Lewy01 napisał(a):
grzesiu1982 napisał(a):
Lewy01 napisał(a):
TEgo to już nikt do koncanie wie, włącznie z tym co bedzie robił remont silnika
No ale może macie jakieś szczegulne podejżenia co do przyczyn
Olej dostaje się do układu spalania-Uszczelka, uszczelniacze, tłoki-kazdy może obstawiać w ciemno i rowne szanse na trafienie
o tłokach tez myslałem, ale dziwi mnie to w jaki sposób by sie przedostał olej do silnika jak jest b.dobra kompresja tj. 11,5.
a nowy samochod ma 12,5. Więc dlatego mnie torche dziwi, w jaki sposób by sie miał przedostać olej do komory spalania skoro jest takie wielkie
siśnienie które światczy o szczelności.
może być tak, że pierścienie uszczelniające są jeszcze dobre a któryś (któreś) zgarniający jest trafiony i zostaje dużo oleju na ściankach i się pali, więc nie sugeruj się kompresją, zrób uszczelniacze na zaworach, jak nie pomoże bierz się za pierścienie