.: AUDI KLUB POLSKA :.

Forum Audi Klub Polska
Teraz jest 12.lut.2025 10:53:42

Strefa czasowa: UTC + 1




Utwórz nowy wątek Odpowiedz w wątku  [ Posty: 29 ]  Przejdź na stronę Poprzednia strona  1, 2
Autor Wiadomość
 Tytuł:
PostNapisane: 26.cze.2009 08:35:30 
Użytkownik

Dołączył(a): 13.maja.2009 16:55:04
Posty: 80
Lokalizacja: Ełk
To też sprawdzałem. Czujniki temp są OK.
Odpinanie czujnika zimą nic nie dawało. Teraz myślę, że pomogłoby, ale...


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 26.cze.2009 19:17:49 
Klubowicz
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 21.sty.2006 16:34:31
Posty: 1015
Lokalizacja: GLIWICE Furak1:CC 900 Furak2:CIVIC 07 Furak3:BMW M3 Cabrio Moto:GSX-R 750K3
Sprawdź czy wastegate (zawór upustowy) czy nie jest cały czas otwarty(i nie ucieka ciśnienie), możesz sobie dłubnąć lekko dawkę paliwa bo jest dosyć mała i auto pewnie trochę zamula(stawa tak na 3.5).

W bloku 004 dynamicznym widać że pompa nie nadąża z wysterowaniem dynamicznego kąta wtrysku(ale może to być spowodowane nie działającym prawidłowo turbo), często przyczyną tego jest padnięty zaworek ciśnienia na pompie.

No i obowiązkowo sprawdzić stan dolotu, czy nie ma nieszczelności(czy auto dymi?)



Kąt wtrysku też się mocno rozjeżdża, ustaw go tak na 62-68 na BS.

Zrób log 005 na zimnym silniku(to jest dawka startowa)

_________________
Obrazek
Obrazek

ZAPRASZAM http://www.nawydmie.com.pl


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 26.cze.2009 19:36:22 
Moderator
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 25.sie.2006 12:07:08
Posty: 5556
Lokalizacja: Biała Podlaska
Auto: 4x Audi
RESO napisał(a):
No i obowiązkowo sprawdzić stan dolotu, czy nie ma nieszczelności(czy auto dymi?)



Czyatć temat dokładnie , było napisane ...

_________________
Jest A4 B5 AFN
Jest A3 8V CXS
Jest S6 C4 AEC
Jest S4 B5 AGB
Garage Our Cars


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 27.cze.2009 08:36:32 
Użytkownik

Dołączył(a): 13.maja.2009 16:55:04
Posty: 80
Lokalizacja: Ełk
RESO napisał(a):
Sprawdź czy wastegate (zawór upustowy) czy nie jest cały czas otwarty(i nie ucieka ciśnienie), możesz sobie dłubnąć lekko dawkę paliwa bo jest dosyć mała i auto pewnie trochę zamula(stawa tak na 3.5).

Mówiąc westgate masz na myśli n75? Dawki paliwa nie mogę zwiększyć, bo nie mam tego kluczyka do dekielka pompy, a zmiana komputerowa nie wiele daje. Jednak z tą dawką auto nie zamula.

RESO napisał(a):
No i obowiązkowo sprawdzić stan dolotu, czy nie ma nieszczelności(czy auto dymi?)

Stan dolotu sprawdzałem 2 razy i nic nie znalazłem. Pisałem już, że przy przyspieszaniu auto mocno dymi na czarno.

RESO napisał(a):
Kąt wtrysku też się mocno rozjeżdża, ustaw go tak na 62-68 na BS.

Kąt wtrysku ustawiałem ostatnio i tylko tak udało mi się ustawić, bo mocno skakał.

RESO napisał(a):
Zrób log 005 na zimnym silniku(to jest dawka startowa)

W najbliższym czasie sprawdzę, ale wydaje mi się, że jest coś około 19mg/R.

Załączam zatem grupę 005 i 007 dla pokazania odczytu czujników.
Dodam, iż pojawił się w komputerze błąd 550, a zaraz po odpaleniu silnika wartość kąta w BS była 43-53. Nie wiem czemu pojawił się ten błąd skoro kąt jest ustawiony książkowo.

Obrazek

Obrazek


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 28.cze.2009 16:40:52 
Klubowicz
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 21.sty.2006 16:34:31
Posty: 1015
Lokalizacja: GLIWICE Furak1:CC 900 Furak2:CIVIC 07 Furak3:BMW M3 Cabrio Moto:GSX-R 750K3
Kurde te dymienie jest podejrzane.

Zrób tak, ściągnij ten gumowy wąż w miejscu którym nasadza się go na kolektor, wsadź do niego np jakąś puszkę po sprey'u albo butelkę i zaciśnij na niej opaskę, druga osoba niech prze gazuje auto, a ty słuchaj czy gdzieś nie piszczy i szumi z dolotu, bo dziury może nie być widać gołym okiem.

_________________
Obrazek
Obrazek

ZAPRASZAM http://www.nawydmie.com.pl


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 28.cze.2009 23:42:18 
Użytkownik

Dołączył(a): 13.maja.2009 16:55:04
Posty: 80
Lokalizacja: Ełk
Jutro zrobię tak jak piszesz.
A co z tym błędem 550? Czemu może się pojawiać jak kąt jest ustawiony poprawnie? Może to być wina uszkodzonego nastawnika w pompie?


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 29.cze.2009 18:09:28 
Klubowicz
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 21.sty.2006 16:34:31
Posty: 1015
Lokalizacja: GLIWICE Furak1:CC 900 Furak2:CIVIC 07 Furak3:BMW M3 Cabrio Moto:GSX-R 750K3
Masz mocno rozbieżny kąt w tych autach powino falowaćnie więcej niż 3-6 jednostek a u ciebie nawet po 10 jest

_________________
Obrazek
Obrazek

ZAPRASZAM http://www.nawydmie.com.pl


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 29.cze.2009 20:16:47 
Użytkownik

Dołączył(a): 13.maja.2009 16:55:04
Posty: 80
Lokalizacja: Ełk
To widzę, ale czemu tak jest?


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 06.lip.2009 18:39:36 
Użytkownik

Dołączył(a): 13.maja.2009 16:55:04
Posty: 80
Lokalizacja: Ełk
Witam ponownie. Znalazłem nieszczelność na przewodzie idącym do czujnika doładowania. Dziurę wyeliminowałem. Załączam nowe logi grupy 11.
Auto nadal mocno kopci, źle odpala jak dłużej postoi (np. 8h), mocno faluje kąt wtrysku i pojawia się na komputerze błąd 550.
Obrazek


Góra
 Zobacz profil  
 
Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj wg  
Utwórz nowy wątek Odpowiedz w wątku  [ Posty: 29 ]  Przejdź na stronę Poprzednia strona  1, 2

Strefa czasowa: UTC + 1


Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 27 gości


Nie możesz rozpoczynać nowych wątków
Nie możesz odpowiadać w wątkach
Nie możesz edytować swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów

Szukaj:
Skocz do: