.: AUDI KLUB POLSKA :.

Forum Audi Klub Polska
Teraz jest 25.lut.2025 08:26:51

Strefa czasowa: UTC + 1




Utwórz nowy wątek Odpowiedz w wątku  [ Posty: 33 ]  Przejdź na stronę Poprzednia strona  1, 2
Autor Wiadomość
 Tytuł:
PostNapisane: 03.sty.2009 22:26:34 
Klubowicz
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 18.wrz.2006 20:32:55
Posty: 1447
Lokalizacja: VarszaVka
dziodzio napisał(a):
A tak z ciekawosci do porownania np jak c5 wypada przy d2. Cos tak czuje ze jak pisze ze jednak wezme d2 4.2. Tylko jestem ciekaw ile zaspiewaja mi za AC :)


Pewnie, bierz D2 - ponadczasowa buda, komfort i osiągi. Miodzio :peace: Gdybym nie potrzebował kombiaka dawno bym już śmigał S8 :diabel:

Ja u siebie za 4.2 w eSce płacę ok 4000 PLN/rok OC+AC+NW w PZU.

_________________
Pozdrawiam,
designer
4G63T - more than 300 rice horse power
BJB Altea Stylance TDI infected by Masters


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 04.sty.2009 08:00:30 
Użytkownik

Dołączył(a): 30.gru.2008 09:00:21
Posty: 7
Ale masz tylko od kradziezy? Czy od stluczek tez?


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 04.sty.2009 13:24:23 
Klubowicz
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 18.wrz.2006 20:32:55
Posty: 1447
Lokalizacja: VarszaVka
dziodzio napisał(a):
Ale masz tylko od kradziezy? Czy od stluczek tez?


Full - stłuczki + kradzież :D . Ubezpieczać Audi bez kradzieży to IMO bez sensu :/

_________________
Pozdrawiam,
designer
4G63T - more than 300 rice horse power
BJB Altea Stylance TDI infected by Masters


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 15.cze.2009 23:28:21 
Użytkownik
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 18.mar.2006 22:43:09
Posty: 1346
Lokalizacja: Września ....... Upomnień:12
Kilka pytań odnośnie tematu:
1) Na czym dokładnie polegał i kiedy miał miejsce FL C5? (o d2 jest wszystko napisane w jednym wątku: wygląd, 5V we V8, układ kierowniczy etc)... a tutaj?
2) Czym dokładnie się różni A6C5 4.2 od S6C5 (oprócz 40KM i błotników i grila)? Może ktoś ma odpowiedni zestaw zdjęć obrazuujących zmiany?
3) Jak wygląda poziom wyciszenia a6 vs s6 vs a8 vs s8 i czy szyby dzwiękoszczelne w A/s8 to standart?
4) jak wygląda różnica w wyciszeniu C5 limo vs avant?
5) czy dostępność i ceny części silników 300KM 32V 300KM 40V 310KM 40V 340KM 32V 340KM 40V oraz 360KM 40V można przyjąć na tym samym poziomie? Czy wszystkie jednakowo dobrze nadają się do gazu?
6) jeśli chodzi o w/w samochody to gdzie występowały, a gdzie nie podwójne wydechy z tyłu. Czy w 2.7też były?
7) trochę z innej beczki: ile można wykręcić samym programem z 2.7 i za ile$?

_________________
Audi80 '90 1.6 2EE (X2004 - IV2008)
AudiA4 '95 2.8 AAH quattro (IV2008 - VII2009)
530d avant (IX2009 - X2010
E38 740i (I 2011 - 2018)
Teraz: bmw E60; cbr1100xx


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 16.cze.2009 07:50:41 
Użytkownik

Dołączył(a): 07.kwi.2008 19:47:37
Posty: 3345
Lokalizacja: Łódź
1) FL nastąpił pod koniec 2001 obejmował:
- Kratke z chromowaną obwódką w zdzerzaku
- Powiększony gril na masce (kształt maski tez został zmieniony)
- Większe soczewki w reflektorach i inny krztałt jak i "przezroczystość" reflektorów
- Zmiana koloru tylnych lamp
- Zmieniona tylna blenda pod rejestracje
- Zmieniona listwa ozdobna na dole klaby w avancie na "matowy" chrom
- Ozdobne końcówki układu wydechowego "wywędrowały" za zderzak (przed liftem chowały się pod zderzakiem i nie było ich widać)

SRODEK:
- Inny odcień: plastiku radia, klimy, przełącznika świateł (którego wygląd też sie zmienił) - wygląda to ładniej, ale ma duuużą wade - wyciera się...
- Chromowana obwódka wokół slkrzyni biegów (manual)
- Matowy kolor "bierzni" automatu, jak i zmiana położenia opcji tiptronic
- Inne zegary - chromowane obwódki, inny kolor podświetlania
- Kierownice z chromowaną obwódką na środku, inny kształt przycisków od tipa
- Ogółem cała deska stała się bardziej "matowa" niż przed liftem
- Zastosowano 40% (??) grubsze szyby po lifcie co mocno wyciszyło wnętrze

Jeżeli coś przeoczyłem to napiszcie :)
2)
Oprócz wymienionych rzeczy to inne zawieszenie (to chyba oczywiste :P), zmieniony układ wydechowy, który ma bardziej "sportowy" dźwięk. W środku piękne zegary "S".
3)
Tutaj chyba nie ma różnić między A6/S6. W A8/S8 jest jeżeli, któryś z nich jest wyposarzony z podwójne szyby.
4)
Różnicy nie aż tak dużej, ale słychać lekkie "buczenie" w avancie z tyłu (w limo tego nie ma)
5)
Jest taka sama dostepność czesci, równie dobrze nadają sie do "zagazowania"
6)
Po lifcie występowały we wszystkich modelach silnikowych (przed tylko w S6), tak w 2.7T też są "wydechy" na zewnątrz
7)
jeżeli 230km to ok 280-290km, 250km ok 300-315KM

Pozdro

_________________
Obrazek

- Audi A6 Avant BES 2.7T manual + soft - ukradli :(
- BMW 528iA Touring 97r
- BMW 540i6 Touring technoviolett - 95r
- Lexus GS430


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 16.cze.2009 08:50:03 
Użytkownik

Dołączył(a): 05.kwi.2009 14:32:43
Posty: 260
Lokalizacja: Kraków
Jeśli chodzi o crash testy to audi A8 D2 będzie się zachowywało trochę lepiej niż C4. Autko masywniejsze , większe , choć przez aluminium lżejsze. moja opinia powstała poprzez oglądniecie D2 wujka oraz rozmowami z właścicielami d2 , które je skasowali . Bać się czego nie ma co , jeśli nie będziesz przeginał z prędkością. ja prywatnie wybrałbym D2 a najlepiej po FL jak lubisz poszaleć do wybierz S8 a nie wiem czemu jeśli miałbym brać kombi to nie wybrałbym w życiu c5 wziąłbym C4z końca produkcji i poszukałbym mac wyposażonego .

_________________
Audi C6 3,0 TDI (10,VI ,2011-2013)


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 16.cze.2009 16:04:20 
Użytkownik
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 18.mar.2006 22:43:09
Posty: 1346
Lokalizacja: Września ....... Upomnień:12
Dzięki Rafał za wyczerpująca odpowiedź! Powiedz mi tylko jak to jeszcze jest z cenami, przynajmniej jak powinno być, bo nie chce się obecnym stanem na allegro sugerować:
w 1998r S6 i S8 są przed liftem: które droższe?
między 1999 a 2001 gdzie lift ma tylko D2 pytanie jak wyżej
i po 2001 oba po FL znowu oba, które droższe?
Z tego co ja widzę, to tylko w drugiej opcji D2 jest droższa, ale w pierwszej i trzeciej na C5 trzeba ładować więcej pieniędzy. Dobrze mówię?
No i tak subiektywnie, to lepiej kupować/jeździć/łatwiej sprzedać D2 czy C5?

_________________
Audi80 '90 1.6 2EE (X2004 - IV2008)
AudiA4 '95 2.8 AAH quattro (IV2008 - VII2009)
530d avant (IX2009 - X2010
E38 740i (I 2011 - 2018)
Teraz: bmw E60; cbr1100xx


Ostatnio edytowano 16.cze.2009 21:17:26 przez mroova81, łącznie edytowano 1 raz

Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 16.cze.2009 20:12:49 
Klubowicz
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 18.wrz.2006 20:32:55
Posty: 1447
Lokalizacja: VarszaVka
S6 C5 produkowana była od 99 r i od razu miała pewne elementy, które dopiero zwykłe C5 otrzymało w czasie FL np. nowy kształt grilla i maski czy reflektory. IMO plastiki wewnątrz przed liftem są lepszej jakości. Mam porównanie z B6 gdzie są matowe ( ładnie wyglądają ), ale się wycierają i wyglądają gorzej mimo że są młodsze....

W Avancie nastaw się na to, że hałas będzie ciut większy chociażby przez roletę bagażnika, która na nierównościach wydaje czasem nieprzyjemne dzwięki. W limo tego nie ma, ale coś za coś :peace:

_________________
Pozdrawiam,
designer
4G63T - more than 300 rice horse power
BJB Altea Stylance TDI infected by Masters


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 16.cze.2009 21:23:45 
Użytkownik

Dołączył(a): 04.gru.2005 12:31:41
Posty: 71
Lokalizacja: Olsztyn
Auto: TT
designer napisał(a):
dziodzio napisał(a):
A tak z ciekawosci do porownania np jak c5 wypada przy d2. Cos tak czuje ze jak pisze ze jednak wezme d2 4.2. Tylko jestem ciekaw ile zaspiewaja mi za AC :)


Pewnie, bierz D2 - ponadczasowa buda, komfort i osiągi. Miodzio :peace: Gdybym nie potrzebował kombiaka dawno bym już śmigał S8 :diabel:

Ja u siebie za 4.2 w eSce płacę ok 4000 PLN/rok OC+AC+NW w PZU.


Strasznie dużo płacisz, masz jakieś zniżki czy bez ? Jak z full kompletem +24h Asissatance w europie płacę 1800 zł za A8 4.2, ale w sumie znaczenie tez ma wielkość miasta...


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 17.cze.2009 13:25:26 
Użytkownik

Dołączył(a): 04.paź.2008 11:14:12
Posty: 297
Lokalizacja: Bielsk Podlaski
Alan napisał(a):
designer napisał(a):
dziodzio napisał(a):
A tak z ciekawosci do porownania np jak c5 wypada przy d2. Cos tak czuje ze jak pisze ze jednak wezme d2 4.2. Tylko jestem ciekaw ile zaspiewaja mi za AC :)


Pewnie, bierz D2 - ponadczasowa buda, komfort i osiągi. Miodzio :peace: Gdybym nie potrzebował kombiaka dawno bym już śmigał S8 :diabel:

Ja u siebie za 4.2 w eSce płacę ok 4000 PLN/rok OC+AC+NW w PZU.


Strasznie dużo płacisz, masz jakieś zniżki czy bez ? Jak z full kompletem +24h Asissatance w europie płacę 1800 zł za A8 4.2, ale w sumie znaczenie tez ma wielkość miasta...


Jak możesz to powiedz, ubezpieczasz w AXA? ile mniej więcje mieszkańców jest w Twoim mieście?

_________________
Audi 100 C4 2,3 - zostały drzazgi :(
Audi A6 C4 2,8 AAH quattro MT sedan - jest ;)
Audi A8 D2 2,8 AAH quattro MT - sprzedany
Audi S8 D2 FL 4,2 AQH quattro AT - przyjemność z jazdy ;)


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 17.cze.2009 18:33:24 
Użytkownik

Dołączył(a): 04.gru.2005 12:31:41
Posty: 71
Lokalizacja: Olsztyn
Auto: TT
sebos17 napisał(a):
Alan napisał(a):
designer napisał(a):
dziodzio napisał(a):
A tak z ciekawosci do porownania np jak c5 wypada przy d2. Cos tak czuje ze jak pisze ze jednak wezme d2 4.2. Tylko jestem ciekaw ile zaspiewaja mi za AC :)


Pewnie, bierz D2 - ponadczasowa buda, komfort i osiągi. Miodzio :peace: Gdybym nie potrzebował kombiaka dawno bym już śmigał S8 :diabel:

Ja u siebie za 4.2 w eSce płacę ok 4000 PLN/rok OC+AC+NW w PZU.


Strasznie dużo płacisz, masz jakieś zniżki czy bez ? Jak z full kompletem +24h Asissatance w europie płacę 1800 zł za A8 4.2, ale w sumie znaczenie tez ma wielkość miasta...


Jak możesz to powiedz, ubezpieczasz w AXA? ile mniej więcje mieszkańców jest w Twoim mieście?


Ubezpieczenie mam od lat w COMPENSie -60%, przy 24 latach :) Miasto około 20 tyś.


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 26.cze.2009 22:57:41 
Użytkownik
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 18.mar.2006 22:43:09
Posty: 1346
Lokalizacja: Września ....... Upomnień:12
A jeszcze mam pytanie o system bose. Czy jest to standard i zarówno w C5 jak i w D2 obejmuje te same graty, czy system jest projektowany pod konkretny model. Jak sprawuje się bose na radiu 1DIN, a na starej navi (4:3)?
Jaka dokładnie moc/efektywność? Stara navi obsługuje mp3? Oprócz ciszy w autku jara mnie dobre audio, albo chociaż poprawne, więc co tutaj polecacie?
Ach, no i jak jest bose, to montaż normalnego radia (powiedzmy jakiś pionek, alpina) to duża rzeźba, czy wystarczą popularne przejściówki dostępne na allegro?

_________________
Audi80 '90 1.6 2EE (X2004 - IV2008)
AudiA4 '95 2.8 AAH quattro (IV2008 - VII2009)
530d avant (IX2009 - X2010
E38 740i (I 2011 - 2018)
Teraz: bmw E60; cbr1100xx


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 27.cze.2009 13:12:42 
Użytkownik

Dołączył(a): 03.kwi.2006 18:04:52
Posty: 1574
Lokalizacja: Wałbrzych
Normalne radio + przejściówka około 80zł (sklep), nie dotyczy Blaupunkta który pasi plug&play

_________________
Były:
C4 A6 ACE 94' AVANT
C4 A6 AEL 94' AVANT
C5 A6 AFN 98' AVANT
B6 A4 AWX 01' AVANT
8P A3 BKC 04'
2x S6 C4 AEC 95'
B3 AVB 89' QUATTRO :)
COUPE NG/LPG 92'
B5 A4 ABC/LPG 97' QUATTRO
COUPE ALH 92' QUATTRO
A8 D2 AAT 01' QUATTRO

C5 A6 ASG 01'
Jest
COUPE KV 85'


Góra
 Zobacz profil  
 
Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj wg  
Utwórz nowy wątek Odpowiedz w wątku  [ Posty: 33 ]  Przejdź na stronę Poprzednia strona  1, 2

Strefa czasowa: UTC + 1


Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 31 gości


Nie możesz rozpoczynać nowych wątków
Nie możesz odpowiadać w wątkach
Nie możesz edytować swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów

Szukaj:
Skocz do: