8


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 03.maja.2009 20:56:12 
Moderator

Dołączył(a): 22.sty.2002 01:00:00
Posty: 1397
Lokalizacja: czuje swad
solaris napisał(a):
Michał tak więć po krótce
jeż - część elektroniczna(przypominająca jeża) odpowiedzialna za skalowość obrotów nawiewu, uszkodzony działa na maxx obrotów,
moduł LCM (komfortu) - odpowiedzialny za wszystkie śwatła., pierwszy objaw zużycia nie działający prawy drogowy(długi), może również świadczyć o grzebaniu w przebiegu,
sprzęgło ma zawór CDV i trzeba odpowietrzać
co do drgań - jeśli masz manuala to skrzynia, nie wyeliminujesz tego, pół BMW tak ma, jeśli automat to nie wiem,
mokry lewy tył - to wadliwy odpływ wody z drzwi, jak będziesz mył to pod dywanikiem będzie mokro,
ręczny to pestka, podkręcasz na gwiazdce


Panowie ale ten filmik gdzie te audi wyjechało najwyżej został osądzony jako fałszywy. To było podobno ustawione przez audi. Co Wy o tym myślicie???

witaj,
dzieki za info - brzmi naprawde super.
wiec jak chodzi o drgania - mam to teraz ok. 1.500 - do 3.000 obrotow.
ale podejrzewam jednak elektryke.
btw. to o czym Ty mowisz - wykaze na kompie?
jak chodzi o LCM - tutaj nic nie mam, jest ok.
tak samo jez - chociaz akurat z clima control jest syf bo nie dmucha na szybe. mam mechanika 12.05 bedziemy czaic o co chodzi. jak na razie wiem ,ze na kompie nie ma zadnych usterek...
mokry lewy tyl jeszcze przede mna... ;-)

pzdrowiona i witaj w klubie Audi - przynajmniej marka bezawaryjna.



michu

_________________
s8


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 03.maja.2009 21:36:44 
Użytkownik

Dołączył(a): 07.kwi.2008 19:47:37
Posty: 3345
Lokalizacja: Łódź
To z e39 są takie problemy??. Mój syn myśli nad takim 2.5 beznyna, ale widze, że z tymi autami kiepsko :/

_________________
Obrazek

- Audi A6 Avant BES 2.7T manual + soft - ukradli :(
- BMW 528iA Touring 97r
- BMW 540i6 Touring technoviolett - 95r
- Lexus GS430


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 03.maja.2009 21:52:10 
Użytkownik

Dołączył(a): 15.kwi.2008 16:20:29
Posty: 47
Lokalizacja: Świebodzice
Cytuj:
że z tymi autami kiepsko

Az tak to nie :)
Dodalbym do w.w
Rozszczelniajaca sie chlodnice, Sterownik i czujniki abs/asc, wiecej narazie nie pamietam badz nie doswiadczylem.
Sterownik mozna naprawic ok 0,5k badz kupic nowy ok1,5k.
Jez chyba cos kolo 2 stowek. Czujniki dostaniemy od kwoty ponizej 100pln ale warto kupic org. Chlodnica org ok 500pln.
No i jeszcze alternator - skonczyly sie bieznie i szczotki po przebiegu ok 250k - regeneracja ok100pln. Po wiecej info zapraszam na bmw5er.pl, Nie zasmiecajac juz watku o audi ktorego niestety nie udalo mi sie kupic :(
jak chcesz to odezwij sie na maila. wysle ci ceny czesci ktore wymienialem zuzycie paliwa itp.
pozdrawiam

_________________
AWT psssst kombi


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 04.maja.2009 08:46:01 
Użytkownik

Dołączył(a): 21.kwi.2009 19:53:18
Posty: 2579
Lokalizacja: Limanowa/NS
i jeśli masz touring jak indian to dolatuje NIVO!!!
Michał ja bym nie jechał do mechanika tylko popatrzył na elektrozawór i po problemie.
Michu jak masz nowszy LCM to masz fajną opcję >>"follow me home"
P.S ale prócz w/w usterek to nic się nie dzieje


Panowie ma ktoś namiar na D2 2.8 q (raczej w manualu) w małopolsce?Bardzo byłbym wdzięczny :piwo:

_________________
A4 B6 1.9tdI
S85D


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 04.maja.2009 08:49:27 
Użytkownik

Dołączył(a): 21.kwi.2009 19:53:18
Posty: 2579
Lokalizacja: Limanowa/NS
2rafal7 napisał(a):
To z e39 są takie problemy??. Mój syn myśli nad takim 2.5 beznyna, ale widze, że z tymi autami kiepsko :/



Wcale nie, największym problemem wszystkich aut jest POPRZEDNI WŁASCICIEL!

Ale raczej niech się w 2.5 nie pakuje, lepiej mu dołóż i niech sobie kupi 2.8i na podwójnym vanosie. Spalanie te same co w 2.5

_________________
A4 B6 1.9tdI
S85D


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 04.maja.2009 08:56:43 
Moderator

Dołączył(a): 22.sty.2002 01:00:00
Posty: 1397
Lokalizacja: czuje swad
solaris napisał(a):
i jeśli masz touring jak indian to dolatuje NIVO!!!
Michał ja bym nie jechał do mechanika tylko popatrzył na elektrozawór i po problemie.
Michu jak masz nowszy LCM to masz fajną opcję >>"follow me home"
P.S ale prócz w/w usterek to nic się nie dzieje


Panowie ma ktoś namiar na D2 2.8 q (raczej w manualu) w małopolsce?Bardzo byłbym wdzięczny :piwo:


Witaj,
Ja musze do mechanika - na bmw nie znam sie WCALE. Nawet nie wiem gdzie ten elektrozawor jest.
Do audi jest cos takiego jak elza i sobie male naprawy porobic, a do bmw nie mam!
Nowego LCM chyba nie mam, bo auto jest z '96.
A co to jest opcja follow me home tak na marginesie?

Michu

_________________
s8


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 04.maja.2009 09:08:06 
Użytkownik
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 15.sie.2006 21:43:49
Posty: 1467
Lokalizacja: Těšin
Auto: S8 D2 MTM Optikpaket Schwarz
solaris napisał(a):
(...)Panowie ma ktoś namiar na D2 2.8 q (raczej w manualu) w małopolsce?Bardzo byłbym wdzięczny :piwo:

http://otomoto.pl/audi-a8-C8234159.html
Wprawdzie spełnia tylko jedno kryterium, ale nie ma nic interesującego z 2.8 Q.
Cena dość atrakcyjna jak na lifta, trzeba by było podjechać, bądź poprosić kogoś o oględziny, kto na bliżej.

_________________
Sex, drugs and ROTFL & LOL... Black Cars Matters


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 04.maja.2009 09:11:40 
Użytkownik

Dołączył(a): 21.kwi.2009 19:53:18
Posty: 2579
Lokalizacja: Limanowa/NS
tak na marginesie (z j.a odprowadź mnie do domu) to jak wychodzisz z auta i je zamykasz to przez ok minutkę długie albo halogeny pięknie świecą odprowadzając Cię:-)
ale sprawdź może masz>>> wyłącz światła i włącz długie (drogowe - manetka do tyłu) i zamknij.
A test zegarów i odblokwanie BC robił pan??????
P.S to co weźmie mechanior to byś kupił el.z. a na forum wszystko znajdziesz i się jeszcze opił


Pozdrawiam

_________________
A4 B6 1.9tdI
S85D


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 04.maja.2009 09:24:05 
Użytkownik

Dołączył(a): 21.kwi.2009 19:53:18
Posty: 2579
Lokalizacja: Limanowa/NS
dzięki dice ale za droga trochę, tyle to aż nie mam, a wszystkiego do zera nie chce wydać, lepiej mieć jakiś zapas

Auto ładne, cena niska jak za ten rok.

Myślałem, żeby samemu sobie sprowadzić, zawsze kilka tys taniej wyjdzie

P.S tam facet podał 197 KM, gdzie indziej podają 194,3. To ile ona ma?

_________________
A4 B6 1.9tdI
S85D


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 04.maja.2009 11:10:04 
Użytkownik
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 15.sie.2006 21:43:49
Posty: 1467
Lokalizacja: Těšin
Auto: S8 D2 MTM Optikpaket Schwarz
solaris napisał(a):
dzięki dice ale za droga trochę, tyle to aż nie mam, a wszystkiego do zera nie chce wydać, lepiej mieć jakiś zapas

Auto ładne, cena niska jak za ten rok.

Myślałem, żeby samemu sobie sprowadzić, zawsze kilka tys taniej wyjdzie

Poniżej 30 tyś może być ciężko, więc rozglądaj się za maks 98r.

solaris napisał(a):
P.S tam facet podał 197 KM, gdzie indziej podają 194,3. To ile ona ma?

Moc KM (kW) / obr/min.
193 (142) / 6000

_________________
Sex, drugs and ROTFL & LOL... Black Cars Matters


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 04.maja.2009 12:21:16 
Użytkownik

Dołączył(a): 15.kwi.2008 16:20:29
Posty: 47
Lokalizacja: Świebodzice
Cytuj:
i jeśli masz touring jak indian to dolatuje NIVO!!!

Nie wszystkie touringi maja nivo :) Akurat trafilem na ten nie wyposozony w w.w system.
pozdr

_________________
AWT psssst kombi


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 04.maja.2009 14:53:07 
Użytkownik

Dołączył(a): 12.kwi.2009 08:54:27
Posty: 53
Lokalizacja: Mazowieckie
kolego solaris, jestem młodym użytkownikiem a8 ale coś ci powiem. mój kolega gdy kupował a8 tez sie bał 4.2 i dlatego kupił 2.8, po paru tyg gdy ja kupiłem 4.2 i sie nim przejechał nie może sobie darowac swojej decyzji i bedzie zmieniał na 4.2. spalanie, fakt ma mniejsze ale niewiele. ale gdy chce szybciej ruszyc to musi go cisnąć a ja po prostu delikatnie wciskam pedał gazu i zostawiam wszystkich w tyle. powodzenia w poszukiwaniach bo to na prawde męczace

_________________
AUDI A8 4.2


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 04.maja.2009 15:21:26 
Użytkownik

Dołączył(a): 21.kwi.2009 19:53:18
Posty: 2579
Lokalizacja: Limanowa/NS
Dzięki za otuchę.
Ciężko na prawdę kupić, myślę już o RFN ale ta akcyza, koszt paliwa, szukanie. Może wyjść więcej niż u nas.

Jeździłem 3.7 Q i co tu mówić>>>wiertarka, 2.8 jeszcze nie bo chyba nie ma sensu oglądać jakieś komisówki za 16-18tys.
Mnie interesuje od samego początku V6 i skrzynia manualna z quattro.

P.S Powiem szczerze>>>uwarunkowany jestem jeszcze tym, że mam do pracy dwa gruźliki i nie są już pierwszej młodość, jak któryś padnie to z 500km/mies zrobi się 4tys z czego głownie miasto. 4.2 w mieście pewnie spali o 5-6l więcej co daje 40*6=240*4=960. Tak więc tysiąc więcej na paliwo mi się nie uśmiecha.

Bardzo chciałbym 4.2 ale z w/w powodów męczę się szukając 2.8 :/

_________________
A4 B6 1.9tdI
S85D


Góra
 Zobacz profil  
 
Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj wg  
Utwórz nowy wątek Odpowiedz w wątku  [ Posty: 128 ]  Przejdź na stronę Poprzednia strona  1 ... 3, 4, 5, 6, 7  Następna strona

Strefa czasowa: UTC + 1


Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 35 gości


Nie możesz rozpoczynać nowych wątków
Nie możesz odpowiadać w wątkach
Nie możesz edytować swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów

Szukaj:
Skocz do: