RESO napisał(a):
Sprawdź czy wastegate (zawór upustowy) czy nie jest cały czas otwarty(i nie ucieka ciśnienie), możesz sobie dłubnąć lekko dawkę paliwa bo jest dosyć mała i auto pewnie trochę zamula(stawa tak na 3.5).
Mówiąc westgate masz na myśli n75? Dawki paliwa nie mogę zwiększyć, bo nie mam tego kluczyka do dekielka pompy, a zmiana komputerowa nie wiele daje. Jednak z tą dawką auto nie zamula.
RESO napisał(a):
No i obowiązkowo sprawdzić stan dolotu, czy nie ma nieszczelności(czy auto dymi?)
Stan dolotu sprawdzałem 2 razy i nic nie znalazłem. Pisałem już, że przy przyspieszaniu auto mocno dymi na czarno.
RESO napisał(a):
Kąt wtrysku też się mocno rozjeżdża, ustaw go tak na 62-68 na BS.
Kąt wtrysku ustawiałem ostatnio i tylko tak udało mi się ustawić, bo mocno skakał.
RESO napisał(a):
Zrób log 005 na zimnym silniku(to jest dawka startowa)
W najbliższym czasie sprawdzę, ale wydaje mi się, że jest coś około 19mg/R.
Załączam zatem grupę 005 i 007 dla pokazania odczytu czujników.
Dodam, iż pojawił się w komputerze błąd 550, a zaraz po odpaleniu silnika wartość kąta w BS była 43-53. Nie wiem czemu pojawił się ten błąd skoro kąt jest ustawiony książkowo.
![Obrazek](http://img37.imageshack.us/img37/7549/007jmf.jpg)