przemekk74 napisał(a):
Czesc,
W momencie przejscia Early->Late tez mam jeden wiersz "obsuwu"
Early 14,6 14,6
Early 14,6 15,0
Late 14,6 14,6
Late -1,8 64,7
Late -3,0 100,2
Late -3,0 100,2
(do 004 uzywam vagcoma 303.1 gdyz ten ma wartosci jednoznacznie przedstawione: + i -)
Niepasujacy label (przesuniety) moze wynikac ze sposobu skladania danych do wyslania (protokol) a wartosc "-1.8" to pewnie po prostu uchwycony moment przestawiania sie
W 004S w naglowku widnieje BTDC... o tyle dziwne (chyba, ze to blad vagcoma), ze raczej kat wtrysku dla AFB na wolnych przy rozgrzanym (w 007 masz 90st.) to okolo 2 ATDC (u mnie 1 ATDC).. u Ciebie po kompletnie przeciwnej stronie (mowie o "ECU chce") - interesujace... (masz 004S przed wizyta u tego mechanika?)
Korekcje sa ok wiec to chyba nie wynik zle zlozonego rozrzadu
Zakladam, ze sprawy typu "powietrze w ukladzie paliwowym" zweryfikowales - nie zmieniali Ci przy okazji np filtru paliwa????
Zrob 004s w momencie rozruchu (czy wartosc zadana jest osiagana).
Pozdrawiam,
Przemek
Co do pierwszej części wypowiedzi to nie za bardzo to rozumiem
. Mam logi, ale pochodzące sprzed roku kiedy z odpalaniem było wszystko OK. Co do drugiej części wypowiedzi to mam troszkę powietrza w przewodach paliwowych, ale za to sie wezmę.Filtr paliwa nie był wymieniany
.
Czy prawidłowy kąt wtrysku w 004BS kiedy nastawnik przełączy się na
LATE nie powinie cały czas pokazywać
ATDC. U mnie w chwili zmiany na Late wyświetlana jest wartość 0.8
BTDCi w ułamku sekundy przedchodzi na
ATDC