Po przeczyszczeniu i uszczelnieniu dolotu do IC oraz przy EGRze, sklejeniu pękniętej odmy (aktualnie jest pustą puszką bez żadnego zaworka), wymianie części wężyków podciśnienia i przeczyszczeniu LMM (nadal nie wiem czy jemu nie brakuje czegoś!
tutaj zdjęcia) zrobiłem logi dynamiczne. Jednak nie czuje żadnej poprawy przy zbieraniu się autka.. pomijam już tego muła przy 2500obr.. ale mógłby iść zdecydowanie lepiej.
001, 003, 004:
008, 010, 011:
Niestety dopiero teraz zauważyłem że mogłem ponownie każdą grupę osobno logować - byłoby lepiej widać.. eeh, człowiek całe życie się uczy.
Moje pytanka: czy coś się poprawiło? Dlaczego taki muł po 2500obr/min?
Aaa, no i co zrobić z tą przepływką (oryg koniecznie? czy jakiś zamiennik wchodzi w grę)? Czy odma bez żadnego zaworka spełnia swoją rolę?
PS. N75 sprawdzę może w ten weekend - nie miałem czasu. Jakie opory powinin mieć? Jak go najlepiej przetestować?
PS.2.: Co do turbiny - nie byłem w stanie ruszyć sztangi ani strzykawką (fakt że była mała
) - ani ręcznie. nie wiem czy tam jest tak mocna sprężyna, czy co, ale chodzi bardzo ciężko.
Pozdrawiam i dziękuję za pomoc.
Upss! przepraszam za posta pod postem.
Dodam moje wnioski jeszcze:
W okolicach feralnego 2500obr jest odcięcie zarówno 003 MAF, 010 MAF i co za tym idzie 010 manif. pres. Dziwne trochę jest to iż w 010 ostatnia kolumna ma prawie zawsze najniższą wartość. Nie rozumiem 011 ostatniej kolumny.. jakaś taka losowa. Jak dla mnie to przepływomierz.. i już dawno bym go wymienił gdyby nie kosztował 600zł