.: AUDI KLUB POLSKA :.

Forum Audi Klub Polska
Teraz jest 07.lut.2025 12:10:53

Strefa czasowa: UTC + 1




Utwórz nowy wątek Odpowiedz w wątku  [ Posty: 10 ] 
Autor Wiadomość
 Tytuł: [A6 C5 2,8 V6 1998] słabo pali na zimno
PostNapisane: 13.maja.2009 16:13:17 
Użytkownik
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 02.lut.2004 08:38:37
Posty: 3695
Lokalizacja: Bydgoszcz
jak w temacie
Samochód bardzo ciężko odpala na zimno. Tak naprawdę udało się to tylko mojemu mechanikowi do którego auto, w końcu po zwiedzaniu wielu, trafiło.
Jeśli już odpali jest skory do gaśnięcia i nie chcę się wkręcać.

Cierpliwe pompowanie gazu, nieco umiejętności, na obrotomierzu mamy już powiedzmy 2000 (to duża szuka), stabilizujemu na jakiś czas i auto chodzi pięknie, reaguje na gaz, trzyma wolne słowem OK (skutek uzyskiwany po 1 - 3 minutach operacji).
Jeśli operacja się nie uda auto gaśnie i jest martwe.

Diagnoza - tester uniwersalny (nie VAG) sprawdzony nie pamiętam nazwy

- padnięta sonda lambda

wymiana na nowe poparta kompleksowo wymianą WN

Brak rezultatu

Auto jest zagazowane sekwencją, która jak samochód osiągnie równowagę bez problemu się włącza.
Jutro vagowanie, sugestie mile widziane

_________________
Pozdrawiam
Buba
_________________
Bestia 2,2 T 20 V Q pod kołderką w garażu


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 13.maja.2009 16:18:25 
Wulkanizator

Dołączył(a): 31.paź.2005 15:35:35
Posty: 1950
Lokalizacja: Orzesze
pierwsza rzecz która przychodzi mi do głowy i którą przerabiałem u siebie - czujnik temperatury G62. Powinien ładnie wyleźć na vagu

_________________
dawniej:
A100 C2 2,0 D 2000-2001 RIP
A100 C3 2,3 B+G 2001-2004
A80 B3 1,8 JN B+G 2004-2005
w AKP:
S4 AVANT 2,2T + LPG 2005-2008 (sprzedana :( )
A90q B3 2,3 NG/ABH 2008-2013
A6 C5 2,8 B+G avant q tip 2008 -


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 13.maja.2009 16:47:05 
Użytkownik

Dołączył(a): 12.mar.2008 22:19:18
Posty: 123
Lokalizacja: Silesia
podstawa vagowanie


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 13.maja.2009 18:29:16 
Użytkownik

Dołączył(a): 04.paź.2008 11:14:12
Posty: 297
Lokalizacja: Bielsk Podlaski
Miałem tą sama sytuacje tylko inny silnik bo 2,3. Wytuacja tam sama jak u kolegi wyzej, czujnik temperatury, po wymianie i regulacji wszystko wrocilo do normy

_________________
Audi 100 C4 2,3 - zostały drzazgi :(
Audi A6 C4 2,8 AAH quattro MT sedan - jest ;)
Audi A8 D2 2,8 AAH quattro MT - sprzedany
Audi S8 D2 FL 4,2 AQH quattro AT - przyjemność z jazdy ;)


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 13.maja.2009 19:43:43 
Użytkownik
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 02.lut.2004 08:38:37
Posty: 3695
Lokalizacja: Bydgoszcz
arthurr napisał(a):
pierwsza rzecz która przychodzi mi do głowy i którą przerabiałem u siebie - czujnik temperatury G62. Powinien ładnie wyleźć na vagu


pokieruj jak ślepca

_________________
Pozdrawiam
Buba
_________________
Bestia 2,2 T 20 V Q pod kołderką w garażu


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 13.maja.2009 19:50:38 
Moderator
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 25.sie.2006 12:07:08
Posty: 5556
Lokalizacja: Biała Podlaska
Auto: 4x Audi
Obrazek

_________________
Jest A4 B5 AFN
Jest A3 8V CXS
Jest S6 C4 AEC
Jest S4 B5 AGB
Garage Our Cars


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 13.maja.2009 20:18:09 
Wulkanizator

Dołączył(a): 31.paź.2005 15:35:35
Posty: 1950
Lokalizacja: Orzesze
Darku, tu nie ma co kierować. Zapinasz vaga, jesli jest błąd czujnika G62 to masz winowajce. Sam czujnik jest - jak stoisz przed autem - za lewą głowica przy grodzi w rurze wody - musisz zdjąć rurę łączącą bodajże przepływke z przepustnicą. czteropinowy czujnik montowany na wcisk na oringu i zabezpieczony metalową wsuwką - standardowo. Uważaj w serwisie żeby sprzedali ci dobry - są 2 rodzaje - chyba przed i poliftowy

_________________
dawniej:
A100 C2 2,0 D 2000-2001 RIP
A100 C3 2,3 B+G 2001-2004
A80 B3 1,8 JN B+G 2004-2005
w AKP:
S4 AVANT 2,2T + LPG 2005-2008 (sprzedana :( )
A90q B3 2,3 NG/ABH 2008-2013
A6 C5 2,8 B+G avant q tip 2008 -


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 14.maja.2009 14:35:13 
Użytkownik
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 02.lut.2004 08:38:37
Posty: 3695
Lokalizacja: Bydgoszcz
vag był nie wypluł błędów
po wymianie czujnika nie ma żadnych efektów
auto nadal ciężko odpala i moim zdaniem bardzo brzydko chodzi bo moim zdaniem powinien miarowo szumieć a nie klekotać

_________________
Pozdrawiam
Buba
_________________
Bestia 2,2 T 20 V Q pod kołderką w garażu


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 14.maja.2009 17:44:42 
Moderator
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 18.lis.2003 22:48:52
Posty: 6184
Lokalizacja: Gdańsk
Auto: V70
Możesz przy okazji zobaczyć (w końcu to nic nie kosztuje) czy nie jest trafiony podciśnieniowy reg. ciśnienia paliwa (rysunek nr 13). Jeśli zdejmiesz cieniutki wężyk odchodzący z boku i pocieknie paliwo znaczy zalewa.

_________________
było: B2 coupe, B3, B4, B5, C3 i 2x C4, S3 8L


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 16.maja.2009 18:21:43 
Użytkownik
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 02.lut.2004 08:38:37
Posty: 3695
Lokalizacja: Bydgoszcz
wszelkie wskazywane przez Was możliwe usterki zostały wyeliminowane.
Pomogła wymiana świec i kabli (żywot poprzednich skończył się po przejechaniu około 1000 kilometrów <ga>)

Auto okazało się swapowanym chwastem, zagazowanym nieznanej produkcji sekwencją, która to instalacja moim zdaniem wypaliła zarówno świece jak i kable. Już sama technika montażu była wstrząsająca np. połamana kombinerkami osłona silnika i wskazywała na rękę rzeźnika.
Najbardziej zaimponował mi przewód podciśnienia długości około 15 centymetrów z 10 pęknięciami :D oraz latające luzem osłony głowic. Długo by o tym pisać ;)

Tak więc auto odpalone z niesprawną naszym zdaniem instalacją gazową odjechało z warsztatu strasznie warcząc a nie aksamitnie szumiąc i mamy nadzieję nigdy go więcej nie oglądać bo właściciel został przekonany o konieczności pozbycia się strucla

_________________
Pozdrawiam
Buba
_________________
Bestia 2,2 T 20 V Q pod kołderką w garażu


Góra
 Zobacz profil  
 
Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj wg  
Utwórz nowy wątek Odpowiedz w wątku  [ Posty: 10 ] 

Strefa czasowa: UTC + 1


Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 36 gości


Nie możesz rozpoczynać nowych wątków
Nie możesz odpowiadać w wątkach
Nie możesz edytować swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów

Szukaj:
Skocz do: