marco_wroc VP37 jest bardziej wg. mnie narazone na usterki gorszej jakosci paliwa niz popowtryski. Nawet jesli popowttrysk kucnie kosztuje kilka set pln.
A VP37
Baskecior Przemik powiątpiewal w Twoja teroie a, jak to czulem.
AWX, no wiec wlasnie juz natury ma obciazony walek, chrzestny ktory takiego posiada ma 150tkm ORI jest 3x gorszej kondycji niz moj BKC 1.9 170tkm ORI pomimo, ze w AWXie jest wzdłuż motor przy 140km/h zachowyje sie jakby silnik nie byl przykrecony trzesienie ziemi, regula jest w stanie silnika nie tego czy wzdluz czy w poprzek...
[co do latwego dojscia do wzdluz motoru zgadza sie]
Na urlopie mam mu tam vag'a podpiac. Przy odpalaniu zostawia chmure black, juz za duza na moje oko

Leja mu te pompki za duzo jak na T
DI, nie jest zielony mial passata beczke 1.8D 630tkm, sam robil glowice dawal rade, jednak elektronika mu nie podeszla dla wiedzy w TDI... [lecz zdrowy motor po kims opanowanym, jest ok]
Juz bym Ci radzil, sie trzymac AFN'a, albo bora AJM, Golf AZS to rakieta, lecz przypadloscii to kucajacy dwumas, w golfie AFN BYL
2/1996 - 8/1999 Ale szukasz cos nowszego czyli AJM. jezeli chcesz kupic TDI i jezdzic wersje 110-115 konne w zupelnosci wystarcza nie jest to ciezkie, odwdzieczy sie dlugotrwaloscia.
Lecz z gory Ci mowie, ze kupienie glofa4, lub bory tez nie jest latwe. Z ori przebiegiem, ok 30 nr vin sprawdzilem zanim kupilem dla siebie Mk5, a starsze Mk4 tymbardziej... a juz nie wspomne o A4 q AFN
Wiec przede wszystki zimna krew i cierpliwosc.
owocnego zakupu.
edit.
My tu gadu-gadu a Przemik ma ladna morska A AFN TDi na sprzedaż swoja, lecz bez Q, moim zdaniem warta grzechu, co do innych ofert
http://www.audiklub.org/phpBB2/viewtopic.php?t=93740