.: AUDI KLUB POLSKA :.

Forum Audi Klub Polska
Teraz jest 01.gru.2024 04:51:19

Strefa czasowa: UTC + 1




Utwórz nowy wątek Odpowiedz w wątku  [ Posty: 85 ]  Przejdź na stronę Poprzednia strona  1, 2, 3, 4, 5
Autor Wiadomość
 Tytuł:
PostNapisane: 26.maja.2009 14:10:08 
Użytkownik

Dołączył(a): 18.gru.2008 20:54:26
Posty: 107
Lokalizacja: Lubelskie: Biłgoraj
Założyłem blosa, ale obroty podobnie zachowują sie jak na benzynie, czyli raz za duże raz za małe.

Kornel zrobiłem taki tescik jak pisałeś. Podczas falowania obrotów na benzynie włożyłem imbusa i docisnołem klapke do dołu. O dziwo obroty przestawały falować. A jak puściłem to znowu zaczynały:/

_________________
Audi 100 C4 2.3 AAR + BLOS


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 26.maja.2009 14:35:04 
Użytkownik

Dołączył(a): 27.cze.2007 20:41:47
Posty: 522
Lokalizacja: Płock
Ja miałem podobne objawy, bo miałem malutkie pęknięcie gumy przepłwki, ale pisałeś, że dolot cały :/

_________________
Audi C4, 92', 2,3 lpg było, niestety rozbite...
Audi C4, 92', 2,3 blos brc:) było - sprzedane...
Audi A4, 2,8 30v avant, benzin, tiptronic, skóry, webasto - jest i jest pięknie:)


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 26.maja.2009 14:45:54 
Użytkownik
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 14.lis.2006 13:27:37
Posty: 2158
Lokalizacja: k/Łukowa
bocian2008 napisał(a):
Założyłem blosa, ale obroty podobnie zachowują sie jak na benzynie, czyli raz za duże raz za małe.

Kornel zrobiłem taki tescik jak pisałeś. Podczas falowania obrotów na benzynie włożyłem imbusa i docisnołem klapke do dołu. O dziwo obroty przestawały falować. A jak puściłem to znowu zaczynały:/


Musisz wyregulować potencjometr przepływomierza, mam teraz na to inny sposób, robi się to na biegu jałowym na PB przy odpiętym krokowcu, daj maila to wyślę ci instrukcję do tego.

No i koniecznie po tym zabiegu należy wyregulować skład mieszanki PB.

Jakie masz obroty jak odepniesz krokowca, przy rozgrzanym silniku do 90 stopni :?:

_________________
Obrazek
Star 1142- 150KM- 410Nm
Audi 80 B4 2.0 ABT- 90KM- 148Nm
Audi 100 C4 2.8 AAH Quattro- 174KM- 245Nm

W sumie 414KM i 803Nm szkoda, że nie pod jedną maską :):


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 26.lip.2009 14:50:30 
Użytkownik
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 15.wrz.2005 00:45:05
Posty: 177
Lokalizacja: Chełm (lubelskie)
Poproszę o update jakiś, bo objawy mam podobne, choć nie takie drastyczne.
bocian2008 jak tam Twoja walka? Chyba się nie poddałeś, co?

Cytuj:
Jakie masz obroty jak odepniesz krokowca, przy rozgrzanym silniku do 90 stopni :?:

U mnie na PB stoją w okolicy 2k/min a na LPG falują szybko i bardzo (500-1700).
Największe moje problemy to:
- odpalanie poranne, jak Sebos wspominał wcześniej odpala i gaśnie, po przygazowaniu jakby się dławi. Odpalam po 4-5 razy zanim zaskoczy lub odpalam na LPG od razu wtedy odpali i nie gaśnie ale za to bardzo faluje dopóki nie złapie temp (myślę że tak koło 40-50 stopni)
- (ten objaw nie jest regułą, ale zdarza się powiedzmy co 3 raz) na gorącym silniku (LPG) nie chce odpalać wcale, kręcenie tylko i nic nie załapuje. Na PB zwykle załapie, ale po kilku sekundach kręcenia i też z oporami.
Czujnik temp cieczy wymieniłem na darmo, bo żadnej poprawy nie widać.

PS. Czy ktoś może mi wkleić rysunek (np. z ETKI) węża gumowego podpiętego do krokowca? Podejrzewam tam nieszczelność gdzieś pod kolektorem, ale chce wiedzieć jak to wymontować zanim się za to zabiorę.
Pozdrawiam

_________________
___________B2 rocznik '81__________
___________C4 2.3E LPG automatic transmission___________


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 27.lip.2009 16:51:15 
Użytkownik

Dołączył(a): 18.gru.2008 20:54:26
Posty: 107
Lokalizacja: Lubelskie: Biłgoraj
no można powiedzieć, że się poddałem :D Ale znalazłem sposób, aby złagodzić objawy tego falowania. Spróbuj na zapalonym silniku scisnąć ten przewód co idzie od miksera/blosa do silniczka krokowego, i powinny sie obroty ustabilizować. Ja zrobiłem sobie taki scisk, dwa prostokątne kawałki drewna, przewierciłem na koncach i scisnołem nimi ten przewód, tylko nie za mocno, z resztą jesli obroty sie w miare ustabilizują, to wystarczy:) Spróbuj, Ja w takim ustawieniu mam ok 800- a czasami troszke za wysokie, ale nie przekraczają mi 1200, ale chociaż nie skaczą cały czas do góry i dołu :) Oczywiście te obroty mam na gazie. A i jeszcze odpięta kostka od silniczka krokowego.

A jeśli chodzi o benzyne, to ostatnio coś sie z nią porobiło, że na biegu jałowym gaśnie. Wymieniłem ostatnio filtr powietrza, ale czy to by miało cos z tym wspólnego?? Jak podepne krokowca to również gaśnie na benzynie!!!

_________________
Audi 100 C4 2.3 AAR + BLOS


Góra
 Zobacz profil  
 
Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj wg  
Utwórz nowy wątek Odpowiedz w wątku  [ Posty: 85 ]  Przejdź na stronę Poprzednia strona  1, 2, 3, 4, 5

Strefa czasowa: UTC + 1


Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 4 gości


Nie możesz rozpoczynać nowych wątków
Nie możesz odpowiadać w wątkach
Nie możesz edytować swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów

Szukaj:
Skocz do: