.: AUDI KLUB POLSKA :.

Forum Audi Klub Polska
Teraz jest 31.sty.2025 04:26:15

Strefa czasowa: UTC + 1




Utwórz nowy wątek Odpowiedz w wątku  [ Posty: 5 ] 
Autor Wiadomość
 Tytuł: [Scirocco 1.8 16V]Spadek mocy powyżej 4 tyś...
PostNapisane: 06.lis.2003 23:59:28 
Użytkownik

Dołączył(a): 06.lis.2003 23:41:48
Posty: 7
Lokalizacja: Pabianice
witam wszystkich klubowiczów.
pomocy...
może Wy jeźdźcy AUDI pomożecie mi w tej sprawie.
jestem posiadaczem VW Scirocco, (dokładnie 1.8 16V) i mam podobny problem jak i wy, silnik się nie kręci tak jak powinien powyżej 4,5 tyś obr/min.
wiem że Audi wychodził z tym samym wtryskiem KE-JETRONIC i dla tego się zalogowałem u Was i szukam pompcy...

wymieniłem już przewody wysokiego nap., świece, filrt benzyny, powietrza, ustawiłem zapłon, pomierzyłem sondę lambda, wlałem śwaks do czyszczenia wtrysków do baku, ustawiona mieszanka (coprawda na jednogazowym analizatorze) wszystko oki, ale.....
jak kupiłem auto to instalacja pompy paliwa była udziechcona jakiś koleś, pojeb..... podwiesił ją na drucik i jakieś patenty z gumowymi wężykami porobił, ja to trochę poprzerabiałem (też na wężyki ale już grupsze i zbrojone, bo się inaczej nie da) i po tym jest poprawa ale i tak nie jest tak jak powinno.
wymieniłem też końcowy tłumik ze względu głośności po panom policjantom sie nei podobał i lipa :( :( :?: silnik sie nie kręci....

dochodzę do wniosku że jeszcze jest to wina pompy paliwa albo właśnie układu wydechowego...

napiszcie mi coś co by mogło mi pomóc, a w szczegulności jak powinien być zrobiony kuład wydechowy czy jeżeli koleś też mi go polepił chu.... to czy może to być własnie to...

ale się rozpisałem

pozdrawiam wszystkich...


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł: Re: Spadek mocy powyżej 4 tyś...
PostNapisane: 07.lis.2003 09:40:04 
Użytkownik

Dołączył(a): 27.paź.2003 15:23:07
Posty: 31
Lokalizacja: Warszawa
Kusy napisał(a):

dochodzę do wniosku że jeszcze jest to wina pompy paliwa albo właśnie układu wydechowego...
...


jeśli masz kata to sprawdź go


sprawdzić to można w następujący sposób

rozkręcić rurę przed katalizatorem odpalić i sprawdzić


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 07.lis.2003 10:44:33 
Klubowicz
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 06.sie.2003 15:20:59
Posty: 2049
Lokalizacja: The Great Lakes
Padnięty MAF sensor (przepływomierz powietrza)? O ile w tym modelu takowy występuje.

_________________
Było: B5 1.8Tq
Jest: E39 530i, 8R Q5 3.0T, Charger SRT392


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 07.lis.2003 12:36:58 
Użytkownik

Dołączył(a): 06.lis.2003 23:41:48
Posty: 7
Lokalizacja: Pabianice
jak jak mam sprawdzić kata ?? mogę jeszcze raz prościć o wskazówki (jakoś dokładnie)

a co do MAF'a to jest coś takiego ale jest to mechaniczne (im więcej otwiera się przepustnica tym więcej jest podawanej benzyny)

pomocy

pozdr


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 07.lis.2003 12:57:36 
Użytkownik

Dołączył(a): 24.lip.2003 06:56:59
Posty: 1050
Lokalizacja: Oborniki / Wrocław
A regulator cisnienia paliwa sparwdzales. Co do kata to wnioskuje ze masz go odlaczyc od ruru z kolektora i odpalic (bez tlumikow i kata).

Czy nie wkreca sie takze na luzie czy tylko na wyzszych biegach?

_________________
Competition 2.0 16V quattro + wtrysk gazu JustHeavy New


Góra
 Zobacz profil  
 
Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj wg  
Utwórz nowy wątek Odpowiedz w wątku  [ Posty: 5 ] 

Strefa czasowa: UTC + 1


Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 63 gości


Nie możesz rozpoczynać nowych wątków
Nie możesz odpowiadać w wątkach
Nie możesz edytować swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów

Szukaj:
Skocz do:  
cron