Witam wszystkich
![Smile :)](./images/smilies/001.gif)
Wiem ,że mój temat nie tyczy się Audi , ale mam nadzieje ,że ktoś będzie w stanie mi pomóc przy tym VW. Audi 2.5TDI V6 mam juz od dawna i wszystkie moje problemy z tym autkiem były rozwiązane na tym forum, co wynika z kompetencji forumowiczów AKP, za co jestem wdzięczny. Założyłem ten temat ,ponieważ ciekawi mnie to, czy silnik AJT 2,5TDI jest silnikiem zbliżonym do silników TDI 5-cylindrowych stosowanych w np Audi A6 c4
![Question :?:](./images/smilies/icon_question.gif)
konkretnie chciałbym sie dowiedzieć jak można przeprowadzić regulację kąta wtrysku i czy za każdym razem trzeba ustawiać zegarem statyczny kąt wtrysku. Auto kupiłem 2 tygodnie temu i najpierw próbuję dowiedzieć się rzeczy związanych z regulacją tego silnika( niestety w elsawin nie ma nic na temat transportera
![n :/](./images/smilies/005.gif)
). Chcę spróbować regulacji kąta ,ponieważ gdy auto pracuje na wolnych obrotach i dodaję powoli gazu to pomiędzy 1300 a ok 1800 obr/min silnik tak jakby nie pracował równo a drgania czuć siedząc w aucie. Na początku myślałem że to może tak mają te silniki ale po podłączeniu vaga widać w grupie 004 że kąt oscyluje +-2st albo nawet więcej od wartości zadanej przez ECU. Mam przeczucie ,że jak ktoś wymieniał pasek (niedawno ponoć) to coś skopał. Druga sprawa tyczy się turbo, mianowicie gdy włączam basic setings dla turbo to ruchy sztangi powinny być widoczne
![Question :?:](./images/smilies/icon_question.gif)
bo nic takiego sie nie dzieje
![Sad :(](./images/smilies/icon_sad.gif)
i w końcu nie wiem czy tak ma być , czy też kierownice są zapieczone lub coś podobnego(w Audi sterownik podnosi obroty i sztanga się rusza, a tu ani jedno ani drugie). Dodam ,że nie ma żadnych błędów. Z góry dziękuję za wszystkie sugestie
![Wink ;)](./images/smilies/icon_wink.gif)
Pozdrawiam
![n :peace:](./images/smilies/023.gif)