1) FL nastąpił pod koniec 2001 obejmował:
- Kratke z chromowaną obwódką w zdzerzaku
- Powiększony gril na masce (kształt maski tez został zmieniony)
- Większe soczewki w reflektorach i inny krztałt jak i "przezroczystość" reflektorów
- Zmiana koloru tylnych lamp
- Zmieniona tylna blenda pod rejestracje
- Zmieniona listwa ozdobna na dole klaby w avancie na "matowy" chrom
- Ozdobne końcówki układu wydechowego "wywędrowały" za zderzak (przed liftem chowały się pod zderzakiem i nie było ich widać)
SRODEK:
- Inny odcień: plastiku radia, klimy, przełącznika świateł (którego wygląd też sie zmienił) - wygląda to ładniej, ale ma duuużą wade - wyciera się...
- Chromowana obwódka wokół slkrzyni biegów (manual)
- Matowy kolor "bierzni" automatu, jak i zmiana położenia opcji tiptronic
- Inne zegary - chromowane obwódki, inny kolor podświetlania
- Kierownice z chromowaną obwódką na środku, inny kształt przycisków od tipa
- Ogółem cała deska stała się bardziej "matowa" niż przed liftem
- Zastosowano 40% (??) grubsze szyby po lifcie co mocno wyciszyło wnętrze
Jeżeli coś przeoczyłem to napiszcie
2)
Oprócz wymienionych rzeczy to inne zawieszenie (to chyba oczywiste

), zmieniony układ wydechowy, który ma bardziej "sportowy" dźwięk. W środku piękne zegary "S".
3)
Tutaj chyba nie ma różnić między A6/S6. W A8/S8 jest jeżeli, któryś z nich jest wyposarzony z podwójne szyby.
4)
Różnicy nie aż tak dużej, ale słychać lekkie "buczenie" w avancie z tyłu (w limo tego nie ma)
5)
Jest taka sama dostepność czesci, równie dobrze nadają sie do "zagazowania"
6)
Po lifcie występowały we wszystkich modelach silnikowych (przed tylko w S6), tak w 2.7T też są "wydechy" na zewnątrz
7)
jeżeli 230km to ok 280-290km, 250km ok 300-315KM
Pozdro