.: AUDI KLUB POLSKA :.

Forum Audi Klub Polska
Teraz jest 23.lut.2025 19:57:44

Strefa czasowa: UTC + 1




Utwórz nowy wątek Odpowiedz w wątku  [ Posty: 51 ]  Przejdź na stronę Poprzednia strona  1, 2, 3
Autor Wiadomość
 Tytuł:
PostNapisane: 09.cze.2009 23:03:52 
Użytkownik

Dołączył(a): 26.kwi.2006 16:58:50
Posty: 72
Lokalizacja: Przemysl
Pepus26 napisał(a):
ok teraz wszystko jasne tylko nie wiem jak go mam podmienić nie kupując go :(.
Czy można sprawdzić w jakiś inny sposób jego parametry??(miernikiem??)


OKi jak tylko będzie kabelek to zrobie te logi a co z moim pytaniem powyżej ??
Sory ze tak amrudze ale musze sie jeszcze duzo nauczyc ale dzieki Wam zbieram wiedze i chyba o to chodzi.:)

_________________
Audi A6 Avant 2.8 V6 s-line
NIESTETY NIE TYLKO MI SIE PODOBALA
(SKRADZIONA)
Audi A4 B7 Avant 2.0 TDi
Audi A4 B8 Avant 3.0 TDi :)


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 10.cze.2009 14:20:28 
Użytkownik
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 19.wrz.2004 22:11:37
Posty: 5122
Lokalizacja: Łódź / Warszawa
jedyny w pełni skuteczny sposób na sprawdzenie G71 to jego podmiana, wykasowanie błędów, a następnie pełna diagnostyka.

_________________
Diagnostyka TDI
Czyszczenie przepływomierza masowego Bosch stosowanego w silnikach AFB/AKN
Problematyka wibracji biegu jałowego silników 2.5TDI - dokumentacja serwisowa

Anthem Advanced 1

:P(|)


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 10.cze.2009 21:11:14 
Użytkownik

Dołączył(a): 26.kwi.2006 16:58:50
Posty: 72
Lokalizacja: Przemysl
No i masz babo placek :). Jak się pierdzieli to wsszystko. Kabelek doszedł Vag K+Can commander wszystko pięknie ale nie moge się połączyć z autem. Jestem w kontakcie z gościem którymi to sprzedał i będzie coś myślał nad tym problemem. Czy ktoś z Was ma jakiś pomysł?

Uprzedzając:
COm jest ustawiony ten sam
3

_________________
Audi A6 Avant 2.8 V6 s-line
NIESTETY NIE TYLKO MI SIE PODOBALA
(SKRADZIONA)
Audi A4 B7 Avant 2.0 TDi
Audi A4 B8 Avant 3.0 TDi :)


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 11.cze.2009 13:21:19 
Użytkownik
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 22.maja.2007 12:00:48
Posty: 1583
Lokalizacja: Konstancin jeziorna
Auto: Toyota 3ZR-FAE
Jak masz brak komunikacji vag'a z danymi grupami, moze byc to wina interfejsu [vaga, kabla, wtyczki] lecz jesli probowales, dwoma roznymi i w ogole nie moze sie polaczyc, to jest to sterownik od innego autka :) ale to juz najczarniejszy scenariusz. Jesli masz immobilaizer fabryczny Audi i dziala to nie.


merszum i spanky macie tak samo rację, przeładowanie T, może być przez samo T, lub sterowanie. Niby napisałem, ze to nie przeładowanie wyżej, ale tylko dla tego, że w innym wypadku by to zdecydowanie slyszał.

Jak i odpisal, ze ja slyszy tez zalezy jak. Spradz kolego filtr powietrza czy jest mocno mokry od spodu.

i podmieniaj zawór, najszybsza metoda, aby wiedzieć więcej.
W przypadku jezeli padl Ci vag.

_________________
Forester MY15 2.0 XT
Mk5 1.9 BKC+++


Ostatnio edytowano 11.cze.2009 13:35:18 przez grejf, łącznie edytowano 4 razy

Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 11.cze.2009 13:29:13 
Użytkownik
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 19.wrz.2004 22:11:37
Posty: 5122
Lokalizacja: Łódź / Warszawa
Pepus26 napisał(a):
No i masz babo placek :). Jak się pierdzieli to wsszystko. Kabelek doszedł Vag K+Can commander wszystko pięknie ale nie moge się połączyć z autem. Jestem w kontakcie z gościem którymi to sprzedał i będzie coś myślał nad tym problemem. Czy ktoś z Was ma jakiś pomysł?

Uprzedzając:
COm jest ustawiony ten sam
3



jaki model interface'u kupiłeś?
być nie może nie współpracuje z VComem [VCDSem].

_________________
Diagnostyka TDI
Czyszczenie przepływomierza masowego Bosch stosowanego w silnikach AFB/AKN
Problematyka wibracji biegu jałowego silników 2.5TDI - dokumentacja serwisowa

Anthem Advanced 1

:P(|)


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 11.cze.2009 20:34:16 
Użytkownik

Dołączył(a): 26.kwi.2006 16:58:50
Posty: 72
Lokalizacja: Przemysl
meszrum napisał(a):
Pepus26 napisał(a):
No i masz babo placek :). Jak się pierdzieli to wsszystko. Kabelek doszedł Vag K+Can commander wszystko pięknie ale nie moge się połączyć z autem. Jestem w kontakcie z gościem którymi to sprzedał i będzie coś myślał nad tym problemem. Czy ktoś z Was ma jakiś pomysł?

Uprzedzając:
COm jest ustawiony ten sam
3



jaki model interface'u kupiłeś?
być nie może nie współpracuje z VComem [VCDSem].


Vag k+can commander 1.4:
http://allegro.pl/item654915673_vag_k_c ... gn_fv.html
testowałem go na golfie żony 98rok i na audi kolegi 97rok tam działa więc szyna k jest ok problem jest z CANem.
Załamka całkowita

Dzięki za pomoc

_________________
Audi A6 Avant 2.8 V6 s-line
NIESTETY NIE TYLKO MI SIE PODOBALA
(SKRADZIONA)
Audi A4 B7 Avant 2.0 TDi
Audi A4 B8 Avant 3.0 TDi :)


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 11.cze.2009 20:39:40 
Użytkownik
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 19.wrz.2004 22:11:37
Posty: 5122
Lokalizacja: Łódź / Warszawa
jaką wersję Vag-Coma używasz?

_________________
Diagnostyka TDI
Czyszczenie przepływomierza masowego Bosch stosowanego w silnikach AFB/AKN
Problematyka wibracji biegu jałowego silników 2.5TDI - dokumentacja serwisowa

Anthem Advanced 1

:P(|)


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 11.cze.2009 21:18:04 
Użytkownik

Dołączył(a): 26.kwi.2006 16:58:50
Posty: 72
Lokalizacja: Przemysl
meszrum napisał(a):
jaką wersję Vag-Coma używasz?


Na razie używałem tego vw testera co jest dołączony do kabla.

Jak Vag coma użyłem 311 to nie bardzo się chciał połączyć z tym interfacem nie wiem może coś zle robie.

_________________
Audi A6 Avant 2.8 V6 s-line
NIESTETY NIE TYLKO MI SIE PODOBALA
(SKRADZIONA)
Audi A4 B7 Avant 2.0 TDi
Audi A4 B8 Avant 3.0 TDi :)


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 11.cze.2009 21:29:14 
Użytkownik
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 19.wrz.2004 22:11:37
Posty: 5122
Lokalizacja: Łódź / Warszawa
ściągnij wersję 409.1 i spróbuj połączyć się z 2.0TDI.
wcześniejsze nie mają zaimplementowanej obsługi CAN'u.

http://www.ross-tech.com/vag-com/download/archives.html

_________________
Diagnostyka TDI
Czyszczenie przepływomierza masowego Bosch stosowanego w silnikach AFB/AKN
Problematyka wibracji biegu jałowego silników 2.5TDI - dokumentacja serwisowa

Anthem Advanced 1

:P(|)


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 12.cze.2009 09:41:25 
Użytkownik

Dołączył(a): 26.kwi.2006 16:58:50
Posty: 72
Lokalizacja: Przemysl
grejf napisał(a):
Jak masz brak komunikacji vag'a z danymi grupami, moze byc to wina interfejsu [vaga, kabla, wtyczki] lecz jesli probowales, dwoma roznymi i w ogole nie moze sie polaczyc, to jest to sterownik od innego autka :) ale to juz najczarniejszy scenariusz. Jesli masz immobilaizer fabryczny Audi i dziala to nie.


merszum i spanky macie tak samo rację, przeładowanie T, może być przez samo T, lub sterowanie. Niby napisałem, ze to nie przeładowanie wyżej, ale tylko dla tego, że w innym wypadku by to zdecydowanie slyszał.

Jak i odpisal, ze ja slyszy tez zalezy jak. Spradz kolego filtr powietrza czy jest mocno mokry od spodu.

i podmieniaj zawór, najszybsza metoda, aby wiedzieć więcej.
W przypadku jezeli padl Ci vag.


filtr jest suchy jak pieprz :(.

_________________
Audi A6 Avant 2.8 V6 s-line
NIESTETY NIE TYLKO MI SIE PODOBALA
(SKRADZIONA)
Audi A4 B7 Avant 2.0 TDi
Audi A4 B8 Avant 3.0 TDi :)


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 12.cze.2009 14:10:44 
Użytkownik
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 22.maja.2007 12:00:48
Posty: 1583
Lokalizacja: Konstancin jeziorna
Auto: Toyota 3ZR-FAE
Jak suchy, to super :) lekko bym tu wywrózyl ze to nie jest kwestia T, tylko czujnika G71, a jak i aktualizacje softu ECU takze bym polecal. (130pln ASO).

_________________
Forester MY15 2.0 XT
Mk5 1.9 BKC+++


Góra
 Zobacz profil  
 
Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj wg  
Utwórz nowy wątek Odpowiedz w wątku  [ Posty: 51 ]  Przejdź na stronę Poprzednia strona  1, 2, 3

Strefa czasowa: UTC + 1


Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 65 gości


Nie możesz rozpoczynać nowych wątków
Nie możesz odpowiadać w wątkach
Nie możesz edytować swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów

Szukaj:
Skocz do: