.: AUDI KLUB POLSKA :.

Forum Audi Klub Polska
Teraz jest 07.lut.2025 17:54:40

Strefa czasowa: UTC + 1




Utwórz nowy wątek Odpowiedz w wątku  [ Posty: 34 ]  Przejdź na stronę 1, 2  Następna strona
Autor Wiadomość
 Tytuł: [ A4 B7] HIDy
PostNapisane: 16.cze.2009 12:58:03 
Użytkownik

Dołączył(a): 27.lut.2009 08:10:40
Posty: 28
Lokalizacja: LESZNO WLKP
Witam, chciałbym założyć pseudo ksenony do audi, czytałem wiele postów dotyczących policji, kontroli drogowych i sprawdzania oznaczeń na lampach. Dziś otwarłem maskę i dopatrzyłem, że na lampach jest napisane "H7 or D1S", czy to oznacza, że do tych lamp można montować dwa rodzaje źródła światła, czy w momencie kontroli drogowej policjant może zabrać mi dowód rejestracyjny jeśli na lampie jest D1S :?:


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 16.cze.2009 20:30:49 
Użytkownik

Dołączył(a): 04.mar.2009 19:30:25
Posty: 6
Śmiało możesz montować, tylko je później ustaw by innych nie oślepiać. Ja mam już drugi roczek. Miałem raz problem na przeglądzie, bo nie mam spryskiwaczy, ale na ściemniałem, że jak go kupowałem to był problem ze zderzakami, a mi zależało na czasie, pieczątka podbita. Mam lampy H1 na soczewkach może to go zmyliło. Co do samych palników to nie mocniejsze niż 6000k

_________________
A6 C5 2.5TDI AKN


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł: HIDy w A4B7
PostNapisane: 17.cze.2009 10:14:55 
Użytkownik

Dołączył(a): 27.lut.2009 08:10:40
Posty: 28
Lokalizacja: LESZNO WLKP
Dzięki za zainteresowanie tematem, a możesz powiedzieć jaki masz zestaw? Głównie chodzi mi o przetwornice (chciałbym mieć takie małe przykręcane do lampy), miałem jedne na próbę 35W i FIS wariował - raz zapalał jedną, raz drugą, czasem żadnej. Teraz mam przetwornice na próbę 55W i działa ok, tylko są duże i nie ma gdzie ich zamocować.


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 17.cze.2009 10:43:21 
Użytkownik

Dołączył(a): 18.wrz.2005 19:05:43
Posty: 2521
Lokalizacja: Poznań/ Nowy Tomyśl
Wariował, bo przetwornice 35W są do żarników D4S. Gdybyś miał takie żarniki, to wszystko chodziłoby OK, a zapewne miałeś do tego D2S.

_________________
podpis nie działa


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 17.cze.2009 10:45:48 
Użytkownik
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 31.maja.2001 01:00:00
Posty: 12008
Lokalizacja: Poznań i okolice
Auto: Audi S2, Audi 80 Avant
jestem przeciwny HIDom. Widzę co chwilę auta na drodze z nimi (poznać łatwo), i mnie szlag trafia.

_________________
Audi Coupe S2 - 400 KM , 440 Nm
Garrett 3071R @1.7 bar, injectors 525ccm, 7A exhaust cam, custom IC, radiator, Bosch 040 fuel pump...

Obrazek

iiii nowa zabawka Suzuki V-Strom DL1000 :P


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł: HIDy w A4B7
PostNapisane: 17.cze.2009 13:06:15 
Użytkownik

Dołączył(a): 27.lut.2009 08:10:40
Posty: 28
Lokalizacja: LESZNO WLKP
Wiem, ,że jest wielu przeciwników tych jak napisałem wcześniej pseudo ksenonów, ale po pierwszej jeździe nocą po prostu nie zamienię ich już na zwykłe H7 tym bardziej, że zostały ustawione na stacji diagnostycznej (ustawione na poziomie 1 regulacji ręcznej), w ciągu dnia i w ruchu nocnym przestawiam je na 3 i wtedy świecą jeszcze niżej, aczkolwiek wystarczająco. Mam auto już 10 tygodni, zrobiłem nim już 9 tys.km. i nie zdarzyło mi się aby ktoś mrugał z naprzeciwka informując, że go oślepiam, mijałem też już wiele patroli policyjnych i jak do tej pory spokój. Zadałem pytanie na forum w celu wyjaśnienia symboli na lampie "H7 or D1S". POZDRAWIAM.


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł: Re: HIDy w A4B7
PostNapisane: 17.cze.2009 21:52:22 
Użytkownik

Dołączył(a): 29.gru.2006 13:23:36
Posty: 50
Lokalizacja: z tamtąd.
asia2013 napisał(a):
Teraz mam przetwornice na próbę 55W i działa ok, tylko są duże i nie ma gdzie ich zamocować.
Skąd masz taką przetwornicę, bardzo ciężko takie kupić w Polsce, więc jeśli kupiłaś w PL talką to najprawdopodobniej jest to zwykła 35W o bardzo niskiej sprawności, przez co musi więcej mocy pobierać z instalacji, dlatego może działać poprawnie.

asia2013 napisał(a):
Zadałem pytanie na forum w celu wyjaśnienia symboli na lampie "H7 or D1S". POZDRAWIAM.
Widziałem napisy typu H7 or D2s, nie wyobrażam sobie zamienności żarówki halogenowej H7 z ksenonem D1S, ale człowiek uczy się całe życie, więc kto wie?


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 17.cze.2009 22:53:05 
Użytkownik

Dołączył(a): 19.wrz.2008 23:09:22
Posty: 164
Lokalizacja: Wrocław
quattrowentylator napisał(a):
jestem przeciwny HIDom. Widzę co chwilę auta na drodze z nimi (poznać łatwo), i mnie szlag trafia.


witam,
na mnie to rowniez dziala jak plachta na byka,
jak jedzie za mna auto z HID'ami,
ktore swieca doslownie wszedzie, to wlaczam z tylu swiatlo przeciwmglowe a na skrzyzowaniu trzymam noge na stopie
i czestuje go dawka czerwonych promieni gratis buahahaha.... :peace:

P.S.
Dzisiaj wlasnie trafilem na takiego buraka w passacie.
Na wyposazeniu mial rowniez niebieskie diody do podswietlania tablicy rej. oraz paski diodowe rodem z RS6 :diabel:

poprostu amatorka........... :D


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł: Re: HIDy w A4B7
PostNapisane: 18.cze.2009 09:14:43 
Użytkownik

Dołączył(a): 18.wrz.2005 19:05:43
Posty: 2521
Lokalizacja: Poznań/ Nowy Tomyśl
...John napisał(a):
asia2013 napisał(a):
Zadałem pytanie na forum w celu wyjaśnienia symboli na lampie "H7 or D1S". POZDRAWIAM.
Widziałem napisy typu H7 or D2s, nie wyobrażam sobie zamienności żarówki halogenowej H7 z ksenonem D1S, ale człowiek uczy się całe życie, więc kto wie?


Nie musicie sobie nic wyobrażać...
Po prostu soczewka jest przystosowana do prawidłowego odcięcia zarówno dla żarnika H7 jak i D1S/D2S (różnica jest tylko w zapłonniku).
Te soczewki mają inne odcięcia niż standardowe i mogą spokojnie służyć do xenonów, ale tylko w wypadku, gdy w aucie były xenony i są silniczki samopoziomujące.
Oślepianie to wina niestety tylko i wyłącznie podejścia kierowców, którzy są mistrzami, ale w życiu świateł nie ustawiali :/ Taki kraj...
Produkowanie lampy dla dwóch źródeł światła obniża koszty i produkcji i zakupu, więc tylko się cieszyć...

_________________
podpis nie działa


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł: HIDy w A4B7
PostNapisane: 18.cze.2009 12:45:39 
Użytkownik

Dołączył(a): 27.lut.2009 08:10:40
Posty: 28
Lokalizacja: LESZNO WLKP
Jeżeli tak jest jak pisze Heveliusz to dziwię się, że ktoś tu na tym forum wyjeżdża do mnie z wyzwiskami, nie montuję obrysówek, niebieskich diód, ławek na klapie i takich tam rzeczy. Ogólnie nie jestem za poprawianiem fabryki, ale jazda próbna zadecydowała o tym, że zamontowałem HIDy, Jak pisałem wcześniej mam je ustawione dobrze, nikogo nie oślepiają na drodze, nikt nie mruga, nie włącza przeciwmgielnego, ani nie trzyma stopu na skrzyżowaniu, niejednokrotnie jechałem już za radiowozem i obyło się bez zatrzymania, nie wspominając o otwieraniu maski i sprawdzaniu tego co jest napisane na kloszu. Napisałem ten wątek ponieważ zdziwiło mnie oznaczenie na lampie i chciałem się czegoś o tym dowiedzieć, a nie czytać o tym, że jestem burakiem itp.

PS; przetwornice załatwił mi kolega - zajmuje się alarmami, centralnymi zamkami itp.


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 18.cze.2009 12:59:50 
Użytkownik
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 31.maja.2001 01:00:00
Posty: 12008
Lokalizacja: Poznań i okolice
Auto: Audi S2, Audi 80 Avant
gdzie Cię kolego nazwali burakiem? Nie przyjmujesz czasem tego za bardzo do siebie? Różnica między fabrycznymi ksenonami a HIDami w soczewce jest OGROMNA na pierwszy rzut oka.
Załóż sobie HIDy ale potem jedź na stację diagnostyczną i niech sprawdzą dwie sprawy - czy istnieje granica wyraźna światło-cień oraz czy nie są za jasne i nie świecą na boki. Założę się że tego nie sprawdzałeś.

_________________
Audi Coupe S2 - 400 KM , 440 Nm
Garrett 3071R @1.7 bar, injectors 525ccm, 7A exhaust cam, custom IC, radiator, Bosch 040 fuel pump...

Obrazek

iiii nowa zabawka Suzuki V-Strom DL1000 :P


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł: HIDy w A4B7
PostNapisane: 18.cze.2009 13:20:41 
Użytkownik

Dołączył(a): 27.lut.2009 08:10:40
Posty: 28
Lokalizacja: LESZNO WLKP
Tak, jak pisałem wcześniej byłem na stacji diagnostycznej i bardzo wyraźnie widać granicę odcięcia, nie jest to jedna wielka niebieska plama. Jestem pewien, że gdybyś postawił niejedno auto obok mojego (takie jak większość u nas w kraju czyli wyciąganie, klepane i spawane z dwóch ) to jego lampy z poobrywanymi lustrami i krzywym przodem raziły by Cię bardziej, a niżeli moje HIDy.


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 18.cze.2009 13:21:25 
Moderator

Dołączył(a): 03.lip.2006 10:06:41
Posty: 8317
Lokalizacja: Mińsk Mazowiecki/Hordzież
Auto: Audi A8 D2 4.2 quattro
Ale piszesz o HID-ach w normalnym reflektorze czy o HID-ach w soczewkach?? Bo to drugie da się spokojnie ustawić pod ty kątem co piszesz. A jak zamiast chińskich żarników dasz ori D2S 4300K to już właściwie niewiele rózni się od prawdziwego ksenona i da się odróznić dopiero po otwarciu maski. (brak homologacji, poziomowania i nieoryginalne przetwornice - chyba tylko tyle)

_________________
Audi A8 D2 4.2 quattro tiptronic '94 [ABZ/CML] [05.2007-teraz] V8
BMW E38 750iL '01 [M73B54TU/5HP30] [10.2017-09.2024] V12
Mercedes C200 4matic 9G-tronic '18 [12.2019-teraz] I4T
Honda NC750S DCT '2019 [09.2019-teraz] R2
Email: lukaszgryglicki@o2.pl, tel: 693582014
Морготх
Leśny Dziadek


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł: HIDy w A4B7
PostNapisane: 18.cze.2009 13:26:24 
Użytkownik

Dołączył(a): 27.lut.2009 08:10:40
Posty: 28
Lokalizacja: LESZNO WLKP
Tak właściwie to zaczynając ten wątek chciałem się dowiedzieć czy podczas kontroli drogowej policjant może zabrać mi dowód jeżeli mam napisane na lampie H7 or D1S i tylko tyle, czytałem forum wielokrotnie i wiem, że mogą razić, nie ma samopoziomowania itp. Interesuje mnie tylko to czy w razie chęci skonfiskowania dowodu rejestracyjnego mogę dyskutować z policjantem, czy nie ma sensu.


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 18.cze.2009 13:55:04 
Użytkownik
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 31.maja.2001 01:00:00
Posty: 12008
Lokalizacja: Poznań i okolice
Auto: Audi S2, Audi 80 Avant
nie ma sensu. Brak samopoziomowania i spryskiwaczy jednoznacznie dyskwalifikuje HID'y. CHYBA ! że w aucie były seryjnie nie poziomowane lampy, ale to TEŻ było tylko w POCZĄTKACH produkcji ksenonów w autach , lata 1993-1996 z tego co wiem.

_________________
Audi Coupe S2 - 400 KM , 440 Nm
Garrett 3071R @1.7 bar, injectors 525ccm, 7A exhaust cam, custom IC, radiator, Bosch 040 fuel pump...

Obrazek

iiii nowa zabawka Suzuki V-Strom DL1000 :P


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł: Re: HIDy w A4B7
PostNapisane: 18.cze.2009 20:42:03 
Użytkownik

Dołączył(a): 29.gru.2006 13:23:36
Posty: 50
Lokalizacja: z tamtąd.
asia2013 napisał(a):
Tak właściwie to zaczynając ten wątek chciałem się dowiedzieć czy podczas kontroli drogowej policjant może zabrać mi dowód jeżeli mam napisane na lampie H7 or D1S i tylko tyle, czytałem forum wielokrotnie i wiem, że mogą razić, nie ma samopoziomowania itp. Interesuje mnie tylko to czy w razie chęci skonfiskowania dowodu rejestracyjnego mogę dyskutować z policjantem, czy nie ma sensu.

Nie dyskutuj, ponieważ masz ksenon w oprawie H7 a to jest nielegalne. Aby mieć spokój z policją musisz zaopatrzyć się w żarnik d1s, przetwornicę, no i przydały by się spryskiwacze. Samego poziomowania nie sprawdzą na drodze, więc można sobie je podarować.
MorgothV8 napisał(a):
Ale piszesz o HID-ach w normalnym reflektorze czy o HID-ach w soczewkach?? Bo to drugie da się spokojnie ustawić pod ty kątem co piszesz. A jak zamiast chińskich żarników dasz ori D2S 4300K to już właściwie niewiele rózni się od prawdziwego ksenona i da się odróznić
Nie wszystkie soczewki halogenowe mają taki sam kształt wiązki światła jak ksenon. Rzekł bym, że bardzo mało soczewek h7 ma tą samoą przesłonę co ksenonowe soczewki.

Heveliusz
Nie chodziło mi o kształt przesłony, tylko o gniazda żarówek / żarników, o ile h7 i d2s są ze sobą zamienne (+adapter), to w przypadku d1s jakoś mi się to nie widzi. Jedynym rozwiązaniem na założenie żarnika d1s do gniazda h7 jest nakręcenie na gniazdo takiego koszyczka. Bo tak plug and play, to raczej nie wyjdzie.


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 18.cze.2009 21:36:47 
Użytkownik

Dołączył(a): 19.wrz.2008 23:09:22
Posty: 164
Lokalizacja: Wrocław
quattrowentylator napisał(a):
gdzie Cię kolego nazwali burakiem? Nie przyjmujesz czasem tego za bardzo do siebie? Różnica między fabrycznymi ksenonami a HIDami w soczewce jest OGROMNA na pierwszy rzut oka.
Załóż sobie HIDy ale potem jedź na stację diagnostyczną i niech sprawdzą dwie sprawy - czy istnieje granica wyraźna światło-cień oraz czy nie są za jasne i nie świecą na boki. Założę się że tego nie sprawdzałeś.


Nikt mnie nie nazwal burakiem, poprostu to ja nie trawie zadnych HID'ow!!
Widzialem ze gosc za mna mial soczewke a swiatlo bylo bardzo rozproszone i razilo w oczy.
Powinni zabierac dowody rej. za takie druciarstwo z miejsca !!
Wszystkie HID'y to amatorszczyzna i zalozone do zwyklych soczewek
lub co gorsze do np H4 to praktycznie stwarzanie zagrozenia w ruchu.

PZDR///


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 19.cze.2009 06:57:27 
Moderator

Dołączył(a): 03.lip.2006 10:06:41
Posty: 8317
Lokalizacja: Mińsk Mazowiecki/Hordzież
Auto: Audi A8 D2 4.2 quattro
A 4300K ori założone do soczewek pod xenon (samoróbka) i ustawione na stacji??
(z ciekawości jaka jest Twoja opinia)

_________________
Audi A8 D2 4.2 quattro tiptronic '94 [ABZ/CML] [05.2007-teraz] V8
BMW E38 750iL '01 [M73B54TU/5HP30] [10.2017-09.2024] V12
Mercedes C200 4matic 9G-tronic '18 [12.2019-teraz] I4T
Honda NC750S DCT '2019 [09.2019-teraz] R2
Email: lukaszgryglicki@o2.pl, tel: 693582014
Морготх
Leśny Dziadek


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 19.cze.2009 07:18:31 
Użytkownik

Dołączył(a): 29.gru.2006 13:23:36
Posty: 50
Lokalizacja: z tamtąd.
MorgothV8 napisał(a):
A 4300K ori założone do soczewek pod xenon (samoróbka) i ustawione na stacji??
(z ciekawości jaka jest Twoja opinia)
Ja dla własnej wygody dodał bym spryskiwacze, bo przydatne są w zimie, gdy klosz szybko się brudzi, a jako że światło wychodzi z reflektora bardzo małą powierzchnią, szybko tracimy światło na drodze.

Co do samo poziomowania to mam takie zdanie, że działa ono dopiero w samochodach gdzieś po 2002 roku, gdy do regulacji reflektora użyli silników krokowych. Na normalnych silniczkach to działa naprawdę słabiutko.


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 19.cze.2009 07:25:31 
Moderator

Dołączył(a): 03.lip.2006 10:06:41
Posty: 8317
Lokalizacja: Mińsk Mazowiecki/Hordzież
Auto: Audi A8 D2 4.2 quattro
Nie no zapomniałem, spryski oczywiście są..... brak samopoziomowania

_________________
Audi A8 D2 4.2 quattro tiptronic '94 [ABZ/CML] [05.2007-teraz] V8
BMW E38 750iL '01 [M73B54TU/5HP30] [10.2017-09.2024] V12
Mercedes C200 4matic 9G-tronic '18 [12.2019-teraz] I4T
Honda NC750S DCT '2019 [09.2019-teraz] R2
Email: lukaszgryglicki@o2.pl, tel: 693582014
Морготх
Leśny Dziadek


Góra
 Zobacz profil  
 
Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj wg  
Utwórz nowy wątek Odpowiedz w wątku  [ Posty: 34 ]  Przejdź na stronę 1, 2  Następna strona

Strefa czasowa: UTC + 1


Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 41 gości


Nie możesz rozpoczynać nowych wątków
Nie możesz odpowiadać w wątkach
Nie możesz edytować swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów

Szukaj:
Skocz do: