.: AUDI KLUB POLSKA :.

Forum Audi Klub Polska
Teraz jest 26.lis.2024 05:56:41

Strefa czasowa: UTC + 1




Utwórz nowy wątek Odpowiedz w wątku  [ Posty: 22 ]  Przejdź na stronę 1, 2  Następna strona
Autor Wiadomość
 Tytuł: [A6 C4 ACK] - kumaty gazownik Biala Podlaska, Siedlce
PostNapisane: 23.maja.2009 10:24:10 
wodnik szuwarek
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 30.wrz.2007 12:17:37
Posty: 2235
Lokalizacja: Ostrołęka / Biała Podlaska
Zapadla trudna decyzja "do gazu".

Czy znacie jakis zaklad w okolicy Bialej Podlaskiej lub Siedlec, ktory bedzie potrafil dobrze zagazowac mojego Smoczka - 2.8 ACK?
Pod uwage biore takze zaklady w promieniu 100km od Bialej (Lukow, Miedzyrzec Podlaski).

Troche rozmawialem i szukalem na forum. W gre wchodzi tylko sekwencja i najprawdopodobniej na Stag300.

_________________
Skoda Yeti CDAA 1.8T manual 4x4, '10, Rosso Brunello - "Wisieńka"
Renault Megane Scenic 2.0 + LPG - "Popierdułka", krótki epizod
Audi A6 C5 Allroad ARE 2.7BT automat + LPG BRC, '01, Highland Green - "Zielona Skarbonka" - sprzedane
Audi A6 C4 ACK 2.8 manual avant quattro + LPG BRC, '97, Europa Blue Mica - "Kaprys" - sprzedane
Audi A6 C4 ACK 2.8 manual avant, '96, Ming Blue Mica - "Smoczek" - rozbite, sprzedane


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 23.maja.2009 12:20:15 
Użytkownik

Dołączył(a): 27.maja.2007 22:20:56
Posty: 22
Ja polecam firmę auto alsa w Siedlcach, moje 1.8t i brata 3.7 było u nich robione, brak zastrzeżeń, czuje że jeżdżę na gazie tylko podczas tankowania :)

_________________
A4 1.8T A4 1.9TDi A8 3.7


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 23.maja.2009 13:33:28 
wodnik szuwarek
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 30.wrz.2007 12:17:37
Posty: 2235
Lokalizacja: Ostrołęka / Biała Podlaska
stomi napisał(a):
Ja polecam firmę auto alsa w Siedlcach...

''ALSA'' S.C. w Siedlcach ul. Targowa 22, to ta firma?

_________________
Skoda Yeti CDAA 1.8T manual 4x4, '10, Rosso Brunello - "Wisieńka"
Renault Megane Scenic 2.0 + LPG - "Popierdułka", krótki epizod
Audi A6 C5 Allroad ARE 2.7BT automat + LPG BRC, '01, Highland Green - "Zielona Skarbonka" - sprzedane
Audi A6 C4 ACK 2.8 manual avant quattro + LPG BRC, '97, Europa Blue Mica - "Kaprys" - sprzedane
Audi A6 C4 ACK 2.8 manual avant, '96, Ming Blue Mica - "Smoczek" - rozbite, sprzedane


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 23.maja.2009 14:52:59 
Użytkownik
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 14.lis.2006 13:27:37
Posty: 2158
Lokalizacja: k/Łukowa
Żaden z zakładów. Jak chcesz to dam ci namiary na konkretną osobę co zajmie się godnie twoim samochodem.

Żaden zakład z okolicy Białej, Łukowa i Siedlec, nie jest w stanie założyć do tego silnika gaz, wiem co mówię.

_________________
Obrazek
Star 1142- 150KM- 410Nm
Audi 80 B4 2.0 ABT- 90KM- 148Nm
Audi 100 C4 2.8 AAH Quattro- 174KM- 245Nm

W sumie 414KM i 803Nm szkoda, że nie pod jedną maską :):


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 23.maja.2009 15:03:39 
wodnik szuwarek
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 30.wrz.2007 12:17:37
Posty: 2235
Lokalizacja: Ostrołęka / Biała Podlaska
Kornel napisał(a):
Żaden z zakładów. Jak chcesz to dam ci namiary na konkretną osobę co zajmie się godnie twoim samochodem.

Przesij na PW, moze cos z tego bedzie. Zalezy mi na Fakturze VAT za zalozenie isntalacji i gwarancji.

_________________
Skoda Yeti CDAA 1.8T manual 4x4, '10, Rosso Brunello - "Wisieńka"
Renault Megane Scenic 2.0 + LPG - "Popierdułka", krótki epizod
Audi A6 C5 Allroad ARE 2.7BT automat + LPG BRC, '01, Highland Green - "Zielona Skarbonka" - sprzedane
Audi A6 C4 ACK 2.8 manual avant quattro + LPG BRC, '97, Europa Blue Mica - "Kaprys" - sprzedane
Audi A6 C4 ACK 2.8 manual avant, '96, Ming Blue Mica - "Smoczek" - rozbite, sprzedane


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 25.maja.2009 21:41:27 
Użytkownik

Dołączył(a): 27.maja.2007 22:20:56
Posty: 22
speco napisał(a):
stomi napisał(a):
Ja polecam firmę auto alsa w Siedlcach...

''ALSA'' S.C. w Siedlcach ul. Targowa 22, to ta firma?
Zgadza się, obok salonu opla. Jakbyś miał jakieś pytania lub chciał zobaczyć na żywo to nie ma problemu :)


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 25.maja.2009 22:58:16 
wodnik szuwarek
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 30.wrz.2007 12:17:37
Posty: 2235
Lokalizacja: Ostrołęka / Biała Podlaska
stomi napisał(a):
Zgadza się, obok salonu opla. Jakbyś miał jakieś pytania lub chciał zobaczyć na żywo to nie ma problemu :)

Dzisiaj do nich dzwonilem, rozmawialem z jakas kobitka. W srode bede w Siedlcach to podjade i dowiem sie szczegolow.
Dzwonilem tez dzisiaj do specjalisty polecanego przez Kornela, prosil mnie o sprawdzenie sprezania, zalatwie to w czwartek i zobaczymy co z tego bedzie :)

_________________
Skoda Yeti CDAA 1.8T manual 4x4, '10, Rosso Brunello - "Wisieńka"
Renault Megane Scenic 2.0 + LPG - "Popierdułka", krótki epizod
Audi A6 C5 Allroad ARE 2.7BT automat + LPG BRC, '01, Highland Green - "Zielona Skarbonka" - sprzedane
Audi A6 C4 ACK 2.8 manual avant quattro + LPG BRC, '97, Europa Blue Mica - "Kaprys" - sprzedane
Audi A6 C4 ACK 2.8 manual avant, '96, Ming Blue Mica - "Smoczek" - rozbite, sprzedane


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 26.maja.2009 07:23:27 
Użytkownik
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 14.lis.2006 13:27:37
Posty: 2158
Lokalizacja: k/Łukowa
speco napisał(a):
stomi napisał(a):
Zgadza się, obok salonu opla. Jakbyś miał jakieś pytania lub chciał zobaczyć na żywo to nie ma problemu :)

Dzisiaj do nich dzwonilem, rozmawialem z jakas kobitka. W srode bede w Siedlcach to podjade i dowiem sie szczegolow.
Dzwonilem tez dzisiaj do specjalisty polecanego przez Kornela, prosil mnie o sprawdzenie sprezania, zalatwie to w czwartek i zobaczymy co z tego bedzie :)


Sprężanie przed montażem lpg należy sprawdzić, jest dosyć istotne.

_________________
Obrazek
Star 1142- 150KM- 410Nm
Audi 80 B4 2.0 ABT- 90KM- 148Nm
Audi 100 C4 2.8 AAH Quattro- 174KM- 245Nm

W sumie 414KM i 803Nm szkoda, że nie pod jedną maską :):


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 26.maja.2009 07:57:21 
wodnik szuwarek
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 30.wrz.2007 12:17:37
Posty: 2235
Lokalizacja: Ostrołęka / Biała Podlaska
Kornel napisał(a):
Sprężanie przed montażem lpg należy sprawdzić, jest dosyć istotne.

Wg danych na http://www.audiklub.org/dane/a6/c4/a6_2.8_30v.html stopien sprężania powinien wynosic 10.6. Jakie jest dopuszczalne odchylenie od normy?

_________________
Skoda Yeti CDAA 1.8T manual 4x4, '10, Rosso Brunello - "Wisieńka"
Renault Megane Scenic 2.0 + LPG - "Popierdułka", krótki epizod
Audi A6 C5 Allroad ARE 2.7BT automat + LPG BRC, '01, Highland Green - "Zielona Skarbonka" - sprzedane
Audi A6 C4 ACK 2.8 manual avant quattro + LPG BRC, '97, Europa Blue Mica - "Kaprys" - sprzedane
Audi A6 C4 ACK 2.8 manual avant, '96, Ming Blue Mica - "Smoczek" - rozbite, sprzedane


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 26.maja.2009 12:18:13 
Użytkownik
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 14.lis.2006 13:27:37
Posty: 2158
Lokalizacja: k/Łukowa
speco napisał(a):
Kornel napisał(a):
Sprężanie przed montażem lpg należy sprawdzić, jest dosyć istotne.

Wg danych na http://www.audiklub.org/dane/a6/c4/a6_2.8_30v.html stopien sprężania powinien wynosic 10.6. Jakie jest dopuszczalne odchylenie od normy?


Speco mylisz pojęcia, stopnia sprężania które jest obliczane na podstawie, skoku tłoka, jego średnicy i pojemności.

A ciśnieniem sprężania, które jest mierzone manometrem, i wynosi dla nowego i dobrze dotartego silnika 9 do 14 bar, minimum 7,5 bar. I różnice między cylindrami nie mogą przekraczać 3 bar. Takie dane podaje Elsa.

Powinieneś mieć ponad 12 bar na każdym garku z dziesiątymi odchyłkami.

_________________
Obrazek
Star 1142- 150KM- 410Nm
Audi 80 B4 2.0 ABT- 90KM- 148Nm
Audi 100 C4 2.8 AAH Quattro- 174KM- 245Nm

W sumie 414KM i 803Nm szkoda, że nie pod jedną maską :):


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 26.maja.2009 12:51:14 
wodnik szuwarek
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 30.wrz.2007 12:17:37
Posty: 2235
Lokalizacja: Ostrołęka / Biała Podlaska
Kornel napisał(a):
Speco mylisz pojęcia, stopnia sprężania które jest obliczane na podstawie, skoku tłoka, jego średnicy i pojemności.

A ciśnieniem sprężania, które jest mierzone manometrem, i wynosi dla nowego i dobrze dotartego silnika 9 do 14 bar, minimum 7,5 bar. I różnice między cylindrami nie mogą przekraczać 3 bar. Takie dane podaje Elsa.

Powinieneś mieć ponad 12 bar na każdym garku z dziesiątymi odchyłkami.

Pamietam, ze mialem sprawdzic cos ze sprezaniem, dobrze, ze sie zapytalem :)

_________________
Skoda Yeti CDAA 1.8T manual 4x4, '10, Rosso Brunello - "Wisieńka"
Renault Megane Scenic 2.0 + LPG - "Popierdułka", krótki epizod
Audi A6 C5 Allroad ARE 2.7BT automat + LPG BRC, '01, Highland Green - "Zielona Skarbonka" - sprzedane
Audi A6 C4 ACK 2.8 manual avant quattro + LPG BRC, '97, Europa Blue Mica - "Kaprys" - sprzedane
Audi A6 C4 ACK 2.8 manual avant, '96, Ming Blue Mica - "Smoczek" - rozbite, sprzedane


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 27.maja.2009 09:00:13 
Użytkownik

Dołączył(a): 04.mar.2007 23:08:05
Posty: 2222
Lokalizacja: Gdzieś pomiędzy niebem a piekłem
Auto: Zawsze Fajne :)
speco napisał(a):
Kornel napisał(a):
Speco mylisz pojęcia, stopnia sprężania które jest obliczane na podstawie, skoku tłoka, jego średnicy i pojemności.

A ciśnieniem sprężania, które jest mierzone manometrem, i wynosi dla nowego i dobrze dotartego silnika 9 do 14 bar, minimum 7,5 bar. I różnice między cylindrami nie mogą przekraczać 3 bar. Takie dane podaje Elsa.

Powinieneś mieć ponad 12 bar na każdym garku z dziesiątymi odchyłkami.

Pamietam, ze mialem sprawdzic cos ze sprezaniem, dobrze, ze sie zapytalem :)


Speco, nie wiem czy sie wybierasz w sobote na grilla do morgiego wraz z reszta ekipy od was ale jezeli tak to moze by była mozliwosc zrobienia tego, mysle ze 30 min i temat zrezany.

Fakt faktem to nie zalezy odemnie tylko od kolegi Kornela ale jak bys wyraził chęc na taka akcje przy okazji grilika i browarka a kolega Kornel miał by ochote wykonac pomiar to ja chcenie srubokret przytrzymam :peace:

_________________
Kto ma rację dzień wcześniej od innych ten przez dobę uchodzi za idiotę


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 27.maja.2009 09:40:30 
Użytkownik
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 14.lis.2006 13:27:37
Posty: 2158
Lokalizacja: k/Łukowa
pawlo5 napisał(a):
speco napisał(a):
Kornel napisał(a):
Speco mylisz pojęcia, stopnia sprężania które jest obliczane na podstawie, skoku tłoka, jego średnicy i pojemności.

A ciśnieniem sprężania, które jest mierzone manometrem, i wynosi dla nowego i dobrze dotartego silnika 9 do 14 bar, minimum 7,5 bar. I różnice między cylindrami nie mogą przekraczać 3 bar. Takie dane podaje Elsa.

Powinieneś mieć ponad 12 bar na każdym garku z dziesiątymi odchyłkami.

Pamietam, ze mialem sprawdzic cos ze sprezaniem, dobrze, ze sie zapytalem :)


Speco, nie wiem czy sie wybierasz w sobote na grilla do morgiego wraz z reszta ekipy od was ale jezeli tak to moze by była mozliwosc zrobienia tego, mysle ze 30 min i temat zrezany.

Fakt faktem to nie zalezy odemnie tylko od kolegi Kornela ale jak bys wyraził chęc na taka akcje przy okazji grilika i browarka a kolega Kornel miał by ochote wykonac pomiar to ja chcenie srubokret przytrzymam :peace:


Myślę, że temat da się załatwić, tylko troszkę roboty by było.

_________________
Obrazek
Star 1142- 150KM- 410Nm
Audi 80 B4 2.0 ABT- 90KM- 148Nm
Audi 100 C4 2.8 AAH Quattro- 174KM- 245Nm

W sumie 414KM i 803Nm szkoda, że nie pod jedną maską :):


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 27.maja.2009 10:02:32 
Moderator

Dołączył(a): 03.lip.2006 10:06:41
Posty: 8307
Lokalizacja: Mińsk Mazowiecki/Hordzież
Auto: Audi A8 D2 4.2 quattro
I śrubokręt się znajdzie...... :P

_________________
Audi A8 D2 4.2 quattro tiptronic '94 [ABZ/CML] [05.2007-teraz] V8
BMW E38 750iL '01 [M73B54TU/5HP30] [10.2017-09.2024] V12
Mercedes C200 4matic 9G-tronic '18 [12.2019-teraz] I4T
Honda NC750S DCT '2019 [09.2019-teraz] R2
Email: lukaszgryglicki@o2.pl, tel: 693582014
Морготх
Leśny Dziadek


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 27.maja.2009 10:06:08 
Użytkownik
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 14.lis.2006 13:27:37
Posty: 2158
Lokalizacja: k/Łukowa
MorgothV8 napisał(a):
I śrubokręt się znajdzie...... :P


Sam w sobie śrubokręt będzie pewnie zbędny, ale każdy może potrzymać po jedenj osłonie silnika i po jednej rozgrzanej świecy :diabel:

Koniec off topa bo będzie ostrzeżenie :/

_________________
Obrazek
Star 1142- 150KM- 410Nm
Audi 80 B4 2.0 ABT- 90KM- 148Nm
Audi 100 C4 2.8 AAH Quattro- 174KM- 245Nm

W sumie 414KM i 803Nm szkoda, że nie pod jedną maską :):


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 27.maja.2009 10:32:55 
wodnik szuwarek
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 30.wrz.2007 12:17:37
Posty: 2235
Lokalizacja: Ostrołęka / Biała Podlaska
pawlo5 napisał(a):
Speco, nie wiem czy sie wybierasz w sobote na grilla do morgiego wraz z reszta ekipy od was ale jezeli tak to moze by była mozliwosc zrobienia tego, mysle ze 30 min i temat zrezany.

Kusza propozycja ten grill, ale mam komunie w niedziele :/
Pomiar bede mial zrobiony w czwartek.

_________________
Skoda Yeti CDAA 1.8T manual 4x4, '10, Rosso Brunello - "Wisieńka"
Renault Megane Scenic 2.0 + LPG - "Popierdułka", krótki epizod
Audi A6 C5 Allroad ARE 2.7BT automat + LPG BRC, '01, Highland Green - "Zielona Skarbonka" - sprzedane
Audi A6 C4 ACK 2.8 manual avant quattro + LPG BRC, '97, Europa Blue Mica - "Kaprys" - sprzedane
Audi A6 C4 ACK 2.8 manual avant, '96, Ming Blue Mica - "Smoczek" - rozbite, sprzedane


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 27.maja.2009 11:55:30 
Moderator

Dołączył(a): 03.lip.2006 10:06:41
Posty: 8307
Lokalizacja: Mińsk Mazowiecki/Hordzież
Auto: Audi A8 D2 4.2 quattro
Do niedzieli kupę czasu, a na grillu nie musisz przecież dużo pić - ja byłem jako kierowca na grillu i też było OK :D

_________________
Audi A8 D2 4.2 quattro tiptronic '94 [ABZ/CML] [05.2007-teraz] V8
BMW E38 750iL '01 [M73B54TU/5HP30] [10.2017-09.2024] V12
Mercedes C200 4matic 9G-tronic '18 [12.2019-teraz] I4T
Honda NC750S DCT '2019 [09.2019-teraz] R2
Email: lukaszgryglicki@o2.pl, tel: 693582014
Морготх
Leśny Dziadek


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 27.maja.2009 12:12:26 
wodnik szuwarek
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 30.wrz.2007 12:17:37
Posty: 2235
Lokalizacja: Ostrołęka / Biała Podlaska
MorgothV8 napisał(a):
Do niedzieli kupę czasu, a na grillu nie musisz przecież dużo pić - ja byłem jako kierowca na grillu i też było OK :D

2x u Was i 2x kierowca. Nie mowie, ze nie mam ochoty. Jak cos to podczepie sie do konwoju z Bialej.

_________________
Skoda Yeti CDAA 1.8T manual 4x4, '10, Rosso Brunello - "Wisieńka"
Renault Megane Scenic 2.0 + LPG - "Popierdułka", krótki epizod
Audi A6 C5 Allroad ARE 2.7BT automat + LPG BRC, '01, Highland Green - "Zielona Skarbonka" - sprzedane
Audi A6 C4 ACK 2.8 manual avant quattro + LPG BRC, '97, Europa Blue Mica - "Kaprys" - sprzedane
Audi A6 C4 ACK 2.8 manual avant, '96, Ming Blue Mica - "Smoczek" - rozbite, sprzedane


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 30.maja.2009 12:13:17 
Moderator

Dołączył(a): 31.lip.2006 12:05:41
Posty: 5398
Lokalizacja: mazowieckie
Auto: S6 C4
Jakoś mnie ominął ten wątek :/ Speco, absolutnie daj sobie spokój z tymi pseudo-warsztatami montującymi LPG. Też mam ACK, nalatałem na LPG ok.40 kkm i wiem (Kornel, Paweł też wiedzą - niech się wypowiedzą) co musiałem przejść by to jako tako chodziło. Dopiero po ok.6-7 miesiącach po założeniu instalki auto zaczęło jeździć. Nie wiem czy pamiętasz jak dzwoniłem do Ciebie mając problemy z rozruchem auta. Obstawiałem pompę paliwa, sondy lambda i Bóg jeden wie co jeszcze. Jedną sondę zmieniłem niepotrzebnie, miałem wywalać pompę paliwa, dobrze że tego nie zrobiłem. Okazało się, że komp LPG jest źle wysterowany (p.... Zenit). Kornela AAH bez problemu mnie objeżdżało, a przypuszczam że moje byłe ABC też. Oddałem tym .... auto w ramach reklamacji by coś zrobili z tym i przy okazji uparłem się na wymianę sterownika na Stag-300. Zrobili czyszczenie wtrysków, regenerację reduktora (po 20 kkm), zmienili sterownik i auto zaczęło jeździć. Co prawda mapy w dalszym ciągu nie są zrobione jak należy (błędy w ECU - adaptacja, dopasowanie mieszanki), ale auto ogólnie jeździ. Ze względu na gwarancję (na wypadek gdyby coś się wysypało) nie chcę narazie podpinać kompa i modyfikować. Pali przy mojej nodze ok.12-15 l LPG/100km. Założyli mi niestety syfiaste wtryski Valtek'a i reduktor KME Silver. Jak już je wykończę - zakładam Magic Jety i reduktor EG-200. Koleś od nas z Łukowa też ma ACK i zakładał instalkę w Siedlcach, tam gdzie się dowiadywałeś. Miał same problemy, wiem że sprawa trafiła do sądu i wygrał. Jak widzisz temat nie jest taki prosty i to co czytasz na forum dziel na połowę. Najlepiej gazu nie zakładać w ogóle... Ja musiałem. Jak chcesz zakładać to ciężko trafić na kogoś, kto ma jako takie pojęcie. Gadaj dobrze z Kornelem :D

_________________
S6+Avant 4.2 V8 AHK quattro Gmbh LZ5M Nogaro Blau - jeeest
S6 C4 limo 4.2 V8 AEC quattro manual LZ5U - jest
A4 B7 Avant 1.8T BFB LPG quattro - jest...

+
CFFB


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 30.maja.2009 12:35:09 
wodnik szuwarek
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 30.wrz.2007 12:17:37
Posty: 2235
Lokalizacja: Ostrołęka / Biała Podlaska
zaworoowa napisał(a):
Gadaj dobrze z Kornelem :D

Juz prawie 2 lata jezdzilem na PB, ale stuacja zmusze mnie do zamontowania LPG. Wiem, ze LPG w ACK to moze byc rzezba dlatego szukam kogos kto tego nie spieprzy. Korlnel polecil mi goscia, kilka razy do niego dzwonilem, ale nigdy nie mial czasu porozmawiac. Bede go jeszcze meczyl w przyszlym tygodniu :)

Na polecenie fachury od Kornela sprawdzilem sprezanie, na kazdym cylindrze 13.5, wiec silnik zdrowy.

p.s.
Udanego grilla. Dzisiaj mam kawalerski i kolegi, wiec nie dam rady wpasc, ale moze nastepnym razem sie uda.

_________________
Skoda Yeti CDAA 1.8T manual 4x4, '10, Rosso Brunello - "Wisieńka"
Renault Megane Scenic 2.0 + LPG - "Popierdułka", krótki epizod
Audi A6 C5 Allroad ARE 2.7BT automat + LPG BRC, '01, Highland Green - "Zielona Skarbonka" - sprzedane
Audi A6 C4 ACK 2.8 manual avant quattro + LPG BRC, '97, Europa Blue Mica - "Kaprys" - sprzedane
Audi A6 C4 ACK 2.8 manual avant, '96, Ming Blue Mica - "Smoczek" - rozbite, sprzedane


Góra
 Zobacz profil  
 
Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj wg  
Utwórz nowy wątek Odpowiedz w wątku  [ Posty: 22 ]  Przejdź na stronę 1, 2  Następna strona

Strefa czasowa: UTC + 1


Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 14 gości


Nie możesz rozpoczynać nowych wątków
Nie możesz odpowiadać w wątkach
Nie możesz edytować swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów

Szukaj:
Skocz do: