.: AUDI KLUB POLSKA :.

Forum Audi Klub Polska
Teraz jest 07.lut.2025 15:20:49

Strefa czasowa: UTC + 1




Utwórz nowy wątek Odpowiedz w wątku  [ Posty: 6 ] 
Autor Wiadomość
 Tytuł: [200 C3 2.2T 20V 3B] - wykrzyknik w okręgu i brak mocy
PostNapisane: 29.cze.2009 15:55:07 
Użytkownik

Dołączył(a): 28.paź.2005 18:40:46
Posty: 306
Lokalizacja: Ciechanów // Warszawa
Auto: Audi 200 20V Turbo
Witam wszystkich bardzo serdecznie!

Mam nieprzyjemny problem z moim ukochanym autkiem... Ze względu na dwumiesięczny pobyt w Warszawie i ogólny brak czasu samochód stał nie użytkowany w garażu. W garażu tym mój tata dość często pracuje niesamowicie kurząc wokół siebie. Oczywiście po powrocie sprzątania miałem co nie miara, ale nie o tym mowa. Akumulator oczywiście się bardzo szybko rozładował... Gdy wróciłem, akumulator naładowałem, autko odpaliło bez najmniejszego problemu. Po przejechaniu setki kilometrów normalnej jazdy, oczywiście zacząłem jeździć trochę ostrzej i samochód przyspieszał prawidłowo w całym zakresie obrotów. Zrobiłem więc sobie spokojną wycieczkę do Warszawy i wracając w nocy przy prędkości 120 km/h na piątym biegu pojawił się na ekraniku deski rozdzielczej ten oto znak :!: i sygnał dźwiękowy. Zatrzymałem się. Sprawdziłem wszystkie płyny i oleje. Oczywiście żadnych widocznych problemów. Po ponownym uruchomieniu silnika, praktycznie po 5 sekundach od odpalenia (czasami trochę dłużej lub krócej) sytuacja powtarza się. Później okazało się że samochód przyspiesza prawidłowo do 4000 obr/min a potem do 6000 nie za bardzo, czego wcześniej nie było... Nie wiem co poradzić.... Wstępnie typuję przepływomierz, albo coś z paliwem... a może nawet coś z turbiną i komputerem, gdyż tyle czasu był odłączony od prądu... Na elektronicznym wskaźniku ciśnienia na turbosprężarce, przed postojem, wyświetlało się maksymalnie 1.6 - 1.7 bara, teraz max to 1.5. Również zacząłem się zastanawiać, czy jakąś większą przyczyną nie są czujniki temperatury od cieczy chłodzącej i oleju gdyż wskazują maksymalnie 60 stopni (ale to tak się wyświetlało już od zakupu)... Bardzo proszę o pomoc... Co to może być... jak można ewentualnie poradzić sobie z danym problemem??

Z góry Dziękuję za pomoc!!

_________________
>> Audi 200 2.2 Turbo 20V 3B 1990


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 29.cze.2009 18:04:45 
Użytkownik
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 02.lut.2004 08:38:37
Posty: 3695
Lokalizacja: Bydgoszcz
obstawiam nieszczelność w dolocie jeśli chodzi o poszarpywanie,

jeśli zaś chodzi o wykrzyknik to może być to kwestia układu hamulcowego.
Najpierw odłącz czujnik od pokrywki płynu wspomagania potem możesz też odpiąć czujnik od pompy który jest niemal na grodzi.

Powinno zgasnąć co oczywiście nie rozwiązuje problemu.

Mam podobny problem z pojawiającym się wykrzyknikiem choć układ mam niemal nowy (tarcze, klocki, zaciski, gruszka, pompa) i odpuściłem odpinając czujnik na grodzi

_________________
Pozdrawiam
Buba
_________________
Bestia 2,2 T 20 V Q pod kołderką w garażu


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 29.cze.2009 18:33:54 
Klubowicz
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 29.gru.2003 01:13:03
Posty: 5214
Lokalizacja: Jastrzębie Zdrój
Auto: Audi 200 20V Avant V8 4,2, A8 D2 4,2
Buba napisał(a):
Mam podobny problem z pojawiającym się wykrzyknikiem choć układ mam niemal nowy (tarcze, klocki, zaciski, gruszka, pompa) i odpuściłem odpinając czujnik na grodzi


Buba, właśnie to, czego nie wymieniłeś, jest odpowiedzialne za świecenie kontrolki - serwo...

_________________
rodzynek
Piszę poprawnie po polsku.

Obrazekklik na zdjęcie
200 20V Avant 4,2


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 29.cze.2009 19:51:23 
Użytkownik
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 31.maja.2001 01:00:00
Posty: 12008
Lokalizacja: Poznań i okolice
Auto: Audi S2, Audi 80 Avant
ano tak. Ja kupiłem z S6 , jest takie samo. Czeka na założenie.

_________________
Audi Coupe S2 - 400 KM , 440 Nm
Garrett 3071R @1.7 bar, injectors 525ccm, 7A exhaust cam, custom IC, radiator, Bosch 040 fuel pump...

Obrazek

iiii nowa zabawka Suzuki V-Strom DL1000 :P


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 29.cze.2009 20:20:49 
Użytkownik
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 02.lut.2004 08:38:37
Posty: 3695
Lokalizacja: Bydgoszcz
rodzynek napisał(a):
Buba napisał(a):
Mam podobny problem z pojawiającym się wykrzyknikiem choć układ mam niemal nowy (tarcze, klocki, zaciski, gruszka, pompa) i odpuściłem odpinając czujnik na grodzi


Buba, właśnie to, czego nie wymieniłeś, jest odpowiedzialne za świecenie kontrolki - serwo...


aaaaa lisico
tak myślałem generalnie
trzeba będzie kupić. Oriętuje się ktoś w cenach ?

_________________
Pozdrawiam
Buba
_________________
Bestia 2,2 T 20 V Q pod kołderką w garażu


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 29.cze.2009 22:34:56 
Klubowicz
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 29.gru.2003 01:13:03
Posty: 5214
Lokalizacja: Jastrzębie Zdrój
Auto: Audi 200 20V Avant V8 4,2, A8 D2 4,2
Buba napisał(a):
rodzynek napisał(a):
Buba napisał(a):
Mam podobny problem z pojawiającym się wykrzyknikiem choć układ mam niemal nowy (tarcze, klocki, zaciski, gruszka, pompa) i odpuściłem odpinając czujnik na grodzi


Buba, właśnie to, czego nie wymieniłeś, jest odpowiedzialne za świecenie kontrolki - serwo...


aaaaa lisico
tak myślałem generalnie
trzeba będzie kupić. Oriętuje się ktoś w cenach ?


A używkę chcesz?

_________________
rodzynek
Piszę poprawnie po polsku.

Obrazekklik na zdjęcie
200 20V Avant 4,2


Góra
 Zobacz profil  
 
Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj wg  
Utwórz nowy wątek Odpowiedz w wątku  [ Posty: 6 ] 

Strefa czasowa: UTC + 1


Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Majestic-12 [Bot] i 42 gości


Nie możesz rozpoczynać nowych wątków
Nie możesz odpowiadać w wątkach
Nie możesz edytować swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów

Szukaj:
Skocz do: