.: AUDI KLUB POLSKA :.

Forum Audi Klub Polska
Teraz jest 25.lis.2024 04:29:55

Strefa czasowa: UTC + 1




Utwórz nowy wątek Odpowiedz w wątku  [ Posty: 1046 ]  Przejdź na stronę Poprzednia strona  1 ... 40, 41, 42, 43, 44, 45, 46 ... 53  Następna strona
Autor Wiadomość
 Tytuł:
PostNapisane: 28.cze.2009 13:43:14 
Użytkownik
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 05.lis.2004 23:06:05
Posty: 5522
Lokalizacja: Kęty
Auto: Audi A8 D2 4.2E
marszall napisał(a):
Największy problem mam jednak z obrotami na gazie! otóż rzadko kiedy spadają mi obroty normalnie zazwyczaj zatrzymują sie na poziomie 1500 czasem opadają normalnie do 950.


brako kompensacji - poeksperymentuj z dyszą odp. średnicy na kompensacji.

_________________
Audi A8 ABZ - black widow

http://img513.imageshack.us/img513/2742/dscn1455.jpg

Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 28.cze.2009 17:08:27 
Użytkownik
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 14.lis.2006 13:27:37
Posty: 2158
Lokalizacja: k/Łukowa
Mauzer napisał(a):
marszall napisał(a):
Największy problem mam jednak z obrotami na gazie! otóż rzadko kiedy spadają mi obroty normalnie zazwyczaj zatrzymują sie na poziomie 1500 czasem opadają normalnie do 950.


brako kompensacji - poeksperymentuj z dyszą odp. średnicy na kompensacji.


Z tego co wiem to zakładał register na kompensacje i były różne próby i skręcanie śruby. Ale to nie pomogło.

_________________
Obrazek
Star 1142- 150KM- 410Nm
Audi 80 B4 2.0 ABT- 90KM- 148Nm
Audi 100 C4 2.8 AAH Quattro- 174KM- 245Nm

W sumie 414KM i 803Nm szkoda, że nie pod jedną maską :):


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 28.cze.2009 19:38:55 
Użytkownik
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 21.wrz.2006 09:03:32
Posty: 253
Lokalizacja: Łuków
Dokłądnie czy z kompensacja czy bez było to samo nawet założyłem register na kompensacje ale to niec nie pomagało.
Po co mam wywalać krokowca skoro na bence jest ok. Musi być też na gazie, wkoncu nikt z wolnymi obrotami nic nie robił

_________________
Stara miłość nie rdzewieje.......
.............bo jest w ocynku>:D


Audi 100 C3 2.0 RT - 115HP
Golf Mk II 2.0 16v - 156,7HP


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 28.cze.2009 20:01:52 
Użytkownik

Dołączył(a): 01.lut.2009 14:50:51
Posty: 50
Lokalizacja: Warszawa
Miałem podobny problem po odłączeniu kompensacji tyle że u nie pomogło cofnięcie zapłonu i lekkie wzbogacenie mieszanki na reduktorze.


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 29.cze.2009 00:32:15 
Użytkownik
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 21.wrz.2006 09:03:32
Posty: 253
Lokalizacja: Łuków
To że przestawienie zapłonu moze pomuc to jestem pewny prawie w 90% ale chciałem sie obyć bez tego bo wtedy na benzynie bedzie źle :(

_________________
Stara miłość nie rdzewieje.......
.............bo jest w ocynku>:D


Audi 100 C3 2.0 RT - 115HP
Golf Mk II 2.0 16v - 156,7HP


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 29.cze.2009 08:27:02 
Użytkownik
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 25.lut.2005 10:13:11
Posty: 798
Lokalizacja: Białystok
a próbowales zakrecic srube z przepustnicy :?:

ja tam bym przestwił zapłon jesli to by mialo pomoc, zawsze mozna go łatwo cofnac spowrotem

co do benzyny to samo wstawienie w dolot blosa rozregulowalo u mnie benzyne :)

_________________
A80 B2 1.6 było
A90 B3 2.2 KV 132 KM i 182 Nm
A6 C5 2.7T AJK Quattro 360KM 550 Nm


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 29.cze.2009 10:08:05 
Użytkownik
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 21.wrz.2006 09:03:32
Posty: 253
Lokalizacja: Łuków
Nie moge wkrecić sruby od wolnych obrotów bo na benzynie bede miał za małe a pozatym jesli opadną mi obroty normalnie, bo czasem sie nie zawiesza tylko spada do 1000obr. to wtedy mi auto zgaśnie.

Benzyne regulowałem jak już blos był zamontowany.
tylko że u mnie jest głupi temat ze jak odpinam krokowca to obroty zazwyczaj rosna a nie maleja na benzynie.

_________________
Stara miłość nie rdzewieje.......
.............bo jest w ocynku>:D


Audi 100 C3 2.0 RT - 115HP
Golf Mk II 2.0 16v - 156,7HP


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 29.cze.2009 15:06:31 
Użytkownik
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 14.lis.2006 13:27:37
Posty: 2158
Lokalizacja: k/Łukowa
Zapłon to można przyspieszyć do LPG a nie opóźnić, swoją drogą można spróbować zamiast 6 stopni zrobić 8.

_________________
Obrazek
Star 1142- 150KM- 410Nm
Audi 80 B4 2.0 ABT- 90KM- 148Nm
Audi 100 C4 2.8 AAH Quattro- 174KM- 245Nm

W sumie 414KM i 803Nm szkoda, że nie pod jedną maską :):


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 29.cze.2009 15:46:34 
Użytkownik
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 21.wrz.2006 09:03:32
Posty: 253
Lokalizacja: Łuków
i co na benzynie wtedy kupa.
jak jest dobrze podany gaz to nietrzeba nic z zapłonem robić.
dzisiaj bede miał oba sterowniki na podmiankę to zobaczymy

_________________
Stara miłość nie rdzewieje.......
.............bo jest w ocynku>:D


Audi 100 C3 2.0 RT - 115HP
Golf Mk II 2.0 16v - 156,7HP


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 29.cze.2009 16:23:55 
Użytkownik
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 14.lis.2006 13:27:37
Posty: 2158
Lokalizacja: k/Łukowa
marszall napisał(a):
i co na benzynie wtedy kupa.
jak jest dobrze podany gaz to nietrzeba nic z zapłonem robić.
dzisiaj bede miał oba sterowniki na podmiankę to zobaczymy


Nie koniecznie na PB może być kupa.

Przyjedź dzisiaj to się może pobawimy wieczorem, mam trochę czasu.

_________________
Obrazek
Star 1142- 150KM- 410Nm
Audi 80 B4 2.0 ABT- 90KM- 148Nm
Audi 100 C4 2.8 AAH Quattro- 174KM- 245Nm

W sumie 414KM i 803Nm szkoda, że nie pod jedną maską :):


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 29.cze.2009 18:51:12 
Użytkownik

Dołączył(a): 01.lut.2009 14:50:51
Posty: 50
Lokalizacja: Warszawa
A może już jest za bardzo przyspieszony :?:


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 29.cze.2009 18:51:19 
Użytkownik
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 25.lut.2005 10:13:11
Posty: 798
Lokalizacja: Białystok
marszall napisał(a):
tylko że u mnie jest głupi temat ze jak odpinam krokowca to obroty zazwyczaj rosna a nie maleja na benzynie.


hmm bardzo dziwny temat, i ja by szukał wokół tego
sprawdzałes spoczynkowe połozenie przepustnic lub nie masz luzu na osi ktorejś z nich ?
bo wychodzi na to że jak odpinasz krokowca , on sie zamyka , a silnik dalej se zasysa powietrze ?

_________________
A80 B2 1.6 było
A90 B3 2.2 KV 132 KM i 182 Nm
A6 C5 2.7T AJK Quattro 360KM 550 Nm


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 29.cze.2009 18:55:42 
Użytkownik
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 21.wrz.2006 09:03:32
Posty: 253
Lokalizacja: Łuków
właśnie wychodzi na to że jak podepne to sie przymyka, jak jest odpięty to pracuje na takiej szczelince 1mm w krokowcu, czyli w jego położeniu spoczynkowym.

_________________
Stara miłość nie rdzewieje.......
.............bo jest w ocynku>:D


Audi 100 C3 2.0 RT - 115HP
Golf Mk II 2.0 16v - 156,7HP


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 29.cze.2009 19:28:42 
Użytkownik
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 25.lut.2005 10:13:11
Posty: 798
Lokalizacja: Białystok
a spręzyna zwrotna jest całą w krokowcu lub nie jest "zmeczona"?

Na logikę po wypieciu wtyczki krokowiec powinien byc całkowicie zamkniety.

_________________
A80 B2 1.6 było
A90 B3 2.2 KV 132 KM i 182 Nm
A6 C5 2.7T AJK Quattro 360KM 550 Nm


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 29.cze.2009 21:34:32 
Użytkownik

Dołączył(a): 01.lut.2009 14:50:51
Posty: 50
Lokalizacja: Warszawa
Nie będzie zamknięty bo z tego co pamiętam to jest śruba regulacyjna na imbus(zalana tworzywem)która właśnie nie dopuszcza do całkowitego zamknięcia i pozostawia małą szczeline ;)


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 29.cze.2009 22:28:41 
Użytkownik
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 14.lis.2006 13:27:37
Posty: 2158
Lokalizacja: k/Łukowa
GPX napisał(a):
Nie będzie zamknięty bo z tego co pamiętam to jest śruba regulacyjna na imbus(zalana tworzywem)która właśnie nie dopuszcza do całkowitego zamknięcia i pozostawia małą szczeline ;)


Panowie ten krokowiec różni się trochę od tych w audi, ma 3 piny i dwie cewki nie ma sprężyny i śrubki do regulacji. Ale szczelina jest ustawiona ok.

_________________
Obrazek
Star 1142- 150KM- 410Nm
Audi 80 B4 2.0 ABT- 90KM- 148Nm
Audi 100 C4 2.8 AAH Quattro- 174KM- 245Nm

W sumie 414KM i 803Nm szkoda, że nie pod jedną maską :):


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 30.cze.2009 17:59:45 
Użytkownik

Dołączył(a): 01.lut.2009 14:50:51
Posty: 50
Lokalizacja: Warszawa
Ups dopiero doczytałem że chodzi o 2.0 16v w VW :peace:


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 01.lip.2009 09:20:24 
Użytkownik
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 21.wrz.2006 09:03:32
Posty: 253
Lokalizacja: Łuków
No chodzi o 2.0 16V z tym że osprzęt silnika 1.8 16V ozn. PL
Wtrysk ke-jetronic czyli np taki jak w Audi 100 C3 2.0 RT
Ogólnie to dziwne rzeczy mam z e sterowaniem silnikiem krokowym, jak dokadnie sprawdzić prace i funkcjonowanie silnika krokowego?
Od czego zależą jego nastawy?

_________________
Stara miłość nie rdzewieje.......
.............bo jest w ocynku>:D


Audi 100 C3 2.0 RT - 115HP
Golf Mk II 2.0 16v - 156,7HP


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 06.lip.2009 11:50:42 
Użytkownik
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 21.wrz.2006 09:03:32
Posty: 253
Lokalizacja: Łuków
No dobra widze ze mój temat stoi:(
A co jesli przy puszczeniu gazu zostaje duzo mieszanki miedzy blosem a przepustnicą? moga mi od tego ni opadac obroty?

_________________
Stara miłość nie rdzewieje.......
.............bo jest w ocynku>:D


Audi 100 C3 2.0 RT - 115HP
Golf Mk II 2.0 16v - 156,7HP


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 06.lip.2009 21:09:06 
Użytkownik
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 06.paź.2003 17:09:27
Posty: 4593
Lokalizacja: Białystok
Auto: przeważnie starsze Audi
panowie, a bierzecie pod uwage przy ke-jet fakt, ze przy pracy na gazie pompa sie rozlacza i nie ma cisnienia paliwa na tloczku (korekcyjnego pchajacego przeplywke w dół) nad przeplywka i przeplywka nawet na wolncy obrotach mocno sie wychyla? sterownik wolnych obrotow jak i uklad sterujacy zaplonem zczytuje informacje o wychyleniu przeplywki, takze na gazie sa w bledzie i stad moga byc komedie. juz nie mowie, ze podczas jazdy przeplywka moze wychylac do max przez co sterownik zaplonu mysli ze jest duze obciazenie i nieadekwatnie do warunków cofa zapłon.

_________________
200 10V turbo quattro, Pastuch "quattro" 2,8


Góra
 Zobacz profil  
 
Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj wg  
Utwórz nowy wątek Odpowiedz w wątku  [ Posty: 1046 ]  Przejdź na stronę Poprzednia strona  1 ... 40, 41, 42, 43, 44, 45, 46 ... 53  Następna strona

Strefa czasowa: UTC + 1


Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 1 gość


Nie możesz rozpoczynać nowych wątków
Nie możesz odpowiadać w wątkach
Nie możesz edytować swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów

Szukaj:
Skocz do: