michu napisał(a):
solaris napisał(a):
Michu jeszcze czeka Cię kilka przygód z BMW: jeż, moduł LCM, sprzęgło, drgania przy ruszniu i mokry lewy tył.
To s8 to jest za drogie. Nie stać mnie na taką.
Często przeglądam scouta i mobile i zauważyłem, że 4.2 nawet młodsze i z lepszym wyposażeniem jest tańsze od 2.8. I te dziwne duże przebiegi, chyba nasi handlarze posiadają cudowne lawety przebiego-cofające.
Hej,
no dzieki - lejesz mi muzyke w uszy...
a co to jest ten jeż? i moduł LCM? sprzęgło? Czemu?
drganie przy ruszaniu juz mam - ale wyczailem, ze to elektryka, nie?
mokry lewy tyl - to niedzialajacy reczny? To mialem w 520i (mialem ja 3 miesiace i juz zaczynala podrygi.. )

s8 - nie jest drogie jak na takie auto. org. 100tys to gratka. tylko fakt, duzo kasy kosztuje. ale cos za cos.
a 4.2 jest tanie bo byly baaardzo popularne, 2.8 malo kto zamawial w a8 (koledzy juz o tym pisali). a w PL ma powodzenie, bo ludzie, ktorzy nie jezdzili audi kombinuja tak jak Ty - czyli malo pali, niskie koszty itd.
co nie jest prawda.

pzdr.
Michał tak więć po krótce
jeż - część elektroniczna(przypominająca jeża) odpowiedzialna za skalowość obrotów nawiewu, uszkodzony działa na maxx obrotów,
moduł LCM (komfortu) - odpowiedzialny za wszystkie śwatła., pierwszy objaw zużycia nie działający prawy drogowy(długi), może również świadczyć o grzebaniu w przebiegu,
sprzęgło ma zawór CDV i trzeba odpowietrzać
co do drgań - jeśli masz manuala to skrzynia, nie wyeliminujesz tego, pół BMW tak ma, jeśli automat to nie wiem,
mokry lewy tył - to wadliwy odpływ wody z drzwi, jak będziesz mył to pod dywanikiem będzie mokro,
ręczny to pestka, podkręcasz na gwiazdce
Panowie ale ten filmik gdzie te audi wyjechało najwyżej został osądzony jako fałszywy. To było podobno ustawione przez audi. Co Wy o tym myślicie???